Gjest imli Skrevet 24. januar 2008 #761 Skrevet 24. januar 2008 Så fint at operasjonen gikk bra da! Kan ikke være lett å være fra hverandre i en sånn situasjon. Håper du har en fin dag i alle fall, da.
Amused Skrevet 24. januar 2008 #762 Skrevet 24. januar 2008 Innom med en stooor klem til MellonCollie Prøv å ta litt ekstra godt vare på deg selv og den lille (og kjæresten, selvsagt) selv om det er litt stritt for tida.
Ella* Skrevet 24. januar 2008 #763 Skrevet 24. januar 2008 Så bra at operasjonen gikk fint Nå er det bare å glede seg til han kommer hjem igjen
Simpleminded Skrevet 24. januar 2008 #764 Skrevet 24. januar 2008 Koselig å høre fra deg! Og godt å høre at alt er bra med deg Nå som du har masse å gjøre på jobb så går tida kjempefort fram til du er 12 uker på vei Godt at operasjonen til din kjære gikk fint også Og ettersom du høres frisk og rask ut slik som du står på med jobben, så vil det nok ikke bli noe problem og ta seg av din kjære når han kommer hjem. Virker som om du har vært heldig med graviditeten hittil *bank i bordet*
Lilywhite Skrevet 24. januar 2008 #766 Skrevet 24. januar 2008 godt å høre at operasjonen ser ut til å ha gått bra! Håper han kommer seg fort til hektene igjen Flott at han har fått intervju! Hvordan har det vært for deg i Bergen? har ikke akkurat vært så fint vær her at det har gjort noe, hehe... Litt på forskudd, men ønsker deg en god helg
Concertina Skrevet 24. januar 2008 #767 Skrevet 24. januar 2008 Så flott at operasjonen var vellykket, håper du får mannen hjem snart! Du får slappe litt av i helga og ta vare på den lille i magen!
naley Skrevet 25. januar 2008 #769 Skrevet 25. januar 2008 Ønsker deg ei god helg Godt oprasjonen gikk greit :
MellonCollie Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #770 Skrevet 26. januar 2008 Da har jeg kommet meg hjem fra Bergen. Hadde en veldig fin tur - jeg klarte da å trylle frem sola hos dere et par ganger lene og myrth? Mye regn var det i alle fall ikke! Skulle fly hjem i går kveld, og først var flyet 30 minutter forsinka. Greit nok. Endelig kommer oss inn på flyet, og kjører mot rullebanen. Plutselig snur de flyet, og kapteinen kommer på mikrofonen (aldri noe godt tegn). På grunn av teknisk feil måtte vi kjøre tilbake til gaten, og få en tekniker til å komme og titte på det. Etter 10 minutters venting i flyet, får vi beskjed om at flyet ikke kunne brukes den dagen, og vi måtte vente minimum 30 minutter på nytt fly! Endte med at vi totalt var over 2 timer forsinka når vi endelig kunne ta av fra Bergen... ikke så moro mens det sto på i går, men er jo litt komisk i dag. Spesielt siden det gikk et SAS-fly 5 minutter etter opprinnelig tid som jeg egentlig vurderte å bestille på, men droppa pga de 5 minuttene i forskjell Jaja, kompisen vår tok vare på hunden en ekstra natt, så jeg slapp å dra å hente henne når jeg kom hjem i natt. Så startet dagen i dag med å hente henne og gå en laaang tur. Så hun ligger utslitt på plassen sin enda, og jeg skal ut og møte ei venninne. Blir en skikkelig kosedag i dag! Se om jeg orker å shoppe litt i dag. I alle fall en tur på Body Shop og kjøpe ny bodylotion. Hatt en halv dagbokrunde, tar resten senere i dag
jente 79 Skrevet 26. januar 2008 #771 Skrevet 26. januar 2008 Koselig å se deg tilbake. Men kjedelig med flyproblemene da... Ha en flott dag. Tenkte meg ut på tur snart selv. Ser så fint ut ute. Sola skinner :-D
MellonCollie Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #772 Skrevet 27. januar 2008 Lat dag i dag! I går ble det først shoppingtur med venninne. Dvs, hun shoppet, ikke jeg. Jeg handlet meg bare en knallgod smoothie Så dro jeg og så fotballkamp med noen andre venner. Og på kvelden kom ei siste venninne hit til meg. Avslappende kveld med joggebukser, og leid DVD. Så på Hairspray og spiste smågodt Knallfin dag, men et par ting i forbindelse med graviditet som bør noteres for eget minne. På kjøpesenteret i går ble jeg plutselig utrolig svimmel, og fikk sånn "svime-av-følelse". Dere vet, når lyden blir litt som bomull, det blir varmt, og prikker for øynene. Men fikk satt oss ned på en benk, og drakk masse vann, og så var det bra etter 5 min. Er forresten ekstremt tørst for tida, så har alltid med vann. Og så litt kjipe detaljer; hadde litt brunaktig utflod i går. Men veldig svak farge, og ikke noe vondt. Så jeg velger å tro det ikke betyr noe Men greit å huske at det har skjedd... Føler meg mye mer opplagt nå enn jeg har gjort; sjelden kvalm, og ikke fullt så trøtt som før! Huset ser plutselig bra ut igjen, fordi jeg har overskudd til å rydde og vaske mer I dag tenkte jeg å ta fatt på kjøkkenskapene, der vi har tørre matvarer er det nå 0 system, og sikkert mye som kan kastes. Snakket med kjære på tlf nettopp, og det var så godt Han har vært ekstremt nedfor de siste dagene, noe jeg ikke er vane med. Men idag var han mye mer seg selv - tullet og lo. Så det virker som smertene er noe mindre Håper han kommer hjem snart.. Tickeren min har forresten stoppet opp - jeg er 10+6 i dag, altså 11 imorgen
Gjest Revenka Skrevet 27. januar 2008 #773 Skrevet 27. januar 2008 Høres ikke noe godt ut det der nei, å bli svimmel. Er det en vanlig "bivirkning" av graviditet? Håper jeg ikke får noe i det hele tatt Deilig med hjemmekveld med snop og dvd. Jeg var borte i går og så en film som heter London to Brighton, utrolig ekkel film, men anbefales. Hairspray har jeg ikke sett enda. Var den bra?
Lilywhite Skrevet 27. januar 2008 #774 Skrevet 27. januar 2008 Høres ut som en avslappende helg Kjipt med flyforsinkelser. Tja, været har ikke vært såå gale de siste dagene, men skulle gjerne hatt en dag med blank sol Ekkelt å bli svimmel da, bra det gikk fort over!!
Knøttet Skrevet 27. januar 2008 #775 Skrevet 27. januar 2008 Godt turen til Bergen var fin! Skal dit selv om litt under en måned, gleder meg! :-D Forsinkede fly er noe av det verste jeg vet! Rart det der, nesten alltid når jeg skal ut å fly så er flyet forsinket, skikkelig irriterende når det først blir forsinket én time, så litt til, og litt til og litt til... Godt du kom deg avgårde tilslutt iallfall, ville vært kjipt å strandet der. Godt det virker som det går bedre med mannen Vet du når han kommer hjem? Tickeren din har også stoppet opp altså? Tror det er noe med siden deres eller tickerene, for min stoppet også opp Herlig at formen din er bedre! Det med svimmelheten har jeg merket selv også, jeg var jo skikkelig svimmel i flere dager, det var grusomt det Det gjelder nok å ta det med ro når du merker slike ting, det er vel kroppens måte å si at du må slappe av mer på.
*Lollipop* Skrevet 27. januar 2008 #776 Skrevet 27. januar 2008 Godt å høre at du har det bedre og har mer energi i den tunge hverdagen Så flott at mannen fikk intervju! Når har dere tenkt på å flytte? 11 uker allerede! Skal si tiden går fort! Syns det nettopp var pp jeg... Håper du får litt roligere dager fremover på jobben og at mannen din får kommet seg hjem til deg frisk og fin
Gjest imli Skrevet 27. januar 2008 #777 Skrevet 27. januar 2008 Godt å høre at det går bedre med mannen din da Nesten 11 uker... Ikke lenge til de magiske 12 da
Ella* Skrevet 27. januar 2008 #778 Skrevet 27. januar 2008 Så bra at formen generelt er bedre da, bortsett fra den svimmelheten. Sikkert lurt av deg å ta det litt med ro når det oppsto, kroppen gir vanligvis ikke slike signaler uten grunn. Jeg måtte lage ny ticker, min hengte seg også opp. Spørs om du også må gjøre det.... Tydeligvis noe feil på siden deres. Nå er det kanskje ikke så lenge til samboeren kommer hjem heller...?
MellonCollie Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #779 Skrevet 28. januar 2008 Høres ikke noe godt ut det der nei, å bli svimmel. Er det en vanlig "bivirkning" av graviditet? Håper jeg ikke får noe i det hele tatt Deilig med hjemmekveld med snop og dvd. Jeg var borte i går og så en film som heter London to Brighton, utrolig ekkel film, men anbefales. Hairspray har jeg ikke sett enda. Var den bra? Tror ikke det er så vanlig det med svimmelhet, men kan vel være hvis blodsukkeret blir lavt eller noe? Ikke vet jeg - Knøttet har jo også merket det innimellom, men har ikke hørt noen andre, så du slippper sikkert det Så spennende å høre hva mannen din sier ang prøvinga når han kommer hjem nå Har ikke hørt om London to Brighton en gang, men da skal jeg sjekke opp det Hairspray var bra, men man må like musicaler da! Men det var en gladfilm Høres ut som en avslappende helg Kjipt med flyforsinkelser. Tja, været har ikke vært såå gale de siste dagene, men skulle gjerne hatt en dag med blank sol Ekkelt å bli svimmel da, bra det gikk fort over!! Jeg er ikke så kravstor til været etter noen år i Trondheim Begynner å bli noen uker siden sist vi hadde sol her i det hele tatt. Eller, det føles i alle fall sånn... Godt turen til Bergen var fin! Skal dit selv om litt under en måned, gleder meg! :-D Forsinkede fly er noe av det verste jeg vet! Rart det der, nesten alltid når jeg skal ut å fly så er flyet forsinket, skikkelig irriterende når det først blir forsinket én time, så litt til, og litt til og litt til... Godt du kom deg avgårde tilslutt iallfall, ville vært kjipt å strandet der. Godt det virker som det går bedre med mannen Vet du når han kommer hjem? Tickeren din har også stoppet opp altså? Tror det er noe med siden deres eller tickerene, for min stoppet også opp Herlig at formen din er bedre! Det med svimmelheten har jeg merket selv også, jeg var jo skikkelig svimmel i flere dager, det var grusomt det Det gjelder nok å ta det med ro når du merker slike ting, det er vel kroppens måte å si at du må slappe av mer på. Ja, det er det som er verst; når flyet bare blir mer og mer forsinka! Bedre om det kommer opp med en gang at det er 2 timer forsinka, så slipper man å håpe hele tiden. Men, man kommer seg jo alltid avgårde Vet ikke når han kommer hjem enda, nei. Men håper vi får mer svar i dag. Legen skal i alle fall ha ny kontroll, så vi krysser fingrene for klarsignal til å reise hjem Ja, det er vel kanskje noe i det med å slappe av. Føler liksom jeg er flink og tar det med ro også, men kanskje ikke på "rett måte", da. Mulig jeg er litt ekstra stressa når kjære er borte også :klø: Men det gav seg jo heldigvis fort da!
MellonCollie Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #780 Skrevet 28. januar 2008 Godt å høre at du har det bedre og har mer energi i den tunge hverdagen Så flott at mannen fikk intervju! Når har dere tenkt på å flytte? 11 uker allerede! Skal si tiden går fort! Syns det nettopp var pp jeg... Håper du får litt roligere dager fremover på jobben og at mannen din får kommet seg hjem til deg frisk og fin Ja, det har nå plutselig gått litt fort likevel - er jo ikke lenge siden jeg syntes det gikk SÅ trått Kjære er ferdig på skolen i slutten av mai, så det blir rundt den tida der vi skal flytte. Mulig jeg blir her i barteland litt lenger, og jobber minst ut juni. Så da kan han heller starte å flytte inn på en evt ny plass uten meg. Får se hvor vi ender opp først Godt å høre at det går bedre med mannen din da Nesten 11 uker... Ikke lenge til de magiske 12 da Nei, det er rart hvordan det her plutselig gikk fort likevel! Er litt rart det der, hvordan det plutselig skal bli "trygt" bare fordi man bikker en dato. Føler det egentlig ganske trygt allerede, ville blitt veldig satt ut om noe skjedde nå... Så bra at formen generelt er bedre da, bortsett fra den svimmelheten. Sikkert lurt av deg å ta det litt med ro når det oppsto, kroppen gir vanligvis ikke slike signaler uten grunn. Jeg måtte lage ny ticker, min hengte seg også opp. Spørs om du også må gjøre det.... Tydeligvis noe feil på siden deres. Nå er det kanskje ikke så lenge til samboeren kommer hjem heller...? Jeg laget ny ticker jeg også, og nå har den flyttet seg slik den skal Samboer får vi vite mer om i dag. Går det som vi vil, kommer han hjem i morgen! Men vi får vel vente og se hva legen sier før vi gleder oss for mye
Fremhevede innlegg