naley Skrevet 18. juni 2008 #1721 Del Skrevet 18. juni 2008 kjempe fine møbler. Tiden går såå fort gitt det er ikke lenge til fødsel på deg heller. (jeg syns alle føder for tiden, sikkert pga jeg ikke er gravid ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 19. juni 2008 #1722 Del Skrevet 19. juni 2008 Hur är läget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. juni 2008 #1723 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) du må skrive inn postnummer, eller bare trykke videre de kommer frem etterpå! Hvordan går det, MellonCollie? Endret 19. juni 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 19. juni 2008 #1724 Del Skrevet 19. juni 2008 Innom med en torsdags og ønsker deg en goood helg MellonCollie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #1725 Del Skrevet 19. juni 2008 Da er jeg tilbake fra jobbreise. Var tilbake i Trondheim i starten av uka, kom hjem seint i går kveld. Og så har jeg vært i Oslo hele dagen i dag og drevet med opplæring av en nyansatt. Vært noen fine dager! Nå har vi tatt over nyhuset, og det meste av pappesker er flyttet over :juhu: Har bestemt oss for å male litt i stua, da det er en del hull i veggen etter hyller etc. Men det er relativt kjapt gjort i følge min bedre halvdel Møblene kommer i morgen en gang, og vi har vært og kjøpt oss kunst for første gang! Fant noen malerier vi likte på finn.no og han som laget de bodde i nærheten her. Fikk de ganske rimelig, så vi er kjempefornøyd! Aldri handlet "ordentlige" malerier før, kun fra IKEA etc, så det er gøy å få noe det bare finnes en av :-D Nå sitter samboeren her i telefon ang en bil vi har sett på, som vi syntes var for dyr. Men nå ringte selgeren oss, og begynner tydeligvis å bli litt desperat - skjønner på samboer sin side av samtalen at det kommer ett godt tilbud her nå Så da får vi se, kanskje det blir bil i dag også! Spennende tider det her Rart å ikke bo i Trondheim mer. Savner folk. Savner livet der. Men samtidig så mye som skjer her nå at det er splittede følelser.. Det er under 2 måneder til termin, og plutselig er livet uansett snudd på hodet. Dagbokrunde blir tatt i morgen, jeg føler meg veldig lite oppdatert Men neste uke blir det ikke noe reising. Uka etter skal jeg reise et par dager igjen. Og så er det enda en uke med hjemmekontor før jeg går ut først i 2 uker ferie - og deretter permisjon Greit med litt rolige tider før lillegutt kommer og krever sitt :-D til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. juni 2008 #1726 Del Skrevet 19. juni 2008 Her skjer det litt av hvert skjønner jeg Så kjekt da at dere har overtatt huset! :-D Det er nok lurt å male en gang over veggen, ikke noe gøy med gamle hull Men det burde jo ikke ta så lang tid Du får ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 19. juni 2008 #1727 Del Skrevet 19. juni 2008 Her skjer ting i et forrykende tempo ja Sikkert gøy å handle "ordentlig" kunst - det har jeg aldri gjort. Som du sier er det fint å ha noe ikke alle andre har på veggen. Vi har et maleri som vi fikk i bryllupsgave som vi liker veldig godt - det henger på "hedersplassen" i stua Lykke til med bilhandel! De har bestandig litt å gå på, så bare prut i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #1728 Del Skrevet 20. juni 2008 Her skjer det litt av hvert skjønner jeg Så kjekt da at dere har overtatt huset! :-D Det er nok lurt å male en gang over veggen, ikke noe gøy med gamle hull Men det burde jo ikke ta så lang tid Du får ha en fin kveld! Like greit å ta ett strøk maling, så har vi gjort det. Samboer skulle ta seg av den biten, og å sparkle igjen først. Så får jeg ta meg av vasking av kjøkkenutstyr og sortering / bretting av klær etc. Nok å gjøre til begge :-D Her skjer ting i et forrykende tempo ja Sikkert gøy å handle "ordentlig" kunst - det har jeg aldri gjort. Som du sier er det fint å ha noe ikke alle andre har på veggen. Vi har et maleri som vi fikk i bryllupsgave