Midnattsol Skrevet 4. desember 2007 #441 Del Skrevet 4. desember 2007 Mammaer er fine å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 4. desember 2007 #442 Del Skrevet 4. desember 2007 Vanskelig når det ikke går å finne et kompromiss på hvor en skal bo... Får håpe dere finner ut av det, men skjønner godt at det tærer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. desember 2007 #443 Del Skrevet 4. desember 2007 Julesteming er bra :-D Nei, det blir nok ikke så mye baking. Blir nok 2 typer her også, og kanskje heller noe konfekt. Hadde egentlig store planer om å kjøpe små Norgesglass og lage konfekt i ekstragave til noen folk. Men får se hva det blir tid til, det er så mye å gjøre for tida. --- Vekslende humør for tida. Veldig glad pga advent og fine måneden, og veldig forelska for tiden :rødme: Men samtidig så sliter vi sånn med å ta den flyttebeslutningen... begge tenker så mye på det. Og jeg er veldig avhengig av trygghet... nå vet jeg ingenting om hvor jeg er om 7 måneder. Ikke hvor jeg bor, ikke hva jeg jobber med, ikke hva kjære jobber med, ikke om vi har et barn på vei... ingenting. Merker jeg har en tendens til å tenke veldig mye på de negative sidene ved en evt flytting - bør bli flinkere til å snu det. Og så vet jeg at innerst inne ønsker jeg og kjære to forskjellige ting på hvor vi skal flytte. Og det er vanskelig å finne en mellomting mellom de to, så det blir nok til at en av oss MÅ gi seg helt dersom vi skal flytte. Enklere å gi seg på småsaker, enn på det som fastsetter hele hverdagen.. Dagens sutring fra meg Bra det ikke er bare meg som baker bare litt til jul;) Hørtes kjempekoselig ut med hjemmelagd godis på norgesglass! Spørs om jeg orker, men... Kjedelig den flyttesituasjonen deres... Skjønner deg veldig godt, jeg også trenger trygghet, og liker å vite hva som skjer frem i tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #444 Del Skrevet 5. desember 2007 Mammaer er fine å ha. Vanskelig når det ikke går å finne et kompromiss på hvor en skal bo... Får håpe dere finner ut av det, men skjønner godt at det tærer på. Bra det ikke er bare meg som baker bare litt til jul;) Hørtes kjempekoselig ut med hjemmelagd godis på norgesglass! Spørs om jeg orker, men... Kjedelig den flyttesituasjonen deres... Skjønner deg veldig godt, jeg også trenger trygghet, og liker å vite hva som skjer frem i tid. Eg er og ei som liker å vite litt om kva som skjer framover Men eg er og ei som ikkje like rå bu kvar som helst, ikkje lett når begge har sterke ønsker. Håper de kan komme til ein løsning som passer for begge partar Takk for støtte jenter Ordner seg alltid! Trøtt i dag, ble jo sittende seint oppe fordi Greys ble forskjøvet av håndballen.. Hadde lat dag på jobb i går, og får prøve å være litt mer effektiv i dag. Men har fått gjort unna alle "hastesakene" som har vært siste tiden, så litt godt å samle litt krefter også Idag er det vaske-bad-dagen! Gleder meg, det skal bli godt å vite at det er gjort. Og etter det skal jeg fikse litt negler, og ta peeling og ansiktsmaske. Store planer om å få tatt sol etter trening i morgen, og da er det greit å klargjøre huden litt. Tror dette blir en bra dag Klar for julebordet på fredag blir jeg i alle fall! Klippet og farget håret i går. Ingen drastiske endringer, bare freshet det opp litt. Og det føles så godt!! Håret er skikkelig skinnende igjen, og hårbørsten stopper ikke opp i de slitte tuppene nederst..hehe.. Fortsetter med litt rydding på kontor jeg nå. Gode onsdags- til alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 5. desember 2007 #445 Del Skrevet 5. desember 2007 Innom med en ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #446 Del Skrevet 5. desember 2007 Åh, jeg gikk forresten innom Platekompaniet på vei hjem i går (farlig farlig, jeg får egentlig ikke lov av samboer å gå inn der uten tilsyn ). Endte opp med to jule-CD'er (det var jo salg!). En av Johnny Cash som samboer skal få i morgen, pakket inn som en eksamensgave siden han har vært så flink. Den andre var plata til Diana Krall. Jazz-versjoner av gode gamle julesanger Hørt litt på den på iTunes, og gleder meg til å sette den på hjemme! Og der hadde de også "A nightmare before christmas" på DVD til 99 kr. Så da kjøpte jeg den med det samme jeg var i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 5. desember 2007 #447 Del Skrevet 5. desember 2007 Høres ut som du har fått skjemt deg bort litt og kost deg. Viktig det, spesielt når andre ting er litt tungt. Kos deg med julemusikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 5. desember 2007 #448 Del Skrevet 5. desember 2007 Litt kjipt når man ikke vet hva som skjer framover, ja Men dere finner jo ut av det til slutt, selv om det er slitsomt fram til avgjørelsen faller. Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 5. desember 2007 #449 Del Skrevet 5. desember 2007 Ha en fin kveld med vask av bad - vi skal gjøre akkurat det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. desember 2007 #450 Del Skrevet 5. desember 2007 trenger du tilsyn på Platekompaniet altså? Snilt av deg å kjøpe eksamensgave-cd til samboeren da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 5. desember 2007 #451 Del Skrevet 5. desember 2007 Kos deg med julemusikken din du 2 CDer og 1 DVD var da ikke så ille? Håper dere blir enige om hvor dere skal bo. Er jo en veldig viktig avgjørelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. desember 2007 #452 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er lov å sutre litt noen ganger. Må dere flytte langt da eller? Ha en fin dag, kos deg med julemusikk, det gjør jeg og om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 6. desember 2007 #453 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er deilig å freshe seg opp litt nå som dagene er mørke og kalde.. Hørtes kjempedeilig ut med ansiktsbehandling og negl-fiksing.. JEg kunne tenkt meg og få tak i fine negler selv, men tror jeg venter til vi vet litt mer om jobb osv.. Ha en fortsatt fin kveld MellonCollie! Koselig juleavatar forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #454 Del Skrevet 6. desember 2007 Jente79, Amused, Ballerina, Ella*, og Simpleminded Ja Knøttet, samboeren mente visst så.. tror fortsatt aldri jeg har kommet ut av den butikken uten å ha kjøpt med noe Det er et stykke vi skal flytte i tilfelle ja, imli. Nå bor vi jo i Trondheim, men vi er begge fra Østlandet. Når vi flytter blir det til Oslo-området en plass Julebord imorgen, funnet meg ny veske i dag. Føler jeg har funnet en antrekk som er veldig meg, så det blir gøy Og nå er det nøyaktig 2 uker til jeg er hjemme på ferie :juhu: Ellers skjer det lite spennende egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. desember 2007 #455 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er et stykke vi skal flytte i tilfelle ja, imli. Nå bor vi jo i Trondheim, men vi er begge fra Østlandet. Når vi flytter blir det til Oslo-området en plass Stemmer det, du har skrevet om det før. Jeg som ikke holder helt orden på alt som skjer hos alle her Men er dere uenige om hvor dere skal flytte da? Eller kommer det mer an på jobbmuligheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #456 Del Skrevet 6. desember 2007 Hehe, er ikke lett å holde styr på alle nei! Det er vel egentlig en blanding av begge deler, men først og fremst jobbmuligheter som kanskje tvinger oss til å flytte en plass ingen av oss egentlig har veldig lyst til. Og kanskje minst meg. da må det i tilfelle bli veldig mye pendling på samboer, noe som ikke er lett med en stk hund som helst ikke skal være alene i mer enn 8 timer av gangen, og forhåpentligvis et barn eller to om litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 7. desember 2007 #457 Del Skrevet 7. desember 2007 Bare innom for å ønske deg en god helg. Kose deg masse på julebord i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. desember 2007 #458 Del Skrevet 7. desember 2007 Vi har vel alle de butikkene vi aldri kan gå inn til uten å komme ut igjen med noe Kos deg på julebord i kveld! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 7. desember 2007 #459 Del Skrevet 7. desember 2007 Av og til skal man ikke tenke så langt framover, men heller ta ting som det kommer.. Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #460 Del Skrevet 8. desember 2007 For en utrolig fin dag det var i går! Det ble en noe annereldes arbeidsdag, da noen av de jeg jobber sammen med hadde ordnet et overraskelsesopplegg for oss. Så vi ble ført ut av kontoret kl 12, ut i en taxi og vi ante ikke hva som skjedde. Var en skikkelig teambulidingtur, og en god start på kvelden Kjære var jo med på julebordet igår kveld, og han møtte endel av kollegaene mine for første gang. Er så utrolig gøy å se hvor lett han går overens mede alle, og jeg følte meg skikkelig forelska under hele kvelden :rødme: I tillegg var det fantastisk god mat!! Har bare sløvet så langt i dag, nå skal jeg komme meg ut i butikken. I kveld skal jeg først se fotball, og så skal vi på kino og se Det gylne kompasset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg