Junebug Skrevet 16. mars 2003 #1 Del Skrevet 16. mars 2003 En hudpleier tipset meg om hvit kajal til bryllupsdagen. Hun sa at hvis man tok hvit kajal på våtkanten ville øynene se mindre røde ut hvis man hadde felt noen tårer. Det ville også "åpne opp" øynene og se fint ut på bilder. Jeg har kjøpt Lancomes hvite kajal og påført den på hele nedre våtkant og synes det rett og slett ser litt pussig ut. Ser veldig kunstig og åttitallsaktig ut. synes jeg. Har jeg påført den feil? Noen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 16. mars 2003 #2 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg bruker av og til hvit kajal om jeg ser trøtt og uopplagt ut.. Jeg legger kajal på våtlinjen først og så påfører jeg to lag med mascara... Det ser ikke unaturlig ut på meg når jeg gjør dette. Jeg er påpasselig med å ikke la den hvite streken bli FOR markert, duser den litt ut på en måte. Det åpner virkelig blikket og får meg til å se mindre trøtt ut og mindre rød i øynene. Ett annet tips er vel å bruke Clear Eyes, men det selges vel ikke her i norge... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xxx Skrevet 16. mars 2003 #3 Del Skrevet 16. mars 2003 jeg bruker ofte hvit kajal når jeg skal ut/pynte meg litt.. (Bruker en billig-kajal, h&m eller noe..) Det jeg gjør er å ikke ta den for "hardt" på, så det ikke blir kritt hvitt, men bare hvitere. Da ser det veldig fint ut, det syns liksom ikke. Gir bare åpne øyne:) Så kanksje det hjelper hvis du tar et lettere lag på..? Enig i at det kan se merkelig ut hvis det bli for hvitt. Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. mars 2003 #4 Del Skrevet 16. mars 2003 Skulsa: De selger Eye-lite i norge. Blå øyedråper som demper røde øyne. Denne er veldig kjekk:) (Spez når man er allerigiker og har rennende røde øyne hele våren) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 16. mars 2003 #5 Del Skrevet 16. mars 2003 jordbær: Hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 16. mars 2003 #6 Del Skrevet 16. mars 2003 Jordbær, vet du hvor det selges? Er veldig plaget med allergi om dagen.. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. mars 2003 #7 Del Skrevet 17. mars 2003 Resultatet blir nok bra om du ikke påfører for mye...det ser fryktelig kunstig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 17. mars 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 17. mars 2003 Takk for tips! Jeg tror problemet var at jeg tok for mye på. Har tatt mindre på nå og det ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. mars 2003 #9 Del Skrevet 17. mars 2003 Jordbær, vet du hvor det selges? Er veldig plaget med allergi om dagen.. Lisa-Beth Ja! De selges på de fleste parfymerier. Estetique(er det ikke slik det skrives?) vet jeg at tar inn av og til iallefall. Det er en liten brun flaske med blå og hvit etikett og sånn gummi-pimpette til lokk(typisk øyedråpesak)..Koster ca 100kr for flasken, men den er verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 17. mars 2003 #10 Del Skrevet 17. mars 2003 de har ofte eye-lite på cubus også. ikke like effektivt som cleareyes, men men. husk at alle øyedråper (som ikke er i engangsbeholdere) går ut på dato en måned etter første gangs bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 17. mars 2003 #11 Del Skrevet 17. mars 2003 de har ofte eye-lite på cubus også. ikke like effektivt som cleareyes, men men. husk at alle øyedråper (som ikke er i engangsbeholdere) går ut på dato en måned etter første gangs bruk. Men cleareyes trekker vel sammen blodårene i øynene? Dette slipper man ved bruk av eyelite. Tror faktisk cleareyes ble forbudt.. mamma snakket om noen skrekkhisorier en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 17. mars 2003 #12 Del Skrevet 17. mars 2003 Ååååå jasså Jordbær...?? Tusen takk for tipset, dette hadde jeg ingen aning om... :D *løper til estetique* Ja clear eyes ble forbudt. Når man bruker dette for mye tørker slimhinnene ut... SÅ det er ikke bra å bruke for mye Jeg kjøpte to flasker i USA for to år siden, og hadde disse fram til i fjor høst, så jeg brukte det sjelden. Da går det bra.... Men om de du snakket om virker godt OG er lovelig her så tror jeg jammen jeg skal prøve disse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 18. mars 2003 #13 Del Skrevet 18. mars 2003 cleareyes er forbudt i norge, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2003 #14 Del Skrevet 19. mars 2003 vil si at det passer best når du er brun i huden. feks. ved påsketider. Er du vinterblek ser det ganske..ut. En sminker sa det samme til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå