Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Hei !!! Hvordan går det med deg?? Ser du er over 12 uker!!! Hurra!!! ha en fin helg! grattis med jobbtilbudet!! klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsener naley, Amused, Bare meg selv, Ella* og Midnattsol :klemmer:

Hei !!! Hvordan går det med deg?? Ser du er over 12 uker!!! Hurra!!! ha en fin helg! grattis med jobbtilbudet!! klem

Her går alt strålende - hatt en kjempefin helg, og igjen sier jeg at formen er nå mye bedre (og banker i bordet for at det holder denne gangen :ler: )

Har du bestemt deg for om du tar i mot tilbudet?

:klem:

Skal i et møte med sjefen i dag, hvor vi skal snakke litt mer sammen om betingelser etc. Men jeg har i alle fall sett ut noen forslag for hvordan det kan organiseres, så blir det opp til de å komme med et mer konkret tilbud ift lønn etc ;)

Åh, så spennende! Har du bestemt deg? Hva dreier det seg om? *nysgjerrig*

Håper du har hatt en fin helg :)

Sender deg en PM :) Helga har vært super!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 uker i dag :duskedame:

Og i går feiret vi vår aller første morsdag :rødme: Snille kjæresten hadde ordnet kake til meg, og dagen ble startet med massasje, og egentlig ble jeg oppvartet resten av søndagen også med middag og alt, for det var min dag i går. Snille kjæresten!!

Lørdag så vi på GrandPrix, jeg ble ganske skuffet over nivået. Hadde ikke sett noen av delfinalene, synes de begynner å dra det ut litt mye. Men er jo entusiastisk uansett, synes det er en artig greie. Men i år mener jeg egentlig pauseshowet til Jan Teigen var det aller beste :ler: Det er jo hverken glitter eller glamour igjen i showet ellers ;)

Ellers har vi bare slappet av og kost oss i helga, har fått ordnet litt ting i leiligheten. Siden begge to har vært i litt laber form de siste par ukene, så merker jeg at husarbeid ikke har vært på topp på prioriteringslista. Godt å få det litt på plass igjen!

Leste også ferdig en bok i helga; "Mannen som elsket Yngve". Den var veldig bra, og litt annerledes. Men ikke sikker på om jeg likte slutten, og sånt er alltid irriterende. Har lyst til å se filmen når den kommer på kino, best å ha lest boka først da.

Vi så også "The pursuit of happyness" på DVD på fredag. For en nydelig film! Vet den er basert på en sann historie, så jeg lurer på hvor mye av det som er sant og ikke... :klø: Fin var den i alle fall!

Snart møte med sjefen her nå, så jeg rusler på dagbokrunde etterpå. God mandag til alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: 13 uker :juhu:

Spennende med møte med sjefen. Lykke til.

Får håpe de kommer med et godt tilbud, det burde de jo for å beholde deg!!!

Ellers hørtes det ut som en fin helg med feiring av morsdagen :rødme:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med morsdagsfeiring! :rødme:

Lykke til i møtet med sjefen din - det høres spennende ut! *krysse fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker?

Har tickeren din hengt seg opp eller? Står 12+5 her... :klø:

Jeg synes også Grand Prix var dårlig i år. Akkurat som i fjor. Og året før der. Osv. :ler: Synes de begynner å dra det litt vel mye ut med delfinaler og sånn ja. Begynner å bli litt lei hele greia, de prøver vel å fornye seg litt ;)

Jeg har også lest den boka faktisk, så den kommer på kino nå, kanskje jeg skal se den? Synes også slutten var litt teit ja. Eller kanskje mer trist, egentlig.

Ha en fin mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Så spennendes det er her inne!! Er det en jobb innenfor samme bedrift, men et annet sted kanskje? *nysgjerrig* Håper det blir et fruktbart møte for din del ;)

Grattulerer med 13 uker forresten!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker i dag :duskedame:

Leste også ferdig en bok i helga; "Mannen som elsket Yngve". Den var veldig bra, og litt annerledes. Men ikke sikker på om jeg likte slutten, og sånt er alltid irriterende. Har lyst til å se filmen når den kommer på kino, best å ha lest boka først da.

Jeg har også lest den boken, og har akkurat samme oppfatning som deg: jeg er usikker på om jeg likte slutten :ler: En litt sær bok synes jeg.

Ønsker deg en fin tirsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:juhu: 13 uker :juhu:

Spennende med møte med sjefen. Lykke til.

Får håpe de kommer med et godt tilbud, det burde de jo for å beholde deg!!!

Ellers hørtes det ut som en fin helg med feiring av morsdagen :rødme:

Ha en fin dag :klem:

Takk for lykkeønskninger, det gikk ganske bra :) Får vite mer iløpet av neste uke!

Koselig med morsdagsfeiring! :rødme:

Lykke til i møtet med sjefen din - det høres spennende ut! *krysse fingrene*

Det var veldig koselig, særlig med tanke på hvordan NESTE morsdag vil være ;)

13 uker?

Har tickeren din hengt seg opp eller? Står 12+5 her... :klø:

Jeg synes også Grand Prix var dårlig i år. Akkurat som i fjor. Og året før der. Osv. :ler: Synes de begynner å dra det litt vel mye ut med delfinaler og sånn ja. Begynner å bli litt lei hele greia, de prøver vel å fornye seg litt ;)

Jeg har også lest den boka faktisk, så den kommer på kino nå, kanskje jeg skal se den? Synes også slutten var litt teit ja. Eller kanskje mer trist, egentlig.

Ha en fin mandag!

Tickeren hadde hengt seg opp i går ja - men nå er den heldigvis i gjenge igjen :)

Jeg er spent på filmatiseringen, så kommer nok til å prøve å se den. Slutten var trist også ja, men fortsatt litt teit :ler:

Oj! Så spennendes det er her inne!! Er det en jobb innenfor samme bedrift, men et annet sted kanskje? *nysgjerrig* Håper det blir et fruktbart møte for din del ;)

Grattulerer med 13 uker forresten!! :klemmer:

I samme bedrift ja, skriver mer under her, jeg :)

Åh, spennende med jobb. Gikk møtet med sjefen bra?

Det gikk veldig fint :)

Jeg har også lest den boken, og har akkurat samme oppfatning som deg: jeg er usikker på om jeg likte slutten :ler: En litt sær bok synes jeg.

Ønsker deg en fin tirsdag! :klemmer:

Godt å høre at jeg ikke er alene - boka var bra, for all del. Men likevel.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13+1!

Nå er tickeren din i gjenge igjen ja! Synes det virker som om den typen du har ofte henger seg opp - har sett det hos flere. Rare greier.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag, og uka flyr avgårde!

Møtet med sjefen i går, ja. Det gikk veldig fint :) Tar det i dagboka mi her jeg, da det er litt mer konkret her nå ;)

Jeg skulle jo egentlig jobbe her i 1 år gjennom vikarbyrå, og derfor hadde vi planer om å flytte fra Trondheim med god samvittighet etter det året. Men så har de snakket om de siste månedene at de ønsket å tilby meg fast jobb. Men i jula bestemte jo jeg og samboer at vi uansett ønsket å flytte hjem, særlig pga babyen.

Men nå har sjefen kommet opp med en ide om at jeg kan ha hjemmekontor der jeg bosetter meg, fordi de virkelig ønsker å beholde meg! :overrasket: Det vil da innebære litt reising, men ikke mer enn si max 3 dager i snitt i måneden. I tillegg spurte han om jeg kunne tenke meg å jobbe litt i permisjontiden, type konsulenttjenester for dem.

Dette gir meg en helt unik mulighet i forhold til den lille, og dette vil da skje med min permisjon:

- Tar ut 100% utbetaling i 44 uker, da fra firmaet jeg jobber i nå, ikke vikarbyrå (de ansetter meg fast før permisjonen)

- Har helt fri de første 2 månedene, null jobbing da. Kun baby!

- Etter 2 mnd, begynner å jobbe med enkle oppgaver i den grad jeg selv ønsker. Skal ha ansvar for 3 enkle ting, dette kan gjøres på kveldstid over mail og internett. Ønsker jeg å jobbe mer, så kan jeg takke ja til "konsulentoppdrag"/rådgivning for de i enkelte saker.

- Alle timene jeg jobber noteres ned, og jeg begynner å ta ut disse i avspasering etter mine uker med permisjon er gått.

Jeg kommer til å gå opp i lønn fra hva jeg har i dag --> mer permisjonspenger, siden man får den lønnen man har i det man går ut i permisjon. Og jeg får dratt ut permisjonstiden ganske lenge, da jeg hele tiden kan "oppgradere" timer jeg jobber. Dermed kan vi kanskje starte med barnehage senere enn egentlig planlagt, og i mye mindre omfang. Ha mer en tilvenning til barnehage, ikke rett i full barnehage :-D Pga reising denne uka, får jeg et konkret skriftlig tilbud neste uke, da med hvilken lønn de tilbyr. Men jeg vet det uansett blir mer enn i dag.

Så livet smiler for tiden :-D

Ikveld er det sesongpremiere på Frustrerte Fruer, og da kan jeg endelig få med kjæresten på TV-kveld igjen. Han har mer sansen for det enn for Grey's ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig bra :tommelopp:

Så greit at de var så velvillig til å la deg styre ting selv, da er det mye lettere med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jobbtilbudet ditt høres kjempebra ut :jepp:

Du må være en dyktig medarbeider, så ivrige de er etter å beholde deg!

Ja, jeg er veldig fornøyd :) Jeg er nok veldig heldig også, for dette er nok mye med personkjemi å gjøre. Vi er en ganske liten organisasjon, og da er det utrolig viktig at vi utfyller hverandre på flere måter, samtidig som vi går godt sammen. Og jeg har sklidd veldig inn i miljøet her. Tror nok flere kunne gjort denne jobben jeg gjør MINST like bra, men tror de legger veldig vekt på det med kjemi ellers.

Så utrolig bra :tommelopp:

Så greit at de var så velvillig til å la deg styre ting selv, da er det mye lettere med en gang.

Ja, jeg var litt stolt av meg selv når jeg satt i møtet. Bruker ikke være så flink til å si nei, og til å sette krav, men nå er det tross alt baby som kommer først. Og han er jo selv pappa til en ganske liten gutt, så han hadde all forståelse for at opplegget må bli på mine premisser :)

----

Trøtt, jeg. Sov på sofaen i går også, og la meg etter TopModel. Men fortsatt trøtt :ler:

Men jeg synes at alt føles mye lettere nå. Mulig klisje, og at det bare er fordi jeg har lest at det "skal" være sånn, men jeg føler humøret mitt er noe helt annet om dagen. Nå gleder jeg meg mye mer over alt, og jeg klarer faktisk å nyte det å være gravid. Noe jeg, for å være helt ærlig, ikke har gjort så mye frem til nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...