MellonCollie Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #621 Del Skrevet 3. januar 2008 Distre er jeg i alle fall, var jo to ting til jeg skulle skrive! For det første har jeg fått legetime; torsdag om en uke kl 11.45. Er vel ikke så mye spennende som skjer der, men greit å komme i gang Og å få hilsa på legen min, ikke minst! Så enda en ting fra mamma&pappa. De sa når jeg dro, at de hadde skjønt at jeg ville holde ting litt i ro frem til uke 12, noe de hadde full forståelse for. Men de ville også si at de veldig gjerne hadde lyst til å kjøpe noe, men hadde respektert at jeg ville ta det med ro. Men de håpet de kunne få kjøpe litt søte babyting når jeg gav klarsignal, og de hintet også voldsomt mot at vi kom jo til å trenge er barnevogn, og at det måtte kunne være koselig å få gi oss det i en babygave... Så da ser det ut til at vi ikke trenger å bekymre oss for å kjøpe barnevogn selv Og svigers hadde visstnok et eller annet som hadde gått gjennom familien, en slags vugge eller noe tror jeg. Ting kommer til å ordne seg så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 3. januar 2008 #622 Del Skrevet 3. januar 2008 Godt nytt år! Og så utrolig koselig å høre at familien ble så glad :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 3. januar 2008 #623 Del Skrevet 3. januar 2008 Enig i at det er en fantastisk plate. Har ikke hørt mye SmashingPumpkins, men elsket den. burde finnes fram igjen Koselig å høre reaksjonen til den kommende onkel. Blir nok kjempestas det der :-D Ålreit å få litt økonomisk hjelp til alle tingene. blir fort dyrt nok... tips mot kvalme på jobben er jo å ha en liten pakke kjeks eller noe på kontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 3. januar 2008 #624 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei på deg og godt nyttår MellonCollie! Så koselig å lese om reaksjonene til familien! :-D Mamma ringer meg nesten daglig nå for å høre hvordan det er med meg..hun er nok veldig spent på å bli bestemor! Leste også at du (som meg) har problemer med den dumme kvalmen.. Hos meg er det verst om morgenen, så jeg må være flink til å spise frokost og spise mellom-måltider hele dagen. Ser ut til at alt står bra til med deg hvertfall Når skal du på din første legekontroll forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. januar 2008 #625 Del Skrevet 3. januar 2008 Høres ut som du har hatt en veldig koselig jul med familien! :-D Veldig herlig når reaksjonene blir slik :rødme: Her er både mine og mannens foreldre veldig oppslukt av at de skal bli besteforeldre Har du det slik at du ikke kan bruke skjerf eller høyhalset genser du også, eller misforstod jeg? Jeg greier knapt å ta på meg skjerf, for da brekker jeg meg. Det er bare i det jeg tar på meg skjerfet som regel, det går bra å bruke det, iallfall en stund. Så koselig at du har ei venninne som også er gravid! Det er jo ikke såå stor forskjell på hvor langt dere har kommet, så det blir sikkert fint å følge hverandre fremover Spennende med legetime snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 3. januar 2008 #626 Del Skrevet 3. januar 2008 Åh, så snille foreldrene deres er Koselig å få litt støtte til ting som må kjøpes inn. Kjedelig å bli kvalm kan jeg tenke meg (min største skrekk), og bra at det hjalp med salte kjeks. Mannen syns det vel er moro med større pupper Det tror jeg min kommer til å glede seg til... hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 4. januar 2008 #627 Del Skrevet 4. januar 2008 Så kjekt at familien ble så glad da Håper kvalmen går over snart!! Du får passe godt på deg selv, at du får nok hvile og spiser riktig, sånn at kvalmen forhåpentligvis holdes noenlunde i sjakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hardangerbrud Skrevet 4. januar 2008 #628 Del Skrevet 4. januar 2008 Heisann, ny dag på jobb ja.. Jeg merker det med kvalmen når jeg er sulten. Før kunne jeg bare overse at jeg var sulten, det kan jeg bare glemme nå. Må ha knekkebrød på jobben og spise når jeg blir sulten, hvis ikke er det gjort. Merker også at det er lite av feit mat som tåles før jeg blir dårlig av det også, kanskje like greit.. Så søte foreldre som vil kjøpe ting, utrolig deilig å ha de i ryggen. Det er mange dyre ting som må kjøpes inn så man tar naturlig nok imot med åpne armer. Snakkes med mamma i går og hun mente at vi ikke skulle tenke så mye på sparing av penger for å kjøpe ting, hun mente at noen kunne bidra litt, det er alltid hyggelig å høre. Hvordan går det bryllupsting oppi dette her da, ser det står juni 09 under signaturen din. Er alt booket og klart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 4. januar 2008 #629 Del Skrevet 4. januar 2008 Så snille foreldre du har! Da gjenstår jo bare å finne den fineste barnevogna Kjempefin avatar, forresten. Husker jeg var på konsert med dem i Oslo i '96, hadde kyssesyken og forstørret milt og var så redd for å bli dyttet i magen Da kjøpte jeg meg T-skjorta med bilde av platecoveret på, men den er selvsagt gedigen God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. januar 2008 #630 Del Skrevet 4. januar 2008 God helg! Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. januar 2008 Forfatter #631 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg kommer til å være litt fraværende fremover tror jeg. Har en magefølelse av at ikke alt er som det skal her, så jeg avventer litt frem til jeg har vært hos legen på torsdag. Krysser jo fingrene for at alt er som det skal, men jeg er ikke sikker... Snart blir et altså dagnbokrunde, det lover jeg. Men vet bare ikke helt når Ha en fin uke alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. januar 2008 #632 Del Skrevet 6. januar 2008 Håper magefølelsen ikke stemmer, og at alt er i orden. Lykke til :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. januar 2008 #633 Del Skrevet 6. januar 2008 Huff, håper ikke magefølelsen din stemmer. Store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. januar 2008 #634 Del Skrevet 6. januar 2008 Uff da, får håpe du tar feil. men greit å sjekke det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 6. januar 2008 #635 Del Skrevet 6. januar 2008 håper ting er som det skal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. januar 2008 #636 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg kommer til å være litt fraværende fremover tror jeg. Har en magefølelse av at ikke alt er som det skal her, så jeg avventer litt frem til jeg har vært hos legen på torsdag. Krysser jo fingrene for at alt er som det skal, men jeg er ikke sikker... Snart blir et altså dagnbokrunde, det lover jeg. Men vet bare ikke helt når Ha en fin uke alle sammen Uffda... Håper magefølelsen din tar feil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 6. januar 2008 #637 Del Skrevet 6. januar 2008 Huff... får håpe alt er som det skal og at magefølelsen ikke stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 6. januar 2008 #638 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Isj da, det er ikke noe moro å ha en slik magefølelse. Lykke til hos legen! Endret 6. januar 2008 av Bare meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 6. januar 2008 #639 Del Skrevet 6. januar 2008 Håper alt er bra med deg! Masse varme og gode tanker er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 6. januar 2008 #640 Del Skrevet 6. januar 2008 Håper magefølelsen er feil og at alt står bra til med spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg