Knøttet Skrevet 6. mai 2008 #1521 Skrevet 6. mai 2008 Takk! Sender deg også en PM Vi får glede oss til sommeren og hetebølgen slår inn over oss for fullt - blir ikke mye fysisk aktivitet da tror jeg Takk for pm! Kjempefint hus ! :-D Huff, ja jeg har hørt det blir en varm sommer... Håper ikke juni og begynnelsen av juli blir så varm da, for da kovner jeg sikkert :dåne: 5kg er jo ingenting! Det kan du være fornøyd med, ja for vogn også! :-D
MellonCollie Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #1522 Skrevet 7. mai 2008 Nydelig hus! takk for titten. Dere blir garantert å trives der ja. Ja, det får vi håpe! Her er man bare borte en langhelg også skjer det masse jo! :-D Gratulerer så masse med hus!!! Så flott at det ordnet seg! Kan man få ta en titt? Høres ikke så morsomt ut med shoppingrunden din nei, får håpe det går bedre etterhvert... Ellers så finnes det mye fint på nettet! Jeg synes det er et herk å gå i butikken allerede, men det er mer fordi jeg er litt surrete for tiden og ikke finner noe, også blir det varmt, også passer ikke ting, også... Blæh! Menmen, ddu får trøste deg med at det bare er for en periode, og det høres ikke ut som om du er alene i det hele tatt! Og det kunne jo vært verre! Høres veldig koselig ut med lesestund forresten, Roald Dahl er jo genial! Din kjære har virkelig gått glipp av noe der ja! Det er ikke så veldig lenge siden jeg leste en haug av bøkene hans på engelsk, har ikke gjort det før, så det var litt morsomt Håper du får en fin tirsdag Jeg er egentlig ganske glad i å handle på nettet også, men det har en tendens til å bli litt dyrere enn om jeg handler i virkeligheten. Å trykke på knappen for å legge noe i handlevogna er jo ikke å bruke penger, er det vel? Roald Dahl er fantastisk! Tror jeg har vært gjennom alle bøkene hans tidligere, og noen av de på engelsk også gjennom skolen. Men det skader ikke med en oppfriskning! Rart å tenke på at det bare er en måned igjen til dere flytter :-D Blir sikkert kjempebra!!! Måtte le av tanken på pappan din som trillet rundt med vogn med en kosebamse i Ja, en måned går jo fort! Og da har kanskje gutten deres kommet alt! Jeg skal heldigvis fly nedover, så jeg blir ikke så lenge uten PC, men kan holde meg oppdatert om noe skjer Ja, skjønner ikke hvorfor pappa skulle synes det så rart ut?? :klø: 5 kg er ikke gæernt, nei. Heldig, du Så snill kjæresten din er som masserer ryggen din! De er nå gull verdt i disse tider, mannfolka Hunden deres høres helt herlig ut :rødme: Hehe, det er lenge igjen - så 5 kg kan nok fort bli til mer! Takk for pm! Kjempefint hus ! :-D Huff, ja jeg har hørt det blir en varm sommer... Håper ikke juni og begynnelsen av juli blir så varm da, for da kovner jeg sikkert :dåne: 5kg er jo ingenting! Det kan du være fornøyd med, ja for vogn også! :-D Takk! Ja, jeg leste overskrifta utenpå en avisene tidligere i uka; går mot rekordvarm sommer. Det er da augustbaby ikke er så praktisk. Men men, det er boblebad i det nye huset - så da vet dere hvor dere finner meg
MellonCollie Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #1523 Skrevet 7. mai 2008 Hurra for onsdag allerede! Åhh, som jeg gleder meg til samboer begynner å jobbe - i dag bestemte han seg igjen for å bare ligge en time ekstra fordi han var trøtt. Hrmf. Ikke alle som har den valgmuligheten Sola har forlatt Trondheim for denne gang, nå har vi hatt et par grå dager her. Og i følge yr blir det ikke så veldig mye bedre til helga heller. Jaja, da får man finne på andre ting enn å være ute. Jeg har forresten fått mitt første strekkmerke På den ene puppen faktisk. Ikke så stort, men jeg ser for meg at når det først er kommet ett, så kommer vel gjerne flere? Men de forsvinner jo en gang Ikke så mye mer å rapportere om i dag egentlig. Var ute med venninner på kafé etter jobb i går, så i dag blir det rett hjem, gjøre litt husarbeid og så slappe av.
jente 79 Skrevet 7. mai 2008 #1524 Skrevet 7. mai 2008 Ja, en måned går jo fort! Og da har kanskje gutten deres kommet alt! Jeg skal heldigvis fly nedover, så jeg blir ikke så lenge uten PC, men kan holde meg oppdatert om noe skjer Ja, det er sprøtt å tenke på.... August baby kan sikkert bli litt slitsomt i sommer, men må man så må man... Merker jeg hovnet veldig opp etter at varmen kom... Gleder meg til å bli kvitt vannet i kroppen... Er ikke så lenge igjen skal du se... Ukene bare flyr når du kommer i 3. trisemester...
Lilith Skrevet 7. mai 2008 #1525 Skrevet 7. mai 2008 Gratulerer med hus! :juhu: Og vogn! :juhu: Og for at du har det bra for tida! :juhu: Kjenner meg også litt igjen i det der med å "miste seg selv" litt. Jeg merker godt at jeg blir fortere sliten for tida og tåler mindre generelt sett. Men som du sier - det er jo småsaker, egentlig, så vi får prøve å huske på det selv om det er lov å være litt lei seg innimellom Høres veldig koselig ut å øvelese! Tror neppe kjæresten går med på det, men jeg kan jo tvangslese for ham når vi legger oss for kvelden og se hvordan han takler det ... Roald Dahl er genial, ja! Jeg vil forresten også gjerne se bilder av huset!
MellonCollie Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #1526 Skrevet 7. mai 2008 Da har jeg sett min første episode av svenske jordmødrene (for en gangs skyld husket jeg det!). Og kjære vene, her ble det sipping på høyt nivå! :gråte: Ble helt rørt, jeg. samboer måtte også tørke en liten tåre. Vi kommer garantert til å benke oss foran nett-tv til både nrk og STV1 en dag. Lurer på om jeg noen gang kommer til å føle meg klar for å føde? Altså, det kommer vel etterhvert, for babyen må jo ut. Men de ser så tøffe ut alle sammen i forhold til hva jeg føler meg Men jeg skal jo bli mamma
Knøttet Skrevet 7. mai 2008 #1527 Skrevet 7. mai 2008 Nei, nei, sola har ikke forlatt byen- det var jo kjempefint utover dagen i dag! Skal ikke bli så verst temperatur fremover heller, men lite sol da... Såvidt jeg husker iallfall, jeg har elendig hukommelse Boblebad?! :dåne: Me wants! Tror nok du blir klar til å føde Jeg har fått et helt annet forhold til det etter at jeg ble gravid, tidligere trodde jeg at jeg kom til å få angst for fødselen med en gang jeg ble gravid, men jeg har ikke merket noe til det enda. Det kan jo enda skje, men jeg har faktisk et ganske avslappet forhold til det hittil
jente 79 Skrevet 7. mai 2008 #1528 Skrevet 7. mai 2008 Jeg er også veldig avslappet til fødsel. Tenker som så at når andre klarer det så bør da jeg klare det også!!! Går nok kjempefint skal du se
Ella* Skrevet 8. mai 2008 #1529 Skrevet 8. mai 2008 (endret) Du blir sikkert klar å føde Tror det er naturlig å ha mange tanker rundt dette, men mitt råd er å ikke la de negative ta overhånd. Du blir helt sikkert tøff du også, tror vi alle har en "urkvinne" i oss Merker at jeg har begynt å "psyke" meg opp litt i forhold til fødsel... Tenker at det kommer til å være veldig vondt, men det er av begrenset varighet, og mange har klart dette før meg. Får jeg vondt i bekkenet for eksempel, puster jeg dypt og tenker at dette er ingenting i forhold til fødselen, så ingen vits i å sutre Endret 8. mai 2008 av Ella*
MellonCollie Skrevet 9. mai 2008 Forfatter #1531 Skrevet 9. mai 2008 Joda, man blir vel klar for det etterhvert. Fødsel altså. Jeg er forsåvidt mye mer avslappa til det nå enn hva jeg var før jeg ble gravid, men det er sikkert fordi jeg nå har mye mer kunnskap om det. Men jeg er en liten kontrollfreak, og siden jeg aldri har født før, så er det en situasjon jeg ikke har noe kontroll i. Tror det er det som er mest skremmende. Men babyen kommer jo ut, DET er det ingen tvil om I dag er jeg 26 uker - og det er 100 dager til babyen har sagt at han egentlig skal komme. Ojoj, det er litt lenge og litt kort på en gang :-D Fredag og deeeeilig vær. Det var fint i går også, da grilla vi i bakgården. Jeg hadde SÅ lyst på grillribbe, og det innfridde. I dag blir det hjemmelaga pizza tror jeg, og finale i Norske Talenter. Kjæresten var ute i går og feiret levert hovedprosjekt, så han er nok litt sliten Det er så trivelig, bestekompisen til kjæresten har i disse årene i Trondheim vært veldig mye hos oss, og vært single hele veien. Han er en så fin fyr, og jeg og han trives utrolig godt sammen. Og nå har han møtt ei jente! De er så utrolig søte sammen, i den perioden hvor de ikke er offisielt sammen enda, men på datestadiet, men jeg ser jo at han allerede er SÅ betatt. Har aldri sett ham slik, og hun virker som ei grei jente (vi har kjent henne i flere år), så jeg er så glad for ham :-D Nyforelska par er trivelig. Samboer og jeg ble litt inspirert, og fant ut at vi selv må bli flinkere til å vise utad at vi og er forelska - vi er mer det parest som tuller veldig mye og er litt "tøffe" med hverandre. Men greit å være litt snille innimellom også Kan jo i alle fall late som vi er nyforelska Pusekatten min har forresten bursdag i dag Han får sikkert noe ekstra god mat av mamma i dag, kjenner jeg henne rett
jente 79 Skrevet 9. mai 2008 #1532 Skrevet 9. mai 2008 26 uker og 100 dager til termin Bare vent til uke 28 og i hvert fall uke 30 er passert. Da raser tida avgårde!!!!!!!!!!!!!! Så koselig at mannens kompis ser ut til å få seg kjæreste. Det er så koselig når folk som virkelig fortjener det treffer hverandre. God helg
Gjest imli Skrevet 9. mai 2008 #1533 Skrevet 9. mai 2008 26 uker! Du blir nok klar for å føde ja Men de fødslene man ser på TV er som regel veldig enkle og ukompliserte da. Damene ligger jo bare der og stønner litt Trodde jeg skulle dø på slutten jeg Men nå har jeg på en måte glemt hvor vondt det var. Kan liksom ikke forestille meg hvordan smertene var når jeg tenker tilbake på det. Så med mindre det blir veldig traumatisk, glemmer man fort Og godt er det, ellers ville vel ingen fått mer enn en unge Det kommer nok til å gå kjempefint. God helg
MellonCollie Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #1535 Skrevet 10. mai 2008 Tar denne her også, jeg... Litt bekymret i dag, lillegutt bruker jo å være veldig aktiv både på formiddag og på kveldstid. I går gikk dagen uten noe særlig spark, kjente vel litt smådult og sånn når jeg var på jobb. Men absolutt ikke samme aktivitet som vanlig. Ikke noe særlig i går kveld. Og ikke noe særlig på morgenen i dag. Man skal jo kjenne liv hver dag på denne tida? Alt er jo helt sikkert bra, men når bør jeg evt begynne å bli bekymret og ringe for å få en sjekk eller noe...? Uff, nå føler jeg meg litt små"hysterisk"...
MellonCollie Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #1536 Skrevet 10. mai 2008 Falsk alarm! :-D Rakk ikke mer enn å trykke på "svar" knappen omtrent, før lillegutt bestemte seg for å komme med sitt første skikkelige spark på over ett døgn. Lille luringen! Der forsvant 5 kg fra skuldrene, og jeg er klar for en fin lørdag likevel
*Lollipop* Skrevet 10. mai 2008 #1537 Skrevet 10. mai 2008 Godt det var falsk alarm Ha en herlig langhelg
Niennah Skrevet 10. mai 2008 #1538 Skrevet 10. mai 2008 Når hun er litt stille, så tenker jeg at de har jo sine mindre aktive perioder også. Og som regel så kommer det et livstegn like etterpå. Ha en fin lørdag.
Knøttet Skrevet 10. mai 2008 #1539 Skrevet 10. mai 2008 Gi pusekatten en stor, forsinket bursdagskos fra meg :katt: Godt lillegutt var snill og ga deg et spark så du slapp å være så bekymret! Jeg synes overhodet ikke du er småhysterisk, jeg hadde reagert akkurat som du... Lille babyen her har også vært rolig i dag, så jeg har vært bekymret selv men nå driver han på med ett eller annet styr igjen God helg!
jente 79 Skrevet 11. mai 2008 #1540 Skrevet 11. mai 2008 Jeg trodde det først var etter 28 uker man skulle kjenne liv regelmessig jeg... Men husker ikke helt, godt du fik et skikkelig spark. Er ikke noe koselig å bekymre seg sånn... Lillegutten her var veldig variabel i sparkene sine tidligere... Håper du har en fin helg
Fremhevede innlegg