Niennah Skrevet 30. juli 2008 #1901 Del Skrevet 30. juli 2008 Har du regn og kjølig vær? Heldige du!!! *misunnelig* Jeg har ny dagbok forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #1902 Del Skrevet 30. juli 2008 Tante Pysepus blir bare glad for et bilde en gang hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 30. juli 2008 #1903 Del Skrevet 30. juli 2008 Kan tenke meg det var deilig med regn. Trodde det skulle bli det her også. Men var mest skikkelig lummert og trykkende. Masse torden, så vi trodde det skulle bli regn... Er ikke bare lett med en liten en i varmen nei. Tydelig at det plager han. Sover ikke så godt som han pleier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 31. juli 2008 #1904 Del Skrevet 31. juli 2008 Håper du har det bra. Nå er du snart innenfor termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 1. august 2008 #1905 Del Skrevet 1. august 2008 Da er jeg nok innom siste gang før om noen uker, men lykke lykke til Og husk å sende melding om noe skulle skje før jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. august 2008 #1906 Del Skrevet 1. august 2008 Nå er det ikke lenge igjen altså! :-D Håper formen er bra og at varmen ikke er altfor plagsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. august 2008 Forfatter #1907 Del Skrevet 1. august 2008 Argh, her forsvant alt jeg hadde skrevet da Explorer plutselig lukka seg Prøver på nytt. 38 uker i dag, jeg er nå innenfor termin!! :hoppe: Og det er august allerede. Dette er måneden jeg skal bli mamma, uansett. Vi lå og pratet i går kveld, og jeg er veldig lite innstilt på å gå 4 uker til altså. Skjer det, så vet jeg ikke om jeg holder ut Men, lite jeg får gjort fra eller til. Men jeg tror ikke jeg må gå så lenge altså. Det er tydelig at kroppen forbereder seg i det minste. Kynnerne er vondere, og litt murringer i korsrygg kommer og går. Jeg overtolker alt som skjer, og håper bare fødsel nærmer seg. Vært litt dårlig i magen også de siste dagene - jada, det er garantert tegn på fødsel det også Her skjer ingenting uten en grunn! Fått handlet inn de siste tingene vi trenger nå - bare BabyCall igjen. Den har samboer ansvar for. Men stellebordsakene er nå på plass. Og jeg har endelig fått pakket bagen :-D Satt kamera og videokamera på lading, slik at det skal være klart. Og handlet inn en pose med litt "proviant" som står klar i kjøleskapet. Er ikke lett å få tak i noe å spise/drikke i sykehusområdet vårt på natta, så kjekt å ha det klart, også for samboers skyld... Var og så Batman på onsdag, den anbefales på det STERKESTE!!! Fantastisk bra film, 2,5 timer har vel aldri gått så fort. Og Heath Ledger - hva skal man si.. magisk. Ingen kunne gjort det bedre! Sitter inne i stua i dag, er litt kjøligere her inne. Skal få brettet og vasket litt mer klær, og det er South Park-maraton på Canal+. Ikke sett det på mange år, men er ganske så artig! God helg til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 1. august 2008 #1908 Del Skrevet 1. august 2008 Wow! Grattis med 38 uker! Det har gått så fort jo! :-D Veldig spennende tid du har foran deg, nå er alt opp til knøttet i magen om når han vil komme ut! Håper for din del at du slipper overtid, men det er nok greit å være forberedt på det kan skje så blir ikke de neste ukene så altfor lange! Men jeg håper at alt du kjenner bare er forberedelser til fødselen ja :-D Flott at dere har fått på plass alt som trengs, og en babycall får dere vel tak i uten problemer (ellers så har jeg hørt noe om at butikkene er åpne etter at babyen har kommet og... ). Lurt å ha på plass en pose med proviant i kjøleskapet ja, stod i hvertfall i mine papirer fra sykehuset om at mannen ikke får noe mat der... Batman må jeg nok se, har sett alle trailerne etc og Heath Ledger ser ut til å gjøre en fantastisk jobb! Får se om man ikke får tatt seg en tur på kino før ferien Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. august 2008 Forfatter #1909 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Flott at dere har fått på plass alt som trengs, og en babycall får dere vel tak i uten problemer (ellers så har jeg hørt noe om at butikkene er åpne etter at babyen har kommet og... ). :klø: Hmm? Åpne butikker etter fødsel?? Joda, sant det. Men greit med alt som er unnagjort, kanskje alle babybutikker går konkurs eller noe - man vet aldri -------- Nå har jeg ordnet sladris også. MidnightChildDreamer stilte gladlig opp, med store mengder entusiasme. Ettersom hun ringte meg som første utenom familie når Lille kom til verden (fortsatt dritings etter narkose - en ganske så artig samtale i grunn), så tør jeg uansett ikke annet enn å holde henne oppdatert Så; MidnightChildDreamer sladrer for meg Takk! Endret 1. august 2008 av MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 1. august 2008 #1910 Del Skrevet 1. august 2008 Så deilig å komme innenfor termin. Krysser fingrene for at det skjer noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 1. august 2008 #1911 Del Skrevet 1. august 2008 :klø: Hmm? Åpne butikker etter fødsel?? Joda, sant det. Men greit med alt som er unnagjort, kanskje alle babybutikker går konkurs eller noe - man vet aldri ...var ei venninne av meg som påpekte det, hun er gravid med andremann så hun vet hva hun snakker visstnok Hadde ikke falt meg inn at de faktisk er åpne også etterpå før hun sa det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 1. august 2008 #1912 Del Skrevet 1. august 2008 Wææææææh, her må jeg jo begynne følge med om dagen *spennende* Kanskje du får den 11. Eldstetøtta mi har bursdag da, og vi har bryllupsdag God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 1. august 2008 #1913 Del Skrevet 1. august 2008 Nei nei nei, hun må få den 13. for det har jeg tippet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. august 2008 #1914 Del Skrevet 2. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. august 2008 #1915 Del Skrevet 2. august 2008 Hurra for 38 uker! Det kommer til å bli kjempespennende å følge med fremover. Og jeg blir ikke noe mer babysyk av å lese her inne håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 2. august 2008 #1916 Del Skrevet 2. august 2008 Håper du har det bra, du og magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 2. august 2008 Forfatter #1917 Del Skrevet 2. august 2008 Så deilig å komme innenfor termin. Krysser fingrene for at det skjer noe snart Ja, nå er jeg klar for litt action her i boka snart :-D ...var ei venninne av meg som påpekte det, hun er gravid med andremann så hun vet hva hun snakker visstnok Hadde ikke falt meg inn at de faktisk er åpne også etterpå før hun sa det gitt Wææææææh, her må jeg jo begynne følge med om dagen *spennende* Kanskje du får den 11. Eldstetøtta mi har bursdag da, og vi har bryllupsdag God helg Da noterer jeg 11. som tippedato, høres ut som et godt forslag spør du meg Nei nei nei, hun må få den 13. for det har jeg tippet Jeg heier på den som har tidligste dato - sorry Revenka! i massevis tilbake. Tenker på deg i dag, nå er du kone! Også KG på morgenen da, litt nerver på slutten likevel? Hurra for 38 uker! Det kommer til å bli kjempespennende å følge med fremover. Og jeg blir ikke noe mer babysyk av å lese her inne håper du får en fin helg! Ja, håper det snart blir litt spenning altså! Håper du har det bra, du og magen din Og håper alt er bra med deg Strix! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 2. august 2008 Forfatter #1918 Del Skrevet 2. august 2008 I dag har vi hatt besøk av vennepar med baby. Han er nå 4 uker allerede - tiden går så fort Ser ut som de har det kjempebra da, og han er en fornøyd liten krabat. Er så utrolig lettet, for som noen av dere kanskje husker har ikke hunden vår vært helt lett å ha med å gjøre når babyer har vært i nærheten. Hun har blitt utrolig stressa, noe som har vært slitsomt både for henne og omgivelsene. Men i dag - ikke noe mas! Var borte og hilse på babyen, men var egentlig mer opptatt av de voksne. Og i det hele tatt, alt gikk kjempefint. Akkurat som et vanlig besøk. Så jeg ser med stor optimisme på vår egen baby, og at ikke de første dagene blir det "masehelvete" som jeg fryktet :-D Generelt sett går det utrolig bra med meg og voffs om dagen, vi koser oss sammen hjemme når kjæresten er på jobb. Vi synes vel begge det er greit å ha en hage som hun kan være i Nå er kjæresten ute og går tur med voffs, så jeg får vel komme i gang med litt middag. Etterpå blir det en tur på pub for å se fotballkamp. Ellers er det fortsatt modning på gang - her er det kynnere og nedpress, spesielt på kveldene. Jeg gleder meg til alvoret tar til og lillegutt snart er her! Babyen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 2. august 2008 #1919 Del Skrevet 2. august 2008 Oj, nå ka det skje når som helst. 38+3 skjedde det hos meg. :-D Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. august 2008 #1920 Del Skrevet 2. august 2008 Må innom for å se om det blir noe action snart da Har dere tenkt på navn? Mulig jeg har spurt om det før men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg