Simpleminded Skrevet 18. februar 2008 #961 Skrevet 18. februar 2008 Innom med en denne mandagen Nå nærmer det seg allerede arbeidsslutt!!! Dagene flyr :-D
MellonCollie Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #962 Skrevet 18. februar 2008 14+0 i dag! :juhu: Helga ble ganske annerledes enn planlagt.. rett før jeg skal møte venninna mi på restaurant på fredag, fikk vi beskjed om at konserten var avlyst pga sykdom Så da ble det middag, og så tok vi en tur på pub og møtte kjæresten min og kompiser i stedet. Så det ble veldig trivelig uansett, så får vi ta igjen konserten senere Lørdag var vi i byen en tur først, og på kvelden ble vi hjemme og slappet av. Spiste taco og leide en film med Jodie Foster, som egentlig var veldig bra (men som ikke jeg husker hva heter)! I går tok kjæresten med seg hunden og dro på besøk til en kompis. Deilig å ha leiligheten helt for seg selv noen timer! Og da var jeg effektiv, ja Sov lenge på morgenen, så energien var på topp. Fikk ryddet og vasket hele leilgheten, vasket og brettet masse klær, og ryddet i klesskapet! Sliter med å finne noe å ha på meg på morgenen fordi jeg har endel gensere som ikke kan brukes lenger, og som bare tar opp plass i det altfor lille skapet.. så nå er alt dette pakket vekk, og jeg har system blant både gensere og topper Kjæresten tok kjøkkenet tidligere i uka, så fryseren og kjøleskapet er også nylig ryddet, omstrukturert og aviset / vasket, så nå føler jeg at ting endelig er under kontroll... Kjæresten ble SÅ glad og overrasket når han kom hjem, han hadde trodd jeg skulle bruke dagen bare på å slappe av og kose meg. Men jeg kan kose meg med husarbeid også jeg, så lenge jeg har høy musikk og kan danse rundt med støvsugeren uten en hund som prøver å følge etter meg hvert sekund Skulle egentlig på kino i går, men "Mannen som elsket Yngve" var utsolgt da vi hadde tenkt. Så det blir en gang denne uka i stedet, og vi ble hjemme og så en elendig film på TV3 (The day after Tomorrow... makan til dårlig skuespillerprestasjoner og dialoger... bare klisjeer!) Fikk noen graviditetsklær av venninna mi på fredag også, så i dag har jeg på meg mammabukse for første gang, og dette er jo himmelriket! Ingenting som klemmer og sklir ned. Jeg skal begynne å bruke slike når jeg føler meg litt tjukk ellers også
Doratheexplorer Skrevet 18. februar 2008 #963 Skrevet 18. februar 2008 Så effektiv du er da :juhu: Det er fint å imponere mennene av og til med alt man får gjort Mammaklær er deilig Er liksom tid for det på ett tidspunkt, når man ikke klarer vanlige klær lenger.
Gjest imli Skrevet 18. februar 2008 #965 Skrevet 18. februar 2008 14 uker! Så effektiv du har vært i helga da
MellonCollie Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #966 Skrevet 18. februar 2008 Så effektiv du er da :juhu: Det er fint å imponere mennene av og til med alt man får gjort Mammaklær er deilig Er liksom tid for det på ett tidspunkt, når man ikke klarer vanlige klær lenger. Måtte ta igjen litt for de 10 ukene nå som jeg ikke har vært så effektiv syntes jeg Kunne sikkert brukt mine vanlige bukser litt til, men hvorfor være ukomfortabel når det kan føles behagelig :-D Spesielt siden jeg sitter hele dagen på jobb, da legger den buksekanten seg lett mot magen.. Flink du er Takk Følte meg flink også! :-D 14 uker! Så effektiv du har vært i helga da det blir lenge til neste gang jeg er så effektiv tror jeg --- Glemte jo helt å skrive i sta; på lørdag kjøpte jeg og kjæresten vår første "babyting"! Dro på Polern o Pyret, og jeg lot samboer få velge ut noe.. så da ble det en tøff brun/hvit-stripet body med matchende sokker :rødme: Samboer var jo helt i 100, føler innimellom han er mer entusiastisk på alt enn meg. Greit å ha en engasjert kjæreste da
Knøttet Skrevet 18. februar 2008 #967 Skrevet 18. februar 2008 Så det er ikke bare jeg som sovner under filmer? Noen ganger greier jeg ikke å holde meg våken når jeg sitter i sofaen og ser film eller tv Slik var jeg før graviditeten også Så koselig at dere har kjøpt deres første babyting! :-D Herlig med engasjerte menn
Midnattsol Skrevet 18. februar 2008 #968 Skrevet 18. februar 2008 Måtte le litt om den filmen som egentlig var bra men som du ikke helt huska hva het. Sånn er jeg også. Kjeeempebra film, men hva var det den het igjen!? Virker ikke helt troverdig når jeg skal anbefale en film, som jeg gjorde en gang til en kompis av sambo - og ikke huska hva den het enda jeg hadde sett den for to dager siden. Gratulerer med 14 uker forresten. :-D Mammabukser, ja. Jeg prøvde mammabukse for første gang i dag. Ikke at magen er veldig stor, men dongeribuksa kan jeg ikke bruke mer. Så jeg tenker at det er egentlig ingen vits i å kjøpe så mye vanlige bukser nå. Hadde magen vært litt større hadde jeg kjøpt en jeg prøvde i dag. Den virka veldig behagelig da, det skal sies, så det blir kanskje ikke lenge til innkjøp - hvis jeg finner bukser jeg liker. Er litt sånn kresen. Musikk er et must når det skal ordnes i heimen. Da går det jo så mye lettere. :-D Ha en fin mandagskveld.
jente 79 Skrevet 18. februar 2008 #969 Skrevet 18. februar 2008 14 uker Så flink du har vært. trenger litt av den energien jeg også... sjenert: Synd konserten ble avlyst, men hørtes jo ut som en fin helg likevel. Moro å kjøpe sin første babyting :-D Deilig med mammabukser Var en befrielse å legge bort de gamle buksene, dessuten deilig med klær som sitter fint og føles bra.
Simpleminded Skrevet 19. februar 2008 #970 Skrevet 19. februar 2008 Ha en flott tirsdag MellonCollie! Så herlig å dra på babyshopping da :rødme: Og det er deilig å ha en engasjert kjæreste! Min har allerede bestilt smekke med logoen til yndlings-fotballaget sitt på
MellonCollie Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #972 Skrevet 20. februar 2008 Så det er ikke bare jeg som sovner under filmer? Noen ganger greier jeg ikke å holde meg våken når jeg sitter i sofaen og ser film eller tv Slik var jeg før graviditeten også Så koselig at dere har kjøpt deres første babyting! :-D Herlig med engasjerte menn Før graviditeten var jeg ikke så ille på det, da var det mest omvendt Jeg kunne gjerne sitte opp hele natta, jeg. Men ikke nå nei! Vi skylder på kroppen! Måtte le litt om den filmen som egentlig var bra men som du ikke helt huska hva het. Sånn er jeg også. Kjeeempebra film, men hva var det den het igjen!? Virker ikke helt troverdig når jeg skal anbefale en film, som jeg gjorde en gang til en kompis av sambo - og ikke huska hva den het enda jeg hadde sett den for to dager siden. Gratulerer med 14 uker forresten. :-D Mammabukser, ja. Jeg prøvde mammabukse for første gang i dag. Ikke at magen er veldig stor, men dongeribuksa kan jeg ikke bruke mer. Så jeg tenker at det er egentlig ingen vits i å kjøpe så mye vanlige bukser nå. Hadde magen vært litt større hadde jeg kjøpt en jeg prøvde i dag. Den virka veldig behagelig da, det skal sies, så det blir kanskje ikke lenge til innkjøp - hvis jeg finner bukser jeg liker. Er litt sånn kresen. Musikk er et must når det skal ordnes i heimen. Da går det jo så mye lettere. :-D Ha en fin mandagskveld. Haha, jeg vet - det virker ikke helt troverdig. Men jeg er helt utrolig dårlig på å huske navn på filmer, spesielt de nye filmene jeg ikke har hørt om før.. Men den het The Brave One, til opplysning Jeg dobbeltsjekka når jeg skulle levere den Har tipsa deg om en bukse i dagboka di!
MellonCollie Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #973 Skrevet 20. februar 2008 14 uker Så flink du har vært. trenger litt av den energien jeg også... sjenert: Synd konserten ble avlyst, men hørtes jo ut som en fin helg likevel. Moro å kjøpe sin første babyting :-D Deilig med mammabukser Var en befrielse å legge bort de gamle buksene, dessuten deilig med klær som sitter fint og føles bra. Den energien kommer kun etter maaange timers søvn, altså Ha en flott tirsdag MellonCollie! Så herlig å dra på babyshopping da :rødme: Og det er deilig å ha en engasjert kjæreste! Min har allerede bestilt smekke med logoen til yndlings-fotballaget sitt på Jeg skal handle et par småting til mannen når jeg reiser hjem neste helg, da skal jeg gå innom fotballshopen til laget hans og kjøpe noen småting som jeg vet han kommer til å bli SÅ glad for! Han driver og drømmer om det allerede, å ha med småtten på kamp med supportereffekter Og alle kompisene hans som holder med samme lag kommer vel til å kjøpe ting derfra tenker jeg... hurra Innom og oppdaterer meg litt Hyggelig å se deg
MellonCollie Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #974 Skrevet 20. februar 2008 Onsdag, altså over halvveis i jobbuka! :juhu: Har sittet hver dag denne uka og vurdert å dra hjem litt tidligere fordi formen blir litt slapp utover dagen... blir litt tung i hodet. Vanligvis bruker jeg å ha igjen kontordøra litt slik at jeg kan høre på musikk, men nå sliter jeg med lufta. Så det kan jeg ikke gjøre.. Men blir nå til at jeg er her til 16 hver dag likevel Jeg skal nesten ikke være på kontoret neste uke, så er litt jeg må ha unna før jeg drar. Tirsdagskvelden ble tilbrakt med først nydelig torskemiddag tilberedt av mannen, så fotballkamp og frustrerte fruer. I går kom også venninne med baby og møtte meg når jeg var ferdig på jobb, og fulgte meg hjem. De ble med inn en tur og hilste på både mann og hund, noe som gikk ganske greit.. voffs er slett ikke helt seg selv når det kommer baby. Hun blir hyperstressa. Ikke noe agressiv eller noe, bare glad. Men piper og maser og stresser seg stakkar... Men hun får venne seg til det, jeg regner med at det går over når hun bor sammen med en baby. Vi skal være barnevakt for babyen på fredagskveld :-D Hun er nå ca 6 mnd, og begynner å bli stor jente. Vi gleder oss, men er også litt nervøse... ingen av oss har noen gang hatt ansvar for en så liten baby før, alene over tid. Men en gang må bli den første I dag blir det pitapizza til middag, og vi har fått bestilt oss billetter til "Mannen som elsket Yngve" i kveld. Gleder meg :-D
Lilywhite Skrevet 20. februar 2008 #975 Skrevet 20. februar 2008 Åh, så kos å være barnevakt! Jeg skulle vært barnevakt i kveld (samboer er på jobb), men så trengte de ikke likevel Skulle få passe ham snart da! Høres ut som det blir en kjempefin kveld, jeg har også lyst å se "Mannen som elsket Yngve"...du får gi en tilbakemelding hva du synes om den
Midnattsol Skrevet 20. februar 2008 #976 Skrevet 20. februar 2008 Ååå, jeg vil også være barnevakt! Hunden blir forhåpentligvis vant med liten baby, men kan sikkert bli sjalu også. Det går seg nok til.
jente 79 Skrevet 20. februar 2008 #977 Skrevet 20. februar 2008 Voffs venner seg sikkert til en baby etterhvert... De skjønner gjerne at det er noe... Moro å være barnevakter da. Sikkert ikke dumt å øve... Er jo ikke så ofte en får sånne muligheter... Kose dere på kino.
Gjest imli Skrevet 20. februar 2008 #978 Skrevet 20. februar 2008 Så koselig (og skummelt) å sitte barnevakt! Forhåpentlig litt mindre skummelt når man skal passe sine egne barn...
MellonCollie Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #979 Skrevet 21. februar 2008 Da var det torsdag, og snart helg igjen :juhu: I tillegg så jeg i boka til jente79 at det bare var 3 uker til påskeferie etter denne uka! Det betyr også at UL nærmer seg, da den er i "påskeuka" :-D Dagen i går ble kjempefin! Ble litt krøll med kjæresten, med en liten dum småkrangel. Men det gikk fort over, og vi koste oss skikkelig på kino. Var så deilig luft når vi gikk hjem, og fin måne. Så vi følte oss plutselig skikkelig nyforelska igjen Filmen var utrolig bra! Jeg anbefaler alle å se "Mannen som elsket Yngve", den er både morsom og utrolig fin. Kjæresten likte den han altså, men ikke så godt som meg tror jeg.. men jeg synes de har fått frem veldig fint den følelsen med å være forelska, og hva slags problemer det kan føre til. Føler det er veldig riktig som skuespillerne har sagt, dette er ikke en film om homofili, men om kjærlighet. At ikke det alltid skal skilles ut som noe spesielt hvilket kjønn det er.. I dag skal jeg møte noen venninne på kafè, blir trivelig. Kjæresten skal spille poker med kompisene, så jeg er hjemme alene når jeg kommer hjem. Ikke bestemt meg for mat enda.. blir nok litt surfing i mat-forumet etterpå, min favorittaktivitet Har laget meg en fin to-do-liste både for i dag og imorgen, noe som hjelper nå som jeg er litt umotivert og ustrukturert. Utkryssing når ting er gjort er gull verdt :-D
Gjest imli Skrevet 21. februar 2008 #980 Skrevet 21. februar 2008 Hm.. Kanskje vi også skal se den filmen... Ha en fin dag!
Fremhevede innlegg