Gå til innhold

Livet med lillegutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flink kjæreste du har som har sluttet å snuse! Og du er kjempeflink som trener, altså :) Her blir det en gåtur i ny og ne, samt litt yoga, men jeg gleder meg stort til jeg kan trene ordentlig igjen :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei dessverre blir det nok ingen ny dagbok eller blogg på KG.. kan jo aldri si for sikkert, men nå syns jeg at jeg har klart meg uten leeenge!! Så da skal det nok gå fint å fortsette med å ikke ha :) Men ... av og til er det jo litt vanskelig.. når det skjer noe som har med bryllup å gjøre og jeg ikke får sagt det til noen (liker ikke å bable om det med venninner... litt kjedelig for dem som ikke er i samme situasjon)

Men jeg er nå her likevel og koooser meg masse med å lese i dagboka di! :klemmer:

2 uker og 2 dager til UL ja, det kommer til å bli kjempespennende! Det må være så koselig å få sett lille babyen inni magen :rødme:

Ja, er nå fint du er innom uansett da :) Og nå er det bare 2 uker igjen til UL! :hoppe:

Høres ut som du har hatt en fin helg :)

Bra at samboeren din har sluttet å snuse :) Før syntes jeg røyk var verre, men nå misliker jeg snus ganske mye og, blir så mye søl når vi har vorspiel og sånt, nesten alle kompisene til kjæresten snuser, og selv om det er porsjon så blir det søl, for folk legger fra seg snusen overalt... i glass, flasker og av og til til og med rett på bordet! Æsj...

Nå har vi ikke så ofte vors lengre da, men det er irriterende....

Synes tiden går fort jeg, 16 uker allerede :) Spennende at det nærmer seg UL :)

Æsj, da blir snus ekkelt ja! Det kan da ikke være så vanskelig å kaste det med en gang man er ferdig? :nei: Har jo jobbet på utested før, og finnes ikke noe som er eklere enn de glassene med litt øl igjen, og stor snusklase blandet ut med det...

Så gøy å lese om en fin helg :-D Må være kos med foreldre/besteforeldre som gleder seg til et nytt familiemedlem! :hjerte:

Satt her og så at du var 16 uker på vei - så fort tiden går! Ikke lenge siden du nettopp hadde fått lillebaby i magen :)

Ha en kjempefin uke! :klemmer:

Nei, tiden har egentlig gått ganske fort :overrasket: Godt på en måte, men samtidig må jeg rekke å forberede meg før lille kommer! :ler:

Skrevet
:fnise: Litt morsomt med en fremmed, full dame som tar på magen din! Sikkert plagsomt i lengden, men... Ingen fremmede som tar på magen min, bare fire stk. som stod og tok på den samtidig på en fest en gang, må ha sett sært ut! :ler:

Så koselig at lillebaby fikk gaver fra de kommende besteforeldrene (eller var det olderforeldre?) :hjerte:

Bra at mannen slutter å snuse! Fornuftig av han :Nikke: Mannen min er heldigvis "bare" festsnuser, og siden vi fester så sjeldent så blir det 2-3 snus sånn maks én gang i måneden og heldigvis ofte sjeldnere enn det. Synes nå han kunne sluttet helt jeg da, men men.

Du er heldig som har en venninne som også er gravid! Skulle jeg ønske jeg hadde :)

Sånn er det - magen er større enn vanlig, og da er den visst allemannseie :ler: Neida, er vel fåtallet som gjør det. Men utrolig sært, hehe!

Kommende oldeforeldre som hadde gave. De fra mamma sin side har 2 oldebarn fra før av, og venter det 3. denne uka. Men de synes uansett det er like stas med nye til familien :) På pappa sin side er det første oldebarnet, så der blir det litt ekstra moro!

Festsnusing er ikke det verste, da :)

UL snart. GLED deg. :-D

Gleder meg masse :hoppe: :hoppe: Tenk å få hilse på lille på ordentlig!

Skrevet
Flink du er som trener :tommelopp: Prøver å få til en gåtur i ny og ne jeg, men er så mye trøtt for tida! :Gjesp: Hvertfall i begynnelsen av uka.. :sjenert:

Nå nærmer det seg UL! Skal dere vite kjønn forresten?

:klem:

Trener ikke så mye enda da, men skal komme i gang :) Trøttheten har heldigvis gitt seg litt hos meg, men i det siste har det jo skjedd så mye at ikke jeg rekker å tenke på å være trøtt egentlig :ler:

Vi vil gjerne vite kjønn, ja. Men dersom de ikke kan se det, så er ikke det noen krise heller :)

Så flink kjæreste du har som har sluttet å snuse! Og du er kjempeflink som trener, altså :) Her blir det en gåtur i ny og ne, samt litt yoga, men jeg gleder meg stort til jeg kan trene ordentlig igjen :jepp:

Skal begynne med litt yoga jeg også, har noen timer på SATS. Har ikke helt fått det til før (er litt for utålmodig av meg), men tror det er greit å forsøke å ha litt fokus på det med pusteteknikk og sånn. Deilig å få trent litt, bare sånn at man kjenner at kroppen fungerer som normalt!

Skrevet

Onsdag, 16+2, 2 uker til UL og halvveis til helg! :hoppe:

Energien min er litt borte i dag, så jeg må holde fokus på positive ting :ler:

Uka her har allerede vært travel. Mandagskveld var det bransjetreff for jobben, hadde bare tenkt meg en kjapp tur innom for å hilse på. Men var ganske hyggelig, og kjære var jo uansett bortreist, så ble der en stund.

I går hadde jeg fått billetter til førstevisningen av Lange Flate Ballær 2, så da tok jeg med ei venninne dit. Jeg syntes ikke den første var så morsom, men at den her var bedre (men ser i dag at dagbladet er veldig uenig... der var det terningkast 1! Jaja). Så var det hjem og forsøke å rydde litt før kjæresten kom hjem :) Rakk ikke så mye, men laget Biff Stroganoff, første gang fra bunnen. Ble superbra!

Kjæresten var på jobbintervjuer i går, 3 stk. 2 av de var veldig veldig interessert, den siste ønsket et 2. intervju. Så vi er litt i tenkeboksen nå, men ser da heldigvis ut til at vi får en avklaring på hvor vi skal jobbe / bo iløpet av de neste to ukene. Og da kan vi begynne å titte på hus!

Litt i tvil hvordan vi skal gjøre det med salg av leiligheten her da. Har to alternativ:

1. Legge ut for salg nå, slik den er. Da med møbler etc.

2. Pusse opp litt før vi selger, små enkle ting som sliping av gulv vil gjøre mye for førsteinntrykket. Men det innebærer i tilfelle salg av tom leilighet... Og da kan vi ikke selge før i sommer en gang. Samtidig, det er da det er mest fart i boligmarkedet i Trheim pga studentene.

Skrevet
Får vi se magebilde av deg eller? ;)

Hehe, kanskje :) Har ikke tatt siste uka, så da blir det evt ikveld eller imorgen...

Du bruker eurofoto, ikke sant? Jeg må sjekke ut hvordan jeg gjør det også, eventuelt..

Skrevet
Hehe, kanskje :) Har ikke tatt siste uka, så da blir det evt ikveld eller imorgen...

Du bruker eurofoto, ikke sant? Jeg må sjekke ut hvordan jeg gjør det også, eventuelt..

Det er ganske enkelt. Bare registrere deg der (gratis), og laste opp bilder til et album. Så klikker du bare på "del album" og "del album med link". Når du da klikker på "vis egenskaper" på bildene, ser du linken til bildene der. Så bare limer du inn den linken der du kan sette inn link i "skriv svar" her på KG :)

Skrevet

2 uker til UL :-D

Blir spennende :-D Er så rart å se den lille krabaten :rødme:

Håper kjæresten din får jobbtilbud. Kan skjønne at det er deilig å kunne få de tingene på plass...

Vanskelig å si hva som er smartest med leiligheten. Det kommer jo helt an på de som kommer... Min søster kjøpte et rekkehus for et par år siden. De flyttet aldri inn, men slipte alle gulvene før de solgte igjen. Det tjente de ganske godt på. Men da var boligmarkedet litt enklere enn nå...

Får håpe det ordner seg.

Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Så gøy at de var så positive på intervjuene til mannen din! :) Godt å få sånne store ting avklart ja.. skjønner jeg godt

Det er på østlandet dere titter? Veldig øst, eller veldig vest eller nord eller sør eller midt i...? nysgjerrig jeg? neiiida :fnise: Neida, men vi også titter litt på leiligheter på østlandet, men mer inn mot Oslo eller sørover fra Oslo...

Hadde vært kjempegøy å få sett magebilde!! :hoppe:

Håper du får en fin dag MellonCollie! :klemmer: :klemmer:

Skrevet
Det er ganske enkelt. Bare registrere deg der (gratis), og laste opp bilder til et album. Så klikker du bare på "del album" og "del album med link". Når du da klikker på "vis egenskaper" på bildene, ser du linken til bildene der. Så bare limer du inn den linken der du kan sette inn link i "skriv svar" her på KG :)

Jeg er registrert der allerede også faktisk, bruker det som backup-lagring av alle bildene mine. Fikk noia når den bærbare PCen min begynte å tulle en gang, så nå er stort sett alle bilder lagret på 2 PCer, en ekstern harddisk, og på eurofoto :ler: Da skal jeg se hva jeg får til etterpå, bare jeg ikke deler av alle bildene jeg har der inne :fnise:

2 uker til UL :-D

Blir spennende :-D Er så rart å se den lille krabaten :rødme:

Håper kjæresten din får jobbtilbud. Kan skjønne at det er deilig å kunne få de tingene på plass...

Vanskelig å si hva som er smartest med leiligheten. Det kommer jo helt an på de som kommer... Min søster kjøpte et rekkehus for et par år siden. De flyttet aldri inn, men slipte alle gulvene før de solgte igjen. Det tjente de ganske godt på. Men da var boligmarkedet litt enklere enn nå...

Får håpe det ordner seg.

Ha en fin dag :klem:

Ja, det er jo en ganske enkel sak å gjøre også, det med gulvene. Bortsett fra at leiligheten må være tom. Det er ulempen med liten plass, kan ikke bare flytte tingene enn annen plass i huset heller. Får kanskje ta en prat med en megler en dag, men sitter med dårlige erfaringer :sjenert:

Så gøy at de var så positive på intervjuene til mannen din! :) Godt å få sånne store ting avklart ja.. skjønner jeg godt

Det er på østlandet dere titter? Veldig øst, eller veldig vest eller nord eller sør eller midt i...? nysgjerrig jeg? neiiida :fnise: Neida, men vi også titter litt på leiligheter på østlandet, men mer inn mot Oslo eller sørover fra Oslo...

Hadde vært kjempegøy å få sett magebilde!! :hoppe:

Håper du får en fin dag MellonCollie! :klemmer: :klemmer:

Det er lov å være nysgjerrig :) Det er sørover fra Oslo vi titter også, men vi ser mest på rekkehus/hus. Ønsker litt mer plass, og gjerne en gressflekk til voffs. Eller, det er vel egentlig et krav. Tror det er best for alle parters psyke etter 4 år stuet sammen i trang leilighet, voffs er nok like lei oss til tider som vi av henne :fnise:

Skrevet

Sniiker meg inn og sier hei :) Vi har sånn ca lik termin du og jeg. Ja, min er veldig sånn ca pr d.d. men jeg antar det blir i samme periode.

Formen er bra håper jeg? :)

Skrevet

:duskedame: :duskedame: Magebilde, magebilde! :-D

Blir spennende med ultralyd! Håper babyen vil vise seg frem da ;)

Så spennende med jobbintervju og flytting! Blir spennende å se hva dere finner ut av :)

Skrevet

Ja, meglere kan være en utfording... Kan jo hende det er en fordel å selge med møbler, men da er det vel mest aktulet for studenter og de kommer jo gjerne litt seinere...

Vanskelig det der...

Rekkehus/hus er veldig fornuftig... Vi flyttet fra en riktignok romslig leilighet i 4. etasje uten heis med kun en balkong med lite sol til en tomannsbolig med masse sol. Inngjerdet hage og oppholdsrom på bakkeplan. Tror ikke vi kunne hatt voffs så lenge som vi hadde hvis ikke det hadde vært for flyttingen.

Han koste seg glugg i hjel, og kunne tilbringe hele dagen under en busk i hagen :fnise:

Skrevet
Det er lov å være nysgjerrig :) Det er sørover fra Oslo vi titter også, men vi ser mest på rekkehus/hus. Ønsker litt mer plass, og gjerne en gressflekk til voffs. Eller, det er vel egentlig et krav. Tror det er best for alle parters psyke etter 4 år stuet sammen i trang leilighet, voffs er nok like lei oss til tider som vi av henne :fnise:

Det høres koselig ut :rødme:

Hvordan går det med voffsen nå da? Like sjalu fremdeles? Hunder er fryktelig smarte... lurer på om de kan skjønne at ting foregår, sånn som at man er gravid eller skal på flyttefot eller sånt.... tipper voffsen kommer til å bli en overbeskyttende storebror/søster :fnise:

Skrevet
Sniiker meg inn og sier hei :) Vi har sånn ca lik termin du og jeg. Ja, min er veldig sånn ca pr d.d. men jeg antar det blir i samme periode.

Formen er bra håper jeg? :)

:hallo: Blir trivelig å følge deg! Formen er bra, men jeg angrer på at jeg skrev en plass tidligere i dag at jeg ikke var så trøtt... for den siste timen har jeg ikke gjort annet enn å gjespe :ler: NÅ må jeg snart hjem og sove!

:duskedame: :duskedame: Magebilde, magebilde! :-D

Blir spennende med ultralyd! Håper babyen vil vise seg frem da ;)

Så spennende med jobbintervju og flytting! Blir spennende å se hva dere finner ut av :)

Veldig mye spennende, ja! Bra blir det uansett :-D

Ja, meglere kan være en utfording... Kan jo hende det er en fordel å selge med møbler, men da er det vel mest aktulet for studenter og de kommer jo gjerne litt seinere...

Vanskelig det der...

Rekkehus/hus er veldig fornuftig... Vi flyttet fra en riktignok romslig leilighet i 4. etasje uten heis med kun en balkong med lite sol til en tomannsbolig med masse sol. Inngjerdet hage og oppholdsrom på bakkeplan. Tror ikke vi kunne hatt voffs så lenge som vi hadde hvis ikke det hadde vært for flyttingen.

Han koste seg glugg i hjel, og kunne tilbringe hele dagen under en busk i hagen :fnise:

Vi kan jo kanskje bare prøve nå, og får vi ikke til den taksten vi ønsker, så venter vi. Ikke vet jeg :) Gleder meg til å ha en utemulighet, ja. Slik vi bor i dag kommer vi rett ut på fortauet fra utgangsdøra vår. Lite praktisk... Voffs er også storfornøyd bare hun kan VÆRE ute. Trenger ikke gjøre noe, eller noe underholdning. Men bare være der.

Det høres koselig ut :rødme:

Hvordan går det med voffsen nå da? Like sjalu fremdeles? Hunder er fryktelig smarte... lurer på om de kan skjønne at ting foregår, sånn som at man er gravid eller skal på flyttefot eller sånt.... tipper voffsen kommer til å bli en overbeskyttende storebror/søster :fnise:

Rare voffsen driver innimellom og snuser skikkelig på magen min?! Men hvorfor, det vet jeg ikke.. har aldri hørt noe om sånt før i alle fall.

Hun kommer nok til å bli ganske stressa i begynnelsen, da alt er nytt. Men sjalusien går det forsåvidt bedre med, jeg er i alle fall godtatt i flokken. Samboer sier det, at hun er rar nå når jeg er borte. Vil ikke ligge på puffen sin, men heller alene i kurven og er litt furten... sånn hun alltid har vært mot meg dersom samboer er borte.

Men overbeskyttende blir hun nok :fnise:

Skrevet

Vofser er artige. Savner å ha hund.

Skrevet

Som jeg skrev over er jeg blitt akutt trøtt! Har prøvd alt den siste timen; spist et eple + at jeg hadde igjen 3 smågodtbiter etter kinoen i går. Drikker masse vann. Tatt litt luft. Men jeg er like søvnig... Kjære og jeg ble jo liggende å skravle en stund i går kveld etter å ha hatt mye tid borte fra hverandre i det siste.

Må innom en butikk eller to etter jobb også.. vinterskoene mine holder nemlig på å falle fra hverandre :sur: Jeg trodde de skulle holde fint, for planen min var jo at det plutselig var vår her. Men det slo feil, og her har det jo vært "snøstorm" 3 dager i strekk.

Utrolig gøy å ha med voffs ut i snøen, da. Hun er såpass kort i beina at de nesten forsvinner, og det er utrolig komisk å se henne forsøke å løpe. Ser mest ut som en hoppende kanin :fnise: Hun koser seg i alle fall masse ute om dagen, men det gjør ikke jeg i så stor grad ;)

Men altså, vintersko. De har jo ingenting sånt igjen i butikken, og det er kjedelig å handle ting som ikke skal brukes noe særlig (er jo vår snart, sier jeg... er det ikke?).

Middag i dag blir fiskeboller, og jeg gleder meg. Godt er det! Poteter med hvit saus på er jo strålende i seg selv :-D

Skrevet
Vofser er artige. Savner å ha hund.

Jeg har kommet med tilbudet til andre før, men sier det igjen - bare si ifra, så kan dere få låne henne :fnise:

Skrevet

Du får sende henne litt nordover med toget, da. ;)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...