Gå til innhold

Livet med lillegutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på hva som skjer med tickeren min, jeg? :klø:

Jeg måtte bare innom her og sutre litt over varmen igjen. Jeg tror aldri jeg har vært så varm i hele mitt liv :ler:

Og lillegutt har vært SÅ ivrig i dag!! For bare halvtimes tid siden kjente jeg veldig tydelig en fot nesten oppe ved ribbeina, som han flyttet på når jeg "klemte" litt mot den. Det er virkelig en liten baby der inne :hjerte: En liten gutt som kjæresten min er pappa til. Og vi skal bli en familie alle sammen. Fantastisk!!

I morgen må jeg få ryddet litt på kontoret. Siste dagen min her er jo på fredag, greit å få unna litt ting ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tickern din tuller!! :ler:

Så bra du fikk bestilt deg frisørtime :tommelsmil:

Det er fryktelig varmt idag, men så herlig at lillegutt er aktiv!! :-D

:klem:

Skrevet

Denne boka er fremdeles min yndlingsbok på KG! :fnise:

Det er sååå koselig å høre og tenke på at dere faktisk skal bli en familie og har en ordentlig baby på vei, og det er jo ikke mange ukene igjen nå etterhvert heller!

Det må være så fantastisk følelse... gleder meg til vår tur også! Vanskelig å forestille seg det når man ikke har vært igjennom det, men bare det å lese beskrivelsene om det er så rørende :love:

Kos deg på dine siste jobbdager! Blir nok sikkert litt rart, men det blir jo også veldig godt å få flyttet nærmere familie og til større plass og alt sammen :)

Stor :klemmer:

Skrevet

:hoppe: så snille venner du har! blir helt rørt jeg!!

Jeg bodde i Trondheim i over 3 år, men var bare på Munkholmen én gang. Men hadde vært der flere ganger før på klassetur, og med foreldrene mine osv. Vi dro heller på Marinen for å grille.

Så koselig å kjenne lillebaby som beveger seg..

Skrevet

Reka: Nå er heldigvis tickeren min frisk, så nå kan jeg henge med igjen ;)

Tassie: Du er nå snill, da :) Jeg derimot, driver og henger inni boka di, og gleder meg sånn med deg. Tenk at du er kone om under to måneder - det har gått fort siden jeg ble "kjent" med deg!

Marsy: Fin gjeng, ja. Absolutt! Marinen er jo også koselig, men jeg synes det lett blir for mye mennesker og bråk der. Vi har ofte samlet oss i bakgården vår for grilling, der har vi sitteplass til mange og en fin utegrill. LItt mer privat :)

-------------

:sol: for fullt her i dag også, og kjennes vindstille ut. Skal en tur på solsiden etter jobb, det kan bli varme saker!! Kjæresten gikk innom H&M for meg på vei til skolen for å sjekke om de hadde gravid-tights der, og det hadde de. Så jeg som aldri har vært veldig fan av tights + kjole / tunika-moten kryper nå til korset. Orker rett og slett ikke olaukser i denne varmen, og de piratbuksene passer seg ikke så godt på jobb. Men jeg vet ikke hvor vel jeg føler meg i kjoler, altså.

La ut litt møbler for salg på finn.no i går, og det ser ut til at vi blir kvitt TV + sofa i dag. Så da har vi to dager igjen i leiligheten hvor vi får sitte på gulvet og titte på hverandre :ler: Ordner seg vel med en løsning ;)

Småkaos hjemme nå, med noe pakket og noe ikke. Jeg sliter litt med bekkenet om dagen, så kjæresten gjør mye av jobben :sjenert: Heldigvis har han korte skoledager (og er ferdig i morgen), så jeg har ikke så dårlig samvittighet siden jeg har lange jobbdager. Men har en plan for hva som skal gjøres i dag for min del. Er ikke alt samboer kan gå igjennom, enkelte ting har jeg mer oversikt over :) Men først, jobbe litt mer. Så solsiden med jentene :juhu:

Skrevet

Åh, Solsiden. Det er så koselig der.

Ha en fin dag. :klemmer:

Skrevet

Kos deg på Solsiden. Kjenner jeg savner litt å bo på Lade og bare tusle bort til solsiden :sukk:

Men jeg har det supert her jeg bor nå også da :juhu:

:klemmer:

Skrevet

Innom med en :klem: i dette flotte :sol: - været!

Ha en flott dag!

Skrevet

Hei!

Blir det ikke fint å flytte inn i nyhuset snart da...? Det så kjempefint ut :)

Er også litt skeptisk til tights + kjole/tunika, men har fått låne en del gravidtights, så mulig jeg kommer til å bruke dem. I denne varmen frister det ikke med jeans nei...

Kos deg på Solsiden :klem:

Skrevet

Du er sikkert kjempefin med kjole! :jepp:

Ååå, jeg vil også på Solsiden! Men det blir litt tungt å komme seg dit med denne magen, og ikke har jeg bil for tiden heller :fnise:

Kos deg så mye! :klemmer:

Skrevet

Bare innom med en klem jeg :klem: Håper du koser deg i varmen! :sol:

Skrevet

Håper du koser deg på Solsiden! Dit skulle jeg også gjerne vært nå, sittet på en kafé med en iskald cola *drømme*

Det er ikke så lett å finne klær nå i varmen, nei :riste: Oppdaget til min store skrekk at jeg bare har en 2-3 kjoler jeg kan bruke jeg, kortbuksene mine får jeg ikke igjen i livet og de vanlige buksene mine er alt for varme :sjenert: Så om dette været fortsetter blir det kjoler på meg. Orker ikke begynne å kjøpe noen gravidkortbukser eller andre gravidsommerklær i og med at det ikke er så lenge igjen, skal vedde på at været blir fantastisk om jeg ikke kjøper flere sommerklær og at det blir pøsregn om jeg faktisk kjøper flere sommerklær :fnise:

Ikke sofa og ikke tv? :fnise: Hørtes ... underholdende ut! ;) Da er det fint at det er så bra vær da, så tilbringer dere sikkert mer tid ute enn inne :)

Skrevet

:duskedame: 30 uker!!! :duskedame: Lillegutt veier nå 1600 gram, og er 36 cm lang. Det var også "i dag" at min bestevenninne fikk sin datter... Uvirkelig å tenke på, at lillegutt kunne kommet nå, og likevel vært så ferdig. Bare en veldig liten og tynn utgave av seg selv.

Fredag, og siste dag på kontoret. Gjenstår fortsatt litt rydding, så jeg har nok å gjøre her i dag! Kjæresten hadde siste skoledag i går, og det virker som om alle eksamenene har gått bra :hoppe: Han er og skriver kontrakt på leiligheten i dag, og de overtar allerede neste uke, så da kommer pengene inn. Hurra! Bestemte oss for å bestille flyttevask, ingen av oss som hadde så lyst til å stå igjen med det når vi har en så lang tur nedover.

Dvs, jeg skal fly mens de kjører bil. Så jeg slipper lett unna ;) Er mer eller mindre ferdig med pakkinga, bare litt klær som står igjen. Fullstendig kaos hjemme, men det er vel naturlig når plutselig hele stua er fylt opp av pappesker.

Klær, ja. Jeg begynner også å vokse ut av graviditetsklærne mine, og føler meg litt mer som 1 stk hvalross. Og det ble jo en liten historie ut av de gravidtightsene som kjæresten hadde lagt av også :sjenert: Jeg vagga meg bort på H&M etter jobb for å hente de, sto i kø i nesten ett kvarter før det var min tur. Sa navnet mitt, og at det lå noe holdt av til meg. Hun går for å hente, og jeg begynner å stusse når hun kommer tilbake... I armene hadde hun nemlig 2 stk joggebukser :hoho: Ikke veldig trange joggebukser heller. Var ikke akkurat det jeg trengte :-D Så jeg la de høflig tilbake, og ringte kjæresten for å forklare forskjellen mellom tights og joggebukser ("men jeg syntes jo de så trange ut, er ikke det poenget da??" :ler: ). Har heldigvis funnet meg et par andre tights nå, vanlige. Men de var fine i livet til å få under magen, så da gikk det bra. Så i dag har jeg på meg kjole (og jeg ser ut til å skulle føde hvert øyeblikk, makan til forstørring av magen!), og det er litt lettere å puste.

Blir å si farvel til alle vennene i dag. Vi skal grille og kose oss, det blir nok en fin kveld. Men vannfast mascara er et must tror jeg ;)

Ha en fin helg alle sammen, mulig jeg får til en dagbokrunde i løpet av jobbdagen. Men slett ikke sikker. Men jeg kommer sterkere tilbake :klem:

Skrevet

Hurra for 30 uker! :klemmer:

Og siste dag på jobb! :juhu:

Haha, må jo bare le av tights-historien :hoho: Mannfolk :-D Er forøvrig enig i at kjoler og vide tunikaer forstørrer magen veldig. Men best å ta det med et smil, vi skal jo ikke se ut som hvalrosser for alltid ;)

Flyttevask høres genialt ut, dere har nok gjort det rette der.

Må kose deg i kveld, trøst deg med at dere helt sikkert kommer til å holde kontakten :klem:

Skrevet

:hoppe: 30 uker! :hoppe:

Litt vemodig med siste dag på jobb eller er det godt? Du skulle ikke jobbe noe mer nå før fødselen eller tenker jeg helt feil nå..?

Bare 10 små uker igjen! Så fra om 8 uker kan du føde når som helst! Forsåvidt nå også men.. er vel mest normalt 2 uker før og 2 uker etter.. hadde jo vært kjempemoro om du fikk på bryllupsdagen til meg og Pysepus!! :hoppe:

Menn og klær sier jeg bare :ler: Har igrunn ikke stort mer å si om den saken... :fnise:

Du får kose deg ikveld med vennegjengen! De høres jo helt toppers ut, så det blir nok en helt fantastisk kveld! Kos deg!!

:klemmer: :klemmer:

Skrevet

:hoppe: 30 uker allerede!!! :hoppe:

Da var dere klar for avgang... må være litt snålt det! Men blir sikkert godt å komme seg nærmere familien og inn i nytt hus :) Skjønner godt at dere valgte å bestille flyttevask, er jomen meg ikke noe morsomt å gjøre i denne varmen, hvertfall ikke så lenge du er gravid... og har man råd til å betale noen så høres det ut som en fornuftig måte å bruke penger på spør du meg ;)

Den tightshistorien var jo fantastisk :hoho: Godt at du fant deg noen tights selvom de ikke var lagt av ;)

Kos deg masse på grilling, husk at det ikke er siste gang dere sees, det er ikke *så* langt mellom Trondheim og Østlandet :klemmer:

Gjest Pysepus
Skrevet

Oi, siste dagen på jobb! :juhu: Kan tenke meg det er litt godt og litt vemodig... :sjenert: Men tenk, om ikke lenge sitter dere i HUSET deres og bare kan vente på den lille gutten deres! :love:

Morsom tights-historie :ler: Det skal ikke alltid være like lett for disse mennene å kunne alt, men :fnise:

Ha en kjempefin fredag! Stoooor :klemmer:

Skrevet

:fnise: ikke alltid like lett å være mann ;)

Kos dere med vennene i kveld.

Skrevet

:danser: 30 uker!!!!!!!!!! :danser:

nå går det fort fremover tenker jeg, det syntes i hvert fall jeg at det gjorde!!!!!

Gratulere med salg av leilighet :blomst:

Så koselig avskjedsfesten hørtes ut. Koselig med sånne venner!!!!!!!!!

Lykke til meg flytting og god helg :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...