jente 79 Skrevet 23. mai 2008 #1601 Skrevet 23. mai 2008 :juhu: 28 uker og 3. trisemester :juhu: Nå går der virkelig unna her :-D Så moro!!!! Godt du har kort dag i dag da, så rekker du å slappe av litt før svigerforeldrene dine kommer. Litt kjedelig når gjestene kommer samtidig som en selv kommer hjem. God helg og kose dere Nært til vi flytter og til du skal ha baby? Neeeeida. Lenge igjen Fornektelse er en fin ting
Tusle Skrevet 23. mai 2008 #1602 Skrevet 23. mai 2008 Innom og sniker litt Så koselig å lese i disse dagbøkene
Simpleminded Skrevet 23. mai 2008 #1603 Skrevet 23. mai 2008 Grattis med 28 uker! Håper du får en finfin helg med besøk fra svigers!
marsy Skrevet 23. mai 2008 #1604 Skrevet 23. mai 2008 innom og hilser 0-1 på ødem er at du begynner å få vann i kroppen. Går fra 0-3. Jeg var nok oppe på 3 helt på slutten. De aller aller fleste får litt vann i kroppen Så deilig å være eksemplarisk gravid da! *misunnelig*
Amused Skrevet 23. mai 2008 #1606 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Gratulerer med 28 uker og tredje trimester! :danser: :danser: Håper du får ei kjempefin helg (Skulle forresten ønske at det medisintrikset med leverpostei også fungerte med kresne katter ) Endret 23. mai 2008 av Amused
Knøttet Skrevet 23. mai 2008 #1607 Skrevet 23. mai 2008 for 3.trimester! :-D Så koselig med svigerforeldrebesøk i helgen da! :-D Kjenner til den preammetåka jeg også... Noen ganger i større grad enn andre, kombinert med trøtthet er det ikke helt enkelt- i dag holdt jeg på å helle Biola i måleskjea når jeg skulle ta trandosen min Navnebøker har vi også lånt Både mannen og jeg så gjennom de, og noterte aktuelle navn. Så gikk vi gjennom og luket ut navnene etterpå. Vi er heldigvis ganske så enige Ha en fin helg!
Ella* Skrevet 24. mai 2008 #1608 Skrevet 24. mai 2008 28 uker og 3. trimester Tida går så fort Og snart flytter dere. Blir sikkert fint å være litt nærmere familiene deres. Bra at alt så så fint ut på kontrolllen Ha en fortsatt fin helg
Frigg Skrevet 24. mai 2008 #1609 Skrevet 24. mai 2008 Får litt for 28 uker jeg også :-D Håper du får en fin-fin helg
MellonCollie Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #1612 Skrevet 25. mai 2008 Kjapt innom og informerer om at jeg ikke kommer til å være her inne før onsdag/torsdag en gang (med mindre Amused skulle finne på noe sprell som medfører sladring - DA skal jeg få ordna meg en PC med nett med en gang!!) :-D Reiser på en liten jobbreise imorgen tidlig, og er ikke tilbake før onsdagskveld. Er veldig koselig dit vi skal, så gleder meg litt til å se byen. Men vi skal også ha litt teambuliding-aktiviteter, og i dag har bekkenet vært litt kranglete. Så jeg håper jeg klarer å være flink til å begrense meg Har i alle fall fått pakka ned litt uteklær - dvs at jeg har stjelt både gensere og jakke av kjæresten Ikke sjangs til å få på meg noe av normale "uteaktivitetsklær" som er mine i alle fall! Svigers dro i går, med dyret. Har vært veldig deilig i dag, å kunne nyte å styre dagen fullstendig etter kun våre ønsker. Stille og rolig her Men er jo litt rart også, at ikke hun kommer løpende og hilser når man kommer hjem. Men jeg skal nok kunne kose meg med noen uker fri Nå må jeg pakke ferdig og legge meg! God uke til alle sammen
jente 79 Skrevet 25. mai 2008 #1615 Skrevet 25. mai 2008 God tur og kose deg masse!!!!!!!!!! Sikkert greit å være litt forsiktig med teambulding aktiviteter
Simpleminded Skrevet 26. mai 2008 #1617 Skrevet 26. mai 2008 God jobbreise-tur MellonCollie! Og gratulerer så mye med 28 uker! Og endelig i gang med 3. og siste trimester Visste ikke at jeg var det engang jeg.. før noen minte meg på det her på KG
Knøttet Skrevet 26. mai 2008 #1619 Skrevet 26. mai 2008 Sikkert litt for sent, men bedre sent enn aldri: God tur!!
Fremhevede innlegg