Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Her sa det ikke splæaj, mer sildre sildre :ler:

Skjønner godt du er utålmodig. Rakk aldri å komme i den ventemodusen. Men plaget meg veldig at jeg hadde så lite kontroll... Man vet jo aldri noe, og det kunne jo også gå uker...

håper det er noe på gang da :)

Spennende, dette her.

Tenk snart får du hilse på mageboeren din.

Glede deg masse. Var slitsomt de første dagene, men også utrolig stort. Kunne bare se på lillegutt i timesvis jeg. (Det kan jeg forsåvidt fortsatt :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herreguuuuuuud :rope:

Se nå å få ut den guttungen!!!!

Nå orker jeg snart ikke vente lenger.. dessuten blir flybilletten så dyr. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*venter på splæsj eller sildre sildre*

Eller et eller annet som sier at det er i gang i alle fall. :ler:

Slapp av det du kan, uten nooooe dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susiepia: Det er lov å tippe igjen, men man får ikke like mye kred for å tippe rett gang nummer 2 altså :ler:

MarianneE: :vinke: Velkommen inn hit - tipping notert!

:klemmer: til resten - her har det verken sagt splæsj eller sildre sildre enda :ler:

Kjørt samboer på jobb, skal til akupunktør igjen i dag. Når jeg er ferdig der får jeg besøk av ei venninne + baby, og ei annen venninne. Så nå skal jeg legge vekk PCen og vaske gulv tenkte jeg! I går tørket jeg støv, både høyt og lavt selvsagt. Strekke, tøye og bøye.

Samme kjøret i går kveld som kvelden før, men igjen falsk alarm da tydeligvis, siden jeg sitter her enda. Men kynnerne blir vondere og vondere, og tar tak i rygg og lengst ned i magen. Så jeg nekter å tro at dette kan ta 2 uker til (Hørte du lillegutt? Jeg nekter å tro det!). Var nede i regelmessighet på 8 min mellom, men så gav det seg gitt. Hatt noen vonde i natt som jeg har våknet av også, men da var det mer en og en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da tipper jeg 16.august siden lørdag er en fin dag å få baby på :-D

Du må gjøre litt vindusvask, det sies at det skal frembringe fødsel ;)

Selv vaska jeg vindu tirsdag og ble syk natt til torsdag... overtroisk jaaaa :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er her jeg :sjenert:

Vært mye besøk i dag, svigermor + 2 venninner av henne kom også innom i dag. De slo meg og mitt venninnebesøk både i lydnivå og omfang når det gjaldt skravling i alle fall!

I følge akupunktøren min var fødselspulsen nå mye sterkere enn tydeligere.. så, jada. Jeg venter :-D

Men nå er det nattatid med kjæresten, måtte bare innom og sjekke Simpleminded - og der var det jammen kommet ei lita jente! Gratulerer så mye til henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom å sjekke før jeg drar på tur.

Håper du har fått den lille gutten din innen jeg er tilbake på søndag.

Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 uker i dag, og jeg sitter her enda - uten ett eneste lite tegn på at ting er i gang :sukk:

I går var det helt rolig igjen, ingenting som minnet om kynnere omtrent en gang. Kan jo håpe på at uttrykket "stille før stormen" stemmer her og, men det er vel ikke så trolig ;) Jaja, mandag åpner fødeavdelingen jeg helst vil være på. Så da ser det jo ut til at vi rekker det i det minste.. Viktig å se de positive sidene :ler:

Nå skal jeg lage meg litt frokost, og så får vi se om jeg kanskje tar og vasker vinduene. Dobbel nytte muligens? Første dag med sol på en stund, så bør utnytte det!

I kvled får vi antagelig besøk av et vennepar, så tenker det blir hjemmelaget lasagne på menyen. Da blir samboer fornøyd i alle fall!

Her er ståa på tippelista:

Susiepia: 11. august

Frigg: 12. august

Revenka: 13. august

Lilith: 14. august

Niennah: 15. august

MarianneE: 15. august

Tassie: 16. august

Amused: 16. august

Susiepia: 16.august

MellonCollieMannen: 17. august

Concertina: 18. august

Naley: 19. august

Pysepus: 20. august

Ella*: 21. august

Reka: 21. august

Jente79: 21. august

Glow: 22. august

Imli: 22. august

_lene_: 23. august

MellonCollie: 24. august

God helg alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner så godt følelsen ved å gå slik å vente den siste tiden...

Kos deg i helgen, så kommer nok lillegutten på tirsdag, skal du se :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...