Gå til innhold

Ofre barns privatliv

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

S

Endret av Kosemose
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er rett å slett domt, selv om de er små å kanskje ikke skjønner så mye av det... er det ikke greit å vise frem det slik, stakkars ongen kommer til å få høre det mange ganger fremmover i livet, tenk selv.. hadde det vært gøy å blitt vist slik å hørt det mange år fremmover..??.. Nei det er jo ikke det

Gjest Huldali
Skrevet

Jeg syns ikke det er ok og sende inn slike bilder. Jeg har heller aldri forstått hva som er så artig/søtt med barn og nakenhet.

Skrevet

Jeg ser rett og slett ikke problemet. Dette forumet har en lei tendens til aa blaase filleting opp til den storste sak.

- kjaeresten til messy

Gjest Gjest
Skrevet

Stakkars gutt.

Sannsynligvis ligger han på hytta, tenker på den traumatiske opplevelsen som akkurat har skjedd. Sommeren er nok ødelagt.

Dessuten vil nok skolehverdagen bli totalt ødelagt pga mobbing.

For ikke å snakke om han forhold til sin mor. Hun har jo krenket han på det groveste. Kan aldri stole på dette kvinnemennesket igjen. All tilitt er ødelagt.

Gud bedre, skjerp dere.

Gjest Brilleslange
Skrevet

Herre min skaper, hvis det ikke finnes verre ting enn dette å hisse seg opp over, så må dere jammen heller bare holde fred. En liten gutt som sitter på en utedo, wow. Hiss dere heller opp over behandlingen av palestinske barn som drives på flukt fra flyktingeleire, hiss dere heller opp over barn som ikke får tilstrekkelig med mat, hiss dere heller opp over barn som blir seksuelt misbrukt. Men hiss dere for guds skyld ikke opp over en mor som har tatt et bilde av barnet sitt som sitter på do og lagt det ut på internett. En vakker dag blir dere slått i hodet av virkelighetens brutalitet på en slik måte at dere forhåpentligvis aldri, aldri, aldri mer lar dere provosere av denne saken. Fortsatt god og bekymringsfull sommer til dere alle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...