Gjest Ballerina Skrevet 26. mars 2008 #1221 Skrevet 26. mars 2008 For en fin babymage du begynner å få! Det bor virkelig en liten der Og takk for at du gir beskjed at han må holde seg inne! Viktig å få med seg alt! (kanskje jeg rett og slett skal ha med meg laptop'en på bryllupsreise - joda, kjære hadde sikkert likt det! Hvis jeg ikke sier hvorfor ) Høres ut som om du har hatt en kjempefin påske! Herlig å være sammen med foreldrene sine! Det har jeg også masse og det er så kooooselig! Ha en kjempefin onsdag!
Ella* Skrevet 26. mars 2008 #1222 Skrevet 26. mars 2008 Kjempefin mage! :rødme: Ingen tvil om hva som gjemmer seg der inne Det er mye jobb med dagbokrunden etter en liten uke borte herfra ja Ble helt utmattet sist jeg også Ha en fortsatt fin dag
Knøttet Skrevet 26. mars 2008 #1223 Skrevet 26. mars 2008 Høres ut som dere har hatt en kjempefin påske! :-D Det var ganske dødt ute i byen her i påska, ja... Ble kafébesøk på oss hver dag i påska, skylder på at vi hadde besøk da Vi vurderte også å gå ladestien, men vi var for late Svimmelhet, ja... Veldig plagsomt, men bra du har en forståelsesfull og snill mann som henter vann til deg Det kommer nok av det som Amused nevner her, du kan jo be legen eller jordmoren din om å sjekke det opp neste gang du er der Kjempefin babymage! :-D Du kjenner nok spark snart, skal du se. Jeg tror jeg var ca like langt som deg når jeg var sikker på at det var spark jeg kjente. Jeg kjente egentlig aldri noe til de "boblene" eller "fiskehaleslagene" så mange prater om... :klø:
Simpleminded Skrevet 27. mars 2008 #1224 Skrevet 27. mars 2008 En kjempefin babymage har du jo! Det blir nok en Sverige-tur på oss også nærmere sommeren.. Ikke dumt å sjekke tilbudene der først før man handler inn nei
MellonCollie Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #1225 Skrevet 27. mars 2008 Høres ut som om du har hatt ei flott påske! Mye svimmelhet ute og går blant oss gravide, har jeg forstått. Det kan skyldes blodtrykksfall, eller at babyen/livmora presser på den store blodåren vena cava (selv når man står eller sitter, ja). Det kan jo også skyldes jernmangel, men i mitt tilfelle er det en av de to første. Bare å sette seg ned da, har jeg funnet ut. Og få frisk luft. Andre ganger må jeg reise meg, dersom svimmelheten kommer når jeg sitter Snedige gravidkroppen. Kan godt hende babyen har arvet kommunikasjonsevnene til faren, ja Kommer vel et dult snart, tenker jeg. Her i magehuset er det sovetid nå, tror jeg. Jeg får huske på å snakke med legen om det neste gang. Men han nevnte at det med svimmelhet kunne skje hos meg fordi jernnivået mitt var litt lavt - men han ville ikke jeg skulle ta tilskudd fordi mange gravide sliter med treg mage, noe jerntilskudd kunne bidra til. Skal ikke være lett nei, som du sier; snedige gravidkroppen! Hørtes ut som en kjempefin påske :-D Kan tenke meg det var godt å få noen dager sammen med foreldrene dine. Fikk de med seg mye når de skulle nedover? Kan skjønne at det var litt sjokk for samboeren din å se alt utstyret Tror mannen min er ganske forberedt, han har jo et par nevøer. Men samtidig tar han det veldig med ro, tror han stoler litt for mye på meg. Jeg har jo ikke hatt baby før over at babyen har arvet farens kommunikasjonsevner. Sparkene kommer nok. Ha en fin dag De fikk med seg overraskende mye! Men likevel ser det ikke ut til at noe har minsket i leiligheten, så jeg vet ikke hvor alt kom fra Er vel litt ryddigere rundt i bokhyller etc. Sånn sett gruer jeg meg til flyttinga, man har alltid mye mer enn man tror. Men nå har vi god tid, og kan ta litt av gangen. Høres ut som en koselig påske Og du begynner å se skikkelig gravid ut jo! Så fin mage Takk :-D
Concertina Skrevet 27. mars 2008 #1226 Skrevet 27. mars 2008 Så fin mage du har! Gleder meg til jeg og får sånn :-D Høres ut som om dere hadde en fin bypåske selv om det var ganske dødt i byen
MellonCollie Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #1227 Skrevet 27. mars 2008 For en fin babymage du begynner å få! Det bor virkelig en liten der Og takk for at du gir beskjed at han må holde seg inne! Viktig å få med seg alt! (kanskje jeg rett og slett skal ha med meg laptop'en på bryllupsreise - joda, kjære hadde sikkert likt det! Hvis jeg ikke sier hvorfor ) Høres ut som om du har hatt en kjempefin påske! Herlig å være sammen med foreldrene sine! Det har jeg også masse og det er så kooooselig! Ha en kjempefin onsdag! Ja, jeg klarer ikke å bortforklare denne med sjokolade lenger tror jeg Skjer det noe mens du er på reise, så skal jeg nok alltids få oppdatert deg altså - vi får legge en plan før du drar :-D Kjempefin mage! :rødme: Ingen tvil om hva som gjemmer seg der inne Det er mye jobb med dagbokrunden etter en liten uke borte herfra ja Ble helt utmattet sist jeg også Ha en fortsatt fin dag Takk :-D Ja, det er viktig å komme seg inn med jevne mellomrom, men ikke alltid like lett
jente 79 Skrevet 27. mars 2008 #1228 Skrevet 27. mars 2008 Utrolig hvor mye man samler opp ja... Vi har også altfor mye, men får jo ikke kastet noe... Godt dere har god tid og kan ta det litt etterhvert. Greit når man har så lang vei...
MellonCollie Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #1229 Skrevet 27. mars 2008 Høres ut som dere har hatt en kjempefin påske! :-D Det var ganske dødt ute i byen her i påska, ja... Ble kafébesøk på oss hver dag i påska, skylder på at vi hadde besøk da Vi vurderte også å gå ladestien, men vi var for late Svimmelhet, ja... Veldig plagsomt, men bra du har en forståelsesfull og snill mann som henter vann til deg Det kommer nok av det som Amused nevner her, du kan jo be legen eller jordmoren din om å sjekke det opp neste gang du er der Kjempefin babymage! Du kjenner nok spark snart, skal du se. Jeg tror jeg var ca like langt som deg når jeg var sikker på at det var spark jeg kjente. Jeg kjente egentlig aldri noe til de "boblene" eller "fiskehaleslagene" så mange prater om... :klø: Kafèbesøk er helt lov når det er fri og lite annet å gjøre! Eneste grunnen til at jeg presset meg gjennom ladestien var at jeg visste det var vafler å få kjøpt i enden Men kommer nok til å gå der mer når det er varmere! Var utrolig fint, og voffs storkoste seg jo. Men merker at tempoet er litt lavere enn på tidligere lange gåturer. Ja, jeg prøver å kjenne etter, men skjer jo så mye annet rart i magen også, så frem til jeg er sikker på at det er noe nytt skylder jeg på rumling og matfordøying når det er noe som minner om bevegelse En kjempefin babymage har du jo! Det blir nok en Sverige-tur på oss også nærmere sommeren.. Ikke dumt å sjekke tilbudene der først før man handler inn nei Nei, tror det kan være en del å spare. Og det er jo alltid smart - for det er jo så mye man MÅ kjøpe, og så mye man bare har lyst på Så fin mage du har! Gleder meg til jeg og får sånn :-D Høres ut som om dere hadde en fin bypåske selv om det var ganske dødt i byen Takk, det går fort til du også er der! :-D Vi koste oss veldig sammen, deilig bare å ha noen dager fri...
MellonCollie Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #1230 Skrevet 27. mars 2008 Utrolig hvor mye man samler opp ja... Vi har også altfor mye, men får jo ikke kastet noe... Godt dere har god tid og kan ta det litt etterhvert. Greit når man har så lang vei... Det er veldig vanskelig å kaste ting, altså Jeg er arvelig belastet fra min pappa, som tar vare på det meste. Det KAN jo komme til nytte en dag. I tillegg tar jeg vare på mye av sentimentale grunner, og det samles jo også opp... Må nok gå igjennom ting nøye fremover skjønner jeg
MellonCollie Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #1231 Skrevet 27. mars 2008 Torsdag, og i morgen er jeg halvveis og det er helg igjen! Jeg har fått unna så mye på jobb denne uka - storfornøyd! Og har kommet på at hele neste uke er jeg også opptatt... mandagskveld skal jeg på kurs med jobben, og på onsdag reiser jeg på jobbreise hvor vi blir borte til fredag. Jeg tar da turen hjem til mamma og pappa for helga, siden jeg uansett skal reise til en plass rett i nærheten med jobb. Kjæresten ville gjerne male alle veggene og taket i stua neste uke, og da syntes han det passet seg at jeg holdt meg unna og slapp malingslukta. Så da gjør jeg jo som han ønsker Så jeg blir vekk fra onsdag - søndag neste uke. Imli, det er best at du får ut ungen før den tid, eller så må du vente altså Merker at trøttheten er kommet litt tilbake. Nå har jeg sovet på hver ettermiddag igjen, og likevel kjenner jeg øynene sige igjen i dag. Men går vel over! I går og i dag har vi meglere på besøk i leiligheten for å gi oss et tilbud, og hun i går var veldig positiv. Mente at vi hadde en lettsolgt leilighet, og at dette sikkert skulle gå fint når den blir lagt ut. Får høre hva han i dag har å si, og vurdere prisene før vi bestemmer oss.. Finansieringsbevis er også i orden, så da kan vi egentlig bare begynne og ordne med visninger der vi skal flytte :juhu: Vil ikke kjøpe stellebord etc før vi ser størrelse på ny leilighet heller, så er mye som skal klaffe Nå er det jobbmmøte, må løpe! til dere alle!
Gjest imli Skrevet 27. mars 2008 #1232 Skrevet 27. mars 2008 Har så absolutt tenkt å få ut ungen innen onsdag!
*Lollipop* Skrevet 27. mars 2008 #1233 Skrevet 27. mars 2008 Innom med en jeg, har egentlig ikke så mye å si, men storkoser meg med lesningen her inne! Blir jo så babysjuk atte :rødme:
Amused Skrevet 27. mars 2008 #1234 Skrevet 27. mars 2008 Så spennende med visninger! Både å gå på og å holde selv :-D Bra dere har en lettsolgt lelighet
jente 79 Skrevet 27. mars 2008 #1235 Skrevet 27. mars 2008 Får håpe det går greit å selge leiligheten Greit at kjæresten utnytter muligheten til å male de dagene du er borte Blir sikkert fint :-D
Frigg Skrevet 27. mars 2008 #1236 Skrevet 27. mars 2008 Så var jeg allerede 19+5, og som Tassie sa - det nærmer seg halvveis! HVor har ukene blitt av?? :klø: Fredag gikk vi lang tur på Ladestien, men det var litt mindre vår enn vi hadde håpet. Nydelig sol, men har blåst utrolig kaldt. Spiste vafler når vi kom frem til en kafè og bare koste oss ute i godt over 4 timer! Fint for oss, og fint for voffs! På kvelden var vi på kino alle sammen, og gikk ut og spiste. Det er så fint å gå Ladestien. Jeg bodde på Lade før og gikk der ofte. Og det er kjempekoselig på den restauranten Høres ut som om du har hatt en koselig påske
Knøttet Skrevet 27. mars 2008 #1237 Skrevet 27. mars 2008 Så spennende med visning! Kjekt at leiligheten er lettsolgt da, blir spennende å se hvor mye dere får for den, og hvordan nyleiligheten blir! :-D Så travelt du skal ha det fremover da! Smart av mannen å male når du er borte, det er nok lurest det ja
Gjest Revenka Skrevet 27. mars 2008 #1238 Skrevet 27. mars 2008 Spennende med salg av leilighet da. Håper dere får godt over prisantydning! Da vi solgte leiligheten i trondheim så den så fin ut ved visning, fikk nesten ikke lyst til å flytte. Det var jo så fint!
Ella* Skrevet 27. mars 2008 #1239 Skrevet 27. mars 2008 Må være flott å høre megleren si at leiligheten er lettsolgt da! Dette går nok kjempefint
jente 79 Skrevet 28. mars 2008 #1240 Skrevet 28. mars 2008 20 uker!!!!!!!!!!! Halvveis, tenk på det :-D Nå kommer det til å gå fortere :-D Mye mer ålreit når det er færre uker igjen enn en har passert. Ha en strålende dag
Fremhevede innlegg