Gå til innhold

Livet med lillegutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Oj! Her er det kjempebra vibber! Henger meg på dem jeg... :-D

Gratulerer med ny og bedre jobb!! :klemmer::tommelopp:

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra at du klarte å sette krav :tommelopp: Er jo tross alt veldig tydelig at de gjerne vil ha deg der, og da skulle det bare mangle om du ikke fikk tilbake for det...

Vi jenter har nok lett for å ikke være flinke nok der. Men godt når en da får igjen for det.

Koselig å høre at du koser deg mer med graviditeten. Er jo en utrolig fin tid vi skal i gjennom :rødme:

Skrevet

Du er flink som turde å sette noen krav :) Høres veldig bra ut :) Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Gratulerer! Det jobbtilbudet hørtes jo kjempebra ut, både for dere og for permisjonen og lille babyens skyld! :-D

Skrevet
Godt at humøret er på vei oppover!

Her svinger det veldig...

Hehe, passet bra at du skrev den der i går...

For joda, det svinger visst litt her også. For i dag er jeg sur! :sur: Og jeg har egentlig ikke noen grunn til det i hele tatt... men samboer irriterte meg på morgenen i dag, jeg er lei av at han sitter hjemme og gjør skole, mens jeg egentlig vet at halvparten av tida gjør han egentlig ikke det, men bare slapper av. Men de jobber med prosjekt, og når resten av gruppa ikke går på skolen, så gjør ikke han heller. De jobber heller hjemme hver for seg.

Og jeg har ikke noe lyst til å gå ut i dårlig vær med kald vind og hagling jeg heller, men heller ligge under dyna og sove og være varm. Men jeg må, hver eneste dag.

Egentlig skulle jeg starta med en litt kjip sak på jobb i dag, men det dropper jeg, og tar heller et par koselige ting og satser på at det muntrer meg opp!

(dessuten er jeg støl i rumpa i dag?! Hvordan i alle dager kan man bare våkne opp støl når jeg ikke har gjort noe som helst for å bli det??)

Sånn - da har jeg blåst av meg litt for nå ;)

Skrevet

Hehe :fnise: Det er godt du får det ut! Det er hvertfall bedre enn å holde det inne... :)

Vi tror at studenter lever livet og har det helt topp inntil eksamens-tidene kommer. Da er vi sjeleglad for at vi er ute i jobb og slipper å slite med nerver og pugging til langt på natt :jepp:

Skrevet

Tross litt samboirritasjoner så ser det ut som at livet smiler til deg. Så fint å lese, du har jo fått en kjempemulighet. Gratulerer :)

Og over 13 uker nå! :-D

Gjest Ballerina
Skrevet

Gratulerer med et skikkelig bra jobbtilbud! :danse: Etter mine begreper var det veeeldig bra! :)

Skikkelig godt å høre at humøret er på vei opp - selv om man blir irritert innimellom ;)

Ha en kjempefin dag! :klemmer:

Skrevet

Takk for klemmer, koselige hilsener og oppmuntringer! :)

Humøret er bedre - muligens fordi jeg gikk løs på en sjokolade som lå her på kontoret :fnise: Og i tillegg fikk jeg tekstmld fra samboer i 10tiden at han hadde dratt på skolen likevel, så da kan det jo hende han synes det var noe i hva jeg sa til ham, da.. ;) Men støl i rumpa - DET er jeg enda! Snodig.

Skal forresten på min legekontroll nummer 2 førstkommende fredag. De vil helst ha inn oss førstegangsgravide her hver 4. uke ca, så da gjør jeg jo det. Håper jo litt på å høre hjertelyd, men spørs vel om det både er litt tidlig og om de i hele tatt prøver. Men skader jo ikke spørre!

I dag håper jeg å få has på voksende haug med klær til bretting. Jeg har ikke vært flink på husarbeid i det siste, men tilgjengjeld en mester på å sove :sjarmor: Heldigvis tar samboer av seg det meste uten å klage, fordi "det er en fulltidsjobb for deg å lage menneske" :-D Snille gutten! Men klær - der ligger mitt ansvar, og jeg tror ikke jeg tør å overlate bretting til ham.

Gjest Ballerina
Skrevet
Men klær - der ligger mitt ansvar, og jeg tror ikke jeg tør å overlate bretting til ham.

Sånn er det hos oss også :ler: Han kan mye, men ikke brette klær (eller kanskje det er vi som er for kravstore...? Jeg liker best når alt ser perfekt ut inni skapet ;) Jada, har jobbet på klesbutikk...)

Skrevet

Spennende med kontoll da, og ålreit å bli fulgt litt tettere når det er første gangen... Selv om det ikke var noen problemer, syntes jeg det var vel lenge mellom de første kontrollene :sjenert:

Godt humøret steg og at samboeren kom seg på skolen. Skjønner godt du ble litt irritert. Ganske kjedelig å gå på jobb selv når ens kjære ligger igjen i senga...

Skrevet

:fnise: "Det er en heltidsjobb å lage menneske" Den var kjempesøt! :-D

Tror jeg bruker graviditeten litt som en unnskyldning for å gjøre litt mindre hjemme :sjenert: Samtidig så er jeg faktisk mye slitnere også, så det er ikke bare faking...

Sjokolade hjelper på humøret, vettu! :-D Sånt må man få unne seg av og til. Har jo nettopp handlet på taxfree vi da... Ikke helt bra for sunnhetensskyld... :sjenert:

Nå skal jeg ikke love noe, men man skulle jo tro at du får høre hjertelyden i uke 13? :klø: De burde iallfall prøve, de prøvde på meg i uke 10, og legen fant den også! Jordmor fant den i uke 12, hun brukte å prøve å finne hjertelyden allerede i uke 8 sa hun. Det er vel litt forskjellig praksis rundt omkring, men.

Skrevet

Heltidsjobb å lage menneske, ja! Bra sagt.

Blir moro med ny legekontroll, god sjangs for å finne hjertelyden nå. Jeg fikk høre den i uke 13 eller 14. Hvor tidlig man kan høre kommer litt an på hvor bra utstyr de bruker tror jeg...

Skrevet

Blir spennende med ny legekontroll :) Regner med vi får oppdatering her inne etterpå, men jeg er på hytten i helgen, så oppdateringen får bli på mandag for min del...

Skal dere feire Valentinsdag da? Vet det bare er et dumt påfunn egentlig, men vi må liksom feire det likevel :P

Skrevet
Sånn er det hos oss også :ler: Han kan mye, men ikke brette klær (eller kanskje det er vi som er for kravstore...? Jeg liker best når alt ser perfekt ut inni skapet ;) Jada, har jobbet på klesbutikk...)

Det kan hende jeg er litt kravstor :sjenert: Men vi har så utrolig lite klesskap, og med veldig dårlig plass inni. Så det må brettes litt "strategisk" for å få plass. Dessuten synes han det er dødskjedelig. Så han vil heller vaske opp, noe jeg synes er verdens verste. Så da fordelte vi oss på den :)

(gode unnskyldninger, synes du ikke? Kravstor - neeeida :ler: )

Spennende med kontoll da, og ålreit å bli fulgt litt tettere når det er første gangen... Selv om det ikke var noen problemer, syntes jeg det var vel lenge mellom de første kontrollene :sjenert:

Godt humøret steg og at samboeren kom seg på skolen. Skjønner godt du ble litt irritert. Ganske kjedelig å gå på jobb selv når ens kjære ligger igjen i senga...

Ja, det er jo egentlig helt ok å få en tett oppfølging. Selv om jeg føler jeg ikke har så utrolig mye å spørre om i morgen, da. I tillegg til at jeg skal følges opp på revmatisk poliklinikk annenhver måned, så kan neste bli litt for mye.. men skal nå se hva han sier imorgen, så kanskej jeg drøyer litt med neste siden jeg skal til revmatisk om ca 1 mnd.

Egentlig skal jeg ikke klage så mye, for vi hadde litt omvendte roller første året vi bodde sammen. Men så er han A-menneske, og jeg B-menneske. Så jeg mener definitivt det er verre for meg :ler:

:fnise: "Det er en heltidsjobb å lage menneske" Den var kjempesøt! :-D

Tror jeg bruker graviditeten litt som en unnskyldning for å gjøre litt mindre hjemme :sjenert: Samtidig så er jeg faktisk mye slitnere også, så det er ikke bare faking...

Sjokolade hjelper på humøret, vettu! :-D Sånt må man få unne seg av og til. Har jo nettopp handlet på taxfree vi da... Ikke helt bra for sunnhetensskyld... :sjenert:

Nå skal jeg ikke love noe, men man skulle jo tro at du får høre hjertelyden i uke 13? :klø: De burde iallfall prøve, de prøvde på meg i uke 10, og legen fant den også! Jordmor fant den i uke 12, hun brukte å prøve å finne hjertelyden allerede i uke 8 sa hun. Det er vel litt forskjellig praksis rundt omkring, men.

Han er søt når han vil ;) Og jeg skjønner hva du mener. Jeg er jo mer sliten, men kan sikkert være lett å ty til en unnskyldning. Har gjort det 1 gang allerede når jeg ikke orka være sosial med noen venner, og det funka det :sjenert:

Nå er jeg i alle fall spent på i morgen! :hoppe: Tenk om jeg får høre noe! :hjerte:

Skrevet
Heltidsjobb å lage menneske, ja! Bra sagt.

Blir moro med ny legekontroll, god sjangs for å finne hjertelyden nå. Jeg fikk høre den i uke 13 eller 14. Hvor tidlig man kan høre kommer litt an på hvor bra utstyr de bruker tror jeg...

Man kan ikke ta seg plutselig fri fra menneskelaging, nei! Vi står på alle sammen :) Virker ganske moderne her hos legen min, så da satser jeg på å få høre imorgen :jepp:

Blir spennende med ny legekontroll :) Regner med vi får oppdatering her inne etterpå, men jeg er på hytten i helgen, så oppdateringen får bli på mandag for min del...

Skal dere feire Valentinsdag da? Vet det bare er et dumt påfunn egentlig, men vi må liksom feire det likevel :P

Jeg skal oppdatere flittig i morgen :)

Det blir nok ikke feiring, men vi bruker enhver anledning og unnskyldning vi kan til å kose oss litt ekstra, da :-D

:vinke:

Heisann!

Det var ein evighet siden eg var her inne *skamme meg*. Men no er eg her i alle fall og det siste eg har lest høres jo veldig bra ut. Utruleg tilbud om jobb då! Kjempekjekt når det løser seg på den måten! Er det langt fra jobbplassen til der de skal flytte?

Lykke til på neste kontroll, spennende dette :klem:

Hei Glow, kjempekoselig at du stikker innom! Jeg er ikke verdens flinkeste hos deg heller, så det er absolutt ingenting å skamme seg over :) Du har vel travle dager du også skjønner jeg!

Vi skal flytte et stykke, ja. Bor jo i Trondheim nå, og nå blir det rimelig nært Oslo. Så det vil bli noen flyturer frem og tilbake ved behov, da.

Takk for lykkeønskning, jeg gleder meg :klem:

Skrevet

13+3, og en fin fin dag! Har jo snødd litt her igjen (og jeg som trodde våren var på vei, da!), men sola har også vært på plass store deler av dagen. Og DA er Trondheim nydelig!

I kveld skal vi kose oss med biff og bakt potet med tilbehør, selv om biff som er gjennomstekt ikke er all verdens. Men prøver med entrecote, den bruker å være litt saftigere sånn sett. Kjæresten ble plutselig veldig opptatt av dette med Valentines for noen dager siden, jeg må ærlig innrømme at jeg hadde glemt hele greiene. Og han ble nesten litt furten, fordi jeg alltid bruker å pese ham dersom jeg ikke har fått et lite kort engang :ler: Og når han for en gangs skyld skulle imponere med å huske det, så brydde jeg meg ikke så mye.

Men, jeg har ikke håp om noe store romantiske overraskelser, han er ikke helt den typen ;) Vil bare slappe av og kose meg (uten å måtte sove.. det hadde vært fint).

Ei på jobben har forresten en superromantisk kjæreste, som hadde ordnet masse små søte ting for henne i dag. Han ringte meg i går for å få litt hjelp, så jeg har fått min del av romantikk gjennom dem i alle fall :ler:

Hatt en travel dag på jobb til nå, så rusler snart hjem tror jeg. I morgen ser det rolig ut, og da blir det dagbokrunde. Og legekontroll! :juhu:

Ha en fin torsdag og Valentinesday alle sammen :hjerte: :rødme:

Skrevet

God tur til legen, får håpe du får høre hjertet :-D

Skrevet

Håper du har hatt en fin kveld :) Koselige planer i allefall :) Blir spennende hos legen, håper du får høre hjertelyd :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...