jente 79 Skrevet 17. april 2008 #1401 Del Skrevet 17. april 2008 Hehe, voffs er ikke så skummel nei! Mange som forbinder navnet på rasen med noe skummelt, og som blir overrasket når de treffer henne Da hadde jeg nok rett i hva jeg gjettet var rasen. Min kjære har en kollega med hund av samme rasen. Voffsen hennes er så sosial og kjempe glad i å kose... er mange raser som har fått et ufortjent dårlig rykte pga eierene... Så vet jeg jo at det er et par av dere her inne som har kjøpt Teutonia-vogner. Satt og tittet litt i går, på dette med bag. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe vanlig myk bærebag, men så så jeg denne - VarioPlus bærebag. Er det noen av dere som kjenner til denne siste? Den ser jo litt "stødigere" ut enn vanlig mykbag pga den faste rammen, samtidig som den har de samme fordelene som vanlig mykbag? Og så er det dette med madrass, ser jo ut som VarioPlus har dette, men ikke vanlig mykbag? :klø: Det er nydelig vær ute i dag, og jeg begynner å bli lei av å være kontorrotte. Men får vel holde ut en stund til I morgen skal jeg på kontroll igjen, er en stund siden sist... skal vel måle SFmål da for første gang, og kanskje høre hjertelyd igjen? Vi har vanlig mykbag. Nå har ikke jeg prøvd noe annet siden det var det som fulgte med og vi kjøpte brukt... Men i vår fulgte det med en ekstra madrass. Tror hun hadde kjøpt den utenom... Deilig med :-D Blir spennende med kontroll da :-D Jeg begynte vel å måle SF målet rundt den tida ja. Litt morsomt å følge med veksten :-D Altså, de som snakker om nedgang i boligmarkedet - de har ikke prøvd å kjøpe hus der jeg skal :dåne: Alle de plassene vi ser på som er pene og har en god standard blir jo revet bort. Folk er gale. Så lenge det er slik der vi skal kjøpe, så fortjener vi også å få en slik respons når vi skal selge. Så det så. Tror det er store lokale forskjeller. Dessuten virker det gjerne som de prater om Oslo når de prater om boligmarkedet... Er ikke alltid det stemmer for resten av landet akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 17. april 2008 #1402 Del Skrevet 17. april 2008 Så fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 18. april 2008 #1403 Del Skrevet 18. april 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 18. april 2008 #1404 Del Skrevet 18. april 2008 Innom med en stor Ha en flott helg MellonCollie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 18. april 2008 #1405 Del Skrevet 18. april 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. april 2008 #1406 Del Skrevet 18. april 2008 Lykke til på kontrollen i dag, venter spent på oppdatering! :-D God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 21. april 2008 Forfatter #1407 Del Skrevet 21. april 2008 Nå har jeg forsøkt å skrive innlegg her to ganger; en på fredag og en gang tidligere i dag - og begge gangene har forumet klikka Prøver igjen, og denne gangen være flink til å kopiere teksten før jeg trykker "svar" Simpleminded, Reka, _lene_ , Ballerina, Knøttet: Takk for hilsener og klemmer! Ella*: Noen ganger skal man ha noen fordeler med relativt små pupper, jeg ser det at den kjolen kan være noe utfordrende om man har litt mer enn meg Tassie: Vi er allerede i gang med prosessen med salg her. Hatt takstmann etc på besøk, og fredag i denne uka kommer fotografen. Så da er det vel mulig den blir lagt ut for salg neste uke.. Håper det går kjapt i alle fall jente_79: Det er en veldig fin rase som nok har fått et ufortjent dårlig rykte, ja. Derfor vi forsøker å ha en rimelig strikt linje med henne, for å virkelig vise at det kan være gode hunder. Det var jo også en slik hund som vant "Hundeskolen" på TV2 tidligere i år (eller i fjor?), noe som var gøy! Få vist frem at de kan være gode og trygge dyr. Takk for tips rundt bag, ser ut til å bli vanlig mykbag her også - så får vi vurdere med madrass eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 21. april 2008 Forfatter #1408 Del Skrevet 21. april 2008 Ny uke, nye muligheter! 23+3 i dag. Leste på babyverden på fredag at de faktisk har reddet babyer som har kommet nå... men jeg satser på at han holder seg inne rimelig mange uker til Helga er blitt brukt godt! Fredag var rolig som vanlig. Kjæresten dro en tur opp til en kompis etter litt god mat, deilig å ha sofaen alene litt også. Lørdag var det full fart hele dagen! Startet med å rydde ut alt av vaskerommet vårt, og gå gjennom hva som kunne pakkes ned, hva som kunne kastes og hva som ble stående. Vasket hele rommet skikkelig godt (DET er ikke gjort ofte der inne!), og ommøblerte litt. Resultatet er et vaskerom med mye bedre plass en tidligere, og mye mer praktiske løsninger. Lurt å komme på slikt når andre skal flytte inn, ikke når man bruker det selv Badet ble tatt i samme slengen, mye som skal gjøres før fotografen kommer til fredag. Så ble det en kjapp tur på kjøpesenter, var innom Princess og handlet ting på salg. Så nå har lillegutt fått helsetepper, vanlig babyteppe (jeg elsker ting fra Laban! Fine spøkelset!), flere sengesett, sengekant og masse diverse kluter. Og vi handlet bare for ca 500 kroner! Gøy :-D Så kom min bestevenninne med baby, og vi laget middag hjemme hos oss. Kjæresten skulle nemlig være barnevakt for lillejenta alene mens jeg og venninne dro på Bertine Zetlits-konsert! Vi koste oss masse på konsert først med Bertine, og deretter med Ingrid Olava, selv om en hel kveld stående på høyhælede støvletter kan bli litt i overkant nå.. Kjæresten koste seg skikkelig hjemme med lillejenta! Hun sov stort sett, men hadde våknet et par ganger, men da hadde han bare kost og sunget for henne til hun sovnet igjen For en pappa han vil bli! I går var det mer rolig igjen - gikk lang tur med voffsa sammen, og var og så VIF-RBK på pub, det var det eneste fornuftige egentlig. Lå i senga frem til klokka 13 og vekslet på å sove og å lese litt, herlig morgen Åh, og så var det kontrollen på fredag, ja! Fikk høre hjertelyden, den lå på 138 og var veldig fin. Blodtrykket mitt var litt lavere enn tidligere, men fortsatt helt fint (112/77). Urinprøve var fin. Og gått opp 4,1 kg fra første kontroll. Han anbefalte meg å kjøpe støttestrømper til å bruke når jeg gikk mye, i forbindelse med leggkrampene. Men kunne også støtte meg med å si at det antagelig ikke ville hjelpe, men bare bli verre fremover. Takk, din gledesspreder Jeg kunne begynne å vurdere å ta jerntilskudd, spesielt dersom jeg ble mer svimmel. Men samtidig kunne dette påvirke fordøyelsen negativt, så det var en vurdering jeg skulle ta selv. Så jeg venter litt, ettersom jeg ikke har vært plaget noe særlig med svimmelhet. Eneste negative var i forbindelse med flytting.. han mente jeg ikke kunne flytte så langt på den tiden jeg hadde planlagt (midten av juli), men enten måtte vente til etter fødsel, eller dra senest midten av juni. Etter fødsel er uaktuelt, da samboer flytter i beg. av juni. Og jeg blir ikke her og føder alene. Men midten av juni blir jo teit i forhold til jobb, men han "truet" med å da sykemelde meg, fordi han mente det var en helserisiko om jeg flyttet senere. Så jeg har et møte med sjefen i morgen for å fortelle dette, og forsøke å finne en løsning... Phu, det ble langt! Nå - jobbe (Legger forresten inn bud på leilighet i dag, visningen er imorgen. Blir nok ingen avklaring før onsdag, men kryss fingre. Litt dyrere enn planlagt, så ikke mye å gå på.. Vil ha!