Gå til innhold

Livet med lillegutt

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper hunden deres blir i bedre form. Hørtes ikke noe særlig ut... Kanskje hun har spist et eller annet....?

God helg, MellonCollie :klem:

Gjest Revenka
Skrevet

Så fin gave mannen får da, det blir han nok kjempeglad for!

Spennende med visning, håper dere får solgt fort og til en pris dere er fornøyd med. Kjedelig med bekkenløsning. Du får la vær å gå så langt i tog i morgen, og heller bare se på ;) Stakars hunden, håper det går bra med hunden nå. Det er helt pyton når de er dårlige for man han ikke finne ut av det så lett. Bikkja vår hadde en runde med oppkast og diare over tid i januar, og dyrlegen sa at det var noe som gikk hos hundene her. Men han var absolutt ikke slik som din, ikke så ofte. God bedring til deg og hunden, og mannen må ha en fin bursdag :klem:

Skrevet

Bekkenløsning?! Ouchh!! :forvirret:

Been there - done that! Kjenner så altfor godt til det det svineriet. Får håpe en sykemelding gir deg den "break'en" du trenger for å få slappet av i bekkenet ditt :)

Husk å ta små skritt - og pute mellom beina om natta hjelper også på :kose:

Skrevet

:blåse: :bursdag: for samboeren din :bursdag: :blåse:

Håper han kommer seg på fotball kampen da, og ikke fikk problemer med streik...

Uff, stakkars hunden deres :kose: Er så fortvilende når de er så dårlige. Føler seg så hjelpeløs, og kan tenke meg at en masse turer ikke er det beste for deg nå.

Håper hun er bedre i dag.

Ha en fin :flagg: feiring :klem:

Skrevet

Innom med en :klemmer:

Høres ikke godt ut å ha bekkenløsning.. håper du får roet deg ned og blir i bedre form snart :kose:

Også håper jeg selvsagt du får en fin 17.mai! Og la oss for all del håpe at det ikke blir en ny storbrann i Trondheim denne gangen.... Kos deg!!

Skrevet
Håper hunden er bedre nå :)

Ja, hun kastet ikke opp mer i alle fall. Men drar nok til dyrlegen i dag uansett, hun virker ikke helt i toppform.

Håper hunden deres blir i bedre form. Hørtes ikke noe særlig ut... Kanskje hun har spist et eller annet....?

God helg, MellonCollie :klem:

Hun har ikke spist noe annet enn ting hun har tålt før, men kan jo være det ja. Hun er heldigvis mye bedre nå :)

Så fin gave mannen får da, det blir han nok kjempeglad for!

Spennende med visning, håper dere får solgt fort og til en pris dere er fornøyd med. Kjedelig med bekkenløsning. Du får la vær å gå så langt i tog i morgen, og heller bare se på ;) Stakars hunden, håper det går bra med hunden nå. Det er helt pyton når de er dårlige for man han ikke finne ut av det så lett. Bikkja vår hadde en runde med oppkast og diare over tid i januar, og dyrlegen sa at det var noe som gikk hos hundene her. Men han var absolutt ikke slik som din, ikke så ofte. God bedring til deg og hunden, og mannen må ha en fin bursdag :klem:

Han ble glad - men gaven ble jo ikke gjennomført likevel :( Synd, men sånn er livet!

Ble ikke så mye tog på meg nei, men pølse og is fikk vi ordnet oss ;)

Bekkenløsning?! Ouchh!! :forvirret:

Been there - done that! Kjenner så altfor godt til det det svineriet. Får håpe en sykemelding gir deg den "break'en" du trenger for å få slappet av i bekkenet ditt :)

Husk å ta små skritt - og pute mellom beina om natta hjelper også på :kose:

Det kjennes bedre ut nå etter helga, så det kan nok hende det hjalpt med livv avslapningstid! Små skritt er et must (ting tar tid om dagen!), og pute mellom beina er nok ikke så dumt. Jeg har dobbeltdyne alene, så den er stor nok til å brete mellom knærne, men kan nok hende en pute gir bedre effekt!

Skrevet
:blåse: :bursdag: for samboeren din :bursdag: :blåse:

Håper han kommer seg på fotball kampen da, og ikke fikk problemer med streik...

Uff, stakkars hunden deres :kose: Er så fortvilende når de er så dårlige. Føler seg så hjelpeløs, og kan tenke meg at en masse turer ikke er det beste for deg nå.

Håper hun er bedre i dag.

Ha en fin :flagg: feiring :klem:

Det ble dessverre ikke noe kamp på ham, men sånn er livet.

Det er ikke noe moro når dyra er syke nei - de skjønner jo ingenting. Hun ville jo også så gjerne komme seg ut når hun måtte kaste opp, blir så flau når hun gjør noe sånt inne. Men ofte når vi var ute kom det ingenting likevel, og 5 minutter etter vi kom inn så kom det. Er jo som hos oss det - man kan jo ikke kaste opp på kommando, det kommer når det kommer..

Innom med en :klemmer:

Høres ikke godt ut å ha bekkenløsning.. håper du får roet deg ned og blir i bedre form snart :kose:

Også håper jeg selvsagt du får en fin 17.mai! Og la oss for all del håpe at det ikke blir en ny storbrann i Trondheim denne gangen.... Kos deg!!

17. mai ble kjempefin! Og ingen brann i år heldigvis!

Håper du hadde en fin 17.mai! :klem:

Den var kjempefin, takk :)

Skrevet

Som dere kanskje så ovenfor, så ble det altså ingen Bergenstur på kjæresten - Norwegian innstilte også morgenflyene sine som skulle gått før kl 8 (da streiken startet), så det ble jo litt av en start på bursdagen! (Han og kompisen sto begge opp før kl 5 for å ta buss til Værnes - kommer dit, og får beskjed om at flyet er kansellert, og må ta taxi hjem igjen fordi flybussen ikke går før kl 830!).

Men vi gjorde det beste ut av dagen, og jeg tror han koste seg uansett. Jeg fikk også heldigvis igjen pengene for hotell og fly, så vi tapte ikke så mye på det! (Skal også forsøke meg hos Norwegian på å gå igjen for flyplass-transport samt fotballbilletter, men tviler på at det går). Problemet er jo at nå må jeg finne på ny gave :sjenert: Noen gode forslag til 30årsgave her? :lur:

17. mai var fantastisk fin! Sov lenge, og våknet opp til finvær. Hadde en rolig morgen sammen med litt frokost, før kjære tok på seg dress og jeg en fin, svart mammakjole som fremhevet kulen :) Ruslet ned på kontoret mitt, der det er tradisjon for at alle vi ansatte med familer møtes for å lage litt pølser og å spise kake. Utrolig trivelig!

Deretter møtte vi vennegjengen vår for å se borgertoget. Var så mye folk at vi ikke så veldig mye, så vi sto ikke der så lenge - gikk heller og satt oss et sted hvor folk kunne ta seg en pils i finværet (og jeg en cola ;) ).

Dro hjem for å slappe av litt etterpå, og var godt med en liten time på sofaen - det må jeg innrømme! Så var det grilling sammen med vennegjengen igjen, vi var vel en 10-15 stk som møttes. Ble sittende der oppe til kl 1 på natta! Bare skravlet og koste oss! En gjeng dro en tur ut på byen da, men jeg dro hjem og sov litt :) Trengte det etter en lang dag.

I går var ikke så fin egentlig - kjæresten og jeg startet dagen med en krangel. Vi har litt "grunnleggende" uenigheter rundt det med festing og fyll og alkohol, som stort sett går bra. Men nok er nok, og det var det i går :sjenert: Jeg VET jo at ting vil endres når han starter i jobb, og ikke vi lever i studentmiljøet lenger, men likevel er det ekstra sårt nå som jeg er gravid.. Men det ordnet seg, og kjæresten var veldig lei seg for å ha såret meg med dette, igjen. Han har lovt at NÅ skal han skjerpe seg, og jeg har lovt å hjelpe ham med å minne ham på det på en ordentlig måte. Lett å la seg rive med når "alle andre" gjør noe. Men alle andre er ikke forlovet og skal bli pappa om 3 måneder... Så vi snakket heldigvis fint sammen, og jobber videre. Han er jo verdens beste ellers!

Ellers er formen mye bedre - kanskje det faktisk hjalp med sykemelding (jepp, jeg er skeptisk til leger og sykemeldinger... :sjenert: ). Denne uka jobber jeg 20%, så kommer til å gå klokka 15 alle dagene + litt tidligere fredag. Men sliter fortsatt voldsomt med kynnere når jeg går, da. I alle fall om jeg prøver å gå i et normalt tempo. Jaja, så lenge de gir seg og ikke er regelmessig, så er det jo ikke farlig :) Vil bare at lillegutt skal ha det bra!

Skrevet

:hallo:

Høres ut som en fin-fin 17. mai :-D

Litt kjipt med krangelen i går, men det er jo veldig positivt at dere kan snakke om det og gå videre sammen. Bare det at han unnskylder seg, er jo en fin ting. Og når dere jobber, blir det myyyye mindre festing. Vi har noen gjentakende diskusjoner her i huset også, må renske lufta av og til ;)

Så bra at formen er bedre! Men :fnise: , å gå i vanlig tempo? Det har jeg ikke gjort på noen måneder, tror jeg. Kan være lurt å gå litt roligere hvis kynnerne blir plagsomme :klemmer:

Skrevet

:vinke:

Høres ut som dere hadde en kjempefin 17.mai! Veldig koselig med 17.mai-sammenkomst på jobben da :)

Kjedelig for kjæresten din at bursdagen hans ble ramme av flystreiken... Men det høres jo ut som dere koste dere likevel, det er jo det viktigste :)

Gjest Revenka
Skrevet

Så forståelsesfull mann du har da. Er godt når man kan snakke sammen.

Skrevet
:hallo:

Høres ut som en fin-fin 17. mai :-D

Litt kjipt med krangelen i går, men det er jo veldig positivt at dere kan snakke om det og gå videre sammen. Bare det at han unnskylder seg, er jo en fin ting. Og når dere jobber, blir det myyyye mindre festing. Vi har noen gjentakende diskusjoner her i huset også, må renske lufta av og til ;)

Så bra at formen er bedre! Men :fnise: , å gå i vanlig tempo? Det har jeg ikke gjort på noen måneder, tror jeg. Kan være lurt å gå litt roligere hvis kynnerne blir plagsomme :klemmer:

Ja, fint at han unnskulder seg. Men det er nettopp det at det er en gjentagende diskusjon som irriterer meg - da blir ikke unnskyldningen så mye verdt, når det skjer igjen kort tid i etterkant. Men, ny sjanse nå :)

Hehe, gå i vanlig tempo er over for min del også ja. Mye folk som passerer meg når jeg vagger avgårde på jobb om dagen :ler:

Høres ut som dere hadde en kjempefin 17.mai! Veldig koselig med 17.mai-sammenkomst på jobben da :)

Kjedelig for kjæresten din at bursdagen hans ble ramme av flystreiken... Men det høres jo ut som dere koste dere likevel, det er jo det viktigste :)

Ja, de har visst hatt tradisjon på det på jobben de siste 5 årene, så det var skikkelig koselig. Dessuten var det igjen litt kake til lunsjen i dag som en bonus ;)

Så forståelsesfull mann du har da. Er godt når man kan snakke sammen.

Ja, vi har lært mye om kommunikasjon de 4 årene vi har vært sammen. Men det er likevel ikke til å unngå at det smeller litt innimellom ;)

-----------

Fant ut i dag at ikke vi hadde tatt magebilde på 5 uker! Så nå var det på tide igjen, har skjedd litt siden sist. Men ikke vokst kjempemye :)

27+3 uker

Skrevet

Innom for å øsnke deg en fin uke.

Du har en kjempefin gravidmage :jepp:

:klemmer:

Skrevet

Fiin mage :rødme:

Synd med turen til samboeren din da... Men bra dere hadde en fin dag sammen for det.

:klem:

Skrevet

Fine magen :-D

Synd med kampen til samboeren din. Ikke lett å finne på sånne gaver, så dumt at streik skal ødelegge...

Kjedelig med krangel da. Men vil tro det hjelper veldig når studiene er over og dere flytter.

Her har vi innført ingen drikking uten spørring først. Da snakker vi bare om en øl eller to da. Men synes det er greit at han er kjørbar hvis noe skulle skje. Ser ut til at det er litt lett å glemme da :fnise:

Men det hjelper nok fort nå, tror det begynner å gå opp for han at det ikke er lenge igjen...

Men ganske irriterende at disse mannfolka synes det er så vanskelig å roe ned drikkinga... Vi må jo kutte helt i lange perioder, og jeg synes egentlig at det er helt greit. Så litt må da de også klare...

Ha en fin dag :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...