Knøttet Skrevet 23. august 2008 #2161 Del Skrevet 23. august 2008 Gratulerer så mye! Blir helt rørt jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 23. august 2008 #2162 Del Skrevet 23. august 2008 Gratulerer så mye! Så flink du har vært :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 23. august 2008 #2163 Del Skrevet 23. august 2008 Kom på at jeg hadde glemt å skrive her inne... må jo det i tillegg til sms'en - og tusen takk for en kjempesøt sms rett etter at lillegutten var født! Den var såååå søt! Gratulerer så mye med gutten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 23. august 2008 #2164 Del Skrevet 23. august 2008 Gratulerer så mye med gutten! :blomst: :blomst: :blomst: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 23. august 2008 #2165 Del Skrevet 23. august 2008 Oj!!! GRATULERER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 23. august 2008 #2166 Del Skrevet 23. august 2008 GRATULERER SÅ MYE kos dere masse... KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 23. august 2008 #2167 Del Skrevet 23. august 2008 Gratulerer så mye med lille gutten. Godt at han endelig kom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. august 2008 #2168 Del Skrevet 24. august 2008 GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE! Blir jo rent rørt her jeg sitter... Gleder meg til det blir min tur. *Misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 24. august 2008 #2169 Del Skrevet 24. august 2008 GRATULERER KJEMPEMYE MED DEN LILLE GULLGUTTEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. august 2008 #2170 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Gratulerer så mye med lillegutt Endret 24. august 2008 av _lene_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. august 2008 #2171 Del Skrevet 24. august 2008 Jeg har vært så travel i helgen at har ikke fått med meg at fødselen var i gang Men fint å høre at alt gikk bra, selv om ting tok litt tid... og så var det jo litt gøy å tippe riktig dato Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 24. august 2008 #2172 Del Skrevet 24. august 2008 :babygutt: GRATULERER SÅ MASSE MED PRINSEN :babygutt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 24. august 2008 #2173 Del Skrevet 24. august 2008 Gratulerer med lillebabyen. Endelig er han her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 24. august 2008 #2174 Del Skrevet 24. august 2008 Gratulerer så mye med den lille gutten Håper alt står bra til og at dere koser dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. august 2008 #2175 Del Skrevet 24. august 2008 Å, endelig kom han! Gratulerer så mye MellonCollie! Er for øvrig helt enig med mannen din i at du er helt rå! Håper dere får kost dere denne første tiden med den lille bebisen deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 24. august 2008 #2176 Del Skrevet 24. august 2008 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 24. august 2008 #2177 Del Skrevet 24. august 2008 Gratulerer med guten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 25. august 2008 Forfatter #2178 Del Skrevet 25. august 2008 TUSEN takk for alle gratulasjoner!! Han er den mest perfekte gutten i hele verden, og jeg er så lykkelig. Fødselshistorie kommer senere, skal forsøke å sette meg ned å samle tankene litt nå og få skrevet ned mens jeg fortsatt husker ting. Jeg har null tidsperspektiv, og klarer ikke forstå at på fredag var ikke lillegutt her, og i dag er det bare mandag. Men basisinfo: Født 23.08.08, klokka 12.12. Han veide 3290 gram og var 51 cm lang. Navn ikke bestemt enda, nå venter jeg egentlig bare på at pappaen skal helle mot samme navn som meg Men vi liker fortsatt 2 alternativ like godt! Under fødselen brukte jeg akupunktur, badekar og ikke minst - min elskede lystgass Normalt sett skulle vi reist hjem i dag, men det er litt komplikasjoner. Lillegutt hadde bæsjet i fostervannet sitt, og fikk svelget littegrann av det. Dermed er det fare for infeksjon, og han fikk svakt utslag på prøvene sine den første natta. Dermed måtte han flyttes på nyfødtintensiven allerede 1. natt, og ble satt på antibiotikakur. Den kuren varer 7 dager, så i utgangspunktet blir jo jeg da på sykehuset her frem til lørdag. Heldigvis er han på tross av den mulige infeksjonen veldig frisk og rask - ingen feber, veldig våken og oppvakt og ikke minst spiser han godt. Så pleierne er veldig fornøyd med ham, og sier han ikke er noe typisk "infeksjonsbarn". Men man tar alle forhåndsregler, og bedre å behandle ham enn at det plutselig skulle slå feil ut senere om man lot være! Superfornøyd med sykehuset her også, kjempefin oppfølging! Savner ham jo når vi ikke har ham hos oss, men vi får lov til å låne ham med mye opp til oss på perm siden han er så frisk, og ikke minst får vi lov til å komme og gå på nyfødtintensiven som vi vil. Jeg ammer, og dermed er jeg jo også nede i løpet av natta. Han tar puppen kjempefint, og har en enorm sugevilje. Så det ser også ut til å fungere som det skal! Nå skal jeg slappe av litt, legevisitten er snart over og da kan vi hente opp gutten vår igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 25. august 2008 #2179 Del Skrevet 25. august 2008 Høres ut som dere koser dere masse. Gratulere så mye med lillegutten, godt at det ser ut til at alt går bra til tross for startproblemene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 25. august 2008 #2180 Del Skrevet 25. august 2008 Kjære Melloncollie! Gratulerer så masse med verdens fineste gutt! Det høres jo ut som om han er riktig sprek og frisk, på tross av at han får behandling. Veldig betryggende å få så god oppfølging. til både deg, melloncolliemannen og melloncolliebabyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg