Gå til innhold

Livet med lillegutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

:juhu: 28 uker og 3. trisemester :juhu:

Nå går der virkelig unna her :-D Så moro!!!!

Godt du har kort dag i dag da, så rekker du å slappe av litt før svigerforeldrene dine kommer. Litt kjedelig når gjestene kommer samtidig som en selv kommer hjem.

God helg og kose dere :klem:

Nært til vi flytter og til du skal ha baby? Neeeeida. Lenge igjen :fnise:

Fornektelse er en fin ting :tommelsmil::fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innom og sniker litt :vinke:

Så koselig å lese i disse dagbøkene :)

Skrevet

Grattis med 28 uker! :hoppe::danse::danser:

Håper du får en finfin helg med besøk fra svigers! :klem:

Skrevet

innom og hilser :klem::vinke:

0-1 på ødem er at du begynner å få vann i kroppen. Går fra 0-3. Jeg var nok oppe på 3 helt på slutten. De aller aller fleste får litt vann i kroppen :)

Så deilig å være eksemplarisk gravid da! *misunnelig* :ler:

Skrevet (endret)

Gratulerer med 28 uker og tredje trimester!

:danser: :danser: :danser: :danser:

Håper du får ei kjempefin helg :klemmer:

(Skulle forresten ønske at det medisintrikset med leverpostei også fungerte med kresne katter ;) )

Endret av Amused
Skrevet

:hoppe: for 3.trimester! :-D

Så koselig med svigerforeldrebesøk i helgen da! :-D

Kjenner til den preammetåka jeg også... Noen ganger i større grad enn andre, kombinert med trøtthet er det ikke helt enkelt- i dag holdt jeg på å helle Biola i måleskjea når jeg skulle ta trandosen min :sjenert:

Navnebøker har vi også lånt :jepp: Både mannen og jeg så gjennom de, og noterte aktuelle navn. Så gikk vi gjennom og luket ut navnene etterpå. Vi er heldigvis ganske så enige :)

Ha en fin helg! :klem:

Skrevet

:hoppe: 28 uker :hoppe: og :hoppe: 3. trimester :hoppe:

Tida går så fort :) Og snart flytter dere. Blir sikkert fint å være litt nærmere familiene deres.

Bra at alt så så fint ut på kontrolllen :)

Ha en fortsatt fin helg :klem:

Skrevet

Får :hoppe: litt for 28 uker jeg også :-D

:hoppe::hoppe::hoppe:

Håper du får en fin-fin helg :jepp:

:klemmer:

Skrevet

Håper du koser deg med besøk i helgen :)

Skrevet

Kjapt innom og informerer om at jeg ikke kommer til å være her inne før onsdag/torsdag en gang (med mindre Amused skulle finne på noe sprell som medfører sladring - DA skal jeg få ordna meg en PC med nett med en gang!!) :-D

Reiser på en liten jobbreise imorgen tidlig, og er ikke tilbake før onsdagskveld. Er veldig koselig dit vi skal, så gleder meg litt til å se byen. Men vi skal også ha litt teambuliding-aktiviteter, og i dag har bekkenet vært litt kranglete. Så jeg håper jeg klarer å være flink til å begrense meg :sjenert: Har i alle fall fått pakka ned litt uteklær - dvs at jeg har stjelt både gensere og jakke av kjæresten :ler: Ikke sjangs til å få på meg noe av normale "uteaktivitetsklær" som er mine i alle fall!

Svigers dro i går, med dyret. Har vært veldig deilig i dag, å kunne nyte å styre dagen fullstendig etter kun våre ønsker. Stille og rolig her :) Men er jo litt rart også, at ikke hun kommer løpende og hilser når man kommer hjem. Men jeg skal nok kunne kose meg med noen uker fri ;)

Nå må jeg pakke ferdig og legge meg! God uke til alle sammen :klem:

Skrevet

God tur og kose deg masse!!!!!!!!!!

Sikkert greit å være litt forsiktig med teambulding aktiviteter :jepp:

Skrevet

God jobbreise-tur MellonCollie! Og gratulerer så mye med 28 uker! Og endelig i gang med 3. og siste trimester :) Visste ikke at jeg var det engang jeg.. før noen minte meg på det her på KG :sjenert:

:klemmer:

Skrevet

Sikkert litt for sent, men bedre sent enn aldri: God tur!! :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...