Gjest nettopp dumpet Skrevet 8. juli 2007 #1 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har nettopp blitt dumpet av typen min og fant nettopp ut at han lå med en god venninne av meg på fest i går. Dette hadde vanlevis knekt meg helt, men jeg har klart å dra det positive frem. Sitter jeg hjemme og føler for å ligge meg ned og grine og spise 1000g sjokolade og chips tar jeg meg heller et eple og en joggetur, eller en tur innom treningsstudioet. Det er sikkert DET SISTE du har lyst å gjøre akurat i en sånn situasjon, men jeg kan si dere det at det er INGENTING i verden som får meg til og føle meg bedre. Når du trener utskiller kroppen et hormon som gjør at du blir glad, og det kan hindre at du går inn i en depresjon. Jeg har det veldig vondt no, men når jeg løper er det bare meg og veien og musikken der, og jeg har aldri følt meg så lettet som da. TRO MEG !! Dette er til og anbefale for alle som vondt i sjelen sin! Husk, det er når du står i døren med joggeskoene på som er verst. med en gang du har kommet deg utenfor er motivasjonen på topp! Mdv. Knust hjerte: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pax Skrevet 8. juli 2007 #2 Del Skrevet 8. juli 2007 Det høres ut som du takler det så bra som det er mulig å takle det. Håper du får det bedre etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki79 Skrevet 11. juli 2007 #3 Del Skrevet 11. juli 2007 Takk for rådet skal se om jeg får det til - har akkuratt vært/ er i en lignende situasjon og ja jeg er knust. Sjokoladen har vært i nærheten, men jeg skal følge rådet ditt å forsøke å tvinge meg selv til å trene. Lykke til, send gjerne en pm:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 11. juli 2007 #4 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg kan i grunnen bare skrive under på dette. I tillegg kan jeg anbefale kampsport der du blir nødt til å slå løs på en sekk. Utrolig hva man får ut av seg da. Verdt å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. juli 2007 #5 Del Skrevet 11. juli 2007 Dette er et smart tips ja, selvom det kan være vanskelig å gjennomføre, for sofa og sjokolade lokker jo liksom mest... Jeg begynte på line-dance kurs når jeg hadde kjærlighetssorg for tre år siden og det var veldig effektivt. Kunne ikke tenke på noe annet da enn å fikse trinnene - også hadde jeg noe å øve på når jeg var hjemme også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #6 Del Skrevet 18. november 2010 Trening er terapi for meg, men hva hjelper det når jeg ikke får i meg noe mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #7 Del Skrevet 18. november 2010 Det finnes ingen mer effektiv slanke- og treningskur som kjærlighetssorg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2010 #8 Del Skrevet 18. november 2010 Nei og ikke noe kjekt når man ikke har alt for mye å gå på fra før av det er ikke sunt å ha kjærlighetssorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 18. november 2010 #9 Del Skrevet 18. november 2010 kjærlighetsorg er helt jævlig for å si det rett ut! Men man kommer over det til slutt.. Er under en mnd siden jeg bestemte meg for å forlate min samboer og dro.. Men noen ganger må man bare dra for å få et bra liv, noe jeg i mitt tilfelle måtte for å kunne få lov til leve i det hele tatt! Trening har hjulpet meg kjempe masse, det er noe som aldri slår feil. Føler meg ganske bra for tiden, da jeg begynte å trene nesten med en gang etter jeg kom meg unna! Treningen har vært min beste medisin ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 18. november 2010 #10 Del Skrevet 18. november 2010 Vel dette er jo ingen nyhet. Endorfiner heter det som blir skilt ut når vi trener.Kroppens egen lykke "pille" og har stor effekt på bl.a kjærlighetssorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 18. november 2010 #11 Del Skrevet 18. november 2010 Vel dette er jo ingen nyhet. Endorfiner heter det som blir skilt ut når vi trener.Kroppens egen lykke "pille" og har stor effekt på bl.a kjærlighetssorg. Ja, og trening er sunt på mange ulike måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 18. november 2010 #12 Del Skrevet 18. november 2010 Helt enig! Hjelper ikke bare mot kjærlighetssorg, men generelt. Man føler seg såå mye bedre etter litt trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå