Gjest imli Skrevet 29. mars 2008 #1261 Skrevet 29. mars 2008 Oi, så spennende å kjenne liv da Snart blir det nok mer og mer deilige små spark hos deg.
Knøttet Skrevet 29. mars 2008 #1262 Skrevet 29. mars 2008 for rekkehus! Det kunne jeg også tenke meg, det er liksom så passe stort, for jeg er redd et helt hus blir for stort og en leilighet blir for liten... Ikke at jeg har prøvd, men Så moro at du har kjent liv! :-D :juhu: for 20 uker og halvveis! Ja den tida går jammen meg fort! God helg!
jente 79 Skrevet 30. mars 2008 #1263 Skrevet 30. mars 2008 Så morsomt at du har kjent liv :rødme: Veldig spesielt første gangen, men alltid moro. (Jeg synes i hvert fall det foreløig ) Koselig at dere hadde en fin tur ute. godt å kunne kose seg litt sammen og følte at tin er litt normalt igjen :-D Ha en fin søndag
MellonCollie Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #1264 Skrevet 31. mars 2008 Ikke nok med at jeg har kjent liv i helga, men det har til tider vært ganske kraftige spark. Og i går når vi lå og så på fotballkamp, hadde samboer hånda på magen min. Plutselig skvatt han til - for jammen sparka ikke lillegutt så hardt at det tydelig kunne kjennes utenpå!! Ville vel hilse på pappan sin også da Gjett om det var en stolt pappa, da! Han var jo helt i hundre i hele går kveld
jente 79 Skrevet 31. mars 2008 #1265 Skrevet 31. mars 2008 Så moro at samboeren din også fikk kjenne spark :rødme: Husker min kjære syntes det var utrolig stort. Han smiler fortsatt fra øre til øre hver gang han får kjenne :-D
Lilith Skrevet 31. mars 2008 #1266 Skrevet 31. mars 2008 Moro med spark! :-D Og gratulerer med halvgått svangerskap! Snart er du mamma!
Simpleminded Skrevet 31. mars 2008 #1267 Skrevet 31. mars 2008 Så herlig med spark!!! Kjæresten din er heldigere enn min hvertfall.. Jeg har kjent spark siden uke 18/19 og noen få ganger har jeg kjent dem utapå. Men når kjæresten tar fram hånde og skal kjenne, så er h*n selvfølgelig helt rolig 'Men den som venter på noe godt'.... sier jeg til han Høres ut som om dere har hatt en herlig helg
Ella* Skrevet 31. mars 2008 #1268 Skrevet 31. mars 2008 Så fint at samboeren også fikk kjenne Bra den lille ikke er sjenert, har hørt om mange som slutter å sparke når andre enn mor skal kjenne
Amused Skrevet 31. mars 2008 #1269 Skrevet 31. mars 2008 Ikke nok med at jeg har kjent liv i helga, men det har til tider vært ganske kraftige spark. Og i går når vi lå og så på fotballkamp, hadde samboer hånda på magen min. Plutselig skvatt han til - for jammen sparka ikke lillegutt så hardt at det tydelig kunne kjennes utenpå!! Ville vel hilse på pappan sin også da Gjett om det var en stolt pappa, da! Han var jo helt i hundre i hele går kveld Ååå, så herlig! :juhu: Er jo bra koselig for mannfolka å endelig kjenne noe Samboeren min lå med kinnet inntil magen min lenge lørdag kveld for å høre på hikkinga til lillebaby, storkoste seg! Tenk, kanskje han ga henne en klem der inne?
Gjest imli Skrevet 31. mars 2008 #1270 Skrevet 31. mars 2008 Åh, så koselig at dere kjenner spark utenpå! Kanskje det er en fotballsparker
Gjest Ballerina Skrevet 31. mars 2008 #1271 Skrevet 31. mars 2008 Å, så koselig med spark utenpå Blir nå litt rørt av sånne ting jeg
*Lollipop* Skrevet 31. mars 2008 #1272 Skrevet 31. mars 2008 Så koselig at dere begge har fått kjent tydelige spark! :rødme:
Lilywhite Skrevet 31. mars 2008 #1273 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Så gøy at dere kan kjenne spark Var nok koselig for samboeren din å kjenne babyen også ja Endret 31. mars 2008 av _lene_
Concertina Skrevet 1. april 2008 #1274 Skrevet 1. april 2008 Så morro at din kjære også fikk kjenne spark! :rødme: Håper du har en fin tirsdag
MellonCollie Skrevet 2. april 2008 Forfatter #1276 Skrevet 2. april 2008 Det er så koselig at dere er innom meg alle sammen Nå sitter jeg med frokosten min, og blir snart hentet av taxi for å dra til flyplassen. Blir 3 lange jobbdager, og så en rolig helg hjemme. Men må nok innom dersom jeg får til, for å se om det skjer noe nytt Var forresten og tittet på vogner i går, og av det utvalget de hadde der står vi mellom 2 stk som er vidt forskjellige... - TFK Joggster Twist - Emmaljunga Edge Duo Combi. Får titte litt mer videre, er ikke lett dette... Ha en fortsatt fin uke alle sammen!
Ella* Skrevet 2. april 2008 #1278 Skrevet 2. april 2008 Sier bare: lykke til i vognjungelen, det er alt for mye å velge blant Begge de vognene du nevner har rykte på seg for å være gode vogner i hvert fall, men som du sier er de ganske så forskjellige.
Knøttet Skrevet 2. april 2008 #1279 Skrevet 2. april 2008 Vognjungelen er vanskelig ja... Jeg har fått sansen for emmaljungavognene, av en eller annen grunn, men de med fire hjul er visst litt tunge har jeg hørt. Det kommer jo selvsagt an på hvor dere skal trille, hvordan dere bor og sånt da. Dere var på alle tre (?) vognbutikkene her i byen eller?
jente 79 Skrevet 2. april 2008 #1280 Skrevet 2. april 2008 God tur :-D Vognjungelen er noe for seg selv. Lykke til, det er mye å kikke på :-D
Fremhevede innlegg