MellonCollie Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #1701 Del Skrevet 12. juni 2008 Glemte SF-målet: Lå på ca 30 cm. Altså over den røde streken igjen, men fortsatt innenfor det grønne. Hun syntes det så ut som en fin og sunn kurve, og at lillegutt burde bli et helt gjennomsnittelig barn mht størrelse Så da stoler vi på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #1702 Del Skrevet 12. juni 2008 Åå! Bra at jordmortimen gikk bra! Håper andreinntrykket av jordmoren blir bedre da Så dumt at bekkenet krangler, får håpe det ikke blir værre. Så bra at sambo trives i den nye jobben, dere får kose dere med handling og makrell i kveld :-D (rimte jo nesten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 12. juni 2008 #1703 Del Skrevet 12. juni 2008 for at alt så fint ut på kontroll Ingenting er bedre enn det Misunner deg litt nå når du skal til å flytte inn i hus.... (Har bare litt lyst på eget...). Dere får det sikkert kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 12. juni 2008 #1704 Del Skrevet 12. juni 2008 for flott jordmortime! Håper bekkenet blir bedre snart, tror nok akupunktur kan hjelpe, ja. God møbeltitting og middagsspising! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. juni 2008 #1705 Del Skrevet 12. juni 2008 for flytting og vellykket jordmortime! :-D Synes det var litt arrogant av jordmoren din å være skeptisk til at du "bare" har vært hos lege og ikke jordmor hittil... Leger kan jo være veldig flinke de også, selv om de ikke er spesialutdannede innen babyer! Kjekt at du får prøvd akupunktur mot bekkenet, håper det virker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. juni 2008 #1706 Del Skrevet 12. juni 2008 Så fint at dere overtar til uka og kan ta innflyttinga med ro. Greit å ta sånt i eget tempo. Ofte greit å tenke litt igjennom plasseringer av ting. Selv har jeg ikke fått stort mer utav de timene jeg var hos jordmor enn de jeg var hos lege. Har egentlig nesten vært motsatt... Får håpe andreintrykket ditt av henne er bedre!!! Spennende å se om modningsakupunktur hjelper da. Jeg fikk jo akupunktur for å få i gang riene på sykehuset. Fikk virkelig fortgang i ting. Men vet også om ei som fikk modningsakupunktur fra uke 38. Hun gikk likevel en drøy uke over. Men siden hun måtte settes i gang gangen før så kan det jo hende det hadde litt effekt... Så bra at samboeren din trives i ny jobb!!! Deilig å komme i gang med oppgaver med en gang. Ellers har det jo lett for at nye kan bli sittende å kjede seg litt mens de venter på opplæring. Ha en fin kveld. Håper dere fant noen fine møbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 12. juni 2008 #1707 Del Skrevet 12. juni 2008 Innom meg en super Så bra at flyttingen gikk greit. Du flyttet jo ikke bare deg selv, du hadde jo med deg et lite nurk, så jeg synes du gjorde en strålende jobb jeg Så fint at det gikk bra hos jordmor. Sikkert spennende. Kjenner jeg gleder meg til den dagen jeg blir gravid Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #1708 Del Skrevet 13. juni 2008 31 uker i dag! Den siste uka har i alle fall gått fort Hatt hjemmekontor i dag også, og er overraskende strukturert og effektiv. Bruker faktisk mindre tid til "utenom-ting" nå enn før føles det som. Men jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke vet hvor lenge til jeg orker dette Jeg begynner å bli avhengig av å kunne legge meg rett ut med jevne mellomrom, da bekkenet, spesielt ned mot rumpa, til tider er helt ute og kjøre. Og da føler jeg det heller ikke rett at jobben skal betale meg 100%, når jeg ikke føler at jeg yter 100% lenger. Får se hvordan det hjelper med fri i helga, da skal jeg bare slappe av. Mandag reiser jeg på jobbreise igjen, og blir borte tom torsdag. Vi kjøpte møbler til nyhuset i går :juhu: Både spisestue og stuebord er nå i orden. Salong har vi fra før av, men resten trengte vi nytt. Her er spisestua. Og her er stuebordet. Skal fortsatt handle litt møbler, i alle fall nytt TV-bord (i tillegg til ny TV). Og muligens seng. Der står vi litt og vipper fortsatt Så trenger vfi ny DVDspiller, og kjæresten synes da likegodt vi kan kjøpe en PS3, siden den har SÅ bra Dvdspiller Vi får se. Også skal vi jo kjøpe bil også. Funnet en vi skal titte på i morgen. Mye pengebruk fremover, men sånn er det vel når man endrer livssituasjon fullstendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 13. juni 2008 #1709 Del Skrevet 13. juni 2008 Hurra for 31 uker! Flott spisestue og kjempefint stuebord! :jupp: Artig å bruke litt penger, da Skjønner godt at kjæresten vil ha PS3, ja. Nå må du ikke slite deg helt ut, da. Husk at bekkenet blir bedre av å ta det med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 13. juni 2008 #1710 Del Skrevet 13. juni 2008 31 uker! Så utrolig fin spisestue... Gøy med møbelshopping Ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. juni 2008 #1711 Del Skrevet 14. juni 2008 :juhu: 31 uker!!!!!!!!!! :juhu Husk å lytte til kroppen din nå da Viktig å ikke ta helt knekken på deg selv. Fine møbler Har ei venninne som har både spisestua og bordet Veldig fine ) Går en del penger når en skal starte familielivet. Men blir jo litt bedre inntekt når begge jobber da :-D' Ha en fortsatt fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 14. juni 2008 #1712 Del Skrevet 14. juni 2008 Så flotte møbler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 15. juni 2008 #1713 Del Skrevet 15. juni 2008 nice savner evil ..Men åååh flotte møbler!! La det bli (enorm) tv.. sa jeg. Og det BLE tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 15. juni 2008 #1714 Del Skrevet 15. juni 2008 Så flotte møbler! :-D God morgen til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 15. juni 2008 #1715 Del Skrevet 15. juni 2008 Kjempefine møbler. Bohus har så mye fint!! Hvordan er bekkenløsning egentlig? Hvordan kjennes det, hvor har man vondt? Har litt vondt nederst på ryggen, nesten rett over rumpeballene, men inni der, litt vanskelig å forklare. Bare på en side. Håper dte ikke er bekkenet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. juni 2008 #1716 Del Skrevet 16. juni 2008 for 31 uker! :juhu: Fikk ikke sett bildene jeg, kom bare til Bohus' hovedside... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. juni 2008 #1717 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg får heller ikke sett møbler... Men går ut fra at de er kjempefine! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 16. juni 2008 #1718 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg får heller ikke sett møbler... Men går ut fra at de er kjempefine! Stor du må skrive inn postnummer, eller bare trykke videre de kommer frem etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 17. juni 2008 #1719 Del Skrevet 17. juni 2008 du må skrive inn postnummer, eller bare trykke videre de kommer frem etterpå! Luuuurt! :juhu: Møblene var kjeeempefine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. juni 2008 #1720 Del Skrevet 18. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg