MellonCollie Skrevet 30. april 2008 Forfatter #1481 Skrevet 30. april 2008 Vi har kjøpt hus!!!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :hoppe: :danse:
Gjest Ballerina Skrevet 30. april 2008 #1482 Skrevet 30. april 2008 Hva da? Hvor? Kan jeg se? GRATULERER!!!
Gjest Ballerina Skrevet 30. april 2008 #1483 Skrevet 30. april 2008 Tusen takk for at jeg fikk se! :juhu: Det var kjempefint! :-D Også babyseng på soverommet og stellebord på badet Ble helt rørt jeg nå Stooor
Doratheexplorer Skrevet 30. april 2008 #1484 Skrevet 30. april 2008 (endret) GRATTIS m hus Kan Susiepia også få se?? :rødme: *nyskjerrig* Endret 30. april 2008 av Susiepia
Amused Skrevet 30. april 2008 #1485 Skrevet 30. april 2008 Samboer og jeg har forresten begynt et nytt kveldsrituale. Jeg fant noen bøker av Roald Dahl på salg for en stund siden, og kjøpte meg "Heksene" og "SVK". De var viktige bøker i min oppvekst, men kjæresten har ikke lest noe av Roald Dahl. Så nå leser vi hver kveld ett kapittel av "Heksene" for å øve oss Og samboer synes det er SÅ spennende Han skjønner nå hva han har gått glipp av. Men jeg ser jo at disse bøkene må spares til lillegutt blir større ja, er ikke noe å lese for en 4 åring akkurat Åå, jeg også elsker Heksene! Så lurt å kjøpe de bøkene allerede nå! Vi har kjøpt hus!!!!!!!! :juhu: :juhu: :juhu: :hoppe: :danse: Gratulerer! Hva, hvor?
Ella* Skrevet 30. april 2008 #1486 Skrevet 30. april 2008 (endret) Gratulerer så mye med huskjøp! Så spennende!! Endelig ble det deres tur til å vinne budrunden Er det mulighet for å få se bilder...? :-D Endret 30. april 2008 av Ella*
MellonCollie Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #1487 Skrevet 1. mai 2008 Tusen takk for at jeg fikk se! :juhu: Det var kjempefint! :-D Også babyseng på soverommet og stellebord på badet Ble helt rørt jeg nå Stooor Ja - det er jo egentlig bare klart til å flytte inn slik det er innredet! GRATTIS m hus Kan Susiepia også få se?? :rødme: *nyskjerrig* Sender over en PM med noen bilder jeg Åå, jeg også elsker Heksene! Så lurt å kjøpe de bøkene allerede nå! Gratulerer! Hva, hvor? Ja, når jeg fant de så billig, så måtte jeg bare kjøpe. Bøkene er jo helt fantastiske! Er så lenge siden jeg har lest de, så jeg koser meg selv! Sender deg en PM! Gratulerer så mye med huskjøp! Så spennende!! Endelig ble det deres tur til å vinne budrunden Er det mulighet for å få se bilder...? :-D Ja, det ble vår tur til slutt! :juhu: PM kommer!
*Lollipop* Skrevet 1. mai 2008 #1488 Skrevet 1. mai 2008 Åååh GRATULERER så utrooolig masse med huskjøp!!! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lurer på om jeg også kan få se...? Blir jo litt nysgjerrig her
MellonCollie Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #1489 Skrevet 1. mai 2008 PM sendt, Tassie ----- Deilig å ha fri selv om det bare er torsdag! Nettopp stått opp, og skal nå kose meg med litt frokost. Så blir det ut for å treffe bestevenninne + baby. Kanskje jeg til og med skal sette på en vaskemaskin eller to Hadde mareritt om huset i natt, at det egentlig ikke så slik ut som jeg trodde i det hele tatt, men var skikelig slitt og forferdelig. Dessuten var det han fra Ungkaren som solgte det! Vi får se om vi tar oss en tur hjem neste helg for å se på det. Begynne å planlegge litt hvilke møbler som kan gå hvor, og hva vi trenger. For det er en del vi trenger ja 1. pri er egentlig en fryseboks sånn for min del, jeg vil lage mat og fryse ned før babyen kommer! I morgen må jeg ringe og undersøke litt, det er visstnok en helsestasjon rett oppi gata for huset. Kanskje jeg kunne fått til noe treff med jordmor der. til alle, ha en fin 1. mai!
*Lollipop* Skrevet 1. mai 2008 #1490 Skrevet 1. mai 2008 Du det huset var jo helt nyyydelig! :rødme: Så herlig følelse å sitte å begynne å planlegge møbler og alt mulig! Det er verdens herligste følelse! (sånn bortsett fra den følelsen det blir å få barn ) Dere kommer til å få det så fint der, ser det så for meg at MellonCollie og MellonColliemannen sitter og ser på fotball og har babyen i armene, og MellonCollie som står på kjøkkenet og lager mat og hele familien ute i hagen og griller om sommeren og... Unner dere dette! Gratulerer igjen så masse! Høres ut som dere får en fin tid fremover med planlegging og undersøkelser og jordmorbesøk kanskje og Kos deg på 1.mai! Masse store :klemmer: sendes over til heldige jenta
Ella* Skrevet 1. mai 2008 #1491 Skrevet 1. mai 2008 Hei! Tusen takk for at jeg fikk se bilder Kjempefint hus! Alt så nytt og ordentlig ut, og til og med hage hvor dere kan grille og kose dere Tror dere kommer til å stortrives :rødme: Nyt fridagen, det gjør sannelig jeg
Amused Skrevet 1. mai 2008 #1492 Skrevet 1. mai 2008 Fantastisk fint hus, MellonCollie Tror nok dere kommer til å få det kjempefint der :rødme:
Gjest imli Skrevet 2. mai 2008 #1493 Skrevet 2. mai 2008 Oi, huskjøp? Så spennende - gratulerer! Er det i den byen dere ville flytte til?
Gjest Reka Skrevet 2. mai 2008 #1494 Skrevet 2. mai 2008 Ååå!! Lenge siden jeg har vært her!! Grattis Grattis Grattis med huskjøp!! Nå ble jeg glad for at dere fikk kjøpt til slutt!! :-D God helg til deg MC!
Lilywhite Skrevet 3. mai 2008 #1495 Skrevet 3. mai 2008 Typisk at det skjer noe spennende når jeg ikke har vært innom på noen dager... men GRATULERER SÅ MYE MED HUSKJØP!! Så gøy!! Kan tenke meg dere er glad nå! :klemme: Kan jeg også få se bilder? *nysgjerrig* Hehe... God helg!
jente 79 Skrevet 3. mai 2008 #1496 Skrevet 3. mai 2008 Så utrolig fint hus dere har kjøpt :hoppe: Der kommer dere til å trives. Gratulerer nok en gang og takk for PM Ha en fin kveld
MellonCollie Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #1498 Skrevet 4. mai 2008 Du det huset var jo helt nyyydelig! :rødme: Så herlig følelse å sitte å begynne å planlegge møbler og alt mulig! Det er verdens herligste følelse! (sånn bortsett fra den følelsen det blir å få barn ) Dere kommer til å få det så fint der, ser det så for meg at MellonCollie og MellonColliemannen sitter og ser på fotball og har babyen i armene, og MellonCollie som står på kjøkkenet og lager mat og hele familien ute i hagen og griller om sommeren og... Unner dere dette! Gratulerer igjen så masse! Høres ut som dere får en fin tid fremover med planlegging og undersøkelser og jordmorbesøk kanskje og Kos deg på 1.mai! Masse store :klemmer: sendes over til heldige jenta Det høres veldig fint ut slik du sier det nå Tassie Jeg gleder meg!! Hei! Tusen takk for at jeg fikk se bilder Kjempefint hus! Alt så nytt og ordentlig ut, og til og med hage hvor dere kan grille og kose dere Tror dere kommer til å stortrives :rødme: Nyt fridagen, det gjør sannelig jeg Fridagene har virkelig kommet godt med! Vi gleder oss veldig til å flytte, blir en litt annen standard enn hva vi har nå Fantastisk fint hus, MellonCollie Tror nok dere kommer til å få det kjempefint der :rødme: Ja - vi håper og tror det selv også :-D Oi, huskjøp? Så spennende - gratulerer! Er det i den byen dere ville flytte til? Det stemmer, så ting ordnet seg fint til slutt! Hyggelig å se deg her! Ååå!! Lenge siden jeg har vært her!! Grattis Grattis Grattis med huskjøp!! Nå ble jeg glad for at dere fikk kjøpt til slutt!! :-D God helg til deg MC! Tusen takk Reka!
MellonCollie Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #1499 Skrevet 4. mai 2008 Typisk at det skjer noe spennende når jeg ikke har vært innom på noen dager... men GRATULERER SÅ MYE MED HUSKJØP!! Så gøy!! Kan tenke meg dere er glad nå! :klemme: Kan jeg også få se bilder? *nysgjerrig* Hehe... God helg! Veldig glade nå ja :-D Sender deg en PM! Så utrolig fint hus dere har kjøpt :hoppe: Der kommer dere til å trives. Gratulerer nok en gang og takk for PM Ha en fin kveld Takk! Grattis med huskjøp. Når overtar dere? Takk! Vi har ikke helt blitt enige om dato enda, men blir ca midten av juni. De kunne tenke seg slutten av juni, og vi starten. Så vi får se, vi er nok litt fleksible alle sammen og kommer frem til noe.
MellonCollie Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #1500 Skrevet 4. mai 2008 Da begynner langhelga å nærme seg slutten. Har hatt det så deilig, og merket at noen dager fri var hva jeg trengte Er nå rundet 25 uker ( ), er 25+2 i dag. I dag har samboer og jeg vært på pirbadet, både svømt på "ordentlig" og bare lekt oss Utrolig deilig å finne på noe. Så blir det en lettvint middag og fotballkamp, slik søndagen bruker å være Torsdag var jeg ute med venninne + baby på kafé. Babyen er nå 9 mnd ca, og det er så rart hvor stor hun plutselig er blitt. Siden hun er veldig prematur, er hun jo litt bak vanlige 9mndbabyer, men likevel er jo utviklingen enorm. Hun kjeder seg raskt nå, og må ha noe som aktiviserer henne stort sett hele tiden. Kafébesøk er ikke gøy i seg selv lenger Også klør hun sånn i munnen stakkar! Fredagen ble ingen stor suksess. Jeg hadde store planer for fridagen min; endelig skulle jeg ut på shopping. Har mase gavekort liggende som jeg skulle kose meg med.. ruslet innom jobb en liten tur og fikset litt, og deretter mot Trondheim Torg og mammaavd. på H&M. Tenkte å se om jeg kunne finne meg en ny jakke, ny bukse + undertøy. Tok med masse inn i prøverom, men det eneste jeg likte var noen topper. Tok med de til kassa, og den eviglange køen. Da jeg har stått i kø i 10 min (og fortsatt bare var nr 3) tok svimmelheten helt overhånd. Måtte sette meg på huk, og til slutt hang jeg bare fra meg klærne og kom meg ut på en benk. Fikk kjøpt meg litt vann, og det var også et prosjekt i seg selv. Aldri hatt så mange "nesten-besviminger" på så kort tid. Ubehagelig for lillegutt også tror jeg, for han turna som en gal. Prøvde meg på et par butikker til, men bare jeg kom inn i butikken kjente jeg hetetoktene tok til, og svimmelheten kom sigende... så det endte med at jeg kom hjem uten noenting og gråtende fordi jeg ikke likte så godt å være gravid Fikk noen timer søvn, og det hjalp. Mannen er verdens snilleste, og gikk og ordnet alt med mat etc som jeg egentlig skulle kjøpt med, og på lørdagen ordnet han også de få klærne jeg skulle kjøpt. Men det var ikke noe særlig, den følelsen av at jeg ikke engang klarer å gå i en butikk alene Var vel sikkert bare en dårlig dag, men uansett ligger det jo nå i bakhodet. Følte meg ikke særlig lur. Og jeg går fortsatt rundt i den gamle, slitte vinterjakka mi mens andre går rundt i t-skjorter Men i går fikk jeg gjort mye her hjemme, og i dag har som sagt vært kos, så humøret kommer seg. Men jeg merker at graviditeten begynner å bli litt annerledes. Ting ER tyngre enn før. Jeg blir fortere sliten. Jeg kan ikke gå hvor langt som helst uten pauser (og i hvertfall ikke uten vann i veska ). Jeg kan ikke være med på alt alle andre finner på. Jeg kan ikke kjøpe hvilken som helst jakke og se bra ut. Kanskje ryggen kommer til å være sliten de neste 4 månedene? Men samtidig må jeg huske på hvor heldig jeg er. Det er jo strengt tatt bare småsaker jeg har å slite med - kunne vært så mye verre. Men jeg savner litt å bare være meg selv..
Fremhevede innlegg