Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

Deilig å være ferdig med julegavene :)

Håpte mannen skulle være med meg i morgen å handle julegaver og kjole til meg (julebord på onsdag)

Tenk det er 1 desember i morgen :)

Enig med at da hører det med litt kakebaking også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. Også jeg som ikke engang har begynt med julegavene *panikk! :hår: *

Kos deg på julebord og ha en ellers flott helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med julebord, besøk til venninne med baby, julemarsipan og 1.desemberkos! Høres ut som du får en veldig koselig helg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er store deler av leiligheten ryddet og vasket, og det lukter nydelig rent. Tar soverommet i morgen.

Adventstaken er satt opp i vinduet og er tent, og jeg har hørt på julesanger :-D Snart mat med kjære, så drar jeg til venninna mi. Skal passe babyen hennes alene i en times tid også.. første gang jeg er alene med henne, men det går vel bra får jeg håpe ;)

Håper dere alle har en nydelig helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

Kjempefin avatar du har fått deg!! God jul!! :nissegutt:

Koselig å pynte til jul - har gjort det selv i dag :) Nettopp ferdig!! Har ikke vaska så mye ennå, men det kommer snart ;)

Ha en kjempekoselig kveld sammen med venninne og baby!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, disse julegavene er alltid et stress å få kjøpt. For min del har det blitt færre og færre gaver for hvert år, men klager ikke på det. Hittil har jeg bare fått kjøpt gave til min kjære, men resten er bestemt da. Men problemet mitt i år er at jeg rett og slett ikke har tid til å kjøpe gaver. Full jobb og skole i tillegg gjør det litt vanskelig. Men jeg får vel bare ta meg en dag og kjøpe alle gavene.

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært med julegaver da, jeg har knapt begynt!!

Var det koselig hos venninnen din i går? Jeg gleeeder meg til jul nå :) Hadde juleverksted med tre venninner i går, lagde pepperkaker, kransekakestenger, marsipan, julekort og litt annen julepynt, kjempekoselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig jule avatar du har fått deg :rødme:

Her er det også pyntet til jul, selv om det burde vært vasket litt først da... :sjenert:

Håper du har hatt en fin-fin helg

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, MellonCollie!

Å, det er så koselig å høre om alle juleforberedelsene. Jeg har liksom ikke kommet helt i gang ennå, selv om jeg har vært klar for jul omtrent siden september! Men det er fremdeles tid ...

Gikk det bra å passe baby?

Ha en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er ting hvertfall handlet inn og er klare til å bli hengt opp/lagt fram, men må komme meg hjem først :) Skal kose meg noen dager med familien nå...

Hvordan gikk det med baby-passen? Og har du forresten kommet igang med julebaksten ennå?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, avataren min ble i alle fall innmari julete!! Men jeg likte hjertet så godt, og tenkte at så lenge det er desember, så er det lov å si "god jul" ;)

Jeg koste meg hos venninna mi på lørdag, ja. Babyen nærmer seg jo allerede 6 mnd, og nå er hun i gang med "koseprating"! Hun ligger bare og er blid og smiler! Nydelig liten jente. Passinga var ganske enkel - hun sov hele tiden :ler:

Juleverksted hørtes koselig ut _lene_. Håper jeg får organisert det når jeg har litt større leilighet..

Julebakinga er ikke i gang enda, nei. Får se hva jeg får til neste helg. I morgen drar jeg litt tidligere fra jobb for å dra til frisøren, torsdag er det trening etter jobb, og fredag er det julebord igjen. Og midt inni det her har samboer eksamen, slik at jeg har hovedansvaret for å ta hunden! Travle dager, ja... :)

Soverommet er vasket i dag, gårsdagen ble brukt til avslapning med kjæresten :) Han er fortsatt ikke hjemme fra skolen, tenker meg han blir glad når han kommer hjem til nyvasket gulv og nyskiftet seng! Onsdag har jeg planer om å skrubbe flisene på badet. Dere får minne meg på det på onsdag, slik at jeg ikke kommer unna ;)

Nå er det på tide å leke litt med voffs, før jeg setter meg ned i sofaen og koser meg med Harry Potter på norsk, og TopModel!

Ha en fin uke jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg blir jo i skikkelig julestemning av å lese her, og av den fine, nye avataren din! :-D

Hørtes koselig ut å passe blid og nydelig baby :hjerte:

Har du tenkt til å bake mye til jul da? Jeg skal bare lage to typer jule"kake" jeg... det er nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Jeg blir jo i skikkelig julestemning av å lese her, og av den fine, nye avataren din! :-D

Hørtes koselig ut å passe blid og nydelig baby :hjerte:

Har du tenkt til å bake mye til jul da? Jeg skal bare lage to typer jule"kake" jeg... det er nok ;)

Julesteming er bra :-D Nei, det blir nok ikke så mye baking. Blir nok 2 typer her også, og kanskje heller noe konfekt. Hadde egentlig store planer om å kjøpe små Norgesglass og lage konfekt i ekstragave til noen folk. Men får se hva det blir tid til, det er så mye å gjøre for tida.. Jeg som trodde desember skulle bli rolig i år som jeg ikke har eksamen å tenke på :ler:

Hei, jeg legger fra meg et lite "spor" her, siden jeg har sniklest litt i boken din :)

:hallo: Så hyggelig med et nytt ansikt :)

:vinke:

Du ordner og fikser heime ja, flott det når kjæresten har lange dager på skulen :)

Håper alt står bra til med deg ellers no i julemånaden :klem:

Ja, han setter stor pris på det. Føles godt å kunne gi litt tilbake for de gangene han har tatt en stor del av arbeidet.

---

Vekslende humør for tida. Veldig glad pga advent og fine måneden, og veldig forelska for tiden :rødme: Men samtidig så sliter vi sånn med å ta den flyttebeslutningen... begge tenker så mye på det. Og jeg er veldig avhengig av trygghet... nå vet jeg ingenting om hvor jeg er om 7 måneder. Ikke hvor jeg bor, ikke hva jeg jobber med, ikke hva kjære jobber med, ikke om vi har et barn på vei... ingenting.

Merker jeg har en tendens til å tenke veldig mye på de negative sidene ved en evt flytting - bør bli flinkere til å snu det.

Og så vet jeg at innerst inne ønsker jeg og kjære to forskjellige ting på hvor vi skal flytte. Og det er vanskelig å finne en mellomting mellom de to, så det blir nok til at en av oss MÅ gi seg helt dersom vi skal flytte. Enklere å gi seg på småsaker, enn på det som fastsetter hele hverdagen..

Dagens sutring fra meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det må være lov til å sutre litt! Skjønner godt det er frustrerende å ikke vite hva fremtiden bringer - jeg har også stort behov for trygghet og stabilitet og blir usikker med det samme ting begynner å rakne litt i sømmene. Jeg håper dere finner ut av alt sammen, MellomCollie! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det må være lov til å sutre litt! Skjønner godt det er frustrerende å ikke vite hva fremtiden bringer - jeg har også stort behov for trygghet og stabilitet og blir usikker med det samme ting begynner å rakne litt i sømmene. Jeg håper dere finner ut av alt sammen, MellomCollie! :klem:

:kose:

Takk begge to :klem:

Det er godt å ha en plass å skrive av seg litt frustrasjoner. Jeg gleder meg til å prate mer med mamma i jula, hun bruker å ha et nyansert syn på ting, og jeg er overbevist om at hun kommer til å komme med gode råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...