Gå til innhold

Antall gensere..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Zalomine

Og våre klesskap har plass til omtrent halvparten av våre klær... derfor er resten "til vask", eller ligger rett og slett ett eller annet sted på soverommet, pent gjemt under en masse annet.... Man finner mye rart der også som man nesten hadde glemt at man hadde....

Men det var en fortsettelse av digresjonen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nemlig

Enig.. Tror jeg har.. 10-15 gensere.. 90% er sorte.. Holder i massevis.. Dvs.. Jeg HATER å kjøpe klær... derfor har jeg ikke flere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Jeg tror jeg har i underkant av 10 gensere og kanskje 10-15 topper. Bukser har jeg 5 av, etter en ryddesjau i helga hvor jeg ble kvitt både bukser og gensere til Fretex.

Synes ikke jeg har for lite klær, jeg har i alle fall oversikten! Det skal sies at jeg rydder ofte og kaster endel til Fretex etterhvert som jeg går lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyter snart ut av skapet mitt...Men jeg synes heller ikke at 16-18 er lite!!!! Holder vel det, ikkesant? Det er jo mer enn nok å velge mellom, hvis ikke må man jo bytte endel ganger for dag for å få brukt alt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Jeg er akkurat ferdig med å studere og har virkelig problemer med å finne "arbeidsklær" i klesskapet. Har jo litt klær, men ikke alt som egner seg på jobb. Hoftebukser, singletter med tynne stropper og bar mage egner seg ikke på jobb mener jeg. (Men funker godt når man ligger slengt over skolebøkene og leser)

Men, tilbake til tema: 15-18 gensre må da holde? Selv har jeg (*springe til skapet og sjekke*) 3(!) gensre som jeg kan bruke til annet enn hytteturer og trening, 4 cardiganer og kanskje 7 skjorter. Ellers har jeg drøssevis av gensre som er utmerket til husvask/hytteturer/trening..

Og har desto mer singletter - elsker sommeren:-) Når jeg shopper tenker jeg bestandig: oi, den blir kul når jeg skal til syden i sommer, mens jeg egentlig leter etter en "formell" overdel til å ha på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg eier ikke mye klær, har vel en 10 15 topper/gensere og bluser som jeg bruker til hverdags.

Bryr meg ikke så mye om topper.

Jeg elsker sko!! Og kjøper meg ett par i ny og ned.

Dog begynner yndlingslevisen og bli slitt i skrævet; må snart ha en ny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ButtHead

Det kan virke som om jeg er en sutrete rik jente som aldri blir fornøyd. Men jeg er hverken rik eller sutrete og jeg handler klærne mine på hm. Jeg får nok ta til takke med de genserene jeg har! 8)

Takk til alle som har svart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...