Gjest Knut Skrevet 16. mars 2003 #1 Del Skrevet 16. mars 2003 Må bare si hvordan kan dere sluke all denne dritten så jævlig rått. Er også et søkende menneske men betaler fan ikke 30 kr min for å høre på selvsagtheter.Ærligtalt ha iallefall et snev av selvrespekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 16. mars 2003 #2 Del Skrevet 16. mars 2003 ??? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 16. mars 2003 #3 Del Skrevet 16. mars 2003 Du har ikke tilfeldigvis en bror ved navn Ola..? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 16. mars 2003 #4 Del Skrevet 16. mars 2003 Hva snakker han om???????????? :o Skulle det lagt en link med i innlegget ditt eller hva????? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2003 #5 Del Skrevet 16. mars 2003 Tror nok Knut snakker om å bli spådd pr. telefon. Personlig gidder jeg ikke å ringe slike telefoner, har bedre ting å kaste bort penger på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 16. mars 2003 #6 Del Skrevet 16. mars 2003 *Setter fingrene mot tinningen og nynner* Hmmmmm.. Mine synske evner forteller meg at Knut skulle legge inn et svar i "spådd på telefon"-tråden, men kom til å trykke på feil knapp. Damn I'm good! -- Pokker. Mine synske evner slo selvsagt til før Julienne kom og ødela alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest knut Skrevet 23. mars 2003 #7 Del Skrevet 23. mars 2003 *Setter fingrene mot tinningen og nynner* Hmmmmm.. Mine synske evner forteller meg at Knut skulle legge inn et svar i "spådd på telefon"-tråden, men kom til å trykke på feil knapp. Damn I'm good! -- Pokker. Mine synske evner slo selvsagt til før Julienne kom og ødela alt... Så skodda lettet etter hvert med andres hjelp hæ ikke så lurt i lengden å være både eplekjekk og gerne en tanke hevngerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. mars 2003 #8 Del Skrevet 23. mars 2003 Var det noen som skjønte hva han mente???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 23. mars 2003 #9 Del Skrevet 23. mars 2003 Jeg tror han har vært ute å kjørt i en Skoda som lettet ved andres hjelp og at han nå er hevngjerrig og eplekjekk men ikke synes det er så lurt, Trulselinemor. Men den hæ? `en midt inne i setninga skjønte jeg ikke så mye av egentlig. Kanskje han i et øyeblikk ble litt usikker på hva han selv mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 23. mars 2003 #10 Del Skrevet 23. mars 2003 Hei Knut! Jeg tror ikke noen sluker dette rått. Det er kjekt å prøve en gang eller 2. Men de fleste tenker selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 23. mars 2003 #11 Del Skrevet 23. mars 2003 Du har ikke tilfeldigvis en bror ved navn Ola..? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2003 #12 Del Skrevet 23. mars 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avatar Skrevet 26. mars 2003 #13 Del Skrevet 26. mars 2003 Dette her finner jeg meget intrigeskapende! Hadde det nå bare vært noen mening med det hele, men det er vel det som er meningen at det ikke er noen mening. For hvis det hadde vært noen mening så hadde det ikke vært noen mening i å legge til noe så meningsløst som dette. Men dette er selvsagt min høyst personlige mening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå