Gå til innhold

Livet med lillegutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flott at dere fikk solgt leiligheten! Også over takst! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoppe: :juhu: for solgt leilighet, over takst! :danse::danser:

Det var jo kjempebra! :tommelsmil:

:fnise: Jeg kjenner flere som har bodd her lenge uten å vært på Munkholmen ;) Tror det ikke er helt naturlig å dra dit når man bor her, det er nesten mer en slik ting "turister" gjør... Jeg var iallfall på Munkholmen før jeg flyttet hit selv.

God helg, og god natt! :klem:

Skrevet

Gratulerer med leilighetsalg! :blomst:

:danser:

Gjest Revenka
Skrevet

Grattis med salg av leiligheten! Kjekt å få over takst :hoppe:

Vi bodde i trondheim i 6 år og var aldri ute på Munkholmen. :fnise:

Skrevet
Å, GRATULERER SÅ MYE! :juhu: :juhu:

Gratulerer så mye med salg av leilighet! :hoppe:

Feir med måte ;)

Så herlig med salg av leiligheten!! Og så bra dere gikk over takst :juhu:

Kos deg med grilling og ha en flott kveld og helg :klem:

Så flott at dere fikk solgt leiligheten! Også over takst! :hoppe:

Gratulerer med leilighetsalg! :blomst:

:danser:

Takk!! Utrolig deilig å være ferdig med det!

GRATULERER SÅ MYE MED SOLGT LEILIGHET! :juhu:

Kom dere på Munkholmen :jepp: Det er utrolig koselig der om sommeren. Litt mye folk, men koselig for det ;)

Ønsker deg en fin helg :klemmer:

Munkholmen var helt knall - angrer på at ikke vi har vært der før :sjenert:

Skrevet
:juhu: Gratulerer så mye med solgt leilighet!! :juhu:

Så kjempeheldige dere var som fikk såpass mye over takst! Herlig! Også så godt å få det unnagjort så fort :jepp:

Håper du får en fin helg! :klemmer: :klemmer:

Takk! Vi føler oss heldige nå ja, vet det er mange som sliter med å få solgt.

:hoppe: :juhu: for solgt leilighet, over takst! :danse::danser:

Det var jo kjempebra! :tommelsmil:

:fnise: Jeg kjenner flere som har bodd her lenge uten å vært på Munkholmen ;) Tror det ikke er helt naturlig å dra dit når man bor her, det er nesten mer en slik ting "turister" gjør... Jeg var iallfall på Munkholmen før jeg flyttet hit selv.

God helg, og god natt! :klem:

Ja, var overraskende mange jeg har pratet med de siste dagene som aldri har vært der. Så jeg var heldigvis ikke så unormal ;)

Grattis med salg av leiligheten! Kjekt å få over takst :hoppe:

Vi bodde i trondheim i 6 år og var aldri ute på Munkholmen. :fnise:

Takk!

Det var veldig koselig der ute, så jeg er glad vi fikk det med oss!

Skrevet

I dag har vi en lat lat søndag. Det er grått ute og litt regn, men det er bare koselig. En god grunn til å sløve litt ekstra her inne :)

Fredag var vi ute en tur. Ble ganske tidlig kveld på meg, men det var koselig. Vi hadde samlet sammen bilder tatt gjennom de fire årene vi har bodd her, og vi viste det på storskjerm på stampuben vår. Mye latter og mimring :)

Så skulle jo jeg på Munkholmen i går sammen med 2 venninner. Vi møttes i 12tida, og skulle ta båten ut ca kl 13. Kjæresten hadde dratt hjemmefra tidligere på morgenen for å fiske litt sammen med en kamerat. Kommer frem til Munkholmen, og vi begynner å rusle rundt for å titte litt. Etter at vi har gått over hele øya nesten synes jeg plutselig at jeg ser en i vennegjengen vår. Og enda en... før jeg plutselig innser at jeg kjenner jo alle sammen som sto der!! :dåne:

De har visst planlagt dette lenge, som en overraskelses-avskjedsdag for meg :overrasket: Så ute på Munkholmen var vi ikke oss 3 jentene lenger, men hele gjengen på 20-25 stk!! De hadde tatt med griller, tepper og alt vi trengte for å kose oss der hele dagen. Kom noen tårer når jeg innså det der ja (og de har visstnok bilder av ansiktet mitt i det jeg innså hva de hadde gjort, haha. Kjæresten lo fortsatt i går kveld når han tenkte tilbake på det. Så ut som jeg hadde kommet på en annen planet eller noe :ler: ). De 2 jentene jeg skulle ut sammen med hadde også laget album til meg med bilder av oss alle, og hvor flere av de hadde skrevet hilsener inni. Kjempefine minner. Så vi koste oss i sola i hele går (var jo perfekt vær også) med skravling, fotballspill, kubbespill, grilling etc.

Var altså rett og slett en perfekt dag for alle sammen, vi koste oss sånn. Det er flere enn meg og kjæresten som flytter denne sommeren, så vi trenger alle slike dager som i går for å virkelig ta vare på minnene.

Enn at de har klart å holde det hemmelig for meg alle sammen... Jeg ser jo i etterkant at jeg egentlig har fått litt hint, men pre-ammetåka slår inn! :ler:

I dag blir det fotballkamp og resten avslapning. Kroppen litt sliten etter travel uke :)

Skrevet

Så bra at dere fikk solgt over takst :) Og så koselig avskjedsfesten hørtes ut :)

Skrevet

Åååå! Så herlig med en sånn vennegjeng! Og så gøy at du ikke skjønte noenting før du stod der!! :-D

Ha en fin dag MellonCollie :klem:

Gjest Pysepus
Skrevet

For en utrolig herlig vennegjeng du har! Blir helt rørt her jeg leser om hvor koselig de gjorde det :) Rart når man flytter på seg slik og blir "voksen"... gruer meg til neste år når det er min tur!

Ha en fin, sløv søndag :klemmer:

Skrevet

Må si meg enig med Pysepus, ble jo nesten rørt av alt de hadde stelt i stand, snille vennene :)

Ha en fortsatt fin søndag :)

Skrevet

Det hørtes kjempekoselig ut, det vennegjengen deres gjorde :) Blir jo nesten litt rørt her jeg sitter. Sikkert kjempefint med en slik dag sammen, et nydelig minne å ta med seg.

Ha en fin slappe-av-søndag :klem:

Skrevet

Du er bra heldig som har så gode venner! :juhu: Høres ut som ei kjempefin helg.

Godt med en avslappende søndag, ja :klemmer:

Skrevet

Gratulerer saa mye med salg av leiligheten!!

Skrevet

Så koselig å lese det referatet fra turen til Munkholmen :rødme:

Håper du får en fortsatt fin uke! :klemmer:

Skrevet

Så utrolig koselig det hørtes ut. Flotte venner du har. :)

Skrevet

Jeg har virkelig fantastiske venner, ja! Det blir virkelig ikke lett å flytte :sjenert:

Men nå er det ingen vei tilbake, pakkinga er i gang. Rart å titte seg rundt i leiligheten nå som det er litt kaotisk, og vite at det aldri skal bli ryddig og koselig der igjen for oss. De som kjøpte er ca på min alder, og skal flytte sammen nå for første gang. Så da får vi håpe de får det like fint der som vi har hatt :)

I dag håper jeg på å få meg frisørtime, sitter og venter på at de skal åpne slik at jeg kan ringe og bestille. Og jeg hørte rykter om dobbeltepisode av Fruene i kveld?? Da blir det sent, men må få det med meg. Siden det er sesongavslutning betyr det vel at sesong 4 snart kommer på DVD. Passer meg bra, gått glipp av noen episoder, og har allerede pløyd gjennom sesong 1-3 så langt i svangerskapet :fnise:

Lillegutt har vært litt roligere de siste 2-3 ukene, han begynner vel å få mindre plass. Men plutselig de siste 2 dagene har det vært storfest i magen igjen (snakker om sola, her sparket han til igjen). Han går litt i perioder tydeligvis :) Gleder meg til å hilse på ham. Jeg er nok heller ikke en av de som "ELSKER" å gå gravid. Synes det skal bli helt greit å få igjen kroppen min for meg selv ;) Selv om det er veldig trygt å ha ham her, da. Nå kan jeg beskytte ham mot alt, det blir en annen hverdag når han er her..

Også er det så vaaarmt om dagen :dåne: Jeg som vanligvis fryser hele tiden har vel ikke vært kald på 2-3 måneder. Nå er det mindt mulig klær som gjelder, og kald drikke konstant :ler: Kan bli noen herrrrlige måneder ;)

Skrevet

Her har det også begynt å gå litt roligere for seg i perioder... Men plutselig så kommer det en skikkelig dult som gjør at jeg skvetter til! :)

Ulempen/fordelen med å gå gravid er at magen får mye mer oppmerksomhet enn vi gjør... I tillegg så skal folk som aldri har snakket med meg før, begynne å spørre om hvordan det går, når jeg har termin osv... Jeg vil jo ikke legge ut i det lange og det breie om plager og problemer og tanker om fødselen når de spør, så jeg svarer som regel helt kort :sjenert:

Gleder meg til Frustrerte Fruer i kveld! :-D

Fikk du forresten bestilt frisørtime?

:klem:

Skrevet

:vinke:

Åååh, så koselige av vennene dine! Ble rørt av å lese det jeg... :sjenert:

Åj, åj, dobbeltepisode av Frustrerte Fruer i dag! :hoppe: Leste om de to epiosdene nå, det blir spenning i kveld, ja! :overrasket:

Lille Fragle er også aktiv og mindre aktiv i perioder. Men heldigvis sparker han så og si alltid når jeg begynner å bekymre meg for om alt er bra, snille lille gutten :hjerter_rundt:

Skikkelig varmt for tida ja, spesielt i dag! :dåne:

Skrevet
Her har det også begynt å gå litt roligere for seg i perioder... Men plutselig så kommer det en skikkelig dult som gjør at jeg skvetter til! :)

Ulempen/fordelen med å gå gravid er at magen får mye mer oppmerksomhet enn vi gjør... I tillegg så skal folk som aldri har snakket med meg før, begynne å spørre om hvordan det går, når jeg har termin osv... Jeg vil jo ikke legge ut i det lange og det breie om plager og problemer og tanker om fødselen når de spør, så jeg svarer som regel helt kort :sjenert:

Gleder meg til Frustrerte Fruer i kveld! :-D

Fikk du forresten bestilt frisørtime?

:klem:

Ja, det er allerede lillegutt som er midtpunkt - allerede før han er født :) Veldig rart hvordan folk føler de kan spørre om alt mulig når det er en baby involvert :ler:

De hadde ikke ledig time i dag, men på torsdag blir det klipping!! Gleder meg til å få det gjort.

:vinke:

Åååh, så koselige av vennene dine! Ble rørt av å lese det jeg... :sjenert:

Åj, åj, dobbeltepisode av Frustrerte Fruer i dag! :hoppe: Leste om de to epiosdene nå, det blir spenning i kveld, ja! :overrasket:

Lille Fragle er også aktiv og mindre aktiv i perioder. Men heldigvis sparker han så og si alltid når jeg begynner å bekymre meg for om alt er bra, snille lille gutten :hjerter_rundt:

Skikkelig varmt for tida ja, spesielt i dag! :dåne:

Sesongavslutninger bruker jo å være ekstra spennende, så dette blir bra :tommel:

De er flinke til å berolige mammaene sine, disse små.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...