MellonCollie Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1081 Skrevet 7. mars 2008 En liten kvikk-lunsj hjelper nok ja. Det hjalp så absolutt! *nikker iherdig* Jo, Kvikk-lunch kan være med på å få opp humøret ialler høyeste grad + det faktum at det snart er heeelg!! Hvordan er formen nå da? Småvondter her og der kommer det nok til å bli fremover, diverre... Men, det er overhodet ikke noe gøy når man ikke har det helt ti i skuddet nei. Spent på hva typen din går for mht jobbtilbudene. Og ja, snakk om luksusproblem. Vet ikke helt hva jeg hadde gått for :klø: Eller, jeg hadde ikke gidda flytte på meg så da hadde det blitt arbeidsplass nærmest der jeg bodde nå. Du lar oss vel få vite hva han bestemmer seg for? Helga nærmer seg stadig, det er fordelen med å ha det travelt på jobb! Tiden går fort Formen er bra bortsett fra det beinet, men som du sier. Litt vondter må man vel bare regne med. Jeg holder dere oppdatert, regner med at vi tar en avgjørelse over helga... Hm. Så rart med vondt i beinet? Jeg fikk skikkelig vondt i ene knehasen mens vi var i New York og gira meg skikkelig opp med tanker på blodpropp og greier. Men så gikk det over, da, og siden har jeg ikke kjent noenting. Er nok litt som Scorpina sier, at vi nok må regne med litt småvondter her og der i tida fremover. Men du får kanskje ringe legen om det blir verre? Bedre føre var, etc ... Mailer med drittsaker suger. Men heldigvis ER det fredag, og straks helg. Hurra! Håper du får en knallfin helg. Jeg skal til revmatisk lege nå førstkommende onsdag, så er det ikke bra da, så snakker jeg med ham. Han skal jo tross alt være bra på slike muskel og ledd-ting også Nå har jeg fått gjort det jeg kan i den saken tror jeg, så får det gå som det går Enkelte ganger får man saker man bare ikke kan rå over, men det er det jo ikke alle som godtar så lett... Lunsj om ti min, og da er det jo nesten helg alt Kvikklunch og fredag er jo en motivasjon Fri i dag, så skal bake kake, se et par episoder av home and away og ikke minst vaske leiligheten Håper du får en strålende helg Kake høres bra ut! Men kvikklunsj var også godt..hehe! Synd at du fikk vondt i beinet, håper det går over! Kvikk-Lunch.... Og FREDAG.... Da blir alt så meget bedre God helg! Alt går egentlig bedre nå, jeg ser mye lysere på livet etter litt sjokolade :-D
MellonCollie Skrevet 7. mars 2008 Forfatter #1082 Skrevet 7. mars 2008 (endret) I tillegg til sjokolade, så hjelper det med en søt samboer som sender fine tekstmeldinger og muntrer meg opp. Fordi jeg er mamman til babyen hans :rødme: OG.. vi fant et guttenavn begge falt helt for i går!! Men det er hemmelig inntil videre Endret 7. mars 2008 av MellonCollie
Midnattsol Skrevet 7. mars 2008 #1083 Skrevet 7. mars 2008 Med en Kvikk-Lunsj i magen, går det bedre om dagen. Ellerno... Ok jeg er ikke den fødte dikter.
jente 79 Skrevet 7. mars 2008 #1084 Skrevet 7. mars 2008 Du hadde rett i det. Var ikke akkurat i nærheten av her Når magen min poppet ut var den også plutselig veldig hard. Merkelige greier. Men det er nok bare sånn det skal være Sikkert smart å sjekke det beinet ja... Tenkte litt på isijas... Jeg har hørt det kan verke langt nedover, selv om jeg heldigvis har sluppet unna det verste sånn sett... Men jeg sliter også med stoler som kutter blodgjennomstrømningen... God helg
Concertina Skrevet 7. mars 2008 #1085 Skrevet 7. mars 2008 Litt av et luksusproblem ja, men flott at dere kommer dere sørover slik dere ønsker, og uansett hvor dere havner så er dere jo mye nærmere familie enn dere er nå Morsomt at dere har funnet guttenavn dere begge liker, synes guttenavn er så vanskelig, tror vi kommer til å bruke et helt svangerskap på finne noe slikt Snart er heldigvis arbeidsdagen over, håper du får en koselig helg!
Knøttet Skrevet 9. mars 2008 #1087 Skrevet 9. mars 2008 God, forsinket helg! det er omhyggelig testet ut at sjokolade (og brus) hjelper på det meste
Lilywhite Skrevet 9. mars 2008 #1088 Skrevet 9. mars 2008 Åh, her hadde det skjedd mye siden sist!! Jeg er sååå babysyk for tiden, og blir det bare ennå mer av å lese her Veldig fine magebilder, ser tydelig forskjell ja!! Spennende med de jobbtilbudene. Har jo litt å si for trivselen hvor man bor, håper dere finner ut av det
Gjest imli Skrevet 10. mars 2008 #1089 Skrevet 10. mars 2008 17 uker Hvordan går det med baby, jobb og flytteavgjørelser?
MellonCollie Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #1090 Skrevet 10. mars 2008 Med en Kvikk-Lunsj i magen, går det bedre om dagen. Ellerno... Ok jeg er ikke den fødte dikter. Jeg synes det var et meget passende dikt, jeg! Du hadde rett i det. Var ikke akkurat i nærheten av her Når magen min poppet ut var den også plutselig veldig hard. Merkelige greier. Men det er nok bare sånn det skal være Sikkert smart å sjekke det beinet ja... Tenkte litt på isijas... Jeg har hørt det kan verke langt nedover, selv om jeg heldigvis har sluppet unna det verste sånn sett... Men jeg sliter også med stoler som kutter blodgjennomstrømningen... God helg Nå er beinet heldigvis helt bra, så da slipper jeg å tenke noe mer på det Litt av et luksusproblem ja, men flott at dere kommer dere sørover slik dere ønsker, og uansett hvor dere havner så er dere jo mye nærmere familie enn dere er nå Morsomt at dere har funnet guttenavn dere begge liker, synes guttenavn er så vanskelig, tror vi kommer til å bruke et helt svangerskap på finne noe slikt Snart er heldigvis arbeidsdagen over, håper du får en koselig helg! Vi har slitt mest med guttenavn også, så nå får vi håpe ingen vi kjenner tar dette i mellomtiden, har jo noen kjente som er gravide (og alle 3 skal ha gutter!).
MellonCollie Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #1091 Skrevet 10. mars 2008 Innom med en helge- Ha en finfin helg! Takk God, forsinket helg! det er omhyggelig testet ut at sjokolade (og brus) hjelper på det meste Noen privilegier skal man ha som gravid, og så lenge sjokolade har en dokumentert effekt, så holder jeg meg til det Åh, her hadde det skjedd mye siden sist!! Jeg er sååå babysyk for tiden, og blir det bare ennå mer av å lese her Veldig fine magebilder, ser tydelig forskjell ja!! Spennende med de jobbtilbudene. Har jo litt å si for trivselen hvor man bor, håper dere finner ut av det Vi har vel kommet mye nærmere en avgjørelse nå, ja! 17 uker Hvordan går det med baby, jobb og flytteavgjørelser? Tenk, 17 uker! Nå er den lille 17 cm, og veier 180 gram. Det tilsvarer ca 4 kvikklunsj, det! Ikke store knøttet, men likevel... er ikke så lenge siden den bare var noen millimeter. Rare saker! Vi har vel kommet et stykke i helga, tar mer under
MellonCollie Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #1092 Skrevet 10. mars 2008 Ny uke, og jeg er i dag 17 uker på vei! Deilig å starte arbeidsuka med å gå inn på babyverden og lese om den lille. I går fikk jeg plutselig sånn følelse at jeg ikke er gravid. Føler meg ikke gravid lenger i det hele tatt :klø: Men er vel normalt også, for plutselig er formen mye bedre, man er ikke så trøtt lenger, ikke noe kvalm etc. Men må jo innrømme at jeg gleder meg litt ekstra til UL, bare for å se at alt faktisk er bra. Og nå er det bare 1 uke + 2 dager igjen! Så har vi vel tatt en avgjørelse på jobb. Det blir til at kjære tar den jobben han har mest lyst på, og at vi dermed ikke flytter dit vi egentlig hadde mest lyst til i utgangspunktet. Jeg er jo litt skuffa, men det er sikkert mest fordi vi har vært så innstilt på å flytte til den byen. Nå får vi bare sette i gang og titte andre plasser, og selv om ikke ting blir som man har forestilt seg, så betyr det ikke at det ikke kan bli like bra Jeg er bare glad vi har tatt en avgjørelse og kan komme oss videre. Dessuten har kjære ofte tidligere sagt at jeg er veldig til å komme med innsigelser på ting, og kan være litt kontrollfreak (hmm? ), så nå som han har hatt siste ordet i en så viktig sak, regner jeg med at jeg bestemmer mye annet fremover På lørdag var jeg på vorspiel sammen med noen venner, men dro hjem når de dro på byen. Er ikke den delen som er den artigste for tida! I går laget vi hjemmelagde kjøttkaker og inviterte en kompis på middag, og så på den nyeste Varg Veum-filmen på DVD. Ordentlig søndag med andre ord Fikk også gjort endel husarbeid. MÅ nesten sette av helgene til det, i uka er jeg bare lat Nå skal det jobbes litt. God mandag og uke til alle som er innom
Amused Skrevet 10. mars 2008 #1093 Skrevet 10. mars 2008 God mandag Høres ut som om du har hatt ei fin helg! Litt vemodig at det ikke ble den byen du hadde lyst til å flytte til, men samtidig går det gjerne lettere når man bare har bestemt seg Ha en fin gravid mandag
Simpleminded Skrevet 10. mars 2008 #1094 Skrevet 10. mars 2008 I går fikk jeg plutselig sånn følelse at jeg ikke er gravid. Føler meg ikke gravid lenger i det hele tatt :klø: Men er vel normalt også, for plutselig er formen mye bedre, man er ikke så trøtt lenger, ikke noe kvalm etc. Men må jo innrømme at jeg gleder meg litt ekstra til UL, bare for å se at alt faktisk er bra. Og nå er det bare 1 uke + 2 dager igjen! Så har vi vel tatt en avgjørelse på jobb. Det blir til at kjære tar den jobben han har mest lyst på, og at vi dermed ikke flytter dit vi egentlig hadde mest lyst til i utgangspunktet. Jeg er jo litt skuffa, men det er sikkert mest fordi vi har vært så innstilt på å flytte til den byen. Nå får vi bare sette i gang og titte andre plasser, og selv om ikke ting blir som man har forestilt seg, så betyr det ikke at det ikke kan bli like bra Jeg er bare glad vi har tatt en avgjørelse og kan komme oss videre. Dessuten har kjære ofte tidligere sagt at jeg er veldig til å komme med innsigelser på ting, og kan være litt kontrollfreak (hmm? ), så nå som han har hatt siste ordet i en så viktig sak, regner jeg med at jeg bestemmer mye annet fremover Hipp hurra for 17 uker! Jeg er 18 uker i dag, kun 1 uke foran deg men føler meg ikke mere gravid denne uka enn forrige.. Bortsett fra at det kan se ut som om magen min vokste en del i helga :rødme: Kompromisser er tingen Nå som han har fått "viljen sin" på en ting, er det din tur til å få viljen din på masse andre ting Ha en flott mandag!
Gjest imli Skrevet 10. mars 2008 #1095 Skrevet 10. mars 2008 Fint dere kom frem til en løsning da, selv om det ikke ble til den byen du håpa på. Dere får det sikkert fin det andre stedet også Jeg følte meg veldig lite gravid da jeg var 17 uker på vei også... Lite symptomer, og magen er ennå veldig liten. Om noen uker blir det nok mer virkelig Ikke lenge til UL heller nå. Det blir spennende. Hvilken dato er menstermin forresten? Regner du med å bli flytta noe?
*Lollipop* Skrevet 10. mars 2008 #1096 Skrevet 10. mars 2008 17 uker Så fint å få en avgjørelse på jobbsituasjon, det letter en hel del stress og bekymringer, selv om det ikke ble det optimale for deg. Håper dere kan trives med bosituasjonen også etterhvert Helt rett som du sier, når han har fått siste ordet i en sak, så er det din tur! Den har jeg brukt en hel del Jeg har jo også flyttet pga han fikk jobb her og ville ta den, så jeg studerer jo egentlig noe jeg kanskje ikke hadde valgt som førstevalg hvis jeg hadde bodd der jeg ønsket å bo, så da har jeg fått igjennom en ting som har med babyplaner i fremtiden Ha en fortsatt fin mandag MellonCollie! Snart halvveis på første dagen i ny uke allerede, også er det jo veldig snart påske og langfri
MellonCollie Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #1097 Skrevet 10. mars 2008 Nå ringte han og TROR han har ombestemt seg... bygutten i ham mener han ikke orker å bo på landet Jeg har resignert, han får bare bestemme seg. Så får det bli som det blir. Har gitt ham frem til middag, så prater vi om det på nytt da... i kveld har jeg sendt ham på poker med gutta, så får vi litt fred fra hverandre Så kan vi tenke litt begge to.
jente 79 Skrevet 10. mars 2008 #1098 Skrevet 10. mars 2008 17 uker!!! Jeg også følte meg lite gravid på den tida der... Synes det var feil å fortelle det til folk, for det var så uvirkelig. Selv om jeg så at magen vokste Skjønte mer etter ultralyd ja. Så gled deg!!! Bra at dere tok en avgjørelse selv om det ikke var helt den du ønsket. Blir sikkert bra det også :-D Ellers så går det jo an å flytte senere
Ella* Skrevet 10. mars 2008 #1099 Skrevet 10. mars 2008 Det blir sikkert greit uansett hvor dere velger å bo, om han greier å bestemme seg da for 17 uker! Er det ikke godt å ikke være kvalm, trøtt osv da?? Nyt det så lenge det varer
Gjest imli Skrevet 10. mars 2008 #1100 Skrevet 10. mars 2008 Spent på hva han gubben din bestemmer seg for altså
Fremhevede innlegg