Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #1541 Del Skrevet 12. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 12. mai 2008 #1542 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Innom med en god mandags Håper du har hatt en fin mandag Endret 12. mai 2008 av Susiepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 12. mai 2008 #1543 Del Skrevet 12. mai 2008 Du skal kjenne liv hver dag fra uke 24 i alle fall. Også får du en mandagsklem fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. mai 2008 #1544 Del Skrevet 13. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 13. mai 2008 #1545 Del Skrevet 13. mai 2008 Skjønner godt du blir bekymret når du ikke kjenner så mye liv, sånn er jeg også Fint du fikk spark! Ha en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 13. mai 2008 #1546 Del Skrevet 13. mai 2008 tirsdagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 13. mai 2008 #1547 Del Skrevet 13. mai 2008 Håper du har en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 13. mai 2008 #1548 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvor blir det av MellonCollie da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 13. mai 2008 #1549 Del Skrevet 13. mai 2008 Ja hvor har hun gjort av seg mon tro?? *rooooper* på MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. mai 2008 #1550 Del Skrevet 14. mai 2008 MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 14. mai 2008 #1551 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) *skramler med kasseroller og kasserollelokk* DÆJÅÅÅÅÅÅ!! Går det bra med deg!!?? Endret 14. mai 2008 av Scorpina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #1552 Del Skrevet 15. mai 2008 Hoi, her er jeg. Saken er nemlig det at jeg er blitt sykemeldt denne uka. Jeg var ikke helt i form på mandag, men da var det jo uansett fri. Og våknet tirsdag og var slett ikke bedre, så ble hjemme. Hadde legetime tirsdag, og han sykemeldte meg 100% ut denne uka, og 20% neste uke. Så skal jeg tilbake på torsdag for å se hvordan det funker. Her er det nemlig begynnende bekkenløsning.. Sitter, står eller ligger jeg for lenge i samme situasjon, så "låser" ting seg nesten helt. Kom veldig plutselig synes jeg, har jo hatt litt ubehag i ryggen de siste par ukene. Men nå slo det ut. Jaja, jeg bruker denne uka til å slappe av og kose meg med varmeflaska mi. Også hatt mye kynnere de siste to ukene, så legen mente jeg måtte roe ned tempo litt. Så da prøver jeg på det. Men alt går bra altså - jeg er bare litt skuffa. Jeg som skulle være så frisk hele svangerskapet.. Men men, sånt kan man ikke styre, nå gjør jeg det beste ut av det. Hadde visning på leilgheten i går, masse folk innom. Men ikke kommet noe bud enda. Venter i spenning! Blir en dagbokrunde i kveld, nå roper sofaen (og jeg er lei meg for å ikke ha bærbar PC... DET hadde vært godt.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 15. mai 2008 #1553 Del Skrevet 15. mai 2008 Huff da. Bekkenløsning er ikke noe særlig. Men det er bra at du har fått beskjed om å ta det med ro Blir nesten like spent som deg når det gjelder visningen og bud.... Du må innom her med oppdatering når det skjer noe da! Håper du får kost deg litt i sofaen til tross for vondtene dine. Stor trøste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 15. mai 2008 #1554 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Her er det nemlig begynnende bekkenløsning.. Sitter, står eller ligger jeg for lenge i samme situasjon, så "låser" ting seg nesten helt. Kom veldig plutselig synes jeg, har jo hatt litt ubehag i ryggen de siste par ukene. Men nå slo det ut. Jaja, jeg bruker denne uka til å slappe av og kose meg med varmeflaska mi. Også hatt mye kynnere de siste to ukene, så legen mente jeg måtte roe ned tempo litt. Så da prøver jeg på det. Men alt går bra altså - jeg er bare litt skuffa. Jeg som skulle være så frisk hele svangerskapet.. Men men, sånt kan man ikke styre, nå gjør jeg det beste ut av det. Hadde visning på leilgheten i går, masse folk innom. Men ikke kommet noe bud enda. Venter i spenning! Blir en dagbokrunde i kveld, nå roper sofaen (og jeg er lei meg for å ikke ha bærbar PC... DET hadde vært godt.. ) Ånei, stakkars deg! Det høres veldig vondt ut Høres ut som om det er det beste med sykmelding da altså, særlig når du har mye kynnere også. Krysser fingrene for at det kommer bud snart Endret 15. mai 2008 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 15. mai 2008 #1555 Del Skrevet 15. mai 2008 Greit å ta det litt med ro. Kjenner meg litt igjen i tankene dine... Jeg skulle også være så innmari sprek. Nå har jeg egentlig vært det, men noen plager har det vært og det må man nesten ta hensyn til. Ellers blir gjerne resultatet deretter.... Slapp av og kos deg, så får vi håpe det blir bedre. Spent på bud Bærbar PC er veldig genialt Vår stasjonære står bare og samler støv for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 15. mai 2008 #1556 Del Skrevet 15. mai 2008 Heisann! Så synd at formen er dårlig... sykemelding er nok det eneste rette når bekkenet krangler og du har masse kynnere. Håper formen blir bedre Og lykke til med salg av leilighet! Krysser fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 15. mai 2008 #1557 Del Skrevet 15. mai 2008 Uff, så kjedelig med begynnende bekkenløsning! Håper det hjelper å være sykemeldt nå da, så du holder deg frisk resten av svangerskapet Masse lykke til med visningene og budene! Ha en fortsatt fin torsdag! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. mai 2008 #1558 Del Skrevet 15. mai 2008 Så godt å "høre" fra deg! Utrolig kjedelig at formen ikke er på topp... kanskje det er kroppen sin måte å si at du må ta det med ro... huff, høres kjedelig ut, men må man så må man... Håper du blir bedre av å slappe helt av ei uke da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #1559 Del Skrevet 15. mai 2008 Takk for hilsener jenter Nå har jeg hatt en relativt stor dagbokrunde - står igjen ett par som skal tas imorgen, for nå roper senga på meg! Ikke noe godt å sitte rolig her for lenge. Dette ble litt av en kveld - kjæresten er på avslutningsmiddag med skolen. Og i det han skulle dra begynte hunden å bli litt rar - gikk tur med henne, og hun kastet opp. Mellom kl 18 og kl 21 hadde hun kastet opp 15 ganger :dåne: Stakkar stakkar lille jenta. Ringte og snakka med veterinæren og ble enige om å se det an til i morgen, da hun virket grei ellers. Slapp selvsagt, men det ville vel hvem som helst vært Kjæresten kom hjem en tur fra middagen og hjalp meg, da det å omtrent gå konstant tur i 2 timer heller ikke var noe særlig for meg. Ser heldigvis ut til at det går bedre nå, hun har vært helt utslått i kurven sin resten av kvelden. Men nå er kjæresten på vei hjem - og det er bursdagen hans! Han er 30 år i dag :-D I gave har han fått resie til Bergen for å dra på fotballkamp som han har hatt lyst på. Han fikk vite det i går, og ble så glad. Så jeg får ikke vært med ham resten av bursdagn, og må utnytte tiden nå God natt fra meg til dere som kommer innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 16. mai 2008 #1560 Del Skrevet 16. mai 2008 Håper hunden er bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg