Gå til innhold

Livet med lillegutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

God helg MellonCollie! :-D Kos deg med hjemmelaget pizza i kveld! I kveld er det kjæresten som lager mat hos oss :love:

God helg!

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat den grensa på 12 uker er jo litt omstridt. Jeg mener, det kan jo hende du blir satt femover eller tilbake når du har vært på ultralyd uansett. Dessuten, det er jo ikke utrygt når du er 11+6 og plutselig trygt dagen etterpå, når du endelig er 12+0! Tror nok det går veldig bra, og det er jo kort kort tid til 12 uker! :-D

Mmm, hjemmelaget pizza! Kjekt med ferdigpizzablanding. Vi bruker den fra en leverandør jeg ikke husker navnet på vi... Ferdigblandet pizzabunn i én pakke, og sausen i en annen. Men vi kjøper ferdiglaget pizzasaus på krukke vi i stedet, den er bedre synes vi :)

Du må ha en god helg, og kos deg med pizza! ;)

Gjest Revenka
Skrevet

Ble pizzaen god? :) Bor du i trondheim forresten? der har jeg bodd i 6 år. Flyttet sørover for 1,5 år siden, og savner bartebyen.

Hvordan står det til med magen da?

Skrevet (endret)

:hallo: Innom med en mandagshilsen. Du er alltid så positiv og blid du, MellonCollie :klemmer:

Edit: flau :flau:

Endret av Amused
Skrevet
Moro å treffe gamle kolleger. Har en gjeng med sånne jeg også. Artig å se de igjen selv om det ikke er så ofte lenger.

Bra det kanskje er muligheter for samboeren din :hoppe:

Ha en fin fredag og god helg :klemmer:

De gamle kollegaene mine er verdens beste - vi føler oss vel litt som en liten "familie" her i Trondheim, da flere av de er fra andre plasser i landet. Så vi holder godt sammen selv om jeg og et par andre ikke jobber der nå.

Endelig helg :) Kos deg!!

Jeg har kost meg masse, håper du også har hatt det fint :)

God helg MellonCollie! :-D Kos deg med hjemmelaget pizza i kveld! I kveld er det kjæresten som lager mat hos oss :love:

God helg!

Så deilig å bli oppvartet av kjæresten - det ble han som laget mat hjemme hos oss også. Vi er jammen heldige! :love:

Håper du får en fin helg! :klem:

Helga har vært kjempfin, takk :klem:

Akkurat den grensa på 12 uker er jo litt omstridt. Jeg mener, det kan jo hende du blir satt femover eller tilbake når du har vært på ultralyd uansett. Dessuten, det er jo ikke utrygt når du er 11+6 og plutselig trygt dagen etterpå, når du endelig er 12+0! Tror nok det går veldig bra, og det er jo kort kort tid til 12 uker! :-D

Mmm, hjemmelaget pizza! Kjekt med ferdigpizzablanding. Vi bruker den fra en leverandør jeg ikke husker navnet på vi... Ferdigblandet pizzabunn i én pakke, og sausen i en annen. Men vi kjøper ferdiglaget pizzasaus på krukke vi i stedet, den er bedre synes vi :)

Du må ha en god helg, og kos deg med pizza! ;)

Ja, det samme som jeg tenker ang grensa på 12 uker det du skriver. Men nå er jeg jo uansett der ;)

Vi bruker å kjøpe pizzasausen på glass fra Dolmio vi, synes den er kjempegod! Lager også selv innimellom, men det tar ofte så lang tid. Så da er Dolmino'en et veldig veldig godt alternativ ;)

Ble pizzaen god? :) Bor du i trondheim forresten? der har jeg bodd i 6 år. Flyttet sørover for 1,5 år siden, og savner bartebyen.

Hvordan står det til med magen da?

Pizzaen ble veldig god! Og det beste med hjemmelaget pizza er at det alltid er igjen litt som kan spises til lunsj dagen etter ;)

Bor i Trondheim ja! Snart vært her i 4 år - trives kjempegodt. Kommer også til å savne den når vi flytter herfra...

Skrevet

God morgen og god mandag alle sammen! Og så litt hopping, for i dag er jeg 12+0! :duskedame::hoppe::danse::duskedame::hoppe::danse:

Helga har vært fin, fredag var vi bare hjemme og slappet av med pizza. Ser for meg at vi så en film også, men klarer ikke huske hvilken :ler:

På lørdag dro kjæresten og jeg og så på fotballkamp sammen, så dro han hjem etterpå - det var første gang han var sosial på 3 uker. Og selv om han koste seg masse, så ble han sliten etter noen timer :) Men jeg ble igjen sammen med noen venner, og var halvveis med på "bytur". Holdt oss på pub da, og da går det greit. Orker ikke noe utested med dansing og superhøy musikk i edru tilstand! Fikk fortalt det til noen til, men det kom ikke som noen stor overraskelse på de. De hadde nemlig snakket litt om det de siste par dagene, at de syntes kanskje jeg hadde fått litt mage og større pupper.. og at jeg aldri var med ut og tok meg en sosial røyk lenger :) Men de var kjempesøte og glade for å skulle bli "tanter" (og en onkel). Så nå begynner det å bli rimelig offisielt, og alle de aller nærmeste her i Trondheim vet om det. Men den utvida vennekretsen som består av mange flere, de får vel vite det iløpet av uka tenker jeg. Når bare gamlesjefen får vite det først.. :)

I går sto jeg opp tidlig (flere som sliter med å sove gjennom hele natta, og lenge på morgenen??) og bake boller. Så til frokost i går ble det boller med syltetøy og krem :-D

Laget oss litt god mat til kvelden og så en ganske dårlig film på NRK. Så helga har vært litt blanding av moro og avslapning.

Kasta opp igjen på lørdagskveld, men det blir jo sjeldenere og sjeldenere. Gleder meg til det gir seg helt nå, begynner å bli lei. Har forsøkt å finne noen felles faktorer, men som samboer sier "du er gravid jenta mi, det er den felles faktoren". Vet ikke om det er så enkelt, eller om det er noe som utløser det. Noe jeg kan finne ut av for å stoppe det :(

Vennene bekrefta jo i helga at det heller ikke bare er meg; magen min HAR vokst. Og jeg kjenner det jo selv også. Må nok snart kapitulere og få meg noen nye bukser, for det begynner å bli ubehagelig med de jeg har. Spesielt på kvelden, da må knappen åpnes.

Nå er det tilbake til jobb :)

Skrevet

Huffameg, nå kalte jeg deg med feil nick! :flau:

Beklager, beklager, jeg er ikke helt i vater så tidlig på morgenen :klemmer:

Skrevet

hørtes ut som en koselig helg. Koselig at samboeren din fikk vært litt sosial. Det går seg nok til.

Og moro med stolte tanter og onkler :-D

Er nok ikke usannsynlig at det synes på deg. Er jo rundt nå at livmora begynner å krype opp. Kan nok kjenne den om ikke så lenge :-D

Jeg er også oftere tidlig oppe i helgene nå enn før. Gjerne trøtt som en strømpe på kvelden og våken om morran. Leste et sted at gravide gjerne sov lettere. Var visst kroppen som vente seg til at det snart var noen som skulle vekke en om natta.

så kan hende det har en sammenheng...

Skrevet
:hallo: Innom med en mandagshilsen. Du er alltid så positiv og blid du, MellonCollie :klemmer:

Edit: flau :flau:

Huffameg, nå kalte jeg deg med feil nick! :flau:

Beklager, beklager, jeg er ikke helt i vater så tidlig på morgenen :klemmer:

Jeg så det ikke engang før nå, jeg :ler: Hilsenen din har sneket seg inn mens jeg satt og skrev selv, så ingen skade skjedd, hehe. Jeg prøver å overtale samboer til å tro på at ammetåke kan komme tidlig, for jeg føler meg ekstremt surrete for tiden. Bruker å ha god kontroll på ting, og trenger sjelden skrive ned ting på lapper etc, fordi jeg bruker å huske godt. Men nå må alt noteres ned, og jeg glemmer enklere. Vi bruker det som unnskyldning ;)

God mandag i allefall :klem:

hørtes ut som en koselig helg. Koselig at samboeren din fikk vært litt sosial. Det går seg nok til.

Og moro med stolte tanter og onkler :-D

Er nok ikke usannsynlig at det synes på deg. Er jo rundt nå at livmora begynner å krype opp. Kan nok kjenne den om ikke så lenge :-D

Jeg er også oftere tidlig oppe i helgene nå enn før. Gjerne trøtt som en strømpe på kvelden og våken om morran. Leste et sted at gravide gjerne sov lettere. Var visst kroppen som vente seg til at det snart var noen som skulle vekke en om natta.

så kan hende det har en sammenheng...

Vi har bare en bror hver, og de er begge single, så det er så få som blir onkel på ordentlig. Så det er godt vi har mange som trår til og ønsker å være "tanter" og "onkler" :-D Tror vel egentlig mange har det litt sånn, mange jeg kjenner som bruker nettverket sitt av venner nesten mer enn familie. Vi er jo heldige og har litt av begge deler :)

Prøvde å kjenne etter livmoren litt i helga, men vanskelig å kjenne etter noe man ikke vet hva er! ;) Husker du hvor tidlig du kjente den?

Godt å høre at flere sovere lettere, da er ikke det heller unormalt! Hehe. Selv om det ikke er min favoritt-graviditets-bivirkning, så får man jo mer ut av dagen i alle fall.

Skrevet

Blir gjerne sånn at venner blir vel så mye tanter og onkler ja... Koselig det.

Jeg er også surrete :ler: Men har altid vært litt surrete da, så jeg er bare litt verre :ler:

Jeg tror jeg hadde passert 13 uker før jeg skjønte at det var livmora jeg kjente. Var litt usikker på hva jeg egentlig kjente etter... :sjenert:

Skrevet

Dere er heldige som våkner tidlig om morgenene, jeg sover leeenge jeg :sjenert:

Jeg vet at jeg forsøkte lenge å kjenne etter livmora, uten å finne den. I uke 14 fikk jeg en aha-opplevelse, der var den :) Tror jeg hadde lett etter noe "annet" før da :fnise:

Skrevet

:hoppe: 12 uker :hoppe:

Da var de magisk 12 ukene passert ;) Over i andre trimester :jepp:

Jeg kjente livmora på denne tida. En sånn ruglete, hard kant over "hårfestet" ;)

Ha en fin dag!

Skrevet
Dere er heldige som våkner tidlig om morgenene, jeg sover leeenge jeg :sjenert:

Jeg vet at jeg forsøkte lenge å kjenne etter livmora, uten å finne den. I uke 14 fikk jeg en aha-opplevelse, der var den :) Tror jeg hadde lett etter noe "annet" før da :fnise:

Gleder meg til å finne livmora jeg også!! :-D

Ha en flott dag videre MellonCollie, og gratulerer så mye med 12 uker :klemmer:

Skrevet

:hoppe: for 12 uker! :-D

Så moro at andre ser at du har fått mage allerede! :-D Synes det er så koselig når folk sier det til meg jeg *stolt* ;)

Ha en fortsatt fin mandag! :-D

Skrevet

Så gøy du har fått mage :) Gratulerer med 12 uker :hoppe:

Skrevet

Grattis med 12 uker! Da er jo 1/3 unnagjort og bare 2/3 gjenstår! :hoppe:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...