Frigg Skrevet 17. august 2008 #2041 Del Skrevet 17. august 2008 :popcorn: :popcorn: Syns det var på tiden med litt popcorn spising! Det tror jeg jammen meg at jeg også skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 17. august 2008 #2042 Del Skrevet 17. august 2008 suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukk!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 17. august 2008 #2043 Del Skrevet 17. august 2008 Hvil godt ut i dag! Plutselig ligger du på fødestua med en liten bylt kravlende på magen, og da blir det lenge til neste middagshvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 17. august 2008 Forfatter #2044 Del Skrevet 17. august 2008 Det er så koselig å komme inn her i alle fall, tusen takk for at dere følger med på sutring mi Nå har jeg lest endel rundt, og jeg er da ganske så sikker på at nei - det er ikke kynnere det her. Det er maserier. Ut fra beskrivelsene, så må det det. Og maseriene fortsetter her i gården... begynte rundt 1600, og kommer ganske jevnt med 10 minutter mellom. Spørsmålet er jo da: Gjør de noen nytte for seg? Eller er det BARE mas? Er ganske ulikt hvordan det har fungert for folk etter hva jeg kan se.. noen kommer inn til føden med mye åpning etter å ha hatt maserier i flere dager, mens andre bare er slitne. Jeg er heldigvis ikke sliten av dette enda - ikke fysisk i det minste. Og begynner også psykisk å innfinne meg mer med situasjonen. Jeg er tross alt bare på termindato Og jeg er som Ella* sier en dag nærmere for hver dag som går. Har vært en tur hos mine bsteforeldre i dag, og en tur til Sverige. Fikk kjøpt insektsnett til vogna, det hadde vi glemt tidligere. Nå tenkte jeg å dra med mannen ut på en liten gåtur igjen, før vi skal se på en miniserie på TV2 ikveld som så spennende ut. I morgen blir det dagboksrunde for å oppdatere meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 17. august 2008 #2045 Del Skrevet 17. august 2008 Får virkelig håpe det er noe på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. august 2008 #2046 Del Skrevet 17. august 2008 Åj, termindato nå ja! :-D Maserier ja, det hadde jeg også Tror mine begynte to uker før fødselen, sånn ca... Men det varier nok veldig fra person til person, så det kan godt hende det er noe på gang! :-D Spennende! :-D :-D Håper du får en fin, ny uke og at noe er på gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 18. august 2008 Forfatter #2047 Del Skrevet 18. august 2008 Da er det mandag, og fødestuen er åpnet. Såh, lillegutt, er det dette du har ventet på? For da er det i tilfelle bare til å komme nå Ikke noe nytt her, sovet relativt godt. Fått satt på en maskin med klær nå, og ryddet i litt ting på soverommet. Nå sitter jeg med et pledd nede i stua og koser meg, må få ordnet litt frokost også. Jeg blir som regel lysvåken når samboer drar på jobb, like greit å stå opp. Får heller sove en times tid etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 18. august 2008 #2048 Del Skrevet 18. august 2008 Nå nærmer deg seg virkelig her Vil egentlig bare ønske deg lykke til, rekker vel sannsynligvis ikke det før du plutselig er på fødestua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 18. august 2008 #2049 Del Skrevet 18. august 2008 Kanskje det blir bebis i dag? Selv om slemme meg tippa på fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 18. august 2008 #2050 Del Skrevet 18. august 2008 Har du vaska vindu eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. august 2008 #2051 Del Skrevet 18. august 2008 Innom og sjekker ståa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 18. august 2008 #2052 Del Skrevet 18. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 18. august 2008 #2053 Del Skrevet 18. august 2008 ...i følge min tipping så skal lillegutten deres komme i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 18. august 2008 #2054 Del Skrevet 18. august 2008 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 18. august 2008 Forfatter #2055 Del Skrevet 18. august 2008 Dette er en fin dag Klokka er 1500, og ikke noe tegn tl maserier. Noe som er DEILIG! Litt vanlige kynnere har det vært, men det gjør meg ingenting lenger Orker bare ikke de vondtene som ikke fører til noe. Hatt en effektiv dag. Begge badene er blitt vasket skikkelig, 3 vaskemaskiner med klær er satt i gang, 1 hengt opp og 1 i tørketrommel i skrivende stund. Sengetøyet er skiftet, oppvask og oppvaskmaskin er tatt. 2 episoder av Greys Anatomy er sett, og jeg har endelig fått sendt inn noen utleggsskjema for penger til gode fra jobben. Phu. Men ikke vasket vinduer Nå kommer snart kjæresten hjem, så får vi se hva for noe gøy vi finner på. Gikk en kjempekoselig tur i skogen i går, kanskje gjenta det? Skal ha bakte poteter ovnsstekte grønnsaker og entrecote til middag i dag, skikkelig mandagsmat Har også meldt inn Lillegutt i Go'boken, forresten. Hørte det er et greit tilbud i alle fall til de minste, så kan vi heller bli medlemmer i en mer "ordentlig" bokklubb senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 18. august 2008 Forfatter #2056 Del Skrevet 18. august 2008 Stadig flere faller av, tror nok ikke du heller får rett Concertina Naley er nestemann. Og mange har trua på torsdag.. vi får vente og se :-D Tippeliste: Susiepia: 11. august Frigg: 12. august Revenka: 13. august Lilith: 14. august Niennah: 15. august MarianneE: 15. august Tassie: 16. august Amused: 16. august Susiepia: 16.august MellonCollieMannen: 17. august Concertina: 18. august Naley: 19. august Pysepus: 20. august Ella*: 21. august Reka: 21. august Jente79: 21. august Glow: 22. august Imli: 22. august _lene_: 23. august MellonCollie: 24. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamille86 Skrevet 18. august 2008 #2057 Del Skrevet 18. august 2008 WOOOW du ligger vertfall ikke på latsida selv om du er høygravid Håper jeg blir like sprek som deg når jeg går gravid Nå kan jo bare barnet komme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 18. august 2008 #2058 Del Skrevet 18. august 2008 Innom og sjekker igjen! Du er jammen aktiv - jeg blir helt imponert! Ikke glem å slappe av innimellom også, da Go'boken er ikke så dumt - jeg synes de tingene vi har fått derfra så lange er fine, i hvert fall. Tur i skogen høres koselig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. august 2008 #2059 Del Skrevet 18. august 2008 Jøss, så flink du er!!! Skulle hatt deg en tur her også tror jeg Deilig å få gjort litt før lillegutt kommer da. Blir ikke så mye tid til det når dere blir foreldre. Vi er også medlem av Go'boken. Har hørt at de fleste er veldig fornøyd det første året, men ikke så fornøyd når ungene blir større. Men da er det jo masse andre tilbud også. Håper det skjer noe snart, men godt du har sluppet maserier i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. august 2008 #2060 Del Skrevet 18. august 2008 Har hatt det så travelt de siste dagene at jeg har ikke vært innom KG... men må nesten komme meg innom daglig fra nå av, ting kan jo skje når som helst Tenk så fint det blir å få hilse på lille baby Er imponert over alt du orker å gjøre selv om du er høygravid da! Du er flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg