Gå til innhold

Livet med lillegutt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, da blir det annerledes. Trodde dere begge var i jobb...

Vanskelig situasjon, får håpe det dukker opp noe :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:goodbye:

Mmm... mat :sikle:

Synes dere var lure som valgte å takke nei denne gangen, jeg :jepp: Det virker jo som om han kan velge mellom en del jobber, eller? Er jo litt avhengig av hva man er utdannet til. Jeg har for eksempel en sykt snever utdannelse, slik at jobbene er altfor få :)

Skrevet

Vi var i ca samme situasjon tidligere i høst. Mannen fikk et supert jobbtilbud (bare jobbintervju, men det virket som han hadde fått jobben) men da måtte vi flytte til Tønsberg, og flytte og finne ny leilighet, alt i løpet av en måned... Det ble for stress for oss, og jeg er vel egentlig ikke klar for å flytte her fra. Spesielt ikke fra vennene våre.

Det kommer nok helt sikkert noe annet, og mannen din har jo den fordelen at han er ettertraktet på jobbmarkedet :)

Skrevet
Ja, da blir det annerledes. Trodde dere begge var i jobb...

Vanskelig situasjon, får håpe det dukker opp noe :klem:

Det ordner seg alltid for snille gutter og jenter :):klem:

:goodbye:

Mmm... mat :sikle:

Synes dere var lure som valgte å takke nei denne gangen, jeg :jepp: Det virker jo som om han kan velge mellom en del jobber, eller? Er jo litt avhengig av hva man er utdannet til. Jeg har for eksempel en sykt snever utdannelse, slik at jobbene er altfor få :)

Han kan forsåvidt velge mellom en del, men så er han litt kresen også da ;) Sånn blir det når de går på et studie hvor de fra dag 1 får innprenta hvor attraktive de er... så jeg forsøker å få ham til å se at kanskje man ikke får drømmejobben med en gang. Men om han hører på meg, det vet jeg ikke ;)

Vi var i ca samme situasjon tidligere i høst. Mannen fikk et supert jobbtilbud (bare jobbintervju, men det virket som han hadde fått jobben) men da måtte vi flytte til Tønsberg, og flytte og finne ny leilighet, alt i løpet av en måned... Det ble for stress for oss, og jeg er vel egentlig ikke klar for å flytte her fra. Spesielt ikke fra vennene våre.

Det kommer nok helt sikkert noe annet, og mannen din har jo den fordelen at han er ettertraktet på jobbmarkedet :)

Nei, det er ikke noe moro å flytte sånn plutselig heller. Jeg trenger i alle fall å forberede meg litt. Dukker alltid opp noe :) Men er du eller kjæresten din her fra barteby, da?

Skrevet

:klem:

Innom å hilser på, du er jo snart 12 uker jo.

Skrevet

Så hyggelig Pondusa! :klem: Ja, her går endelig dagene litt fort for meg også :) 12 uker nå på mandag. og magefølelsen er god!

Skrevet

Trøtt MellonCollie-hilsen i idag :Gjesp:

Kjære våknet midt på natta fordi han hadde vondt, og fikk ikke sove igjen. Og da våknet jeg også, og fikk heller ikke sove :ler: Så i dag blir jeg nok å rusle hjem fra jobb litt tidligere enn normalt. Må gjennom et par møter først.

Var og så Drageløperen i går, og den kan absolutt anbefales! Jeg er glad jeg har lest boka først, for det er ikke alt man får frem like godt i en film. Men den er sterk uansett, altså.

I kveld skal jeg også møte noen venner ute, håper kjæresten føler seg i fin nok form til å være med.

Tenk at det er torsdag allerede - ukene går så fort :juhu:

Skrevet

Innom med en torsdagsklem :klemmer:

Ja, tenk så fort det nærmer seg helg!! Heldig du som kan gå fra jobb før... :)

Skrevet

Gå tidlig-planen min måtte jeg revurdere ja... Jeg har rett og slett ikke tida, så her sitter jeg nå da. Vi har ukentlige møter på torsdag for å gå gjennom hva vi skal gjøre kommende uke med reising og ellers saker vi jobber med. Og etter min gjennomgang skjønte jeg at det blir ikke noe gå tidlig dager på en stund :ler: Men samtidig er det veldig gøy, får veldig mye skryt om dagen. Og føler nå at jeg virkelig har kontroll på ting, selv om det blir flere og flere baller i luften. Men trives så himla godt her.

Hjemmelagede kjøttkaker på middagsplanen i dag, med poteter, gulrøtter og brun saus. Hadde en porsjon frosset ned, så det blir forsåvidt enkelt og lage, samtidg som vi frigjør litt plass i bittelille fryseren :)

Skrevet

Bra med anbefalinger av Drageløperen. Må få sett den snart.

Bra at jobben går bra og 12 uker nærmer seg. Bare å senke skuldrene da.

Ha en fin kveld :klem:

Skrevet

Å, nå ble jeg sulten... :sikle: Miiiddag... Det blir ei stund til her, mannen kommer ikke hjem før om noen timer :(

Kjedelig at du ikke fikk gå tidligere i dag. Du får ta en middagshvil på sofaen ;)

Skrevet

Koselig å trives på jobben da :) Hva slags jobb har du egentlig?

Skrevet

Her går jo alt bare fint :)

Kjøttkaker er veldig godt når man bare kommer på å lage det :) Her ble det pølser og potetmos... Lettvint-middag ;)

Skrevet
Bra med anbefalinger av Drageløperen. Må få sett den snart.

Bra at jobben går bra og 12 uker nærmer seg. Bare å senke skuldrene da.

Ha en fin kveld :klem:

Kvelden var kjempefin, takk :klem: Og skuldrene stort sett nede, når jeg konsentrerer meg om det ;)

Å, nå ble jeg sulten... :sikle: Miiiddag... Det blir ei stund til her, mannen kommer ikke hjem før om noen timer :(

Kjedelig at du ikke fikk gå tidligere i dag. Du får ta en middagshvil på sofaen ;)

Hehe, kjenner igjen det med å være mye sulten. Mat er vel ca 60% av tankevirksomheten her for tiden ;) Det ble en kjapp middagshvil ja!

Koselig å trives på jobben da :) Hva slags jobb har du egentlig?

Jeg jobber på et kontor, er personalansvarlig i et middels stort selskap :)

Her går jo alt bare fint :)

Kjøttkaker er veldig godt når man bare kommer på å lage det :) Her ble det pølser og potetmos... Lettvint-middag ;)

Ja, det er litt stress å lage, men kjekt å lage 2-3 porsjoner av gangen. Er jo så godt! Jeg synes nå pølser og potetmos også er veldig godt jeg da :sjenert: Men blir ikke så ofte i uka, igjen er min sunne mann imot sånt i ukedagene. Streng er han! :ler:

Skrevet

Endelig fredag!! :juhu: Jeg gleder meg så mye til å sove lenge imorgen, for nå har jeg hatt to kvelder på rad hvor jeg har vært ute, og ikke kommet meg i seng før 0030-0100 tida.

Var ute en tur med gamle jobbgjengen min i går. Endel av de vet om graviditeten, men er noen som jeg vil fortelle det til før det spres helt. Og forteller jeg det til gamlesjefen er det offisielt i ca hele Trondheim på et par dager tror jeg :ler: Så drøyer den litt til. Men de regna med at jeg ikke drakk pga tidlig jobb i dag, så var ikke noe spørsmål. Skikkelig koselig var det i alle fall - savner den gjengen litt. Jobbet i utebransjen, og man blir veldig godt kjent når man jobber sammen sånn over tid. Men er ikke noen bransje å "bli gammel i".

Har forresten fortalt det til resten av de på kontoret her hos oss. Vi er ikke så mange, og ei er sykemeldt for tiden. Så da hun var på besøk her på onsdag og for en gangs skyld alle var samlet, så fortalte jeg det likegodt. Må innrømme at jeg ikke tenker på mye på 12 uker akkurat nå - jeg er 11+4, og klarer ikke se for meg at dette skal gå galt nå :)

I dag blir det hjemmelaget pizza til kveldskos. Har begynt å kjøpe de pakkene med pizzabunn-blanding fra Peppes. Veldig enkelt, og utrolig godt! Før laget jeg fra bunn, men når denne er like god, og vi kan kjøpe speltbunnen, ser jeg ikke grunn til å lage selv :) Gleder meg!

Samboer ringte for å takke nei til jobben i går, og magefølelsen min kan nok stemme... for når man lukker en dør, så åpner gjerne andre seg. Og det ser det ut til at det gjorde i dette tilfellet ;) Men oppdaterer mer på den når vi vet mer! :hoppe:

Skrevet
Ha en fin fredag :)

:klemmer:

Takk - du også :klem:

Skrevet

Moro å treffe gamle kolleger. Har en gjeng med sånne jeg også. Artig å se de igjen selv om det ikke er så ofte lenger.

Bra det kanskje er muligheter for samboeren din :hoppe:

Ha en fin fredag og god helg :klemmer:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...