**Emma** Skrevet 6. juni 2008 #1681 Del Skrevet 6. juni 2008 Så søt mannen din er! Måtte humre for meg selv her. Joggebukse funker likesom ikke like godt under kjoler som tights Ha en fin grillkveld med venner i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juni 2008 #1682 Del Skrevet 6. juni 2008 Joggebukse funker likesom ikke like godt under kjoler som tights For ham gjør det nok det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. juni 2008 #1683 Del Skrevet 6. juni 2008 30 uker!! ... Mannfolk og klær Håper dere får en kjempefin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. juni 2008 #1684 Del Skrevet 6. juni 2008 Må le av samboeren din som ikke vet forskjellen på tights og joggebukse, typisk mannfolk da Skjønner veldig godt at dere ikke orker å vaske ned leiligheten, spesielt du som er høygravid snart! Herlig at du slipper å kjøre den turen, det er laaangt ja! Men husk å ta med svangerskapspapirene dine på flyet, i og med at du er kommet så langt i svangerskapet kan det hende de vil se hvor langt du er på vei før de lar deg fly. Du trenger ikke bekreftelse eller noe fra legen, men det kan hende du blir spurt om hvor langt du er på vei. Jeg ble spurt om det da jeg fløy i uke 32, men de ville ikke se arket eller noe, de ville bare vite hvor langt jeg var på vei- og om jeg hadde med svangerskapspapirene (rart de godtok det, jeg kunne jo bare lyve til de...) Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 7. juni 2008 #1685 Del Skrevet 7. juni 2008 God lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 7. juni 2008 #1686 Del Skrevet 7. juni 2008 Innom for å ønske deg en fin helg. Og lykke til med flyttingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 7. juni 2008 #1687 Del Skrevet 7. juni 2008 Håper du har en flott lørdag og en fin helg, lo godt da jeg leste handle historien Det skal ikke være lett Kos deg i kveld og lykke til med flyttinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 7. juni 2008 #1688 Del Skrevet 7. juni 2008 Hurra for å være ferdig med jobb! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 7. juni 2008 #1689 Del Skrevet 7. juni 2008 Den joggebuksehistorien høres akkurat ut som noe samboeren min kunne gjort og!! Skjønner godt at dere vil få noen andre til å vaske ut ja! Blir nok litt trist å si farvel til alle kan jeg tenke meg! Men blir vel kjekt å flytte hjem også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. juni 2008 #1690 Del Skrevet 9. juni 2008 Bare innom med en mandagsklem jeg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. juni 2008 #1691 Del Skrevet 9. juni 2008 Innom med en mandags til deg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 9. juni 2008 #1692 Del Skrevet 9. juni 2008 Innom og oppdaterer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. juni 2008 #1693 Del Skrevet 10. juni 2008 Innom med kos! Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 10. juni 2008 #1694 Del Skrevet 10. juni 2008 Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #1695 Del Skrevet 11. juni 2008 Innom med et livstegn. Travle dager, flytta jo i helga, noe som gikk bra. (Jeg flytta jo kun meg selv, så det skulle bare mangle for min del ) Har jo gått over til hjemmekontor nå, men de siste 3 dagene har jeg hatt kontor delvis hos en av samarbeidsparter av oss, og delvis mye møtevirksomhet. I tillegg har jeg sovet hos svigers, ettersom partneren holder til i en annen by en meg Men vi driver med et stort prosjekt sammen med de nå ut juni, og da er det greit å ha meg delvis stasjonert der når jeg uansett er i nærheten. Ellers er alt bra, lillegutt sparker ivrig om dagen og jeg kjenner han blir sterkere og større. Har blødd mye neseblod den siste uka, noe jeg ALDRI gjorde før jeg ble gravid. Men har skjønt at; jada, det er vanlig Bekkenet oppfører seg også stort sett fint heldigvis, har i alle fall ikke blitt noe verre! Så jeg er glad, jeg. Forsøker meg på dagbokrunde ikveld, samboer kommer vel uansett til å være opptatt med EM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 12. juni 2008 #1696 Del Skrevet 12. juni 2008 Så fint at flyttingen gikk uten problemer Deilig å ha det unnagjort, tenker jeg! Kjekt å ha muligheten til hjemmekontor, selv om det har blitt litt flying på deg i det siste likevel. Så lenge du passer godt på deg selv, så! ALT er visst vanlig når man er gravid! "Ingenting som før? Helt normalt!" "Alt som før? Også helt normalt!" I motsetning til deg, har jeg vært voldsomt plaget med neseblod i perioder tidligere, men nå som jeg er gravid? Nada. Samme med hodepine! Borte vekk! Snodige greier. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. juni 2008 #1697 Del Skrevet 12. juni 2008 Snart 31 uker jo! Ha en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. juni 2008 #1698 Del Skrevet 12. juni 2008 Deilig å være på plass da :-D Har dere overtatt huset? Blir det bra? Blir gjerne travle dager sånn rett før ferier og helligdager. Ha en strålende dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #1699 Del Skrevet 12. juni 2008 Så fint at flyttingen gikk uten problemer Deilig å ha det unnagjort, tenker jeg! Kjekt å ha muligheten til hjemmekontor, selv om det har blitt litt flying på deg i det siste likevel. Så lenge du passer godt på deg selv, så! ALT er visst vanlig når man er gravid! "Ingenting som før? Helt normalt!" "Alt som før? Også helt normalt!" I motsetning til deg, har jeg vært voldsomt plaget med neseblod i perioder tidligere, men nå som jeg er gravid? Nada. Samme med hodepine! Borte vekk! Snodige greier. Ha en fin dag! Første halvdel unnagjort i alle fall - men den verste halvdelen Nå gjenstår bare kosen! (huh, skal se jeg kaller det kos fortsatt når det bare er rot i huset, og hundre varmegrader ute ) Er nok ikke alltid så flink til å si nei til den flyinga.. men så lenge lillegutt har det fint, og jeg klarer det, så liker jeg heller ikke si nei. Snart 31 uker jo! Ha en flott dag Ja, nærmer seg nå :-D Deilig å være på plass da :-D Har dere overtatt huset? Blir det bra? Blir gjerne travle dager sånn rett før ferier og helligdager. Ha en strålende dag!!! Det er så koselig at du tar deg tida til å komme innom bøkene våre, selv med lille N i hus som tar mye tid Har ikke overtatt enda, gjør det tidligst mandag og senest fredag i uka som kommer Heldigvis ikke noe oppussing som vi skal starte med før vi flytter inn, og mamma og pappa drar på ferie neste uke. Så vi har uansett huset her for oss selv mens vi driver med innflytting. Så vi trenger ikke stresse noe. Ja, både ferie og en deadline på dette prosjektet gjør at jeg har endel å gjøre på jobb. Men i dag har jeg tatt det roligere, og fått tatt litt "koseoppgaver". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #1700 Del Skrevet 12. juni 2008 30+6, og jeg har vært hos jordmor i dag - for første gang. Tidligere har jeg kun vært hos fastlege, og hun jordmora her var nesten litt "skeptisk" pga det Det var visst ikke mange leger som kunne dette så godt som jordmødre, nei!! Hm, jeg skjønner at de har en spesialutdanning og alt. Men så lenge jeg har hatt et fint svangerskap, og ikke minst vært veldig fornøyd med fastlegen min, så synes jeg nesten det er litt arrogant av henne å være såpass negativ. Så førsteinntrykket ble så som så, men hun virket veldig ålreit ellers altså. Vekt: 72,6 kg (totalt opp 8,9 kg nå) BT: 105/55 (mye lavere enn tidlig, men ikke noe farlig. Kunne medføre litt svimmelhet) Hb: 11,0 (startet på 13,7. Trenger fortsatt ikke noe jerntilskudd, så lenge det holder seg over 10. Men kunne gjerne spise litt mer leverpostei etc, siden det var blitt litt lavere) Urin: Alt fint Ødem: 0 Leie: HB (har merket at han har lagt seg med hodet ned, og det var naturlig nok bevegelig. Hun mente han lå på venstre side av magen, mens jeg mener han ligger på høyre. Kjenner sparkinga best på venstre side, og på høyre er det mye oftere "buling" av diverse store kroppsdeler.) Babyens hjerteslag: 126-138 (fint og normalt) Neste gang jeg skal til henne får samboeren og jeg en dobbelttime, siden vi ikke skal på fødselsforberedende kurs. Det blir allerede om to uker, så det gleder jeg meg til. Bekkenet er litt mer tullete i dag. Vi snakket litt rundt det å kanskje prøve modningsakupunktur etterhvert, og hun som driver med dette mener også at akupunkturen kan hjelpe mot bekkensmerter. Ringer nok henne en dag, skader jo ikke å forsøke I dag skal jeg hente samboer på jobb, han startet denne uke og jeg tror han trives. Allerede mye å gjøre! Men vi skal ut for å se på litt møbler etc. Blir koselig. Så skal vi spise makrell til middag i dag tror jeg Håper alle har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg