MidnightChildDreamer Skrevet 22. august 2008 #2123 Skrevet 22. august 2008 Jaja, selvom det tar litt tid. Vet ikke om jeg egentlig er satt til å sladre enda, men tillater meg å hviske ut at MellonCollie og MellonCollieMannen er hjemme og prøver å sove litt. Ting er definitivt igang, men LITT til må det nok ventes. Han skal bare bli litt mer perfekt først. Håper de får slappet av sammen nå.. uten for mye mas, både ifra rier og folk
KlarFor2ern Skrevet 22. august 2008 #2124 Skrevet 22. august 2008 Hei, jeg har ikke lagt igjen spor her før, men jeg har lest hele boka di.......dere har jammen hatt et spennende år!! :-D Lykke til, med forhåpentligvis forestående fødsel, det kommer til å gå så bra så! Den beste følelsen i verden er å få babyen på magen sin rett etter fødselen..... Nå lengter jeg bare etter å få en liten mageboer igjen.... Blir spennende å følge med her iallefall.....
MellonCollie Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2126 Skrevet 22. august 2008 Bra du tar ansvar, MCD. For joda, her er jeg hjemme igjen. Nå har jeg fått sovet litt imellom slagene i alle fall - kan være vi har lange timer foran oss. Riene kom med 3-4 min mellom, derfor dro vi på sykehuset. Men når vi kom dit, så stoppet det opp og kom sjeldenere igjen. Ikke uvanlig, i følge den snille jordmora. Sjekket åpning, og den er bare på 1-2 cm. Men ting var definitivt i gang, og som hun sa; det kan ta timer eller fortsatt noen dager. Så hun rådet oss til å dra hjem, forsøke å sove litt (jeg fikk jo bare ca 2 timer i natt), ta 1-2 paracet for å ta toppene av riene og gjerne ta et bad. Og spise og drikke mye, så energien holdt seg oppe. Nå er i alle fall søvn unnagjort, i den grad det går med rier som fortsatt kommer jevnt. Kjæresten er flink og masserer korsrygg, og jeg puster det jeg kan (fikk skryt av jordmor for pustinga, trenger ikke noe pustekurs jeg nei ). Så får vi bare ta tiden til hjelp - jeg ligger mest mulig rolig, for det er når jeg beveger meg mye som riene kommer tett som hagl, men da mest som mas. Ikke all verdens virkning av de. Så her må det spares på kreftene!
Gjest imli Skrevet 22. august 2008 #2127 Skrevet 22. august 2008 Det kan ennå bli bebis i dag! Håper dere får hvilt der litt.
MidnightChildDreamer Skrevet 22. august 2008 #2128 Skrevet 22. august 2008 puuuust puuuust!! hihihihi!! Gud, dårlig humor her ja, men så ufattelig spent. Du skal ikke se bortifra at Værnes får en hoppepå passasjert i morgen tidlig
Doratheexplorer Skrevet 22. august 2008 #2130 Skrevet 22. august 2008 Juuuuuhu, så spennende :juhu: Masrier er noe her, gikk slik med førstefødte her maaaaaaaaaaaaaange timer Masse lykke til
*Lollipop* Skrevet 22. august 2008 #2131 Skrevet 22. august 2008 Jeg blir helt rørt til tårer når jeg leser innleggene dine MellonCollie :love: Lykke lykke til og prøv å ta det så med ro som du kan, for nå kommer lillegutten din snart!!
Coxy Skrevet 22. august 2008 #2132 Skrevet 22. august 2008 Oi oi, her er ting på gang!!! :juhu: LYKKE TIL!!! *spent på oppdatteringer*
Amused Skrevet 22. august 2008 #2133 Skrevet 22. august 2008 Håper du kommer raskt i mål, er jo så slitsomt med maserier
MellonCollie Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2134 Skrevet 22. august 2008 Her skjer lite nytt, bortsett fra at jeg begynner å bli sliten. Riene fortsetter de, men bare med ca 8 min mellom. Har ikke hatt en eneste pause siden i natt Har fått sovet litt innimellom, men våkner jo i det de tar tak i korsryggen da. Nettopp tatt et bad nå, det var godt. Lettere å puste seg gjennom ting når man er i vann. Jeg håper virkelig at disse riene fører til noe, og at ikke jeg må gå slik som dette i mange dager - hvor tar man i tilfelle krefter til sånt fra? Glad jeg bare har meg selv å tenke på, ikke noen andre barn som må passes på eller noe. For her har jeg mer enn nok med meg selv.
Knøttet Skrevet 22. august 2008 #2135 Skrevet 22. august 2008 Åj, så spennende! Masse, masse lykke til!
Frigg Skrevet 22. august 2008 #2136 Skrevet 22. august 2008 Hva var det jeg sa i går...det kom til å skje nå snart Skjønner at dette er slitsomt for deg, men tenk på resultatet da vennen! Masse lykke til!
Gjest imli Skrevet 22. august 2008 #2137 Skrevet 22. august 2008 Bare å stå på nå, du har 1,5 time på deg Må vel innse at jeg ikke greide å tippe rett denne gangen heller Håer du får hvilt deg litt, eller at det skjer noe "ordentlig" snart!
MidnightChildDreamer Skrevet 23. august 2008 #2138 Skrevet 23. august 2008 04-45 inatt fikk jeg mld fra MellonCollieMannen. 6 cm åpning, og bursdag på idag!! Endelig. Oppdatering så fort jeg får den.
Frigg Skrevet 23. august 2008 #2139 Skrevet 23. august 2008 :juhu: Nå er det ikke lenge før du har gutten i armene dine :-D
Fremhevede innlegg