Gå til innhold

Livet med lillegutt

MellonCollie

Anbefalte innlegg

Inspirert av at Tassie begynner å snakke om datoer.. kanskje på tide med en tippeliste? Nå nærmer det seg jo litt i alle fall ;) UL-termin er altså 17. august, menstermin 20. august.

Tippeliste:

Susiepia: 11. august

Frigg: 12. august

Revenka: 13. august

Lilith: 14. august

Niennah: 15. august

MarianneE: 15. august

Tassie: 16. august

Amused: 16. august

Susiepia: 16.august

MellonCollieMannen: 17. august

Concertina: 18. august

Naley: 19. august

Pysepus: 20. august

Ella*: 21. august

Reka: 21. august

Jente79: 21. august

Glow: 22. august

Imli: 22. august

_lene_: 23. august

MellonCollie: 24. august

Endret av MellonCollie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy med mye tipping allerede - da er lista oppdatert :hoppe: Jeg heier på Revenka så langt :ler:

Glow: Tusen takk for komplimentet. Jeg suger det til meg :sjenert:

:klemmer: til alle, nå er det leggetid i MellonCollie-heimen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda mer tipping :hoppe: Dette er da oppdatert liste:

Tippeliste:

Frigg: 12. august

Revenka: 13. august

Tassie: 16. august

Amused: 16. august

MellonCollieMannen: 17. august

Pysepus: 20. august

Ella*: 21. august

Reka: 21. august

Glow: 22. august

MellonCollie: 24. august

Og jepp pysepus, han får holde avtaler fra tidlig alder av. Så vi får satse på at han hører på deg - selv om jeg ikke er så sikker på om det passer meg best ;)

I dag har jeg vært hos mormor og morfar sammen med søskenbarnet mitt. Og han hadde med seg sønnen sin på 16 måneder - det var liv gitt! Nettopp begynt å få skikkelig dreis på å gå, så det var mye løping etter ham :ler:

Så har jeg gjort den morsomme tingen; å lage et arkiv-system for betalte regninger - merker jeg har tendenser til Monica i Friends ;) Samboer er glad vi er sammen når det kommer til sånt, og han er glad han kan klippe gress mens jeg har system på papirer. Og jeg liker godt å sortere ting i permer, med skilleark og plastlommer. Jepp - jeg er sprø :hoho: Men det ble fint og ryddig da, så nå kan ikke samboer nærme seg regnigsbetaling uten å sjekke med meg først!

Har vært endel "rare" vondter i dag. Noe som kan ligne på det som jeg har lest om som nedpress? Er vel bare lillegutt som legger seg godt til i bekkenet. Plutselig stikker det til i alle fall. Og kynnere som har vært litt annerledes. Men det blir vel slik de neste ukene - går fint altså. Betyr jo bare at jeg forbereder meg, regner jeg med.

Nå er det igjen nattatid - i morgen rekker jeg nok litt mer KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for et fint lite avsnitt tilegnet meg og min Lille, som var BitteLille.

Jeg gråt når jeg leste det :hjerte::grine:

Tar litt tid å komme over en sånn opplevelse. Akkurat som det nok tar like lang tid å "komme over" en vanlig fødselsopplevelse.. gleder meg til å gråte av din også :)

Er godt, og litt vondt .. Akkurat som resten av livet.

Ja, jeg er i det hjørnet idag :)

Glad i deg.

Nå skal du se det blir egen dagbok snart, så mye tanker som er i hodet mitt om dagen :filer:

Burde jeg også tippe....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen meg lenge siden jeg har vært innom dagboken din! Med ferie og alt som har vært de siste ukene har jeg ikke hatt mye KG-tid... Nå er det ikke lenge igjen!! :)

Jeg slenger meg på tippingen jeg også og sier 23. august ;)

Virker som dere har det meste klart til lillegutt melder sin ankomst... kan jeg også få bloggtilgang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et fint lite avsnitt tilegnet meg og min Lille, som var BitteLille.

Jeg gråt når jeg leste det :hjerte::grine:

Tar litt tid å komme over en sånn opplevelse. Akkurat som det nok tar like lang tid å "komme over" en vanlig fødselsopplevelse.. gleder meg til å gråte av din også :)

Er godt, og litt vondt .. Akkurat som resten av livet.

Ja, jeg er i det hjørnet idag :)

Glad i deg.

Nå skal du se det blir egen dagbok snart, så mye tanker som er i hodet mitt om dagen :filer:

Burde jeg også tippe....?

Du burde definitivt tippe! Og - gratulerer med dagbok. Det er godt å kunne skrive av seg ting.

Nå er det jammen meg lenge siden jeg har vært innom dagboken din! Med ferie og alt som har vært de siste ukene har jeg ikke hatt mye KG-tid... Nå er det ikke lenge igjen!! :)

Jeg slenger meg på tippingen jeg også og sier 23. august ;)

Virker som dere har det meste klart til lillegutt melder sin ankomst... kan jeg også få bloggtilgang? :)

Så hyggelig å se deg igjen _lene_! Her nærmer det seg veldig ja. Og det er jo plutselig godt under ett år til bryllup for oss også nå, dette her kan virkelig gå unna! Du skal ha tilgang til bloggen, så det er bare til å ta en titt :) Tipping notert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36+5 i dag. Og nå er jeg rimelig sikker på at hodet er festet, ja.

For samboer har kommentert det to ganger denne uka - magen min er annerledes. Lenger ned. OG. Jeg som har vært så heldig med nattesøvnen har nå kapitulert - nå er det opp for å tisse opptil flere ganger på natta.

Så denne natta som var tror jeg ikke jeg sov noe før klokka var ca 6. Opp for å tisse. Åpne døra fordi det var for varmt. Forsøke å snu seg uten å vekke samboer, og så snu seg tilbake fordi det ikke var noe behagelig på andre siden heller. Yeey!

I dag får vi besøk av en gammel kollega av samboer med familie. Så jeg forsøker å være flink hjemmeværende kjæreste, og gjøre ting fint her hjemme. Men støvsuginga får kjæresten ta selv. Jeg orker rett og slett ikke. Har også meddelt at jeg ikke orker å lage mat (jepp, er en slik dag), så det blir ferske reker på verandaen. Er uansett for varmt til å spise noe varmt.

I morgen skal jeg først til akupunktør for min første time for modningsakupunktur. Veldig spent på hva hun sier. Jeg er skeptisk, men jordmor anbefalte det virkelig. Om man ikke føder tidligere (for jeg tror man uansett føder når kroppen er klar for det), så sier de jo at ofte blir fødselen enklere. Men man vet jo uansett ikke hvordan fødselen ville vært UTEN akupunktur. Men OK, det skader jo uansett ikke å prøve ;) Hun "spådde" når min venninne skulle føde ved å lytte på fødselspulsen hennes, og fikk rett. Så jeg skal se i alle fall.

Etter det skal jeg og kjæresten på omvisning på sykehuset. Det gleder jeg meg til. Har vært på avdelingen der endel før, men blir annerledes nå. Må huske på å spørre om litt praktiske ting som parkering etc.

Fredag skal jeg til jordmor. Nå er det over 3 uker siden sist, så jeg er spent der også. Gruer meg til å gå på vekta, da. Tror det er skjedd litt siden sist :sjenert:

Nå er det 1 stk pipende hund ute i hagen, jeg får komme til unnsetning. Hun skjønner ikke at dersom hun går rundt ett tre, så blir hun sittende fast med mindre hun går samme vei tilbake... smartingen... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii så mye spennende som skjer for tiden!!

Så flink du er hjemme med husarbeidet midt oppi alt med graviditeten! Men du må også huske på å være flink til å si ifra når du ikke orker mer :klemmer:

Du får ha lykke til hos akupunktøren, på sykehuset og hos jordmor! Tenk at det nærmer seg så fort! Helt utrolig! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke noe tull nå.. som å drive med for mye husarbeid..

:sjokk:

Hva er det jeg sier?!

JOJOJO!!!! støvsuge bør du gjøre selv, og pass på å dumpe opp og ned så mye som mulig slik at det ligner ulent terreng. Og sex?! selvfølgelig burde du stille opp for Mannen!! Så burde du definitivt lage biff til disse gjestene!! med en godt krydret saus til..

Hva jeg mener med alt dette?!

IKKENO vel.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...