Gå til innhold

Livet med lillegutt

Fremhevede innlegg

Gjest Ballerina
Skrevet

Å, for en snill sjef du har! :hoppe: Det var jo virkelig bra at du fikk ordne det slik :-D

Og du... kan jeg se prospekt på rekkehuset?

Lykke til med budrunden! :juhu: Har tro på at dere får den!

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ballerina
Skrevet
PM sendt ;)

Å, det var fint! :hjerte: Krysser alt jeg har jeg!!

Skrevet

Spent på å høre oppdateringer fra budrunden! Blir det ikke avgjort i dag?

Og gratulerer med fast ansettelse! Så snille er de ikke her.. Får kanskje bare jobbet ut mai.. Så er jeg på egenhånd :( Men det ordner seg nok! Det er jo snart sommer!! :hoppe::sol:

Ha en fortsatt finfin onsdag! :klem:

Skrevet

Takk Ballerina, det er bare til å fortsette ;)

Så synd ang jobben Simpleminded, det er ulempen med å jobbe gjennom vikarbyråer :( Får håpe det ordner seg!

----

Nå snakket jeg med megler - er nysgjerrig, så jeg ringte for oppdateringer. Det var 8 ulike familier på visning i går, så ikke så altfor mange. Noen av de hadde han snakket med, og de ønsket ikke å by noe over det vi allerede hadde inne. Men ett par andre satt fortsatt på gjerdet og tenkte, så vi måtte nok forvente at noe skjedde sa han.. Det blir tidligst avgjort noe klokka 20.00 i dag, og senest klokka 09.00 i morgen tidlig. Vi kan jo også komme i den at dersom vi har eneste bud, og selger synes det er for lavt, kan han vente og ha en ny visning. Men jeg har fortsatt trua ;) Hvordan skal jeg klare å vente helt til 20.00 ikveld??

Skrevet

Høres ut som du har hatt en fin helg - jeg liker både Bertine og Ingrid Olava så jeg skjønner at det er i Bartebyen jeg burde ha vært ;)

Så utrolig søtt at kjæresten din hadde kost seg med lillejenta! Man blir bare ekstra varm om hjertet og gleder seg ekstra mye til å få sin egen når man ser hvor mye de koser seg sammen med de små :hjerte:

Så flott at det ordnet seg meg jobb og hjemmekontorsløsning og det hele! Og en heftig lønnsøkning er det vel ingen som klager på ;) Godt å høre at det finnes så forståelsesfulle sjefer der ute!

Utrolig spennende med budrunde, håper virkelig dere får det! Hadde vel være supert å ha alt på plass først som sist! Håper dere får huset, og kos deg med grillings! :klemmer:

Gjest Ballerina
Skrevet

Det er ikke så lenge til 20:00 nå! :juhu: Og jeg er sikker på at det går deres vei! :hoppe:

:klemmer:

Skrevet

Huset var utrolig fint ja.

Synes planløsningen var veldig smart. Liker godt å ha kjøkkenet som eget rom. (Da gjør det ikke noe om jeg roter litt ;) )

Skjønner godt du er gira!!!

Jeg også går omtrent rundt meg selv når jeg venter på oppdateringer på sånt...

Har dere lagt dere langt under prisantydning og har dere mye å gå på?

Håper ikke det kommer noen nye bud!!!!!!!!!!!!!!

Bra at i hvert fall noen av de på visningen var blitt skremt fra å være med på en videre budgivning!!!

:klem:

Skrevet

Vi la inn et bud litt over prisantydning vi - forsøkte å gå litt offensivt ut ;)

Nå har det kommet inn et bud til. 50' over vårt. Men vi har fortsatt 50' å gå på. I utgansgpunktet. Jeg er helt satt ut.

Skrevet

Krysser fingrene for dere nå! :tommelopp: Har en følelse av at detta går veien for dere ;)

:klem:

Skrevet

Oi, så utrooolig spennende! Krysser fingrene alt jeg kan for at det går deres vei! :popcorn:

Lurer litt på hvor dere ser jeg da... siden det virker som det ikke er så langt unna der vi også ser.. hmmm nysgjerrighet lenge leve :fnise:

:klemmer: :klemmer:

Skrevet

Greit å være litt offensiv.

Det virker det jo som de andre budgiverene også er, siden de gikk såpass opp... Kan jo håpe at de bød maks av hva de tåler... :sjenert:

Har dere lagt inn nytt bud?

spennende dette her :popcorn:

Skrevet

Ja, nå er det skjedd litt siden sist. Vi la inn bare 10' over, og deretter la de inn 20' over. Så har vi lagt inn 20' over igjen, og er dermed på maxgrensa vår. Dette budet står nå til ikveld, for megler er nå opptatt frem til da. Så nå er det bare å vente i 5 timers tid...............

Skrevet

Å herregud så spennende :popcorn:

Krysser fingrene for deg :klem:

Skrevet

:popcorn:

Håper det går deres vei denne gangen! :klemmer:

Skrevet

Takk for klemmer og popcorn og støtte, men det gikk ikke vår vei denne gangen heller. Fikk nettopp beskjed fra megler imellom to andre visninger at en person til har blitt med i budgivningen, noe som nå har resultert i at den ligger 80' over vår maxgrense, altså 210' over takst.

Så da må vi starte på nytt igjen. Og det begynner å bli lite å "ta av" som matcher de kravene vi opprinnelig hadde. Med andre ord må standard senkes betraktelig, og det er vanskelig å vite hva vi skal senke på. Størrelse, oppussingsbehov, beliggenhet, turområder i forhold til hund... jeg vet ikke.

Motløs og trist akkurat nå.

Skrevet

Æsj så surt! :klemmer:

Lykke til neste gang da!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...