Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Heisan MellonCollie :)

Nå var det jammen på tide jeg tok en tur innom deg. Du har jo vært hos meg mange ganger. :)

Ser det er fødsel på gang her, men er vel forseint ute til å tippe :ler:

Ønsker deg en fin dag MellonCollie :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:trist:

Jeg savner min Tvilling, og den store magen hennes.

også venter jeg sååååånn!!! som alle andre her inne, og deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja Niennah, jeg hadde trua på deg etter suksesstippinga hos Simpleminded - men her skuffet du stort :ler: Ingen føding i dag.

Og :vinke: Ulva! Hyggelig å se deg her inne - er en del babyprat om dagen da ;) Men koselig at du titter innom!

Sitter her fortsatt. Avlyste vennebesøket i dag, jeg orket rett og slett ikke ha noe folk her.. kynnerne har definitivt tatt seg opp gjennom dagen, og da var ikke tanken på å sitte ved et spisestuebord og være sosial det helt store. Kjæresten laget heller mat til oss, og dro og leide masse filmer :-D Så vi har kost oss sammen i stedet, og har nå gått oss en tur. Deilig luft ute.

Så får vi se hva natten bringer.. blir det en natt med masse søvn og ingenting annet? En natt avbrutt av en kynner der og da? Eller blir det rier / splæsj / sildre sildre?? Jeg har i alle fall nok av tanker hver gang jeg legger meg :ler:

God natt herfra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å tro at det jeg har våknet av flere ganger i natt "bare" er kynnere :dåne: Men, uansett hva det er så er det ikke regelmessig nok nå i alle fall. Har vært våken til og fra siden kl 5, med "kynnere" som tar veldig tak i både rygg og langt nede på magen. Regelmessig med 8-9 min mellom hver. Men tiden mellom går jo aldri ned. Og nå er det rolig igjen.

Gjentar mantra til meg selv: Dette er modning. Modning er bra. Modning gjør fødsel enklere.

Men jeg vil heller ha fødsel!! :sur:

God lørdag til alle, jeg er her fortsatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... Nesten jeg håper at jeg tippet feil, og at babyen kommer veldig, veldig snart!! ;) Er jo alt for lenge til 21., i hvert fall når du må gå sånn.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er dagen!!! :hoppe: :hoppe:

Har fått lest alt men ikke fått skrevet noe og har ikke god tid nå heller.. har ikke internett i leiligheten enda, men jeg følger med og tenker masse på deg!!!

Goood fødsels :klemmer: til deg skjønne MellonCollie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niennah, du må bare ta det med ro! For babyen kommer ikke før på torsdag! :ler:

:klem:

TORSDAG?

Neineinei, jeg tror du er på styr! :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babyen er forsinket, for den skulle være her den 12. den :ler:

Håper det skjer noe snart vennen! Skjønner at du er utolmodig og i alle fall når kroppen sender så mange signaler nå :ler:

Håper du får en fin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall god oppmuntring å komme inn her å lese - takk alle sammen!

Og det er bare til å komme hit for å :slåss: , det er nemlig MellonCollieMannen som skal tippe riktig, for han har tippet i morgen. Kanskje vi har en presis baby som kommer da han får beskjed - nemlig termin? Jeg tenker nok det ja! ;)

Hatt "kynnere" med mellomrom fra 7-12 min nå fra klokka 1900. Noen vondere enn andre. Men noe jevnere blir det ikke, gitt. Flott at jeg ikke er utålmodig da ;) Kjæresten er som alltid verdens beste, og jeg blir mer og mer satt ut over HANS tålmodighet med meg. For en mann han er :hjerte:

Nå skal jeg opp og lese litt, og så sove. Viktig med noen timers søvn før jeg har planer om å føde :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er viktig. Håper du får sove godt for tiden.

Jeg sov elendig, og var absolutt ikke klar sånn sett når fødselen starta på morgenen. Men, det gikk det også. :)

Sov godt!

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Har du fått sovet noe i natt?

Jeg kommer ikke til å være hjemme så mye idag så jeg kommer til å være så spent på om det har skjedd noe når jeg kommer hjem :ler:

Håper du får en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Så var vi altså kommet til 17. august. Den datoen som virket så enormt langt borte når vi satt med en positiv test i desember.. Men nå; TERMIN.

Jeg har sovet veldig godt, men alle tegn på nært forestående fødsel er igjen borte. Han er en liten lurifaks, den mageboeren min. En særdeles aktiv lurifaks om dagen, da! Hikker og flytter på seg og småsparker dagen lang :) DET får jeg nyte mens jeg kan. Og i morgen åpner fødestuen etter sommerstengt, yeey! Masse positive tanker - det gjør meg ingenting denne ventinga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempelurt hvis du klarer å hvile/sove godt ja :) Her startet fødselen på kvelden etter en dag uten middagshvil, så jeg var ikke akkurat uthvilt. Men man blir jo så "gira" under fødselen, at det gikk veldig fint. Men hadde sikkert vært tungt om fødselen hadde vart veldig lenge.

En dag nærmere nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...