Gjest Reka Skrevet 16. april 2008 #1382 Skrevet 16. april 2008 Åja! Men jeg vedder på at dere finner drømmehuset så fort som så! Plutselig så bare er det der!
Amused Skrevet 16. april 2008 #1383 Skrevet 16. april 2008 Hurra, jeg er sladris for Amused! Jeg lover å være flink sladris og oppdatere med en gang noe skjer :-D Men du må vente litt enda, altså Deal Takk for at du ville være sladrisen min Håper du finner masse fine boligprospekter på Finn i dag
Ella* Skrevet 16. april 2008 #1384 Skrevet 16. april 2008 Hei! Sikkert spennende å være sladris ja Synd at huset ble fort dyrt, men drømmehuset dukker nok opp Ingen tvil om at dere har en spennende tid foran dere! Merker ennå ikke noen vesentlig forskjell med tanke på det å være andpusten, men så var jeg i dårlig form fra før, og rører meg veeeldig lite nå. Blir bedre når hovedoppgaven er levert, håper jeg. Synes du er flink som går til og fra jobb, og i tillegg går med hunden Ha en fortsatt fin dag
MellonCollie Skrevet 16. april 2008 Forfatter #1385 Skrevet 16. april 2008 Har sittet foran PCen og jobbet litt (må jo ta igjen litt for den KGtiden som brukes på jobb innimellom også ), og nå kjenner jeg at sofaen roper. Men var i litt bildemodus, og tenkte å legge ut litt småplukk. Så blir det litt skriving + dagbokrunde i morgen Først, her er kjolen jeg kjøpte forrige uke. Den er penere på, men et lite inntrykk. Også sååå god å ha på seg, da! Kjole Her er magen min for ett par dager siden 22+3 Og her er voffsen vår fra påsketuren vi gikk på Lade. Synes det var så herlig bilde av henne Voffsen
Midnattsol Skrevet 16. april 2008 #1386 Skrevet 16. april 2008 Fin kjole, fiin mage, fiin vofse!! :-D
Concertina Skrevet 16. april 2008 #1387 Skrevet 16. april 2008 Så fiiiin mage! Og kjole og voffs da! :-D
*Lollipop* Skrevet 16. april 2008 #1388 Skrevet 16. april 2008 Så nyydelig farge på kjolen! Elsker den fargen nå når det begynner å bli så fiiiint vær Skikkelig sommerlig kjole! Veldig fint bilde av voffsen! Må faktisk innrømme at jeg trodde voffsen var større og skumlere... Aner ikke hvorfor jeg har forestilt meg det...
Knøttet Skrevet 16. april 2008 #1390 Skrevet 16. april 2008 Fin kjole, fiiin mage og søt voffs! :-D Stemmer for bilde av deg i kjolen også, jeg altså
Amused Skrevet 17. april 2008 #1392 Skrevet 17. april 2008 For en fin kjole! Nydelig mage! :-D Og kjempefin voffs!
MellonCollie Skrevet 17. april 2008 Forfatter #1393 Skrevet 17. april 2008 Fin kjole, fiin mage, fiin vofse!! :-D Så fiiiin mage! Og kjole og voffs da! :-D Fiiine bilder :-D Kjempefine bilder! :juhu: For en fin kjole! Nydelig mage! :-D Og kjempefin voffs! Tusen takk Så nyydelig farge på kjolen! Elsker den fargen nå når det begynner å bli så fiiiint vær Skikkelig sommerlig kjole! Veldig fint bilde av voffsen! Må faktisk innrømme at jeg trodde voffsen var større og skumlere... Aner ikke hvorfor jeg har forestilt meg det... Ja, vanligvis er jeg ikke så flink til å bruke så mye slike farger, så dette blir nytt for meg! Men er enig i at det gir sommerfølelse! Hehe, voffs er ikke så skummel nei! Mange som forbinder navnet på rasen med noe skummelt, og som blir overrasket når de treffer henne Fin kjole, fiiin mage og søt voffs! :-D Stemmer for bilde av deg i kjolen også, jeg altså Tusen takk Bilde av meg inni får vi se på om det også blir en dag da, men da skal jeg bli litt brunere først
MellonCollie Skrevet 17. april 2008 Forfatter #1394 Skrevet 17. april 2008 Synes egentlig ikke magen min har vokst så mye i det siste (noe som er helt greit!), men den har endret litt form. Blitt litt rundere og flyttet seg oppover. Dette merkes igjen på BHer, for de med spiler må nok snart kastes ut Det blir bare skikkelig klamt, for de presses på en måte oppover. Og kan vel ikke tenke meg det blir noe bedre fremover Så vet jeg jo at det er et par av dere her inne som har kjøpt Teutonia-vogner. Satt og tittet litt i går, på dette med bag. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe vanlig myk bærebag, men så så jeg denne - VarioPlus bærebag. Er det noen av dere som kjenner til denne siste? Den ser jo litt "stødigere" ut enn vanlig mykbag pga den faste rammen, samtidig som den har de samme fordelene som vanlig mykbag? Og så er det dette med madrass, ser jo ut som VarioPlus har dette, men ikke vanlig mykbag? :klø: Det er nydelig vær ute i dag, og jeg begynner å bli lei av å være kontorrotte. Men får vel holde ut en stund til I morgen skal jeg på kontroll igjen, er en stund siden sist... skal vel måle SFmål da for første gang, og kanskje høre hjertelyd igjen?
MellonCollie Skrevet 17. april 2008 Forfatter #1395 Skrevet 17. april 2008 Altså, de som snakker om nedgang i boligmarkedet - de har ikke prøvd å kjøpe hus der jeg skal :dåne: Alle de plassene vi ser på som er pene og har en god standard blir jo revet bort. Folk er gale. Så lenge det er slik der vi skal kjøpe, så fortjener vi også å få en slik respons når vi skal selge. Så det så.
Gjest Ballerina Skrevet 17. april 2008 #1396 Skrevet 17. april 2008 Altså, de som snakker om nedgang i boligmarkedet - de har ikke prøvd å kjøpe hus der jeg skal :dåne: Alle de plassene vi ser på som er pene og har en god standard blir jo revet bort. Folk er gale. Så lenge det er slik der vi skal kjøpe, så fortjener vi også å få en slik respons når vi skal selge. Så det så. Så det så!
Simpleminded Skrevet 17. april 2008 #1397 Skrevet 17. april 2008 Drømmehuset deres dukker nok opp snart. Krysser fingrene for dere hvertfall! Så flott mage du har! Ikke noen tvil om at det er en liten inni der nei
Gjest Reka Skrevet 17. april 2008 #1398 Skrevet 17. april 2008 Åå! Den kjolen var super fin!!! Og magen din var også super fin!! Og voffsen din var skikkelig søt, ser ut som han poserer for kamera Håper du får en fin dag!
*Lollipop* Skrevet 17. april 2008 #1399 Skrevet 17. april 2008 Jeg bor på en helt annen kant enn deg, og også helt annet sted enn der dere skal kjøpe, og her har jeg samme erfaring.. husene går kjempefort, så den nedgangen vet ikke jeg hvor er.... Men da er det jo fullt mulig at det er sånn også der dere bor! *krysse fingrene* Når er det dere skal prøve å legge ut for salg?
Ella* Skrevet 17. april 2008 #1400 Skrevet 17. april 2008 Hei! Kjempefin kjole, blåfargen var veldig fin. Prøvde den i helga jeg også, men den var for liten øverst, så det ble en veldig dristig affære Så fin mage, og fin hund også Lykke til på kontroll
Fremhevede innlegg