MellonCollie Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #881 Skrevet 7. februar 2008 I dag måtte jeg også ty til cola, men det var mer for å holde meg våken. Er heldigvis ikke så kvalm lenger.. Så koselige reaksoner hos venninnene da!! Det er jo så stas og rørendes når gode venninner blir så glad på ens vegne :-D Ha en fortsatt flott dag Cola er en god venn i flere situasjoner! Så trivelig med gode venninner! Håper du får en fin og kvalmefri dag Den var både fin, og kvalmefri! Takk! Å, så koselig at venninnene bel glade! Og så moro at du og den ene venninna får nesten samtidig! Her var det mamma som hadde syklubb samme dag som hun fikk vite om babyen. Ble spredd rimelig fort da ja... Tviler ikke, jeg hadde vel spredd det rimelig kjapt selv om det var jeg som satt med en haug venninner om jeg fikk en sånn beskjed Hei! Innom å kikker litt Godt å vite at du er over uke 12 selv om formen ikke er på topp. Men går nok ikke så lang tid før du blir bedre, slik var det hos meg i allefall og jezz hvor deilig det var Håper colaen hjelper. Fiskeboller er godt, det skal vi også ha i dag Ha en fortsatt fin dag! Jeg er bare glad for hver dag som er fin, jeg Og i går var alt fint! Håper fiskebollene smakte like godt hos dere som hos oss. Så kjekt at venninnene dine ble så glade Det morsomme med oss er at selv om vi ikke har tenkt å få barn på noen år pga studier etc, så er det ikke akkurat noen hemmelighet i gjengen at vi (og spesielt jeg) er babysyk. Vi blir nok de første som får barn i vennegjengen, og vi har allerede fått tilbud om barnevakt, samt at en kompis av oss allerede har lovet å kjøpe baby-branndrakt til ungen vår... hehe... så tror nok de single kompisene våre innerst inne har litt lyst på barn de og, selv om de ikke innrømmer det Hehe... Hehe, det er litt motsatt av meg det her. Tror ikke det var så mange som så for seg at jeg skulle bli første i gjengen til å få barn for noen år siden. Jeg var vel ikke akkurat barnevennelig innstilt Men folk blir ikke så overraska nå da, etter at jeg og kjære har vært sammen noen år. Ser forresten for meg stemningen på symøtet når svigermor fikk beskjed om at hun kunne fortelle nyheten Hehe... Ja, skulle gjerne vært flue på veggen der! Godt argument :-D Nå fortalte ikke vi noe til foreldrene våre heller før det var gått 12 uker denne gangen, siden det gikk galt sist. De måtte dermed ikke holde munn så lenge... De var nok også litt tilbakeholdne siden det hadde gått galt. Men når de så ultralydbildene fra den tidlig ultralyden ble de veldig fornøyde :-D Men til besteforeldrene mine ville jeg si det selv og ansikt til ansikt... Dermed tok det litt tid, er jo ikke der så ofte... Foreldrene mine må jo gjerne hje,pe til med både det ene og det andre, og er derfor der oftere. Så vet de syntes det var vanskelig å ikke si noe den siste tida... Men vi var nedom før jul da. Greit at besteforeldrene mine fikk vite det på tomannshånd. De hører ikke så godt lenger, så lettest å si sånt i små forsamlinger... Det er klart det blir litt annerledes når du hadde den situasjonen du hadde. For mine foreldre virket det så uvirkelig at noe galt skulle skje tror jeg, men man vet jo aldri.
MellonCollie Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #883 Skrevet 7. februar 2008 12+3, torsdag, og snart helg :juhu: Jeg blir trøttere og trøttere jo lenger ut i uka man kommer. Hadde planer om å se fotballkampen i går, men klokka 2150 måtte jeg gi opp. Da la jeg meg, og sovnet med en gang i følge kjæresten som hadde prøvd å komme inn for å si natta kl 2200 I dag skal kjæresten spille poker med gutta, så jeg vurderer å slappe av hjemme alene. Eller dra til venninne som har sine gamle graviditetsbukser som jeg kan få låne. For det behovet begynner å bli større. De buksene jeg har nå har startet å skli ned, og det er hverken pent eller behagelig. I tillegg trenger jeg gensere! Har masse fine topper jeg kan bruke, som er både lange og litt løse. Men verre med gensere, altså. Prøvde å gå innom en H&M i går, men fant ikke noe særlig i den vanlige avdelingen, og det var ingen graviditetsklær der. Kanskje prøve på nytt i dag. Må også huske på å sende morsdagskort til mamma (og minne kjæresten på å sende til sin mamma ). Fin tradisjon med en liten oppmerksomhet, selv om jeg er et stykke unna! Tenk at neste år er vi mammaer selv endel av oss....
MellonCollie Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #884 Skrevet 7. februar 2008 Ha en fin og kvalmefri dag Takk takk, det er lovende hittil! Her er formen på topp
jente 79 Skrevet 7. februar 2008 #885 Skrevet 7. februar 2008 Kjenner meg igjen i problemet med klær... Lite kledelig med bukser som sklir ned og gensere som sklir opp... Greit med noen graviditetsbukser da... Jeg følte meg i hvertfall mye bedre med en gang jeg fikk klær som passet. Ha en fin dag
MellonCollie Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #886 Skrevet 7. februar 2008 :hoppe: Det er SOL ute!! :hoppe: Nå må jeg kanskje vurdere å spise lunsj ute en plass, bare for å få gått meg en tur mens det fortsatt er sol - det er noen måneder siden sist føles det som
Amused Skrevet 7. februar 2008 #888 Skrevet 7. februar 2008 :hoppe: Det er SOL ute!! :hoppe: Nå må jeg kanskje vurdere å spise lunsj ute en plass, bare for å få gått meg en tur mens det fortsatt er sol - det er noen måneder siden sist føles det som jeg var ute og gikk tur i lunsjen med en kollega, det gjorde underverker for humøret å få litt sol i ansiktet igjen! :-D
Lilywhite Skrevet 7. februar 2008 #889 Skrevet 7. februar 2008 Så flott at kvalmen har holdt seg unna i dag Heldiggris som har sol, her har det regnet stort sett i hele dag...
MellonCollie Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #891 Skrevet 8. februar 2008 I dag er jeg veldig veldig glad!! Det er fredag og snart helg... men, aller aller best, så fikk jeg et innmari fristende forslag i går med tanke på jobb i fremtiden Jeg har litt å tenke på i helga!! :hoppe:
jente 79 Skrevet 8. februar 2008 #892 Skrevet 8. februar 2008 Så bra. Er det i nærheten av der dere kan tenke dere å flytte?
Simpleminded Skrevet 8. februar 2008 #894 Skrevet 8. februar 2008 Så spennendes med jobbtilbud!! :-D Nå får du litt å tenke på i helga. Kos deg!! Ha en fortsatt flott fredag
Gjest imli Skrevet 8. februar 2008 #895 Skrevet 8. februar 2008 Oi, jobbtilbud? I nærheten av der dere vil flytte da eller? Ha en fin fredag!
MellonCollie Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #897 Skrevet 8. februar 2008 Sender en PM, jeg Mulig jeg trenger litt råd også nemlig!
Amused Skrevet 8. februar 2008 #899 Skrevet 8. februar 2008 Hurra, så gøy! :juhu: Ha ei strålende helg, MellonCollie
Frigg Skrevet 8. februar 2008 #900 Skrevet 8. februar 2008 Så spennende med jobbtilbud da vennen! Håper du blir noe klokerer i løpet av helgen Ønsker deg en kjempefin helg
Fremhevede innlegg