som vi liker veldig godt - det henger på "hedersplassen" i stua Lykke til med bilhandel! De har bestandig litt å gå på, så bare prut i vei Ja, har vært et par hektiske uker! Var veldig gøy å handle kunst, ja. Han er ganske ung han vi kjøpte av, og han har endel utstillinger på gang nå. Så muligheten for at han "slår igjennom" er jo der, og da er det jo ekstra artig å ha noe fra ham på veggen. Prutinga funka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #1729 Del Skrevet 20. juni 2008 Fredag og 32 uker :hoppe: Kroppen min har vært SÅ fin denne uka, og jeg har virkelig følt at energien har vært fullstendig på topp. Men i dag er det da litt ned igjen, når man først sitter stille og "kjenner etter". Men vi slappet bare av i går kveld, tror begge to trengte det. Samboer har jo også mer enn nok å gjøre med ny jobb og alt, og i tillegg har han ordnet opp i veldig mye rundt flytting / nytt hus Det ble ny bil på oss i går! Han skulle egentlig ha 99.000 for den, vi fikk den ned til 90.000! En VW Passat, 2002 modell. God plass til både baby og hund. Så i følge min far og min bror var det et meget godt kjøp, så da får jeg stole på det. Jeg var mest opptatt av farge på bilen, jeg Og at det var klimaanlegg var viktig! Så ble jeg så inspirert av Pondusa at jeg nå bestiller meg et elsatisk sjal; Sleepy Wrap. Må bare ha tilbakemelding fra samboer om han vil ha blå eller brun. Vi har forresten kjøpt bilstol også. Det ble Teutonias egen stol - det er Akta Graco som eier Teutonia, og dermed er det akkurat samme stolen, bortsett fra at den finnes i andre farger. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe Akta Graco Logico (heter den vel), men de hadde ikke adapteren som gjorde at den kunne brukes på vogna noen plass her. Det hadde de til Teutonia-setet, så da ble det den. Kjennes veldig enkelt å montere på basen, og de Akta Graco har jo stort sett scoret godt på sikkerhet. Så da håper jeg det blir bra. Må få malt den gamle barnesenga, så begynner ting å bli klart. Bare stellebord som vi mangler av de "store" tinga. Fant et i Sverige vi likte forrige helg, må bare ta litt mål. Madrass har vi fått et godt tilbud på, og dyne hadde svigers liggende som vi kunne få. Har også fått to skinnposer (er vel det det heter?), både mamma og svigers hadde helt like liggende i forskjellig farge. Renser begge, greit å ha en i backup Vi har også en gammel kurv som vi tenkte å ha i stua. MEN, den mangler stativ. Dersom noen vet om enslige stativ man kan kjøpe eller andre løsninger - si i fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 20. juni 2008 #1730 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) He-ey! Gratulerer med bil! Og sjal! Og bilsete! Det høres ut som dere har det meste klart til babyens ankomst. Deilig å slippe å stresse med sånt de aller siste dagene før termin Ha en kjempefin helg i det nye huset! Ja, og gratulerer med 32 uker! Endret 20. juni 2008 av Lilith Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 20. juni 2008 #1731 Del Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer med bil! Gøy å få ting i hus! Merket at jeg ble mye roligere når vi fikk tak i de viktigste tingene. Ikke gøy å stresse i siste liten. Høres ut som dere har det meste i orden nå Elastisk sjal virker veldig greit, bare man lærer seg å knyte og å plassere babyen... Tror jeg må bestille et jeg også :-D God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. juni 2008 #1732 Del Skrevet 20. juni 2008 Innom og sniker, og ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 20. juni 2008 #1733 Del Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer med ALT! :-D Høres ut som at du har nok å gjøre. Gled deg til ferie og permisjon. Har også lurt litt på den sleepy wrap. Mulig den må bestilles etterhvert. Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. juni 2008 #1734 Del Skrevet 20. juni 2008 Jøss, så mye dere har fått gjort nå da! Sier som Niennah jeg: Gratulerer med alt! :-D :juhu: Passaten er fin, har lyst på en slik en selv Fin familiebil. Moro med sjal, det skal jeg også bruke Er det forskjellig på sleepy wrap og de andre, f.eks moby wrap? :klø: God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 20. juni 2008 #1735 Del Skrevet 20. juni 2008 Sier som Niennah og knøttet; Gratulerer med ALT!!! :-D Så utrolig mye det har skjedd her, flyttingen har skjedd, ny bil og 32 uker!! Det må være rart og omvelte alt sånn, men det kjennes kanskje rikitg nå som dere får en liten baby :rødme: Kos dere i helgen MellonCollie :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 21. juni 2008 #1736 Del Skrevet 21. juni 2008 32 uker! (en dag for sent, men bedre sent enn aldri? ) Så masse dere har fått gjort! Helt imponert over at dere klarer å få til så mye med bil, jobb, nytt hus, babyting og alt Så jeg sier som de andre jeg og, gratulerer med alt!! Håper formen fortsetter å være bra og at du får en fin og rolig helg dere to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 22. juni 2008 #1737 Del Skrevet 22. juni 2008 Gratulerer med så mye nytt Jeg blir så babysyk av å lese her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. juni 2008 #1738 Del Skrevet 22. juni 2008 Innom og litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #1739 Del Skrevet 22. juni 2008 He-ey! Gratulerer med bil! Og sjal! Og bilsete! Det høres ut som dere har det meste klart til babyens ankomst. Deilig å slippe å stresse med sånt de aller siste dagene før termin Ha en kjempefin helg i det nye huset! Ja, og gratulerer med 32 uker! Takk! Jeg føler det er endel igjen egentlig, men du har vel rett - det meste "store" er nå på plass. Snakket med samboer om det i går - jeg skal ha 2 uker ferie før permisjonen starter. Og det blir nok fortsatt litt småpusling med å komme inn i nyhuset da, men mest av alt skal jeg slappe av! Lese bøker, se film og kose meg.. så jeg er glad ting kommer i orden. Gratulerer med bil! Gøy å få ting i hus! Merket at jeg ble mye roligere når vi fikk tak i de viktigste tingene. Ikke gøy å stresse i siste liten. Høres ut som dere har det meste i orden nå Elastisk sjal virker veldig greit, bare man lærer seg å knyte og å plassere babyen... Tror jeg må bestille et jeg også :-D God helg! Greit å ha sjalet på forhånd slik at man kan øve seg ja. Ser for meg at det kan bli litt knoting Innom og sniker, og ønsker deg en god helg Takk - håper du også har hatt en fin helg! Gratulerer med ALT! :-D Høres ut som at du har nok å gjøre. Gled deg til ferie og permisjon. Har også lurt litt på den sleepy wrap. Mulig den må bestilles etterhvert. Ha en fin helg! Jeg gleder meg masse til ferie!! 15 arbeidsdager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #1740 Del Skrevet 22. juni 2008 Jøss, så mye dere har fått gjort nå da! Sier som Niennah jeg: Gratulerer med alt! :-D :juhu: Passaten er fin, har lyst på en slik en selv Fin familiebil. Moro med sjal, det skal jeg også bruke Er det forskjellig på sleepy wrap og de andre, f.eks moby wrap? :klø: God helg! Har kjørt Passaten endel nå i helga, og den virker knallbra. God plass, men samtidig veldig oversiktelig når det kommer til rygging etc. Det jeg ikke liker så godt med stasjonsvogner ellers, er at det kan være vanskelig å se hvor man er i forhold til ting, men det gikk fint med denne Så du hadde fått svar hos Pondusa ang wrap'ene. Det er vel hovedsakelig stoffsammensetning og pris etter hva jeg kunne lese.. Sier som Niennah og knøttet; Gratulerer med ALT!!! :-D Så utrolig mye det har skjedd her, flyttingen har skjedd, ny bil og 32 uker!! Det må være rart og omvelte alt sånn, men det kjennes kanskje rikitg nå som dere får en liten baby :rødme: Kos dere i helgen MellonCollie :klem: Ja, her går det unna Livet er virkelig snudd på hodet, men det føles veldig riktig alt sammen. Greit å gjøre unna alle forandinger på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg