Gjest Pysepus Skrevet 11. august 2008 #1981 Skrevet 11. august 2008 Synes babyen kan vente en uke til jeg
Gjest Pysepus Skrevet 11. august 2008 #1982 Skrevet 11. august 2008 Synes babyen kan vente en uke til jeg
MidnightChildDreamer Skrevet 12. august 2008 #1983 Skrevet 12. august 2008 (endret) Jeg tenker masse på deg, jenta mi Spent. Også savner jeg deg veldig. Endret 12. august 2008 av MidnightChildDreamer
Gjest imli Skrevet 12. august 2008 #1986 Skrevet 12. august 2008 100-sider jo! Da må vi jo ha fest? til dem som ikke drikker og til de andre! Skål!
MellonCollie Skrevet 12. august 2008 Forfatter #1987 Skrevet 12. august 2008 Kjapt innom og for 100 sider - og jepp, her må det utdeling til! Dere kan velge mellom og . Og så er det og til alle. sparer man til spesielle anledninger Takk til alle som har vært med i boka mi hele 100 sider!! Nå er samboer på vei hjem fra reisejobb, det gikk jo fint. Han er her om 4 timers tid, så da rekker jeg nok ikke finne på noe sprell i mellomtiden. Jeg er sløv på dagbøker for tiden - beklager. Nå som jeg har all verdens tid burde jeg jo virkelig kunne holde meg oppdatert, men er rett og slett litt lat. Orker ikke sitte med PCen så mye, og i alle fall ikke skrive. For å skrive betyr at man må tenke, og her er det kun en tanke om dagen. Første når jeg står opp "splæsj nå?". Mens jeg dusjer: "Hmm, gjør det litt ekstra vondt i korsryggen?". Etter dusj: "splæsj nå?". Dere ser tegninga.. Jeg vil hilse på babyen min!
Doratheexplorer Skrevet 12. august 2008 #1988 Skrevet 12. august 2008 Mye splæsjtanker om dagen altså Håper det skjer noe snart da, vet hvor håpløst det er å gå vente slik
Ella* Skrevet 12. august 2008 #1989 Skrevet 12. august 2008 for 100 sider Og håper det sier splæsj på ordentlig snart
Frigg Skrevet 12. august 2008 #1990 Skrevet 12. august 2008 :juhu: for 100 sider! jeg er så spent hver gang jeg kommer inn på KG nå, for jeg er overbevist om at det skjer noe om ikke så alt for lenge
MidnightChildDreamer Skrevet 12. august 2008 #1991 Skrevet 12. august 2008 Det er ikke alle det splæsjer for da.... Men jeg håper du får det splæsjet du håper på, når du minst aner det.
Amused Skrevet 12. august 2008 #1992 Skrevet 12. august 2008 for 100 sider! Krysser fingrene for splæsj i natt
Lilywhite Skrevet 12. august 2008 #1993 Skrevet 12. august 2008 Skjønner du er litt utålmodig om dagen Jeg har vært på hytten, så har vært litt treig med å svare, men nå skal kjolebildene være sendt Får håpe baby bestemmer seg for å komme ut og hilse på snart
naley Skrevet 13. august 2008 #1994 Skrevet 13. august 2008 Så ikke meg på tippelista, hvordan kan jeg ha glemt å tippe?!?! :klø: Sett meg opp på 19 august
MellonCollie Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1995 Skrevet 13. august 2008 (endret) 39+5, og status tipping: Susiepia: 11. august Frigg: 12. august Revenka: 13. august Lilith: 14. august Niennah: 15. august Tassie: 16. august Amused: 16. august MellonCollieMannen: 17. august Concertina: 18. august Naley: 19. august Pysepus: 20. august Ella*: 21. august Reka: 21. august Jente79: 21. august Glow: 22. august Imli: 22. august _lene_: 23. august MellonCollie: 24. august Revenka har tippet i dag, og i natt trodde jeg hun skulle få rett egentlig. Begynte i går kveld - (advarsel - detaljer man ikke nødvendigvis vil vite ): Hatt mer og "tynnere" utflod de siste dagene, og i går kom enda litt mer av slimproppen. I tillegg var det litt annerledes kynnere i går, og lillegutt var ekstremt aktiv. Sterke nedpressfølelser, og stikninger i underlivet. Og ryggen, helt nede, gjorde skitvondt. Har våkna flere ganger i natt av vonde kynnere som også tok tak i ryggen, men ikke noe regelmessighet. Og nå har det dabbet av igjen, så det enorme håpet jeg la meg med i går, er nå roet ned. Men jeg koser meg her hjemme, jeg. Fortsetter med Greys Anatomy i dag, og litt smårydding innimellom. Kjæresten er heldigvis inneforstått med at jeg ikke gjør SÅ mye som jeg kunne mens jeg går hjemme - det er faktisk OK å slappe av. Så det er deilig Jobber litt innimellom også, men bare når jeg føler for det. Dagene er fine. Det striregner ute for øyeblikket, og jeg liker det. Liker lyden og lukten av regn I kveld tenkte kjæresten og jeg oss på treningskamp i ishockey, hvem vet når vi får med oss noe sånt sammen igjen Endret 13. august 2008 av MellonCollie
Lilith Skrevet 13. august 2008 #1996 Skrevet 13. august 2008 Har jeg ikke tippet?! Da tipper jeg sporenstreks 14 august! Så jeg håper på nært forestående splæsj, alternativt rieaktivitet med påfølgende splæsj. Den siste tida før fødsel fikk jeg ikke gjort så mye, jeg heller. Orket ikke sitte noe særlig på nett, orket ikke gjøre så mye husarbeid, gadd ikke ditt og datt. Tror jeg bare gikk i et litt komalignende ventemodus. Og det tror jeg man bare skal gi etter for, og ligge på sofaen så mye man bare gidder. Jeg har veldig tro på å høre på kroppen - den vet stort sett best! Kos deg i dag! I morgen vil jeg ikke se deg her inne
MellonCollie Skrevet 13. august 2008 Forfatter #1997 Skrevet 13. august 2008 Da er tippinga di notert, Lilith! Godt å høre at flere hadde den ventemodusen. Er som akupunktøren min sier, man vil jo helst ikke lage noen avtaler, ikke ta på seg noe - fordi kanskje det skjer noe viktigere den dagen. Så man setter liksom hele livet sitt på vent en stund. Jeg liker å ha kontroll over dagene, men det er gitt opp for lengst Da legger jeg meg ned på sofaen litt jeg, og drømmer litt om McDreamy med god samvittighet
Doratheexplorer Skrevet 13. august 2008 #1998 Skrevet 13. august 2008 Åååh, at jeg kunne tippe feil Kan jeg få tippe en gang til eller???? :rødme:
marsy Skrevet 13. august 2008 #1999 Skrevet 13. august 2008 Det nærmer seg nok. Hvis slimproppen har gått, begynner det nok innen en ukes tid For meg startet det ca 1 time etterpå Skjønner at du er utålmodig, men benytt tiden til å sløve, lese bøker, se tv og sove - du får ikke så mye tid til det snart
Gjest Reka Skrevet 13. august 2008 #2000 Skrevet 13. august 2008 :hoppe: Spennende!! Men det blir jo litt feil da, etter mine beregninger skulle jo babyen komme 21. august :ler: Håper du har en fin dag, har det sagt splæsj?
Fremhevede innlegg