Ella* Skrevet 25. juni 2008 #1761 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei! Godt jobba med Bohus Du fortjente gavekortet! Så bra at dere hadde en fin time hos jordmor. Sikkert fint for samboeren din å vite hva han går til om noen uker :-D Hva er forskjellen på SleepyWrap og MobyWrap?? Vet liksom ikke hva jeg skal bestille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. juni 2008 #1762 Del Skrevet 26. juni 2008 Blæh, Bohus, de har mista meg som kunde hvertfall. Godt du satte dem på plass Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 26. juni 2008 #1763 Del Skrevet 26. juni 2008 Bra at Bohus ble satt på plass, ja! Håper det ordner seg med snarlig internett også Ha en ellers fin dag! Ikke lenge igjen på jobb nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1764 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei! Godt jobba med Bohus Du fortjente gavekortet! Så bra at dere hadde en fin time hos jordmor. Sikkert fint for samboeren din å vite hva han går til om noen uker :-D Hva er forskjellen på SleepyWrap og MobyWrap?? Vet liksom ikke hva jeg skal bestille.. Jeg er ikke HELT sikker på om dette er rett, men jeg tror forskjellen er stoffsammensetning (og pris). Noen sier at SleepyWrap ikke kan brukes lenger enn til babyen er ca 1 år pga annen stoffsammensetning, mens andre sier det ikke er noe problem. Og så er den billigere enn MobyWrapen tror jeg. Blæh, Bohus, de har mista meg som kunde hvertfall. Godt du satte dem på plass Ha en fin dag! Flere som har dårlige erfaringer skjønner jeg Bra at Bohus ble satt på plass, ja! Håper det ordner seg med snarlig internett også Ha en ellers fin dag! Ikke lenge igjen på jobb nå. Snille jobben min har nå fiksa mobilt bredbånd-abo til meg frem til internett kommer på plass, så da blir det innflytting til uka når det er på plass :juhu: Og da kan jeg følge med på KG like mye som nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #1765 Del Skrevet 27. juni 2008 33 uker i dag Nå veier lillegutt over 2 kg - ikke no rart jeg er tung da Merker at beinmusklene mine ikke har utviklet seg i like stor grad som magen min - gå opp lange trapper er ikke noe stas lenger! SÅ glad det er fredag, jeg er klar for helg og å sove lenge. Og nå er det bare 10,5 arbeidsdager igjen, yeey! Sendte inn søknad om foreldrepenger etc til NAV i går, så håper det er i god nok tid til å få det fra starten av. Har egentlig ikke så mye mer fornuftig å si i dag. Jeg er sulten (og ekstremt godtesyk), ulempen med hjemmekontor det der.. mye mat tilgjengelig. Håper alle får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 27. juni 2008 #1766 Del Skrevet 27. juni 2008 Hurra for 33 uker! Og deeeeeeilig med fredag, ja - fint å ha muligheten til å ha hjemmekontor! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 27. juni 2008 #1767 Del Skrevet 27. juni 2008 33 uker! Helg! Nå kan du bare slappe av... Herlig :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 27. juni 2008 #1768 Del Skrevet 27. juni 2008 33 uker!!! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 27. juni 2008 #1769 Del Skrevet 27. juni 2008 33 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. juni 2008 #1770 Del Skrevet 27. juni 2008 33 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 27. juni 2008 #1771 Del Skrevet 27. juni 2008 :juhu: :juhu: 33 uker!! :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 28. juni 2008 #1772 Del Skrevet 28. juni 2008 Hurra for 33 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 28. juni 2008 #1773 Del Skrevet 28. juni 2008 Som tiden flyr. Ikke lenge til august. Er alt under kontroll? Hva skal du i sommer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #1774 Del Skrevet 30. juni 2008 Takk for hopping og hilsener alle sammen Lillegutt er så aktiv om dagen. Ikke nødvendigvis så mye sparking, men veldig mye bevegelse! Også har han begynt å hikke mye. Har lest at det er bra opptrening av lungene, så man får vel være glad for det også - selv om han som regel bestemmer seg for å hikke akkurat i det mamma har tenkt til å sove. Lurer på om det hjelper å forsøke å skremme ham? Samboer er veldig fascinert i alle fall, for det kjennes jo godt utenpå magen også. I tillegg er det jo noe sparking også, men da gjerne bare ett av gangen - uten forvarsel. Blir helt satt ut jeg, hvis jeg sitter og gjør noe og plutselig kommer det harde sparket rett opp mot ribbein eller ut på siden av magen! Om ikke jeg klarer å skremme ham til å slutte å hikke, så hender det i alle fall at han skremmer meg! Helga gikk med til avslapning, og vi har hatt besøk i nyhuset opptil flere ganger. I går var tante&onkel + mine 3 små fettere i alderen 5-11 år på besøk. DA var det jammen liv! De bor egentlig hos mine besteforeldre, men tror det var stor stas å komme til oss som hadde Playstation med GuitarHero og SingStar, og ikke minst bodde rett ved en lekeplass Skuffa ansikter når de skulle dra igjen, ja. Serveren på jobb er nede i dag + antagelig i morgen, så jeg får ikke gjort allverdens. Hjelper ikke så mye at mailen fungerer, når alt av dokumenter etc er utilgjengelig. Og med kun 9 jobbdager igjen ( :juhu: ) blir jeg bittelitt stressa egentlig. Men er jo ikke min feil, så det jeg evt ikke rekker - det får noen andre ta I dag får vi besøk av kjæresten kamerater. Først grille litt og vise frem huset, så blir det Vålerengakamp! Og om noen dager håper jeg på å få besøk av min kjæreste bestevenninne som kanskje kommer på besøk fra Trondheim. Eller hva sier du MidnightChildDreamer? :-D (Du kunne ikke valgt ett litt lengre nick, da?) Jeg VIL ha besøk, sier jeg! I sommer skal jeg egentlig ingenting, forresten. Sånn som bekkenet er nå, så frister det ikke med hverken lange bilturer eller å rusle rundt noe sted. Så jeg skal bare fokusere på å faktisk klare å få ferdig alt i huset til lillegutt kommer. Og deretter bare ligge ute på verandaen med en bok og bli brun Føler heller ikke alt er under kontroll - sliter med å finne ett stellebord som både er praktisk til badet vårt, og som vi liker. Jeg trodde jeg hadde funnet den perfekte plassen nemlig, men vi får ikke rullet ut noe stort derfra pga do i veien. Og jeg ser ikke for meg at det er praktisk å skulle løfte det over do hver gang det er stelletid Og har vi det stående "fast" der, så er det ikke vann rett ved siden av. Menneh, går jo ann å ha badebalje / bøtte med vann stående på do som man bruker. Blir nok en IKEA-tur for å få tittet litt denne uka. Mangler litt småting ellers i huset også. Kjøpte saueskinn i helga, da. Så det er stadig småting man får på plass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 30. juni 2008 #1775 Del Skrevet 30. juni 2008 Koselig med forberedelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 30. juni 2008 #1776 Del Skrevet 30. juni 2008 Så bra at du har fått slappet av litt i helga Og bare 9 jobbedager igjen til ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MidnightChildDreamer Skrevet 30. juni 2008 #1777 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) "Og om noen dager håper jeg på å få besøk av min kjæreste bestevenninne som kanskje kommer på besøk fra Trondheim. Eller hva sier du MidnightChildDreamer? :-D (Du kunne ikke valgt ett litt lengre nick, da?) Jeg VIL ha besøk, sier jeg! " haha, jeg liker nicket mitt jeg Men jo! Jeg kommer. Enten tirsdag kveld eller onsdag. Hva passer? Suss. Endret 30. juni 2008 av MidnightChildDreamer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 30. juni 2008 #1778 Del Skrevet 30. juni 2008 Så bra det e så få dager igjen med jobbing! :-D Måtte le når jeg leste om at du vurderer å skremme lillegutt for å få han til å slutte å hikke Det er sikkert godt med ingen store planer for sommeren, du får prøve å slappe av og kose deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. juli 2008 #1779 Del Skrevet 1. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 3. juli 2008 Forfatter #1780 Del Skrevet 3. juli 2008 I dag skal jeg gjøre ingenting.. :-D Serveren på jobb har krangla hele uka, så jeg får ikke gjort noe. Tirsdag var jeg i Oslo og jobbet, så da gikk det bra. Men hele dagen i går gikk med til å kun få besvart mail, og det er ikke særlig effektivt i lengden.. så jeg foreslo at jeg tok to feriedager denne uka, så jobber jeg heller to dager lenger. Da er jeg sikker på at jeg rekker å få ferdig alt før jeg forsvinner for nesten 1 år også :-D Og siden det er meldt nesten 30 grader disse to dagene, fant jeg ut at det var en god deal Så i dag blir det avslapning på verandaen med en bok, og jobbe litt med brunfargen! I går var vi på IKEA og Barnas Hus, og endelig har vi fått kjøpt stellebord Så da er alt av det mest nødvendige på plass. I tillegg fikk vi en kjempefin vippestol av MidnightChildDreamer på tirsdag, så den kan også krysses av. Kjøpte også en kommode til lillegutt på IKEA i går, så denne helga kan jeg begynne med å vaske og sortere klærne hans. Vi har allerede fått ganske mye, så greit å lage litt oversikt om det er noe vi trenger i det hele tatt. I morgen flytter vi inn i nyhuset på "ordentlig", gleder meg sånn! Har også bestilt meg time hos akupunktør om 3uker i dag. Da er jeg nesten 37 uker på vei, og skal begynne med modningsakupunktur. De sier at man kan få lettere fødsler, og at man gjerne føder litt tidligere enn ellers. Det skader jo i alle fall ikke å prøve! Ønsker gjerne det under fødselen også, så da er det greit å ha prøvd ut litt i forkant. Nå skal jeg sette på en vaskemaskin og ta meg en brødskive. Deretter roper verandaen Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg