Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Kjenner igjen tankene du beskriver... Det er litt tungt, men det er definitivt verdt det.

:klem: til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Vet veldig godt hvordan du har det, MellonCollie :klemmer: Godt å høre at det er flere som synes det er tungt også. Jeg må ut og handle bursdagsgave i morgen, men er avhengig av å ha med meg samboeren min til å bære :sjenert: Alt er beintungt! :ler: Bare husk å ta deg gode pauser, husk vann og å ikke bli for varm. Og så blir man lettere svimmel og sliten når man sover for lite. Vi trenger jo en god del mer søvn nå som vi er gravide :) Bra at mannen din kan trå støttende til, i hvert fall.

Men tenk på hva som kommer ut av det, da :rødme:

Hurra for 25 uker! :danser:

Ha en fortsatt fin søndag! :sol: Nå skal jeg ut og vagge litt i nabolaget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: 25 uker!!! :juhu:

Godt samboeren din hjalp deg. Er litt kjedelig å innrømme, men amn trenger de mer enn før... Har tenkt over det flere ganger under denne graviditeten, fy søren så glad jeg er for å ha han. De som går igjennom en kanskje mye verre graviditet enn meg og alene må virkelig ha det tøft.

Ellers kan jeg anbefale H&Ms nettbutikk. Har bestilt mye av mine grvidklær derfra, veldig kjekt å bare kunne hente de på posten :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Gratulerer så masse med nytt hus!! Får jeg også pm??

Jeg sa jo at det bestandig ordner seg for snille piker. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det huset var jo bare RÅFINT :-D Skjønner godt at dere er fornøyde nå ja!! Tusen takk for titten :) Jeg vil også ha sånt hus... Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du har vært plaget med svimmelhet i helgen forresten :( Bra kjæresten din hjelper deg da :) Men jeg liker også å være selvstendig og gjøre ting selv, så er nok litt kjipt å ikke føle seg i form til å gå på butikken en gang ja... men du får tenke på at det nok absoultt føles vel verdt det når lillegutt kommer :)

Håper du får en fin uke uten svimmelhet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :juhu: :danse: for huskjøp! :-D :hoppe:

Gratulerer så mye!

ps: vil gjerne se bilder, altså ;)

Kjedelig med svimmelhet og nestenbesvimelser :troest: Jeg har det litt slik selv, jeg kan ikke stå lenge av gangen, og jeg reagerer på varme- da blir jeg slapp og må sette meg ned... Godt du har en snill samboer som tar godt vare på deg! :)

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine bilder, ett nydelig hus, dere kommer garantert til å trives :)

Kjenner meg igjen i det du skriver med at du blir fort sliten og at ALT blir mye tyngre :forvirret:

Skal bli greit å bli den samme gamle igjen, lgleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen tankene du beskriver... Det er litt tungt, men det er definitivt verdt det.

:klem: til deg :)

Ja, er det jeg også tenker. Viktig å huske hvorfor man gjør dette!

Vet veldig godt hvordan du har det, MellonCollie :klemmer: Godt å høre at det er flere som synes det er tungt også. Jeg må ut og handle bursdagsgave i morgen, men er avhengig av å ha med meg samboeren min til å bære :sjenert: Alt er beintungt! :ler: Bare husk å ta deg gode pauser, husk vann og å ikke bli for varm. Og så blir man lettere svimmel og sliten når man sover for lite. Vi trenger jo en god del mer søvn nå som vi er gravide :) Bra at mannen din kan trå støttende til, i hvert fall.

Men tenk på hva som kommer ut av det, da :rødme:

Hurra for 25 uker! :danser:

Ha en fortsatt fin søndag! :sol: Nå skal jeg ut og vagge litt i nabolaget ;)

Ja, det er godt å høre at det er flere. Kjæresten sa det når jeg fortalte om svarene fra dere, at han er glad jeg har KG slik at jeg kan se at ting er normalt, og føler seg mindre alene :sjenert:

Håper du hadde en fin vagging! :ler:

:juhu: 25 uker!!! :juhu:

Godt samboeren din hjalp deg. Er litt kjedelig å innrømme, men amn trenger de mer enn før... Har tenkt over det flere ganger under denne graviditeten, fy søren så glad jeg er for å ha han. De som går igjennom en kanskje mye verre graviditet enn meg og alene må virkelig ha det tøft.

Ellers kan jeg anbefale H&Ms nettbutikk. Har bestilt mye av mine grvidklær derfra, veldig kjekt å bare kunne hente de på posten :-D

Ja, man føler seg plutselig litt mindre selvstendig enn før. Jeg har tenkt det samme som deg - det er mye jeg ikke har tenkt over før som er tøft for alenemammaer! Blir nok en tur inn på H&M sin nettbutikk snart igjen, men jeg har en tendens til å "overhandle" når jeg først går inn der :fnise:

:hoppe:

Gratulerer så masse med nytt hus!! Får jeg også pm??

Jeg sa jo at det bestandig ordner seg for snille piker. :klem:

Sender over en PM, jeg ;) Dersom du fortsatt er her da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det huset var jo bare RÅFINT :-D Skjønner godt at dere er fornøyde nå ja!! Tusen takk for titten :) Jeg vil også ha sånt hus... Hehe ;)

Takk :-D

Kjedelig at du har vært plaget med svimmelhet i helgen forresten :( Bra kjæresten din hjelper deg da :) Men jeg liker også å være selvstendig og gjøre ting selv, så er nok litt kjipt å ikke føle seg i form til å gå på butikken en gang ja... men du får tenke på at det nok absoultt føles vel verdt det når lillegutt kommer :)

Håper du får en fin uke uten svimmelhet :)

Ja, denne uka går det heldigvis mye bedre! Men tror jeg skal holde meg unna overfylte kjøpesenter i helgene fremover ;)

:hoppe: :juhu: :danse: for huskjøp! :-D :hoppe:

Gratulerer så mye!

ps: vil gjerne se bilder, altså ;)

Kjedelig med svimmelhet og nestenbesvimelser :troest: Jeg har det litt slik selv, jeg kan ikke stå lenge av gangen, og jeg reagerer på varme- da blir jeg slapp og må sette meg ned... Godt du har en snill samboer som tar godt vare på deg! :)

Takk! Sender deg også en PM :)

Vi får glede oss til sommeren og hetebølgen slår inn over oss for fullt - blir ikke mye fysisk aktivitet da tror jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine bilder, ett nydelig hus, dere kommer garantert til å trives :)

Kjenner meg igjen i det du skriver med at du blir fort sliten og at ALT blir mye tyngre :forvirret:

Skal bli greit å bli den samme gamle igjen, lgleder meg :)

Godt å høre at vi er flere! Men du er jo blitt deg selv igjen før, så jeg regner med at det skjer denne gangen også, og for meg ;) Det er vel en grunn til at folk gjør dette igjen og igjen!

Innom med :klemmer: :klemmer:

Tirsdagsklemmetid :klem::klemmer::klem:

:klemmer: tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tirsdag og 25+4!

Lå halvtrøtt på sofaen i går og innså at det er langhelg den helga som kommer også, noe som passer meg finfint! 4 dager til på jobb denne uka, og bare 4 dager neste uke. Motivasjonen lav her? Neida :sjenert: Men det er bare en måned igjen til jeg har siste dagen på kontoret her, så jeg skal passe på å nyte en tiden også. Trives jo utrolig godt her.

Ellers er humøret litt bedre igjen, formen har vært stort sett fin etter fredag. Men nå begynner jeg å betale for at vi ikke har skikkelige madrasser, men bare noe billig fra IKEA. Ryggen er ikke helt samarbeidsvillig lenger når jeg våkner, men kjæresten er snill og masserer/stryker hver ettermiddag/kveld.

Har forresten glemt å si her inne at vogna vår nå står hjemme i kjelleren hos mamma og pappa! :juhu: De var og hentet den nå i helga. Fikk med en liten bamse på kjøpet, som de kunne ha i vogna og prøvetrille. Pappa trodde ikke det ble så aktuelt for hans del :hoho: Synes jeg ser ham! Gleder meg uansett til å komme hjem og se den (og å se huset vårt, ikke minst.. hehe). Nå må vi bare bestemme oss for bilsetet, så skulle svigers kjøpe det til oss. Vi er heldige!

Kjæresten ville ha på plass en utstyrsliste snart, slik at vi kunne begynne å krysse av. Så jeg får sette meg ned i kveld og titte litt. Begynner å få en del klær allerede blant annet. Dette må jeg også lage liste over, slik at takkekort kan sendes ut når lillegutt er på plass..

Ellers er alt fint! Voffsa har fått løpetid, og blir litt rar, så det er litt mas hjemme. Men er jo bare et par uker til. Stakkar, her om dagen rev hun nesten ned døra til soverommet vårt klokka 6 på morgenen, og klarte å få åpnet den. Vi våknet jo begge to, og bare kommanderte henne ut i stua igjen. Når jeg sto opp senere skjønte vi hvorfor; det var nemlig en humle som tydeligvis har overvintret et sted og nå kommet til liv. Når det var inni en vase og beveget seg kom det en skummel lyd - ikke rart hun måtta vekke oss :hoho: Der har du skumle kamphunden sin der.. ;)

Kjæresten jobber med hovedprosjekt som skal inn denne uka, så han sitter mye på skolen. Må finne på noe mat alene i dag også tror jeg, inn og surfe matforum ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere kjøpt hus?? Gratulerer så masse!! :-D

Takk :-D Endelig kom det i orden ja, så nå gleder vi oss bare til å flytte inn :juhu:

----

Nå er det lunsjtid, og jeg gleder meg. Et par av de på jobben hadde konfirmanter i helga, med det resultat at det er tatt med kakerester hit ;) Kake er nam!

Jeg veide meg i morges, nå er jeg gått opp nøyaktig 5 kg. Føler ikke det er så halvgæærnt, så unner meg kake med god samvittighet på en tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er man bare borte en langhelg også skjer det masse jo! :-D

Gratulerer så masse med hus!!! :hoppe: Så flott at det ordnet seg! Kan man få ta en titt? :)

Høres ikke så morsomt ut med shoppingrunden din nei, får håpe det går bedre etterhvert... Ellers så finnes det mye fint på nettet! Jeg synes det er et herk å gå i butikken allerede, men det er mer fordi jeg er litt surrete for tiden og ikke finner noe, også blir det varmt, også passer ikke ting, også... Blæh! Menmen, ddu får trøste deg med at det bare er for en periode, og det høres ikke ut som om du er alene i det hele tatt! Og det kunne jo vært verre! :klemmer:

Høres veldig koselig ut med lesestund forresten, Roald Dahl er jo genial! Din kjære har virkelig gått glipp av noe der ja! Det er ikke så veldig lenge siden jeg leste en haug av bøkene hans på engelsk, har ikke gjort det før, så det var litt morsomt :)

Håper du får en fin tirsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart å tenke på at det bare er en måned igjen til dere flytter :-D

Blir sikkert kjempebra!!!

Måtte le av tanken på pappan din som trillet rundt med vogn med en kosebamse i :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 kg er ikke gæernt, nei. Heldig, du ;)

Så snill kjæresten din er som masserer ryggen din! De er nå gull verdt i disse tider, mannfolka :)

Hunden deres høres helt herlig ut :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...