Gå til innhold

Livet med lillegutt

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hm... Noe på gang? :popcorn:

Endret av Knøttet
Skrevet

Kanskje den pub/fotball-turen gjorde susen? :ler:

Får spise litt :popcorn: jeg også ;)

Skrevet

:vinke:

Kan avlyse :popcorn: for i dag i alle fall ;) Eller - for all del, dere som har lyst på :popcorn: skal få kose dere med det altså - her er det nettopp gått ned en is på høykant :ler:

Men joda, har vært en litt rar dag. Fortsatt mye kynnere, og konstant murring i korsryggen. Tok for moro skyld litt tiden mellom kynnerne i sta, og de var egentlig ganske regelmessige - men med ca 11 minutter mellom hver. Men har nå vært ute og gått en lenger tur sammen med kjæresten og voffs, og det har dabbet av igjen. Så her kan det ta alt fra et par dager til 4 uker regner jeg med. Helst et par dager ;)

I går kveld så vi "Ulvenatten" - helt grei film, men jeg hadde forventet mer med alle de gode kritikkene. I dag blir det Moussaka til middag, og fotballlekstra på TV regner jeg med. Koser oss og nyter dagene. Jeg er fortsatt rolig, og bare spent på det som uansett skjer om ikke veldig lenge!

Skrevet

Glemte helt å svare på det med navn, imli. Vi har ikke bestemt oss enda, nei. Har i utgangspunktet 4-5 alternativ som vi er blitt enige om. Men i realiteten står det vel egentlig mellom to navn nå - så får vi se hva han ser ut som når han er her :-D

Skrevet

Virker jo som noe er på gang iallfall :jepp: Håper det er snakk om dager og ikke uker da, krysser fingrene for det :-D

Skrevet

Får ikke sove. Denne dagen har foregått slik: 2-3 timer med regelmessige kynnere, deretter 2-3 timer uten kynnere. Så 2-3 timer med regelmessige kynnere igjen. Og ikke minst, i pausene mellom kynnerne så har det vært helt sykt med action på lillegutt. Tror aldri han har hatt en så aktiv dag! Er det fordi han blir "stresset" av sammentrekningene tro? :klø:

Resultatet er i alle fall en mørbanket mage på MellonCollie :ler: Kjennes ut som innsiden av magen min er et enormt blåmerke, er kjempeømt. Men, det er sikkert normalt ;) Men sove får jeg i alle fall ikke når det er Lilleguttshow på denne måten.

Skrevet

:ler: Kanskje stygt å le, men ;)

Håper dette tyder på at noe er på gang og at Lillegutt snart er klar for å komme ut :) Han kjenner nok kynnerne (det påstås jo at babyer kjenner sammentrekningene i livmora ved en orgasme (lett massasje har jeg hørt), så kynnerne må de jo kjenne) og aktiviteten er vel kanskje en respons til de rett og slett :)

Håper du fikk sove litt bedre etterhvert, kan være kjekt å være uthvilt nå Lillegutt skal ut ;)

Ha en fin mandag! :klem:

Skrevet

Det er lov å le, måtte det selv til tider i går ;) Samboer var i alle fall helt satt ut når han hadde "nattastund" med magen i går kveld - ikke ofte han får SÅ mye respons.

Men i dag er alt så mye roligere.. fikk sovet til slutt, sto opp litt igjen på morgenen når samboer dro på jobb i dag. Og har sovet litt til. Permisjon er fine greier :ler:

Nå skal jeg lage meg litt frokost og sette på Grey's Anatomy. Fikk sesong 1 i posten i helga, og jeg har ikke sett noe særlig hverken av sesong 1 eller 2 når det gikk på TV. Så nå gleder jeg meg :-D

Fin mandag alle sammen! :klem:

Skrevet

Høres ut som kroppen din er i full gang med forbedelsene! :tommelopp:

Kos deg med Grey's :)

Skrevet

Så spennende med masse kynnere ;)

Her var lilletøtta spinnvill i magen kvelden før fødselen starta for fullt, så greit å være forberedt :)

Husk å hvile nå da, det trenger du!

Skrevet

Innom og leser :vinke: Spennende nå, nærmer seg med stormskritt :)

Skrevet

Hei. Nå har jeg sittet og lest igjennom hele dagboken din (brukt noen dager da, og skumlest litt). Nå begynner det virkelig å bli spennende... Lykketil.... Har blitt litt nysgjerrig på å se bildene i bloggen, jeg også :sjenert:

Skrevet

Dette blir spennende :-D

Kos deg med Grey's, har 3 sesonger på DVD og har sett nesten hele sesong 4 - tror det blir min permisjonsserie, passer fint å se den igjen i november :ler:

:klem:

Skrevet

Innom med et livstegn, men dårlig tid. Ingenting på gang i dag heller etter hva jeg kan kjenne. Skriver mer i morgen!

:vinke:

Skrevet

Jeg måtte jo innom med en :klemmer: på morgenen fordi jeg hadde glemt det på forhånd og jeg visste ikke helt når jeg rakk å komme innom og få lest igjen og jeg er jo såååå spent på om du kom til å få baby før jeg klarte å få oppdatere meg, sååå masse :klemmer: :klemmer: :klemmer: til deg søte MellonCollie!!!

Spennende lesning, og ser at det kunne ha skjedd noe før jeg rakk å lese, men på en måte glad det ikke gjorde det :fnise: Men nååå ikveld kan det skje noe!! Før jeg drar på bryllupsreisen! Hvis ikke så får han bare værsågod å holde seg inne til neste onsdag :fnise:

Men håper du får sove litt og slappe av innimellom kynnere og vondtene! Tenker masse på deg selv om jeg ikke får rukket å komme innom her så ofte!!

:kose:

Skrevet

Først; Velkommen til boka mi Myrthel! Imponert over at du har lest gjennom hele altså :overrasket: Skal legge deg til i bloggen, jeg :)

Og takk for hilsener fra dere andre, setter pris på at dere kommer innom :klem:

--------

Sitter her litt småtrøtt, var lang dag i går. Har lenge planlagt at vi skulle på Oslotur i går, for å se Vålerenga - Liverpool. Kjøpte billetter sammen med en del av vennegjengen fra Trondheim. Og forrige uke bestemte resten av Trondheimsgjengen at de også skulle ta turen til Oslo i går. Men har ikke villet glede meg for mye, for ante jo ikke hvordan formen kom til å være og om det ville bli noe av for min del...

Mandagskveld lå jeg og forsøkte å sove, da jeg begynte å tenke over at det hadde vært litt stille i magen i forhold til vanlig. Normalt sett er det endel action når jeg legger meg, men det var det ikke da. Ble liggende våken over en times tid, forsøkte å dytte på ham etc.. men veldig lite respons. Men sovnet til slutt uansett. Våknet i går morges, og fortsatt skjedde det lite. Prøvde alle de velkjente triksa i boka, men fikk ingen respons. Begynte å bli litt stressa, så ringte kjæresten på jobb - og han syntes vi skulle sjekke med sykehuset. Så ringte dit, og de ville ha meg inn for en sjekk.

Så rundt 1300 i går bar det avgårde til sykehuset, med en da lettere opprørt MellonCollie :sjenert: Kom kjapt inn, og fikk på meg et slikt belte som måler hjertelyden... med en gang hun satte sensoren mot magen hørte jeg en velkjent lyd :hjerte: Den følelsen som kom da, den ENORME lettelsen... ubeskrivelig. Tror ikke engang jeg var klar over hvor mange "tenk om"-tanker jeg hadde hatt de siste timene. Så jeg begynte å tute skikkelig, var så letta.

Satt med CTG-registrering og sparkeknapp i 20-30 min, kjæresten var ganske fascinert over å følge med på kurvene. Fikk også noen relativt kraftige kynnere som slo godt ut. Så ville en lege titte på kurvene, og bestemte seg også for å ta en UL bare for å være på den sikre siden at alt var bra. Så vi fikk hilse på lillegutt igjen i går, og joda.. den lille gutten vår er frisk og fin :-D Ligger i hodeleie, og alt så kjempebra ut. Heller ingen tvil om at det var en gutt for å si det sånn, og kjæresten lyste opp i det hun kunne vise ham både testikler og penis :ler:

Fikk en veldig fin opplevelse ut av dette på sykehuset, utrolig koselige mennesker, og som tok oss veldig på alvor.. Jeg var litt redd for å ringe, ville ikke være til bry / virke hysterisk. Men det siste de sa til oss når vi dro også, var at det var helt rett å ringe, og at vi ikke måtte nøle med å gjøre det samme igjen hvis vi fikk samme følelsen på nytt. Bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. Så det hele endte heldigvis godt!

Så vi kom oss til Oslo, fikk møtt hele vennegjengen og koste oss utrolig mye!! I dag skal jeg til jordmor igjen også, så blir vel en update her etterpå på resultater derfra, og dagboksrunde :)

Skrevet

Det var en rørende lesning :klemmer: Det må ha vært en enormt både skummel og lettende opplevelse, og jeg kan ikke si hvor glad jeg ble når jeg kom til det punktet at alt var bra :hoppe: Da er det bare å vente på at lillegutten vil ut :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...