MellonCollie Skrevet 29. mai 2008 Forfatter #1621 Del Skrevet 29. mai 2008 Da var jeg tilbake, og det var jammen godt nå som jente79 har satt i gang med spennende saker Tenker masse på deg!! Vi har altså vært på Røros med jobben noen dager, noe som var herlig. Mye møter som var nyttige og effektive, og mye kos Har vært på Røros før, når jeg var liten, men husket ikke så mye. Det var jo så nydelig der! Masse fine hus i sentrum, koselig å gå litt rundt og kikke. I tillegg fikk vi omvisning i gruvene, noe som var utrolig spennende! For noen arbeidsforhold de hadde tidligere Vi har fortsatt ikke fått solgt leilgheta, men vi nærmer oss Har fått inn et bud nå som er 90' under antydning. Det står ut i morgen, men vi kommer nok ikke til å takke ja til det heller. Er noen som kommer oppover nå i helga for å titte på den, som måtte kjøre i flere timer. Og de er SÅ interesserte! Sender tekstmeldinger stadig vekk for å høre om det er skjedd noe med flere bud etc. Og de vet at vi ikke ønsker å selge under antydning, så det er de forberedt på å gi - men de vil bare se den selv først. Så jeg fortsetter med kryssede fingre! Jobber jo 100% igjen denne uka, og tror det skal gå bra. Nå er jeg jo litt ekstra sliten etter Rørosturen med mye gåing og lite søvn Så leggkrampene har vært tilbake for fullt de siste nettene. Men ellers går det fint Nå er det masse jobb som venter, jeg tar en skikkelig dagbokrunde imorgen forhåpentligvis. I dag etter jobb skal jeg først møte gamle studievenner, og deretter møte ei venninne og hjelpe henne med eksamensforberedelser i statistikk... til alle dere som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 29. mai 2008 #1622 Del Skrevet 29. mai 2008 Velkommen tilbake fra vellykket tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 29. mai 2008 #1623 Del Skrevet 29. mai 2008 Kjekt å ha deg tilbake! Krysser fingrene mine for at de som kommer for å se på den legger inn bud på takst da :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 29. mai 2008 #1624 Del Skrevet 29. mai 2008 Velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 29. mai 2008 #1625 Del Skrevet 29. mai 2008 Velkommen tilbake. Bare innom og snoker litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 29. mai 2008 #1626 Del Skrevet 29. mai 2008 Høres ut som du har hatt noen fine dager *krysser fingrene sammen med deg for at dere får solgt minimum for takst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 29. mai 2008 #1627 Del Skrevet 29. mai 2008 Koselig å høre at du tenker på meg. Godt du hadde en koselig tur. I Røros har jeg aldri vært, men har innmari lyst en gang. Spennende med de som er så interesserte da. Ville ikke godtatt bud under takst da nei... Håper det ordner seg med salg i løpet av helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 29. mai 2008 #1628 Del Skrevet 29. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 29. mai 2008 #1629 Del Skrevet 29. mai 2008 Åååå...Røros. Dit skal jeg også på 60-årsdag i sommer. Gleder meg masse til det, for jeg har hørt at det er så fint der Ønsker deg en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #1630 Del Skrevet 30. mai 2008 Velkommen tilbake fra vellykket tur Takk! Kjekt å ha deg tilbake! Krysser fingrene mine for at de som kommer for å se på den legger inn bud på takst da :-D Godt å være tilbake, spesielt i disse spennende tider :-D De som var der i går virka ikke så gira, men det kommer ett par i dag som er veldig ivrige! Mye visninger for tida, så leiligheten er i alle fall shina til enhver tid. Flinke kjæresten ordner opp. Velkommen tilbake Takk! Velkommen tilbake. Bare innom og snoker litt jeg Hyggelig å se den innom **Emma**! Høres ut som du har hatt noen fine dager *krysser fingrene sammen med deg for at dere får solgt minimum for takst* Ja, det hadde vært deilig å få leiligheten ut av verden, for mest mulig penger selvsagt Koselig å høre at du tenker på meg. Godt du hadde en koselig tur. I Røros har jeg aldri vært, men har innmari lyst en gang. Spennende med de som er så interesserte da. Ville ikke godtatt bud under takst da nei... Håper det ordner seg med salg i løpet av helga Skulle bare mangle, hele KG tenker jo på deg nå Dette er jo så spennende!! Åååå...Røros. Dit skal jeg også på 60-årsdag i sommer. Gleder meg masse til det, for jeg har hørt at det er så fint der Ønsker deg en fortsatt fin kveld Du kan glede deg! Det er virkelig fint. Anbefaler å få til en tur til gruvene hvis dere har tida, var veldig interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #1631 Del Skrevet 30. mai 2008 29 uker Og snart helg, det gjør heller ingenting Litt overskya akkurat nå, men er utrolig varmt. Vanligvis er jeg en frysepinn, men tror lillegutt fungerer som innebygd varmovn. Må stadig vekk kle av meg, og sitter stort sett i singlet på kontoret! Har skrevet om det i boka til Malama i dag, og nå skjedde det igjen.. ofte når jeg bare sitter helt rolig, slik som nå, så blir plutselig magen min steinhard. Hele magen, så kan ikke være lillegutt som presser bare. Men jeg kjenner ingenting annet enn at det blir så hardt. Er det kynnere det også? Selv om ikke jeg kjenner noe "inni" magen liksom? Varer som regel bare noen sekunder. Er ikke noe ubehag eller noe, bare rart I dag skal vi ha enda en privatvisning, deretter skal vi ut en tur i kveld. I morgen skal jeg være sammen med to venninner hele dagen. Ettersom jeg nå har bodd i Trondheim i 4 år uten å besøke Munkholmen, så har de planlagt en guidet tur av seg Så blir det vel en tur ut i morgen kveld også sammen med de. Søndagen skal bare være rolig. Må vel snart begynne å pakke også, men det tar nok ikke så lang tid når jeg bare setter igang, så gjør ikke noe om jeg venter til litt uti uka heller. God helg til dere alle, nå skal jeg inn en tur inn til jente79 for å sjekke etter nytt før jeg jobber mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. mai 2008 #1632 Del Skrevet 30. mai 2008 Takk for at du holdt oversikten hos Jente 79 for meg mens jeg hadde eksamen Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 30. mai 2008 #1633 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Hurra for 29 uker! Jeg har bodd i Trøndelag i hele mitt liv, men har aldri kommet meg til Munkholmen Kanskje senere i sommer? Må kose dere i morgen, da. Lykke til med visning i kveld! Var via privatvisninger at vi fikk solgt vår leilighet Endret 30. mai 2008 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 30. mai 2008 #1634 Del Skrevet 30. mai 2008 God helg Dere har jo planene klare, høres ut som en fin helg Og lykke til med visning! Håper dere får inn et akseptabelt bud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 30. mai 2008 Forfatter #1635 Del Skrevet 30. mai 2008 Da er leiligheten solgt!! :duskedame: Gikk tilslutt 60.ooo over takst, så vi er fornøyd :-D Nå har vi grillet i bakgården. Litt avslapning, så tar vi turen ut for å feire. Hurra :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 30. mai 2008 #1636 Del Skrevet 30. mai 2008 Å, GRATULERER SÅ MYE! :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 30. mai 2008 #1637 Del Skrevet 30. mai 2008 GRATULERER SÅ MYE MED SOLGT LEILIGHET! :juhu: Kom dere på Munkholmen Det er utrolig koselig der om sommeren. Litt mye folk, men koselig for det Ønsker deg en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 30. mai 2008 #1638 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Gratulerer så mye med salg av leilighet! Feir med måte Endret 30. mai 2008 av Ella* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. mai 2008 #1639 Del Skrevet 30. mai 2008 :juhu: Gratulerer så mye med solgt leilighet!! :juhu: Så kjempeheldige dere var som fikk såpass mye over takst! Herlig! Også så godt å få det unnagjort så fort Håper du får en fin helg! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 30. mai 2008 #1640 Del Skrevet 30. mai 2008 Så herlig med salg av leiligheten!! Og så bra dere gikk over takst :juhu: Kos deg med grilling og ha en flott kveld og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg