Gå til innhold

Min venninnes venninne er drept!

*M*

Anbefalte innlegg

Hvordan skal jeg støtte henne?

Min venninne er personlig kristen og ønskaer at jeg ska be for henne, men jeg vet ikke om jeg klarer. Det er en ganske stor barriere for meg å bryte.

Dette drapet går innpå meg også, det er som om alle andre som har blitt drept gjennom årenes løp har vært så langt borte, men dette er nært!

Trenger noen råd, så vennligst svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan du skal takle dette, når hun sier du skal be for henne, men det er så vanskelig for deg.

Men kanskje hennes "mening" med å be for henne, er at du tenker på henne - MASSE!!!!!

(Blir ikke det "det samme" som å be for, da?)

Tenk på henne masse, vær der for henne - hun trenger GARANTERT en god venn hun kan snakke med, og gråte hos....

Det er en tragedie at sånn skjer, men det er desverre ingenting vi kan gjøre noe med :cry:

Vær der for henne, og vis at du støtter henne, og tenker masse på henne - det er vel det eneste du kan gjøre....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke "be for henne" om du føler at det blir feil for deg. Gjør som Chiquita sier og støtte henne, tenk på henne og vær der for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Når man ber er ikke det som om å fortelle sine tanker og ønsker til en eller annen gud ?

Jeg tenker at da må det jo være like greit at du bare tenker disse tankene og ønskene uten å tilegne dem noen gud, men heller din veninne ?

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du trenger ikke "be". Det er nok å tenke og ønske. Om Gud finnes og er allmektig, ser han hva du tenker i ditt hjerte.

Hilsen Måltrosten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...