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 21. april 2008 #1409 Del Skrevet 21. april 2008 Høres ut som ei fin helg, MellonCollie. Var konserten bra? Har lyst til å høre mer av Ingrid Olava, jeg, men Bertine synes jeg synger litt surt til tider Håper det løser seg med flytting, tror nok arbeidsgiver vil være fleksibel på det Krysser fingrene for at dere vinner budrunden og får leiligheten på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 21. april 2008 #1410 Del Skrevet 21. april 2008 Her også fungerer alltid forumet seg ordentlig de gangene jeg husker å kopiere det jeg har skrevet Hørtes ut som en koselig helg :-D Bra at alt var greit på kontrollen. Men litt kjedelig at legen din mente at planen din for flytting ikke var noe særlig... Får håpe det ordner seg greit med arbeidsgiver. De har vel egentlig ikke noe valg når legen din truer med sykemelding... Er det lov å be om link til ny leilighet også? Er så morsomt å se ulike prospekter, selv om jeg egentlig ikke skal flytte på lenge Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 21. april 2008 #1411 Del Skrevet 21. april 2008 Høres ut som en kjempeflott helg! Herlig Moro å handle på Princess nå når det er tilbud ja De har mye fint, synes jeg. Krysser fingrene for dere, og håper det går deres vei i budrunden!! Legen vil sikkert bare ditt beste ang. det med flyttingen... Hørtes egentlig "enklest" ut å bli sykemeldt... Lite arbeidsgiver kan si på det. Så klart vil du være på samme plass som samboer når fødselen nærmer seg! Ønsker deg en flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. april 2008 #1412 Del Skrevet 21. april 2008 Høres ut som en fin helg Så god kjæreste du har da Min er veldig glad i unger han og, men har ikke så mye erfaring med å passe de, utenom han har vært med meg å passe noen ganger... så han er kjeeempeforsiktig med dem, spesielt de helt minste... hehe... men sist vi passet en var det en 1-åring, og da hipset han gutten opp mot taket, ungen syntes det var kjempegøy Lykke til med budrunde og å fortelle sjefen om flytting, går nok fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 21. april 2008 #1413 Del Skrevet 21. april 2008 Hørtes ut som en aktiv, og fin helg! Jeg hadde også litt lyst på den Bertine Zetlitz-konserten, men hadde ingen å dra med meg, dessuten mente mannen og bestevenninna at jeg ikke burde dra på konsert som ganske gravid- fordi man gjerne blir dyttet på og ikke får sitte... Jaja. Gøy med ting til lillegutten! :-D Har enda ikke fått somlet oss til å handle på salget på Princess vi... Om det ikke blir noe av så har de vel salg igjen en gang, får man håpe Godt alt så bra ut på kontrollen! Støttestrømper er en fin ting, ja Bruker mine hver dag på jobb, fordi jeg går og står mye. I tillegg er de jo supre på lengre bilturer og på flyturer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 22. april 2008 #1414 Del Skrevet 22. april 2008 Høres ut som en kjempekoselig helg Lykke til med budrunden og salget! Det ordner seg nok med begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 22. april 2008 Forfatter #1415 Del Skrevet 22. april 2008 Høres ut som ei fin helg, MellonCollie. Var konserten bra? Har lyst til å høre mer av Ingrid Olava, jeg, men Bertine synes jeg synger litt surt til tider Håper det løser seg med flytting, tror nok arbeidsgiver vil være fleksibel på det Krysser fingrene for at dere vinner budrunden og får leiligheten på onsdag Konserten var knallbra! ganske lite folk, har ikke vært noe særlig annonsert. Men jeg liker nå Bertine utrolig godt jeg da, så er jo ikke sikkert du hadde likt det likevel Ingrid Olava er jo også innmari flink, men jeg synes det kan bli litt kjedelig.. Veldig likt de andre jentene med sang og piano, liksom. Men herlig stemme, for all del! Her også fungerer alltid forumet seg ordentlig de gangene jeg husker å kopiere det jeg har skrevet Hørtes ut som en koselig helg :-D Bra at alt var greit på kontrollen. Men litt kjedelig at legen din mente at planen din for flytting ikke var noe særlig... Får håpe det ordner seg greit med arbeidsgiver. De har vel egentlig ikke noe valg når legen din truer med sykemelding... Er det lov å be om link til ny leilighet også? Er så morsomt å se ulike prospekter, selv om jeg egentlig ikke skal flytte på lenge Ha en fin dag Sender deg en PM med link jeg vettu Denne er finere enn den forrige, men også litt dyrere..hehe. Merker jeg begynner å bli litt avhengig av finn.no selv - gøy å se på hus! Både de fine, og de.. ehm.. mindre fine. Mye spesiell innredningssmak ute og går Høres ut som en kjempeflott helg! Herlig Moro å handle på Princess nå når det er tilbud ja De har mye fint, synes jeg. Krysser fingrene for dere, og håper det går deres vei i budrunden!! Legen vil sikkert bare ditt beste ang. det med flyttingen... Hørtes egentlig "enklest" ut å bli sykemeldt... Lite arbeidsgiver kan si på det. Så klart vil du være på samme plass som samboer når fødselen nærmer seg! Ønsker deg en flott uke! Fortsett med fingrene krysset! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 22. april 2008 Forfatter #1416 Del Skrevet 22. april 2008 Høres ut som en fin helg Så god kjæreste du har da Min er veldig glad i unger han og, men har ikke så mye erfaring med å passe de, utenom han har vært med meg å passe noen ganger... så han er kjeeempeforsiktig med dem, spesielt de helt minste... hehe... men sist vi passet en var det en 1-åring, og da hipset han gutten opp mot taket, ungen syntes det var kjempegøy Lykke til med budrunde og å fortelle sjefen om flytting, går nok fint Kjæresten her har ingen barneerfaring fra før, så derfor han suger til seg det han kan for tiden. Forsøke å være litt forberedt i alle fall :-D Hørtes ut som en aktiv, og fin helg! Jeg hadde også litt lyst på den Bertine Zetlitz-konserten, men hadde ingen å dra med meg, dessuten mente mannen og bestevenninna at jeg ikke burde dra på konsert som ganske gravid- fordi man gjerne blir dyttet på og ikke får sitte... Jaja. Gøy med ting til lillegutten! :-D Har enda ikke fått somlet oss til å handle på salget på Princess vi... Om det ikke blir noe av så har de vel salg igjen en gang, får man håpe Godt alt så bra ut på kontrollen! Støttestrømper er en fin ting, ja Bruker mine hver dag på jobb, fordi jeg går og står mye. I tillegg er de jo supre på lengre bilturer og på flyturer Det gikk heldigvis veldig greit på konserten, fordi det var ganske lite folk. Så vi sto helt forrerst, men ingen dytting likevel. Og i storsalen er det jo mulig å sitte også, men da forsvinner litt av magien med konsert synes jeg Kommer nok flere salg, ja! Og jeg bør absolutt få somlet meg til å kjøpe de støttestrømpene snart.. Høres ut som en kjempekoselig helg Lykke til med budrunden og salget! Det ordner seg nok med begge deler Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 22. april 2008 Forfatter #1417 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Tirsdag og Og (hmm, her har jeg bare skrevet "og". Så kom noen jeg skulle ut og hilse på i gangen her, og nå husker jeg ikke hva jeg skulle føye på..jaja) I dag blir det å gå innom den italienske kafeen i Nordre etter jobb for å kjøpe is! Jeg skylder på Knøttet og Amused, tror det var de som snakket om den. Og da setter min gravidhjerne i gang helt til jeg får den..hehe! Hatt møte med sjefen i dag som gikk knallfint! Blir ansatt her 1. juni, i stedet for vikarbyrået. Og fikk da en rimelig heftig lønnsøkning - bedre enn forventet :juhu: Så det kommer godt med i permisjonstiden. Og han hadde full forståelse for at jeg drar tidligere, men da ordner vi hjemmekontorlønsing tidligere enn planlagt bare. Jeg har virkelig verdens beste sjef Så nå får jeg ny mobil og ny PC, som jeg kan velge ut denne uka eller noe. Gleeeder meg! :-D Bud er lagt inn på leiligheten, håper ingen dukker opp på visning i dag Vil ha den også, nå når ting først går min vei! Ikveld har jeg ett kjempedilemma Tidenes episode av Frustrerte Fruer, samtidig med superspennende og viktig fotballkamp... what to do? Og jeg vet det ikke er hjelp å spørre her, ettersom valget er rimelig enkelt for de fleste av dere Blir i alle fall kosekveld - tenkte å ta taco i dag! Først litt rydding igjen, i går tok kjæresten vinduene ( ), og jeg endel papirer som lå rundt omkring. I dag blir det kontorhjørnet + yttergang som skal shines. Og da er det lov med kos etterpå Endret 22. april 2008 av MellonCollie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 22. april 2008 #1418 Del Skrevet 22. april 2008 Kjempefint rekkehus Skjønner godt du har lyst på dette!!! Ser litt mer praktisk ut en det forrige også, ikke så mye trapper... Håper det går deres vei!!! Ellers gratulerer med ny jobb fra 1. juni. En heftig lønnsøkning høres ikke dumt ut :-D Spesielt ikke når dere er på husjakt!!!! Så utrolig samarbeidsvillig sjef du har!!! Det er vel verdt å ta vare på :-D Ha en fortsatt fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 22. april 2008 #1419 Del Skrevet 22. april 2008 Så fantastisk at kjærsten koset seg sånn som øve-pappa!!! Håper du har en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. april 2008 Forfatter #1420 Del Skrevet 23. april 2008 jente79: Huset var fint ja? Jeg sitter nå på nåler og venter på telefon fra megler, for han ringer vel straks det evt kommer inn bud over vårt. Så for hvert kvarter som går uten å ha hørt noe blir jeg glad (selv om samboer mente det ikke var så rart at ingen hadde lagt inn bud i natt når jeg allerede kl 08.30 begynte å bli gira. Han er så negativ ) Og takk for gratulasjoner, penger kommer alltids godt med. Mannen begynte å drømme om motorsykkel i går, men ond som jeg er knuste jeg drømmen kjapt med argumenter om hva som er praktisk og ikke Reka: Tirsdagen var fin ja, om enn noe slitsom. Og det er veldig gøy å se kjæresten øve seg, han kler det! ------ Så var det onsdag, og fortsatt sol! Samboer og jeg har nå avtalt grilling i dag, og jeg gleder meg sånn!! :juhu: Finnes ikke noe bedre enn årets første grillings :-D Jeg er helt sykt trøtt i dag. Har nesten ikke sovet i natt, den har vært fylt av rare drømmer og leggkramper. Og for hver gang jeg har våknet av noe har lillegutt også våknet og startet med full action, og da sovner jeg ikke så lett igjen heller. I tillegg begynner jeg å merke at jeg sliter litt med ryggen Kjenner til og med når jeg går, at holdningen min ikke er helt riktig. Men klarer liksom ikke finne ut hvordan jeg skal få den rett, for når ryggen gjør litt vondt i tillegg, blir holdnigen enda mer feil. Ond sirkel. Jeg skal være flink og be samboer om litt lett massasje hver kveld fremover, se om det kan hjelpe. Men ellers er alt fint. Litt oppgitt over Riise i går, skjønte ikke hva han holdt på med der Men har trua på at Liverpool kommer til finalen uansett. Vært flink på jobb i det siste, og fått etablert mye skriftlige rutiner på hva jeg driver med slik at han som får mye av jobben min har noe enkelt å forholde seg til. Motivasjonen har stort sett vært veldig god - men så i sta at det var 1. mai i neste uke, og da tar jeg meg nok en langhelg. Trenger litt fri også. Skal på jobbreise denne fredagen, så da opparbeider jeg meg litt avspasering også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg