DDuck Skrevet 21. august 2008 #2101 Del Skrevet 21. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 21. august 2008 #2102 Del Skrevet 21. august 2008 Ikke noe behov for sladring enda her, nei. Det har ikke hendt før at babyen rett og slett har blitt der inne, har det vel? :klø: For han her viser slett ingen tegn på å skulle komme ut Og du tante Midnight - jeg har jo overtidskontroll den 27. aug, så jeg har tenkt tanken.. enn om jeg blir satt i gang og han faktisk kommer da? Jeg vet vi tullet med det når jeg fikk termin, men hadde virkelig ikke planer om at det skulle bli en mulighet. Nei, særdeles, irriterende lite behov for sladring. Jeg som hadde sett for meg at denne "jobben" skulle vært unnagjort for godt over ei uke siden! Hvis overtidskontrollen er 27 august, så blir du vel satt igang dagen etter eller noe? Eller: haha hva vet jeg.. jeg heiv jo ut MinLille en god stund før leiekontrakten gikk ut Men, hvis han først skal vente så lenge.. så er 27 august en utmerket dato. Uansett: det går den rette veien. Hver dag som går er en dag mindre til tantes Lillegutt er her!! ... om ikke du bare har latt som hele tiden da..Kanskje det ikke er noen baby?! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 21. august 2008 #2103 Del Skrevet 21. august 2008 Vist babyen ikke kommer i dag så er det bare for at jeg er opptatt i helgen og at den vil vente til mandag Viktig å få med seg at det skjer skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. august 2008 #2104 Del Skrevet 21. august 2008 Skjønner godt at samboeren din begynner å bli skvetten Min kjære var også ganske skvetten på slutten og vi slapp jo å gå over. Tror han også hadde vært ganske stressa hvis jeg hadde gått over. Får håpe det skjer noe i helga. Lydløst på telefonen er nok ikke dumt. Så kan du slippe alle spørsmål når du ikke føler for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 21. august 2008 #2105 Del Skrevet 21. august 2008 Idag er dagen! :juhu: Jeg tar alltid feil når jeg bommer da, så det kan hende jeg tar feil denne dagen og.. Bøt aj tink nåt! Kom ut baby! Håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 21. august 2008 Forfatter #2106 Del Skrevet 21. august 2008 Den permisjonen her begynner å bli ganske dyr, den. Kjedeshopping brukt som terapi er tingen Samboer kom hjem og hentet meg etter jobb, så dro vi og gikk tur ved en insjø her i nærheten. Kjempekoselig! Gikk forbi en lekeplass, og vi utfoldet oss med å leke med en sånn "dumpe"-sak Litt forsiktig gynging rundt og opp og ned kan da ikke gjøre ting noe verre i det minste! Så skulle vi bare innom et kjøpesenter og kjøpe noen blomster, men endte opp med litt mer.. Kid hadde jo tilbud på endel håndklær og ting, og vi kommer vel sikkert til å få et stort behov for kluter / håndklær fremover. Så da hamstret vi inn litt nytt Og så fant vi et fint bilde til å ha på stueveggen som var på tilbud, så da tok vi med det også. Kjente etterhvert at det ble nok rusling, begynte plutselig å prikke både i beina og hendene og å bli litt hoven, så da dro vi hjemover. Så nå skal vi spise torsk til middag, nam nam! Glad i fisk :-D Sa til samboer i sta, at nå er jeg så overbevist om at jeg kommer til å gå gravid frem til neste helg, minst. Kommer til å bli satt i gang og full pakke. Så OM han nå skulle bestemme seg for å komme den neste uka, kommer jeg til å bli sjokkert og føle at "dette er jeg ikke klar for!" Når jeg evt blir satt i gang, det vet jeg ikke. Det er jo det de da ser an på onsdag, med både min og babyens form. Men vil nok bli før neste helg, tror det er maks 14 dager man går over på sykehuset jeg skal føde på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 21. august 2008 #2107 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg krysser fingre for at han kommer ut snart jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 21. august 2008 #2108 Del Skrevet 21. august 2008 Tror ikke du kommer til å gå så veldig mange dager til Men det har jo jeg trodd ganske lenge da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. august 2008 #2109 Del Skrevet 21. august 2008 Kjenner til det å shoppe litt mer enn man hadde tenkt ja Selv om samboer av og til kommer med svake protester om at vi har skapene fulle Huff, nå høres jeg veldig shopoholiker ut her, det er jeg egentlig ikke altså, bare samboer som er veldig lite shopping-menneske av seg Han får fnatt av å være i en annen butikk en Platekompaniet og Clas Ohlson mer enn 5 min... hehe... Jeg har faktisk en følelse av at du slipper å bli satt i gang... har fortsatt tro på 23. jeg... evt. er jo 26. en god dato Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2110 Del Skrevet 22. august 2008 For en natt Begynte med maserier igjen i går kveld rundt 2130, og de fortsatte stabilt frem til 0030 ca med nøyaktig 10 min mellom. 0030 sovnet jeg, så da regner jeg med at de også ga seg - hadde nok ikke klart å sove gjennom de. Men så våknet jeg igjen kl 0230 av at det igjen var i gang - og her sitter jeg enda. Vært helt stabilt 10 minutter mellom, men grisevondt!! Har klart å slappe av litt mellom de, men bråvåkner til i det stramminga på magen starter, også griper det tak i ryggen. De varer i ca 45 sekunder hver gang. Meeeen, nå ser det ut til at tiden mellom de går ned Er det lov å håpe på at noe skjer nå? For jeg orker ikke det her lenger i alle fall, ha så vondt uten å ha trua på at noe skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 22. august 2008 #2111 Del Skrevet 22. august 2008 Så spennende. Håper tida går ned og det kommer en liten baby i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 22. august 2008 #2112 Del Skrevet 22. august 2008 Håper det skjer noe i dag så du slipper å gå noe særlig lengre Kan tenke meg at en, spesielt første gangen, går litt sånn på tå og er veldig var på alle mulige tegn... Og så får jo jeg rett tippedato også kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 22. august 2008 Forfatter #2113 Del Skrevet 22. august 2008 Nå drar vi i alle fall på sykehuset! Så får vi se, kanskje er det ingenting og vi blir sendt hjem.. eller kanskje blir det bursdag :-D Dere holdes oppdatert av MidnightChildDreamer (evt meg om jeg må hjem...) Heia babyen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 22. august 2008 #2114 Del Skrevet 22. august 2008 Nå drar vi i alle fall på sykehuset! Så får vi se, kanskje er det ingenting og vi blir sendt hjem.. eller kanskje blir det bursdag :-D Dere holdes oppdatert av MidnightChildDreamer (evt meg om jeg må hjem...) Heia babyen! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. august 2008 #2115 Del Skrevet 22. august 2008 Oioioi :hoppe: Masse masse lykke til! Får håpe det setter igang og du får verdens skjønneste lille gutt idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 22. august 2008 #2116 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) åh, jenta mi! Gråter og Smiler om hverandre. Idag er jeg sikker på at det blir bursdag. Endelig kommer han.. Endret 22. august 2008 av MidnightChildDreamer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 22. august 2008 #2117 Del Skrevet 22. august 2008 Ja!!!! :juhu: Hva var det jeg sa? I dag er dagen! Bare sørg for å føde før midnatt Masse lykke til MellonCollie, nå har du snart gutten din hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. august 2008 #2118 Del Skrevet 22. august 2008 Jippi! :juhu: Lykke til vennen!! Håper virkelig lillebaby vil komme ut i dag! :-D Stor fra en virkelig rørt "tante" som sitter her! ( :gråte: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 22. august 2008 #2119 Del Skrevet 22. august 2008 Åh! Så utrolig spennende! Masse lykke til, ikke lenge til du får hilse på mageboeren din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. august 2008 #2120 Del Skrevet 22. august 2008 Lykke til :-D :hoppe: I dag er en fin dag å få bebis på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg