jente 79 Skrevet 21. februar 2008 #981 Skrevet 21. februar 2008 God plan med utkryssing. Burde nok gjort det samme Så bra at filmen var bra, kose deg i kveld
Simpleminded Skrevet 21. februar 2008 #982 Skrevet 21. februar 2008 Så herlig å være barnevakt!! :-D jeg ser stadig vekk svigermors sønn på 8 måneder og han er herlig! Men ved spørsmål om jeg vil bade eller skifte bleier på han takker jeg pent nei.. Syns det hadde vært rart å skifte på kjærestens lillebror mens svigermor ser på Ja, nå nærmer det seg sakte men sikkert UL for oss begge
Amused Skrevet 22. februar 2008 #983 Skrevet 22. februar 2008 Så flinke dere er til å dra på kino! Jeg husker ikke sist vi var engang, jeg Tror både samboeren min og jeg er smittet av svangerskapstrøttheten Nå har jeg også laget to-do-liste Hjelper å krysse ut, ja! God helg til deg
Concertina Skrevet 22. februar 2008 #984 Skrevet 22. februar 2008 Kos deg som barnevakt (det er jo bare sååå koselig!) og ha en riktig god helg!
MellonCollie Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #989 Skrevet 24. februar 2008 Jeg er bare kjapt innom og kårer meg selv til tidenes dårligste dagbok-oppfølger - er ikke så ofte jeg får skrevet hos dere jenter for tiden. Litt dårlig samvittighet, men jeg håper virkelig jeg snart kommer sterkere tilbake. Helgene flyr avgårde uten noe særlig internettbruk (vi prøver å begrense PCbruken når vi er hjemme sammen), og jobben er jo helt kaos for tiden. Mye reising på de andre + en sykemelding, noe som fører til noen ekstraoppgaver til meg. I tillegg til at jeg egentlig har mer enn nok å gjøre selv. Uka som kommer er jeg på reise de første to dagene, så da blir det ikke noe nett. En kontordag på onsdag hvor jeg ikke kommer til å ha tid til pause, og torsdag er det møter hele dagen. Fredagen avspaserer jeg og reiser hjem!! Skal på Smashing Pumpkins-konsert i Oslo på fredagskveld, og hjem til mamma etter det :-D Gleder meg utrolig mye til å legge jobben helt vekk. Og uka etter håper jeg ting roer seg... Barnevaktfredagen var helt herlig, og rapport kommer senere. Men mannen var helt utrolig, han har virkelig det her i blodet han :rødme: Nå står han og lager frokost til meg, så jeg får avslutte. Ha en riktig fin uke til dere alle sammen
Lilywhite Skrevet 24. februar 2008 #990 Skrevet 24. februar 2008 Jeg er bare kjapt innom og kårer meg selv til tidenes dårligste dagbok-oppfølger - er ikke så ofte jeg får skrevet hos dere jenter for tiden. Litt dårlig samvittighet, men jeg håper virkelig jeg snart kommer sterkere tilbake. Helgene flyr avgårde uten noe særlig internettbruk (vi prøver å begrense PCbruken når vi er hjemme sammen), og jobben er jo helt kaos for tiden. Mye reising på de andre + en sykemelding, noe som fører til noen ekstraoppgaver til meg. I tillegg til at jeg egentlig har mer enn nok å gjøre selv. Uka som kommer er jeg på reise de første to dagene, så da blir det ikke noe nett. En kontordag på onsdag hvor jeg ikke kommer til å ha tid til pause, og torsdag er det møter hele dagen. Fredagen avspaserer jeg og reiser hjem!! Skal på Smashing Pumpkins-konsert i Oslo på fredagskveld, og hjem til mamma etter det :-D Gleder meg utrolig mye til å legge jobben helt vekk. Og uka etter håper jeg ting roer seg... Barnevaktfredagen var helt herlig, og rapport kommer senere. Men mannen var helt utrolig, han har virkelig det her i blodet han :rødme: Nå står han og lager frokost til meg, så jeg får avslutte. Ha en riktig fin uke til dere alle sammen Alle har vel dårlig tid iblant, så tror ikke du skal ha så dårlig samvittighet Høres herlig ut å kunne dra hjem og slappe av litt i helgen da Åh, gleder meg til å høre mer om da dere var barnevakt Håper vi får passe igjen snart og... (neida, ikke babysyk jeg ) Håper du får en fin uke du også, selv om den høres litt stressende ut!
Knøttet Skrevet 24. februar 2008 #993 Skrevet 24. februar 2008 Det er nok lurt å begrense internettiden litt når man er hjemme sammen. Her er jeg alt for dårlig til det Så koselig å være barnevakt! Venter spent på å få høre om hvordan det gikk
Simpleminded Skrevet 25. februar 2008 #994 Skrevet 25. februar 2008 Innom med en avstressendes mandags-klem Viktig å ta seg tid til å slappe av innimellom Blir godt med en tur hjem til helga da!
Ella* Skrevet 26. februar 2008 #996 Skrevet 26. februar 2008 Heisann Hørtes lovende ut den barnevaktkvelden deres Er det ikke "betryggende" og koselig å se at samboeren har barnetekke? Ønsker deg en fortsatt fin uke
Lilith Skrevet 27. februar 2008 #998 Skrevet 27. februar 2008 Høres ut som du har nok å gjøre om dagen, ja! Pass på å slappe litt av mellom slagene, da.
Simpleminded Skrevet 27. februar 2008 #999 Skrevet 27. februar 2008 Enig med Lilith - Viktig å lytte til kroppen nå vettu!
*Lollipop* Skrevet 27. februar 2008 #1000 Skrevet 27. februar 2008 Her har jeg vært altfor lite i det siste Kan vel bare si at jeg skjønner deg godt med å ikke ha tid til så mye internettbruk! Det går opp og ned, og som dere sier, viktig å være sammen-sammen når dere kan Vi også prøver så godt vi kan å få til det.. Jeg blir alltid så glad av å lese her inne hos deg MellonCollie, det høres ut som om dere har det sååå herlig sammen Det er så søtt og koselig å høre om alt som skjer! Håper du får det bedre med tid og sånt i forhold til jobb og alt mulig utover, og kooos deg hos moren din!! Masse :klemmer: sendes din vei
Fremhevede innlegg