Gå til innhold

Livet med lillegutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

08.08.08, og 39 uker. Jeg er rimelig sikker på at det er denne dagen jeg hadde bestilt baby til, og forventet dermed at når jeg sto opp i dag skulle det si "splæsj" og vannet skulle gå. Men neeeeida :ler: Sitter nå her, har kjørt kjæresten på jobb. Og tviler på at det blir noen baby i dag gitt :)

Skal på ny akupunkturtime i dag, og må sette på en maskin med klær.. Og så skal jeg følge MidnightChildDreamers tips om å danse rundt i stua litt - se om det får fart på sakene! Men noe Breakdance blir det ikke :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal på ny akupunkturtime i dag, og må sette på en maskin med klær.. Og så skal jeg følge MidnightChildDreamers tips om å danse rundt i stua litt - se om det får fart på sakene! Men noe Breakdance blir det ikke :ler:

Hehe, du skulle danse MENS du..? Vaske tak, vaske vegger, vaske gulv, og vinduer i samme slengen :hoho:

SÅ: Skal du lage en blodig biff, til MellonCollie mannen kommer hjem fra jobb, ta et stort glass vin til, og selvfølgelige rikelige mengder sterk peppersaus. Deretter skal dere enten springe opp og ned trappa noenganger, eller gå en tur i skogen med Bella. Såh... tjah: :sengekos:

Jeg har trua!! :jepp:

Skrevet

God helg! Håper dansen fører til baby *drysser fødestøv*

Skrevet

Selv sto jeg å hoppa i gangen og sa "kom uuuuuut!!!!" også vips så var hun ute. :ler:

Skrevet

Og uten forvarsel, så sier det plutselig "splæsj". ;)

Skrevet (endret)

God helg! :klemmer:

Du kan fortsatt få baby i dag, men liten sjanse kanskje. Men sender over litt fødestøv til deg!

Endret av Frigg
Skrevet

Takker og bukker for litt fødestøv, håper det gjør susen :bukke:

Er jeg storforlangende dersom jeg ber noen sende over litt sovepulver også? :ler: Jeg gikk for å legge meg tidlig i går kveld, var stuptrøtt. Ble liggende og lese litt, men med en gang lyset gikk av, så våkna jeg... så nå sto jeg like godt opp igjen en stund. Bare irriterende å høre mannen puste tungt, mens jeg er lysvåken.

Så da sitter jeg her med et glass melk (drikker enorme mengder melk om dagen!) og foran åpent vindu, og håper på bedre lykke når jeg forsøker meg på nytt om noen minutter :)

Skrevet

Kanskje det blir bebis i dag?

Håper du får sove litt også.

:klemmer:

Skrevet

Nei, er nok ikke noe baby på gang i dag heller :) I dag har det vært særdeles rolig med både murringer og kynnere, så nå forbereder jeg meg på å vente leeenge.

Har hatt en fin dag sammen med kjæresten, kjørt oss en tur til Sverige og handlet litt. Og vært en tur innom hos mine foreldre og skravlet litt. Nå er det skikkelig drittvær ute og har nettopp tordnet, så vi tenner vel litt lys og bare koser oss i dag. Kanskje siste helg alene? :rødme:

Skrevet
Nå er det skikkelig drittvær ute og har nettopp tordnet, så vi tenner vel litt lys og bare koser oss i dag. Kanskje siste helg alene? :rødme:

.. for plutselig er du aldri mer alene. :hjerte:

Skrevet
.. for plutselig er du aldri mer alene. :hjerte:

Ja, tenkt det! Merkelig tanke egentlig....men alikevel veldig :hjerte:

Skrevet

39+2, og en uke til termin :dåne: Akkurat i dag er jeg litt redd for å skulle bli mamma, så dette svangerskapet kan godt vare i alle fall en uke til uten at det gjør meg noe i dag :ler: Tenk så mye nytt vi skal lære oss! Det er spennende, men også skummelt. Et lite menneske, helt avhengig av oss..

Ser for meg den dagen vi kommer hjem fra sykehuset. Kommer inn i gangen til huset og har med oss en baby i bilstolen sin, og antagelig 1 stk spinnvill hund som hilser oss velkommen. Så står vi der - hva gjør vi nå?? :ler: Men ting går seg vel til naturlig.

Max 3 uker igjen i alle fall. Jeg sendte kjæresten ut sammen med en kompis for å se fotball i dag, og har nå fikset litt her hjemme + fikset meg selv! Brukt enormt lang tid, men jeg har klart å både shave legger og klippe tånegler! Stolt :-D Sminket meg ordentlig, fikset håret, tatt på meg en pen kjole.. han ser meg nok rundt i kosebukse eller telt-tunika om dagen, uten sminke og med kjipt hår. Så han fortjener en pen kjæreste i kveld :) Han er virkelig verdens beste, og han har overrasket meg positivt gjennom svangerskapet. Jeg visste han var omsorgsfull, men ikke i hvilken grad - ikke bare ovenfor baby, men også ovenfor meg. Den Rette. Så godt å vite :hjerte:

Skrevet

For en utrolig hyggelig overraskelse det må være for kjærsten din. Håper dere får en kjempefin kveld. Dere må nyte hver kveld dere har alene nå ;)

Skrevet (endret)

Vi koste oss veldig :rødme: Har kjøpt oss de første sesongene av The Wire på DVD, så vi ble sittende og se et par episoder og bare koste :) Han ble ganske overraska når han kom inn døra ja :ler: La merke til med en gang at det var stæsja opp både her hjemme og meg ;)

I natt har det tordnet og regnet utrolig mye! Så jeg har (igjen) vært våken store deler av natta. Men vært lite action ellers. Skal til akupunktur igjen i dag.

Har et lite "dilemma".. samboer er spurt om å ta et prosjekt på jobb, som innebærer at han må på en liten reise. Ikke noe overnatting, men han kommer til å dra tidlig i morgen og komme hjem sent i morgen kveld. Skjer det noe, er han på tlf og kan bare reise - MEN det er ca 5 timers reisevei. De på jobben har full forståelse om han ikke ville dra, så det er helt opp til oss. Men vet at de på jobben hadde satt pris på det, samt at det er en fin mulighet til et spennende prosjekt for sambo.

Jeg har i utgansgpunktet sagt OK, med forbehold om at vi kan ombestemme oss frem til i morgen tidlig. Noe som er helt greit. Men kjenner på meg at jeg synes det er litt skummelt også :sjenert: Men stort sett startet jo ting enten på morgen / natt / kveld, gjør det ikke? Så om jeg står opp med ham i morgen tidlig og ingenting virker på gang, så burde det jo gå fint? Jeg mener, hva er sjansen...

Første tipping på tippelista er i dag - Susiepia gjettet 11. august. Jaja, dagen er fortsatt lang ;)

Endret av MellonCollie
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...