onyx Skrevet 8. juli 2007 #21 Skrevet 8. juli 2007 Joda, de overlever nok helt fint. Jeg bare erter deg skjønner du vel. Min katt elsker forresten gamle ullgensere, spsielt en i kashmirull. Luksuskatt er han..
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. juli 2007 #22 Skrevet 8. juli 2007 Hva med å bare sove med kattene på hodeputen? Finnes ikke noe bedre enn å sovne til maling. Men er det Dyrebeskyttelsen eller hun som har kattene hos seg som mener at det går greit at du får kattene så tidlig? Jeg hadde vært litt skeptisk egentlig - selv om de er to, husrene og alt det der. ..Men det går nok fint uansett.
Gjest DyneTryne Skrevet 8. juli 2007 #23 Skrevet 8. juli 2007 Onyx: eg tog an ;-D Gjenglemt sykkel... (): det var dyrebeskyttelsedama som sa det Ja jeg var litt skeptisk selv, derfor spurte jeg KG KG hjelper til med alt! Gud, det kan ikke bli lørdag fort nok, jeg gleder meg som en drittunge på ski!!
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2007 #24 Skrevet 8. juli 2007 Å ta kattunger i fra moren før de er 12 uker gamle er nummeret inntil dyremishandling. Ingen ansvarlig oppdretter ville drømme om å gjøre noe slikt.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. juli 2007 #25 Skrevet 8. juli 2007 Jeg synes det er kjemperart at Dyrebeskyttelsen mener at det er OK å skille kattunger fra moren sin før 12 uker. Hvis du goooooogler litt, så ser du at flere dyrevennlige sider tar opp problemet med at kattunger gis bort for tidlig. F eks "Den riskerar även att få långvariga problem med magen som kan utvecklas till kroniska tarmsjukdomar om det vill sig illa." Heldigvis er (blir) de ti uker, og ikke åtte, men allikevel synes jeg at det er litt rart.. Hilsen Gjenglemt sykkelparantespunktumpunktumpunktumparantesslutt.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #26 Skrevet 9. juli 2007 Mine ble tatt ifra moren sin ved ti uker, det var enten det eller at en annen horribel dame som valgt akkurat de fordi de lignet jo mest på hunden (?).. Kun han ene har blitt så smått suttepus, men har også opplevd at katter som blir tatt bort ved tolv ukers alder blir suttepuser, og de som blir tatt vekk ved åtte som ikke blir det.
Gjest DyneTryne Skrevet 9. juli 2007 #27 Skrevet 9. juli 2007 http://www.dyrebeskyttelsen-kristiansand.no/index.php?id=3 hmm hmm.
Gjest Skrevet 9. juli 2007 #28 Skrevet 9. juli 2007 Den kan jo hende at det er er en grunn til at de gis bort så tidlig, kanskje moren ikke vil ha noe med dem å gjøre o.s.v.. Hør med dem hva grunnen er hvertfall..
Gjest DyneTryne Skrevet 9. juli 2007 #29 Skrevet 9. juli 2007 Nei ho dama som har dem hos seg skal på ferie så kattungene settes hos dyrebeskyttelsen imens og mora blir igjen hjemme. Det er alt jeg vet iallfall..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå