Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Bra at livmorhalsen er moden da, skjønner godt du er utålmodig... Håper virkelig ikke du må vente en uke til, selv om 26. er en fin dato det, er faktisk bursdagen til kjæresten min ;) Nei, jeg satser på at baby kommer ut snart... hadde jo vært litt morsomt om jeg tippet riktig da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*lurer på om det skjer/har skjedd noe idag* :popcorn:

Kan jeg få lov å spørre en ting? Folk rundt deg begynner vel med å mase en del, syns du det er slitsomt eller er det bare moro?

Tipper dere går rundt og tripper og er spente nå begge to, hvert øyeblikk nå skal dere få bli foreldre til en skjønn liten guttunge :love: Blir litt rørt av tanken her jeg sitter, men det har jeg jo blitt hele ditt svangerskap :fnise:

Vil iallefall få takke deg kjempemye for all hjelpen jeg har fått, alle råd og tilbakemeldingene :klemmer:

Ha en tipptopp dag! Med forhåpentligvis en liten gutt som kommer til verden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, og jeg er her enda :)

Har hatt litt maserier igjen i natt, så ikke blitt så mye søvn. Godt å ha mulighet til å ligge litt lenger på morgenen da.

Kan jeg få lov å spørre en ting? Folk rundt deg begynner vel med å mase en del, syns du det er slitsomt eller er det bare moro?

Det begynner å bli ganske mye, ja - det har det egentlig vært de siste to ukene :sjenert: Det er jo i utgangspunktet veldig hyggelig, for det betyr jo bare at folk bryr seg. Meeen... vi venter jo antagelig mer enn alle andre, og er fullstedig klar over at termin har vært vi også :fnise: Orker liksom ikke hele tiden bli minnet om at "dette tar jo sin tid".. jo takk, jeg merker det ;) Så det blir litt slitsomt innimellom å skulle svare på de samme spørsmålene om og om igjen. Og ikke alle er like nærme, slik at man kan være helt ærlig om hvor sliten man faktisk er. Orker ikke klistre på meg smilet og spøke med hvor treig han er til alle - da er det bedre å snakke med de aller beste venninnene hvor jeg faktisk kan være ærlig og litt "småsur".

Jeg har telefonen på lydløs, og sorterer veldig om dagen -det må jeg innrømme. Folk får vite noe når det skjer, så jeg orker ikke svare på alle meldinger både på facebook og på tlf.. Så er samboer flink til å ta tlf fra de han kan (hans familie og noen ganger min).

Bra du spurte Tassie, der fikk jeg ut den frustrasjonen også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han trives vel så godt der inne at han ikke vil komme ut :ler:

Men for deres del så håper jeg at han kommer snart ;)

Du er i alle fall positiv og tålmodig.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg snnelig usikker på om jeg har lagt igjen spor her før eller ikke..... :klø: Men gjør det nå, hvert fall!!!! :) Masse lykke til med forestående fødsel!!! Skjønner at du venter fælt nå, noe annet ville vel vært mer unormalt... Det skjer uansett veldig snart!! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lillegutt ville vente til Onsdag 27 august? :sukk:

Si til han at det er ikke viktig for tante Midnight. Nå vil hun ha tilbake EvilTwin, og ha henne litt for seg selv. Så han kan godt bare komme. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde kanskje MidnightChildDreamer var inne for å sladre jeg... :sjenert:

Skjønner godt du er frustert og lei av mas, MC.

Heldigvis er det uansett ikke lenge igjen da.

Håper det skjer noe en av de første dagene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe behov for sladring enda her, nei. Det har ikke hendt før at babyen rett og slett har blitt der inne, har det vel? :klø: For han her viser slett ingen tegn på å skulle komme ut :sukk:

Og du tante Midnight - jeg har jo overtidskontroll den 27. aug, så jeg har tenkt tanken.. enn om jeg blir satt i gang og han faktisk kommer da? Jeg vet vi tullet med det når jeg fikk termin, men hadde virkelig ikke planer om at det skulle bli en mulighet.

Synes synd på samboer, jeg. En ting er nå min venting. Men han får jo nesten ikke sove på natta lenger heller. Er jeg oppe for å tisse, så våkner han for å spørre om noe skjer. Og han har jo ikke lyst til å dra for å besøke kompisene som bor litt unna eller noe, sånn i tilfelle... Så vi sitter nå mest her hjemme om dagen da. Har spilt masse kort de siste dagene, da. Men jeg er så dårlig taper, så jeg synes slett ikke det er noe gøy :ler:

Nå drar han på jobb, så får forte meg å gi ham et hadet-kyss, så legger vel jeg meg igjen.. men er jo ikke trøtt heller. VIL HA BABY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt du er lei av maset, ser det for meg selv at jeg også blir lett lei av det. Det er jo tross alt foreldreparet selv som er aller mest spent!

Må le litt av innlegget selv om det ikke er helt på sin plass, men høres ut som dere tar spenningen og hverdagen godt sammen. Ting kan jo faktisk skje hver dag, så det er ikke så lett å vite når man kan dra ut eller ikke :sjenert:

Huseieren vår her vi bor nå hadde termin for akkurat to uker siden idag, så idag skal hun bli satt igang på sykehuset med drypp. Hun har vært i storform og gjort en hel haug av ting og vi har ikke sett ett eneste tegn til at babyen er klar for å komme ut, men du blir vel satt igang du også hvis du går langt over tiden? Noen blir satt igang allerede etter 12 dager.. varierer litt har jeg hørt, men.. Søstra mi skulle ikke bli satt igang før hun var tre uker over tiden :overrasket: (heldigvis kom han to uker etter termin :) )

Nei nå babler jeg om ingenting igjen... beklager dette!

Gooood torsdags :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar nok litt på å bare gå å vente ja, for dere begge... men synes kjæresten din er veldig søt da, virker som han viser veldig omsorg for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra er dagen, vet du :klemmer:

Og at du går over termin betyr jo bare at bebisen har det veldig bra hos deg :Nikke:

Skjønner godt at det er plagsomt med mas fra familie og venner. Jeg husker jeg ble skikkelig irritert...

Håper du har en fin dag, lydløs på tlf er bra!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...